με τρώει η περιέργεια, τώρα που λένε να αναθεωρήσουν το Σύνταγμα, τι μας επιφυλάσσει ο αναθεωρητικός νομοθέτης. Κατάργηση της ισοβιότητας και συμβάσεις ορισμένου χρόνου (μετά από πιστοποιητικό νομιμοφροσύνης)
Πρέπει να γνωρίζει ο κ. Υπουργός ότι τα μη πολιτικά πρόσωπα δεν κυβερνούν και δεν διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα, όπως ο ίδιος και οι συνάδελφοί του. Επομένως, ο λαός ενδιαφέρεται για την πορεία των υποθέσεων, ως προς τα μη πολιτικά πρόσωπα, τόσο όσο ενδιαφέρεται και για άλλες χιλιάδες ποινικές υποθέσεις που δικάζονται κάθε ημέρα, δηλαδή καθόλου. Εξάλλου ας μη λησμονεί ο κ. Υπουργός ότι για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας αποκλειστική ευθυνη έχουν οι πολιτικοί όλων των κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης, επιμερισμένη αναλόγως, για το λόγο αυτό ο ελληνικός λαός έχει εναντιωθεί προς τους πολιτικούς και μόνο. Οσον αφορά τον παλαιό και ήδη τροποποιηθέντα νόμο περί ποινικής ευθύνης υπουργών, που καιρός ήταν να τροποποιηθεί, αυτός εισήχθη προς ψήφιση το 2001 από την τότε κυβέρνηση της οποίας, αν δεν κάνω λάθος, ήταν μέλος (ή έστω μέλος της Βουλής που τον ψήφισε). Βέβαια κακώς και σκοπίμως η κυβέρνηση του 2009, διέλυσε τη Βουλή το Μάιο του 2009, ως εκ τούτου κατανοητό γίνεται ότι η βαρύτατη ευθύνη είναι συλλογική. Τέλος, ο κ. Υπουργός είναι αυτός που εισήγαγε το νομοσχέδιο και έγινες νόμος του κράτους, βάσει του οποίου, η προσωρινή κράτηση κατά προσώπων που διαπράττουν απάτες κακουργηματικές, διατάσσεται πολύ δύσκολα και εφόσον ο κατηγορούμενος είναι ύποπτος φυγής και έχει σωρεία καταδικών για την τέλεση ομοειδών αξιόποινων πράξεων. Αυτή η προϋπόθεση, εξ όσων γνωρίζω, δεν συνέτρεχε στο πρόσωπο του κατηγορουμένου της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ διότι δεν υπήρχαν τα α ναγκαία όρια ποινής (άρθ. 282 ΚΠΔ) και οι προηγούμενες καταδίκες, έτσι ευτυχώς βρέθηκε η λύση της άσκησης ποινικής δίωξης για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα. Αυτά..........
Τα σχόλια των πολιτών θα έπρεπε να προβληματίζουν τους πολιτικούς ιθύνοντες του τόπου μας και γενικότερα η γνώμη που έχουν για τα έργα τους και τα πεπραγμένα τους ,και δεν θα έπρεπε να δείχνει τόση ευθιξία ο κύριος υπουργός για αυτά τα οποία λέγονται απο τους εκπροσώπους των δικαστικών ενώσεων.Οι δικαστές δεν διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα ,δεν καταλαμβάνουν νευραλγικές θέσεις σε δημόσια αξιώματα ,δεν λαμβάνουν πολιτικές αποφάσεις ,oύτε διοικούν τα κοινά.'Ίσως μάλλον τους θεωρεί απλούς υπαλλήλους και μάλιστα απασχολούμενους με σχέση εξαρτημένης εργασίας για αυτό τους ενέταξε το ΙΚΑ ,για να τους το επιβεβαιώσει.
Ο,τι δεν κάνουν οι υπουργοί και οι διοικούντες γυρνούν την ευθύνη στη δικαιοσύνη. Κάπως το λένε αυτό οι ψυχολόγοι, δε θυμάμαι, αλλά δεν είναι και πολύ φυσιολογικό.
είναι βέβαιον ότι ο κ.υπουργός θα λάβει διεξοδική απάντηση από ον κ.εισαγγελέα του ΑΠ επί των ερωτημάτων που έθεσε.Ο ίδιος όμως ως επί της δικαιοσύνης υπουργός πρέπει να μας απαντήσει στο εξής εύλογο ερώτημα.πόσοι και ποιοί υπουργοί κλπ.από το έτος 1974 και εφεξής παραπέμφθηκαν και δικάστηκαν; ΥΓ.Ο μπάρμπα-μήτσος στο καφενείο του χωριού όταν αναρωτιέται πότε επιτέλους θα πάει κάποιος στην φυλακή, προδήλως αναφέρεται στα λεγόμενα πολιτικά πρόσωπα, τα οποία ούτε για απλές τροχαίες παραβάσεις δεν διώκονται....
Σχετικά με την ερώτηση του κ. Υπουργού για το πόσοι Υπουργοί, υφυπουργοί και βουλευτές έχουν διωχθεί, παραπεμφθεί σε δίκη και εν τέλει δικασθεί και καταδικασθεί, θα όφειλε πρώτα να απαντήσει ο ίδιος για ποιο λόγο εξακολουθεί να ισχύει η διάταξη του άρθρου 90 παρ. 5 Σ(υνταγματος), την οποία έχει ψηφίσει η Βουλή, σύμφωνα με την οποία οι ανώτατοι Δικαστικοί Λειτουργοί (Πρόεδρος, Αντιπρόεδροι ΑΠ-ΣΤΕ, Εισαγγελέας-Αντεισαγγελείς ΑΠ)διορίζονται με Προεδρικό Διάταγμα ύστερα από πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, δηλαδή κατά το κοινώς λεγόμενο διορίζονται από την εκάστοτε Κυβέρνηση. Προφανώς ο κ. Υπουργός και οι περισσότεροι συνάδελφοί του βουλευτές θέλουν και την πίτα αφάγωτη και τον σκύλο χορτάτο. Παρά ταύτα οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Δικαστικών Λειτουργών(κυρίως των κατώτερων βαθμίδων)επιτελούν το δύσκολο έργο και καθήκον τους με αυταπάρνηση και με ελεύθερη συνείδηση, ανεξάρτητοι από άνωθεν επιρροές.
Υ.Γ. Συγχαρητήρια, κ. Δικαστά για την πραγματικά αξιέπαινη πρωτοβουλία και έμπνευση για τη δημιουργία του ιστολογίου. Εύχομαι να τύχει μεγαλύτερης ανταπόκρισης.
Η επιστολή αφενός είναι ένα πυροτέχνημα για να βλέπει η ενεργή εκλογική βάση την προσπάθεια του κ. Υπουργού να κόπτεται για την απονομή Δικαιοσύνης. (Φήμες λένε ότι το γράμμα δεν το παρέδωσε ταχυδρόμος αλλά κροκόδειλος που έριχνε κα γνωστά κροκοδείλια δάκρυα).Αφετέρου είναι μια ανοιχτή προειδοποίηση - απειλή σε όλους τους δικαστές και αποσκοπεί μόνο σε ένα πράγμα : Πειθαναγκασμό των Δικαστών και το μήνυμα σαφέστατατο : Αν δεν"καθίσουν καλά και φρόνιμα" οι κκ Δικαστές που απαιτούν σεβασμό και δίκαιη μεταχείριση τότε εξ ονόματος του Ελληνικού λαού θα ζητήσω εξηγήσεις και διώξεις για καθυστέρηση στην απονομή της δικαιοσύνης ...διότι η προακαταρκτική πρέπει να τελειώνει αμέσως η προανάκριση μέσα σε 3 μήνες σε ανάκριση πρέπει να τελειώνει σε 8 μήνες ..... και το δικαίωμα της δίκαιης δίκης πρέπει να εξαντλείται εντός 12 λεπτών προκειμένου να δικασθούν 30 υποθέσεις στο τριμελές δικαστήριο. ΚΚ δικαστές αναμείνατε πειθαρχικές διώξεις για ¨καθυστέρηση".
«Δεν απαντάμε και δεν εμπλεκόμαστε στη διένεξη δικαστικών ενώσεων και Νέας Δημοκρατίας με τον υπουργό Δικαιοσύνης», είναι το δια ταύτα των πληροφοριών που διαρρέουν από το μεσημέρι από τον Άρειο Πάγο σχετικά με τη σκληρή επιστολή του υπουργού Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη, με την οποία ζητούσε ενημέρωση για την πορεία μεγάλων δικαστικών ερευνών (Siemens, ομόλογα κλπ).
Οι αρεοπαγίτες εμφανώς ενοχλημένοι από το ύφος της επιστολής Κστανίδη, ο οποίος επέρριπτε ευθύνες στους δικαστές για την καθυστέρηση των δικαστικών ερευνών, του απαντούν με ένα ξερό «δεν έχουμε τίποτα να πούμε».
Εισαγγελικές και δικαστικές πηγές ανέφεραν επί λέξη πως «Τα ερωτήματα είναι ρητορικά και όλοι γνωρίζουν την πορεία αυτών των ερευνών. Ουσιαστικός αποδέκτης αυτής της επιστολής δεν θα έπρεπε να είναι ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου αλλά ενδεχομένως οι δικαστικές ενώσεις και η αξιωματική αντιπολίτευση. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν αναμένεται άμεσα απάντηση».
Στο πλαίσιο αυτής της σκληρής αντιδικίας δικαστικής και νομοθετικής εξουσίας, χθες η διοικητική ολομέλεια του Αρείου Πάγου έκρινε αντισυνταγματική την τροποποίηση άρθρου του κανονισμού της Βουλής που προέβλεπε τη δυνατότητα κλήσης προς ακρόαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου στην επιτροπή θεσμών και διαφάνειας του κοινοβουλίου.
Όπως επισημαίνεται στην απόφαση, η τροποποίηση αυτή ένιαι αντισυνταγματική γιατί προσκρούει στην αρχή της ισότητας των εξουσιών.
Η υποκρισία του πολιτικού συστήματος συνοψίζεται σε μια και μόνον διαπίστωση: ΓΙΑΤΙ μέχρι σήμερα μετά από όσα έχουν ειπωθεί για το νόμο περί ευθύνης υπουργών η Kυβέρνηση δεν έχει αναλάβει πρωτοβουλία για ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ του Συντάγματος με αποκλειστικό στόχο την απαλοιφή της διάταξης του άρθρου 86 παρ.3 για την αποσβεστική προθεσμία άσκησης της αποκλειστικής αρμοδιότητας της Βουλής; (Ίσως χρειάζεται να περιμένουν να παραγραφεί και η υπογραφή του "μνημονίου" ; )
Είναι γεγονός αναμφισβήτητο οτι η ενημέρωση του ελληνικού λαού ενισχύει τη διαφάνεια. Για λόγους λοιπόν διαφάνειας ας εξηγήσουν στους συμπολίτες μας πειστικά οι αρμόδιοι φορείς της εκτελεστικής εξουσίας τα εξής: η ενδεχόμενη ποινική ευθύνη πολιτικών προσώπων διαχρονικά σε υποθέσεις δημοσίου ενδιαφέροντος μπορεί να έχει παραγραφεί. Εξάλλου ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, σωστός ή όχι, είναι ένας νόμος του Κράτους. Η ενδεχόμενη, όμως, αστική ευθύνη των προσώπων αυτών έναντι του Ελληνικού Δημοσίου, τόσο ατομικά, όσο και ως εκπροσώπων αλλά και ως οργάνων συλλογικών σχηματισμών εξακολουθεί να υπάρχει και δεν έχει υποπέσει στην παραγραφή. Γιατί η πολιτεία, λοιπόν, στην πρωτοβουλία της οποίας εναπόκειται η αστική αποκατάσταση των πραγμάτων, όλα αυτά τα χρόνια δεν ασκεί σε βάρος αυτών τις σχετικές αστικές της αξιώσεις ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων για την αποκατάσταση της ζημίας της περιουσίας του δημοσίου, όπως πράττει σε πλείστες όσες περιπτώσεις απλών συμπολιτών μας, από τους οποίους διεκδικεί και το ένα ευρώ; Η πειστική απάντηση στο άνω ερώτημα θα συμβάλει επίσης στο μέγιστο βαθμό στην ενημέρωση των πολιτών. Για τα μη πολιτικά πρόσωπα: Η μυστικότητα της ανάκρισης στις υποθέσεις δημοσίου ενδιαφέροντος έχει σε τέτοιο βαθμό παραβιασθεί από τη συνεχή, πριν ακόμη την άσκηση της ποινικής δίωξης, δημοσιοποίηση από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης των στοιχείων των δικογραφιών και των ονομάτων των κατηγορουμένων, που για την ενημέρωση του καθενός δεν απαιτείται, πλέον, η υποβολή ερωτημάτων. Η, υπό την ανοχή, όμως, της πολιτείας, συνεχής παραβίαση αυτής της θεμελιώδους δικονομικής και συνταγματικής αρχής της μυστικότητας της ανακριτικής διαδικασίας, έχει διευκολύνει την φυγή ΄΄υποψήφιων΄΄ κατηγορουμένων κατά το παρελθόν και έχει επίσης δυσχεράνει τα μέγιστα τη διερεύνηση των υποθέσεων. Όσοι,επίσης, δημοσιοποιούν στοιχεία και είναι σίγουροι γι αυτά και δεν τα αναιρούν στο επόμενο δελτίο ειδήσεων, έχουν την υποχρέωση να καταθέτουν ως μάρτυρες ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών αρχών, ώστε να υποστούν τη βάσανο της μαρτυρίας τους διότι η δικονομία αναγνωρίζει συγκεκριμένα αποδεικτικά μέσα, που συγκεντρώνονται μέσα από συγεκριμένη διαδικασία και όχι μέσα από συνεντεύξεις ή πάνελ και μάλιστα με αντιφατικό περιεχόμενο ανά εβδομάδα. Όσον αφορά στην αιτίαση της επιστολής για γνωστοποίση ονομάτων Υπουργών ή Υφυπουργών για πιθανά αδικήματα που τέλεσαν και δεν σχετίζονται με την άσκηση των καθηκόντων τους, υπενθυμίζεται οτι στην απονομή της δικαιοσύνης δεν ισχύει ο νόμος των πιθανοτήτων. Και επειδή γίνεται λόγος και για επιδόσεις των δικαστικών λειτουργών, όρος που ταιριάζει περισσότερο στον αθλητισμό, να τονιστεί οτι οι δικαστές στην Ελλάδα διεκδικούν με αξιώσεις το χρυσό μετάλλιο. Και κάτι τελευταίο: Αποτελεί θεσμικό ατόπημα η ταύτιση του δικαστή με διώκτη του εγκλήματος. Η θεσμική αποστολή του δικαστή είναι η απονομή της δικαιοσύνης. Και απονομή δικαιοσύνης σημαίνει είτε αθώωση ενός πραγματικά αθώου, είτε καταδίκη ενός πραγματικά ενόχου, σημαίνει όμως και αθώωση ενός ενόχου για τον οποίο, όμως, δεν προκύπτουν αποδείξεις ενοχής μέσα από τις νόμιμες διαδικασίες. Αυτό επιτάσσει η ίδια η δημοκρατική αρχή.
Επί της επιστολής...για να γνωρίζουν και οι πολίτες
Ακόμη και αν γίνει δεκτό ερμηνευτικά οτι η αποστολή της ανωτέρω επιστολής ( που δεν περιορίζεται σε απλά ερωτήματα ) έχει έρεισμα νομοθετικό, λεκτέα τα εξής:
-Η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων αποτελεί θεσμική εγγύηση της ανεξαρτησίας των δικαστικών λειτουργών αφού η σύσταση της προβλέπεται κατά τρόπο μοναδικό απευθείας από το Σύνταγμα στο τμήμα αυτού περί δικαστικής εξουσίας ( αρθρ. 89 παρ.5 ).Στα πλαίσια αυτά οι εκάστοτε εκπρόσωποι της Ένωσης και φυσικά ο Πρόεδρος αυτής έχει αναφαίρετο εκ του Συντάγματος δικαίωμα να ασκεί κριτική και να εκφέρει γενικώς κάθε άποψη επί ζητημάτων ευρύτερου ενδιαφέροντος που αφορούν τη δικαιοσύνη στη χώρα μας. Και η θεσμική, βέβαια, αυτή, κριτική ουδόλως συνιστά πολιτικολογία δικαστή. Καλό θα ήταν κάποια στιγμή η πολιτεία για λόγους θεσμικής ευθυξίας να ενσκύψει στο πρόβλημα των εισαγγελιολογούντων και δικαστολογούντων εκπροσώπων άλλων εξουσιών ( κυρίως της 4ης εξ αυτών ). - Στα χρόνια, που παρακολουθούμε τις δηλώσεις εκπροσώπων της Ένωσης μας, ουδέποτε θυμάμαι εκπρόσωποι δικαστών να χρησιμοποίησαν τον όρο ΄΄σκανδαλώδεις΄΄ αναφερόμενοι σε συγκεκριμένες υποθέσεις. Ο όρος χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην ανωτέρω επιστολή και υποδηλώνει αναμφισβήτητη κρίση του συντάξαντος την επιστολή προσώπου περί ύπαρξης αναμφισβήτητων ποινικών ( και αστικών ) ευθυνών. Από πότε άραγε ήταν γνωστές αυτές οι ποινικές ευθύνες και τα στοιχεία, που τις θεμελιώνουν, που απ΄όσα κάποιοι υποστηρίζουν ξεκινάνε χρόνια πριν; εισφέρθηκαν άραγε ποτέ πριν τη περιβόητη διάλυση της προηγούμενης Βουλής ενώπιον των αρμόδιων αρχών και αν δεν εισφέρθηκαν γιατί δεν εισφέρθηκαν; ποιοι τα γνώριζαν από τότε; - Ως γνωστό οι φερόμενες ως κακουργηματικές επί μη πολιτικών προσώπων πράξεις παραγράφονται μετά από 25 χρόνια (ας πούμε κατά προσέγγιση στη χειρότερη περίπτωση το έτος 2030). Γιατί τόση ΄΄πρεμούρα΄΄ η ανακριτική διαδικασία να τελειώνει σε ένα έτος βάσει διατάξεως νόμου (πρόσφατα η προθεσμία αυτή θα μειωνόταν ακόμη περισσότερο); Πως μπορεί να συλλέξει στοιχεία ένας ανακριτής για ογκοδέστατες δικογραφίες μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο όταν παράλληλα καλείται να περαιώσει, κατ΄ ελάχιστο, τριψήφιο αριθμό και άλλων δικογραφιών κατ΄έτος μέσα στις ίδιες πιεστικές προθεσμίες; γιατί τόση πίεση προθεσμιών όταν τα αδικήματα παραγράφονται μετά από δεκαετίες; - Γιατί η Πολιτεία δεν καλύπτει όλες τις κενές οργανικές θέσεις δικαστών (και δικαστικών υπαλλήλων βέβαια) ώστε να υπάρχει η ευχέρεια οι δικαστικές αρχές να διερευνούν τον αριθμό υποθέσεων, που πρέπει και με άνεση χρόνου όπως συμβαίνει σε άλλα κράτη μέλη; - Γιατί η πολιτεία δεν αποκαθιστά τη θεσμική τάξη των πραγμάτων όταν η ανακριτική διαδικασία δημοσιοποιείται και η υποτιθέμενη μυστική ανακριτική διαδικασία αποκτά κοινωνούς όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες; Τα ΄΄γιατί΄΄ είναι αμέτρητα. Όταν απαντηθούν επαρκώς και πειστικά στους πολίτες και επιλυθούν στο βαθμό, που ταιριάζει τότε οι θεσμοί θα είναι ώριμοι στο βαθμό, που απαιτείται ώστε ο καθένας στη χώρα αυτή να αναλάβει τις ευθύνες του στο μέτρο, που του αναλογούν.
Δίωξη για κακουργήματα κατά έξι γιατρών του ΕΣΥ Τη δίωξη για κακουργήματα άλλων έξι γιατρών Δημόσιων Νοσοκομείων παρήγγειλε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών η Εισαγγελέας Εφετών που ερευνά την υπόθεση προμήθειας ορθοπεδικων υλικών από την «DE PUY». Άλλοι έξι ορθοπεδικοί γιατροί του ΕΣΥ πρόκειται τις αμέσως επόμενες ημέρες να καταστούν κατηγορούμενοι για αδικήματα σε βαθμό κακουργήματος που σχετίζονται με το λεγόμενο «σκάνδαλο «De Puy»»,ανεβάζοντας τον αριθμό των κατηγορουμένων για την υπόθεση στους 12.
Με παραγγελία της η Εισαγγελέας Εφετών κ. Άννα Ζαϊρη που διενεργεί έρευνα για τις προμήθειες που φαίνεται να ελάμβαναν «μεγαλογιατροί» Δημόσιων Νοσοκομείων για να προωθούν ορθοπεδικά προϊόντα της εταιρίας «De Puy Internasional», ζητά από την Εισαγγελία Πρωτοδικών να ασκήσει ποινική δίωξη σε βάρος έξι ορθοπεδικών για τις κατηγορίες της δωροδοκίας και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα.
Τον περασμένο Ιανουάριο η ίδια κατηγορία απαγγέλθηκε σε άλλους έξι ορθοπεδικούς γιατρούς Δημόσιων Νοσοκομείων, οι οποίοι σύμφωνα με τα στοιχεία της εισαγγελικής έρευνας επί σειρά ετών λάμβαναν τεράστια χρηματικά ποσά για να «επιλέγουν» ορθοπεδικά υλικά της εν λόγω εταιρίας.
Η «αμοιβή» των γιατρών ουσιαστικά, όπως καταγγέλλεται, πληρωνόταν από το Δημόσιο, καθώς η τιμή των προϊόντων αυξανόταν τόσο ώστε να συνυπολογίζεται σε αυτήν και η «μίζα».
Αντίστοιχα η νέα δικογραφία που σχηματίστηκε και για τους άλλους έξι γιατρούς, εκ των οποίων τέσσερις είναι από την Αθήνα και οι δύο από την Θεσσαλονίκη, περιλαμβάνει στοιχεία - άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών κ.α - για «πληρωμές» δεκάδων χιλιάδων ευρώ, προκειμένου η εταιρία, θυγατρική της Johnson & Johnson, με έδρα τη Βρετανία, να εμφανίζει αξιοθαύμαστες πωλήσεις στην Ελλάδα. Τα ποσά μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις, όχι μόνο δεν μπορούσαν να αιτιολογηθούν αλλά αποτελούσαν το διπλάσιο ή και τριπλάσιο των ποσών που δήλωναν οι κάτοχοί τους ως εισόδημα επί σειρά ετών.
Παράλληλα η Εισαγγελική λειτουργός συνεχίζει τη διερεύνηση της υπόθεσης σε ότι αφορά την εμπλοκή στην όλη διαδρομή των «δώρων», τεσσάρων στελεχών ή υπαλλήλων εταιριών που έχουν αναμειχθεί στον κύκλο όσων προωθούσαν τα ορθοπεδικά της βρετανικής εταιρίας «με το αζημίωτο».
Η έρευνα της Εισαγγελίας Εφετών ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2009, αμέσως μόλις έφθασαν στην Ελλάδα, στοιχεία των βρετανικών Αρχών για «μίζες» που έδινε η «De Puy», τουλάχιστον για το διάστημα 2002- 2005, προκειμένου να προτιμώνται τα υλικά της στα νοσοκομεία, όπως προέκυψαν από εσωτερικό έλεγχο της μητρικής Αμερικανικής εταιρίας αλλά και από την έρευνα της Βρετανικής Δικαιοσύνης. Βάσει των εγγράφων που ήρθαν στη χώρα, φαίνεται πως οι αμοιβές των ορθοπεδικών για την προώθηση προϊόντος, άγγιζαν ακόμη και το 30% επί της τιμής της μονάδας.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Είδατε για να στείλει την επιστολή ο Υπουργός; Αμέσως ασκήθηκαν διώξεις. Αλλιώς εμείς εντελώς ανίκανοι για οτιδήποτε. Να ναι καλά, να μας γράψει και καμιά δικογραφία
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι: 1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια 2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις 3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση 4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish
5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα. 6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
Ο Χάρης κάνει πόλεμο!! ;-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Congrats για τα αντανακλαστικά!
Ε.
με τρώει η περιέργεια, τώρα που λένε να αναθεωρήσουν το Σύνταγμα, τι μας επιφυλάσσει ο αναθεωρητικός νομοθέτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάργηση της ισοβιότητας και συμβάσεις ορισμένου χρόνου (μετά από πιστοποιητικό νομιμοφροσύνης)
Πρέπει να γνωρίζει ο κ. Υπουργός ότι τα μη πολιτικά πρόσωπα δεν κυβερνούν και δεν διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα, όπως ο ίδιος και οι συνάδελφοί του. Επομένως, ο λαός ενδιαφέρεται για την πορεία των υποθέσεων, ως προς τα μη πολιτικά πρόσωπα, τόσο όσο ενδιαφέρεται και για άλλες χιλιάδες ποινικές υποθέσεις που δικάζονται κάθε ημέρα, δηλαδή καθόλου. Εξάλλου ας μη λησμονεί ο κ. Υπουργός ότι για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας αποκλειστική ευθυνη έχουν οι πολιτικοί όλων των κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης, επιμερισμένη αναλόγως, για το λόγο αυτό ο ελληνικός λαός έχει εναντιωθεί προς τους πολιτικούς και μόνο. Οσον αφορά τον παλαιό και ήδη τροποποιηθέντα νόμο περί ποινικής ευθύνης υπουργών, που καιρός ήταν να τροποποιηθεί, αυτός εισήχθη προς ψήφιση το 2001 από την τότε κυβέρνηση της οποίας, αν δεν κάνω λάθος, ήταν μέλος (ή έστω μέλος της Βουλής που τον ψήφισε). Βέβαια κακώς και σκοπίμως η κυβέρνηση του 2009, διέλυσε τη Βουλή το Μάιο του 2009, ως εκ τούτου κατανοητό γίνεται ότι η βαρύτατη ευθύνη είναι συλλογική. Τέλος, ο κ. Υπουργός είναι αυτός που εισήγαγε το νομοσχέδιο και έγινες νόμος του κράτους, βάσει του οποίου, η προσωρινή κράτηση κατά προσώπων που διαπράττουν απάτες κακουργηματικές, διατάσσεται πολύ δύσκολα και εφόσον ο κατηγορούμενος είναι ύποπτος φυγής και έχει σωρεία καταδικών για την τέλεση ομοειδών αξιόποινων πράξεων. Αυτή η προϋπόθεση, εξ όσων γνωρίζω, δεν συνέτρεχε στο πρόσωπο του κατηγορουμένου της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ διότι δεν υπήρχαν τα α ναγκαία όρια ποινής (άρθ. 282 ΚΠΔ) και οι προηγούμενες καταδίκες, έτσι ευτυχώς βρέθηκε η λύση της άσκησης ποινικής δίωξης για νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα. Αυτά..........
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα σχόλια των πολιτών θα έπρεπε να προβληματίζουν τους πολιτικούς ιθύνοντες του τόπου μας και γενικότερα η γνώμη που έχουν για τα έργα τους και τα πεπραγμένα τους ,και δεν θα έπρεπε να δείχνει τόση ευθιξία ο κύριος υπουργός για αυτά τα οποία λέγονται απο τους εκπροσώπους των δικαστικών ενώσεων.Οι δικαστές δεν διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα ,δεν καταλαμβάνουν νευραλγικές θέσεις σε δημόσια αξιώματα ,δεν λαμβάνουν πολιτικές αποφάσεις ,oύτε διοικούν τα κοινά.'Ίσως μάλλον τους θεωρεί απλούς υπαλλήλους και μάλιστα απασχολούμενους με σχέση εξαρτημένης εργασίας για αυτό τους ενέταξε το ΙΚΑ ,για να τους το επιβεβαιώσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ,τι δεν κάνουν οι υπουργοί και οι διοικούντες γυρνούν την ευθύνη στη δικαιοσύνη. Κάπως το λένε αυτό οι ψυχολόγοι, δε θυμάμαι, αλλά δεν είναι και πολύ φυσιολογικό.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ ΑΝΏΝΥΜΟ που σχολίασε "Ακου να δεις τι λέει ο κ. Υπουργός Δικαιοσύνης ..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το δημοσιεύω και νομίζω ότι αντιλαμβάνεσαι για ποιο λόγο.
είναι βέβαιον ότι ο κ.υπουργός θα λάβει διεξοδική απάντηση από ον κ.εισαγγελέα του ΑΠ επί των ερωτημάτων που έθεσε.Ο ίδιος όμως ως επί της δικαιοσύνης υπουργός πρέπει να μας απαντήσει στο εξής εύλογο ερώτημα.πόσοι και ποιοί υπουργοί κλπ.από το έτος 1974 και εφεξής παραπέμφθηκαν και δικάστηκαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ.Ο μπάρμπα-μήτσος στο καφενείο του χωριού όταν αναρωτιέται πότε επιτέλους θα πάει κάποιος στην φυλακή, προδήλως αναφέρεται στα λεγόμενα πολιτικά πρόσωπα, τα οποία ούτε για απλές τροχαίες παραβάσεις δεν διώκονται....
"...είναι βέβαιον ότι ο κ.υπουργός θα λάβει διεξοδική απάντηση από ον κ.εισαγγελέα του ΑΠ επί των ερωτημάτων που έθεσε..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δούμε...
Σχετικά με την ερώτηση του κ. Υπουργού για το πόσοι Υπουργοί, υφυπουργοί και βουλευτές έχουν διωχθεί, παραπεμφθεί σε δίκη και εν τέλει δικασθεί και καταδικασθεί, θα όφειλε πρώτα να απαντήσει ο ίδιος για ποιο λόγο εξακολουθεί να ισχύει η διάταξη του άρθρου 90 παρ. 5 Σ(υνταγματος), την οποία έχει ψηφίσει η Βουλή, σύμφωνα με την οποία οι ανώτατοι Δικαστικοί Λειτουργοί (Πρόεδρος, Αντιπρόεδροι ΑΠ-ΣΤΕ, Εισαγγελέας-Αντεισαγγελείς ΑΠ)διορίζονται με Προεδρικό Διάταγμα ύστερα από πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου, δηλαδή κατά το κοινώς λεγόμενο διορίζονται από την εκάστοτε Κυβέρνηση. Προφανώς ο κ. Υπουργός και οι περισσότεροι συνάδελφοί του βουλευτές θέλουν και την πίτα αφάγωτη και τον σκύλο χορτάτο. Παρά ταύτα οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Δικαστικών Λειτουργών(κυρίως των κατώτερων βαθμίδων)επιτελούν το δύσκολο έργο και καθήκον τους με αυταπάρνηση και με ελεύθερη συνείδηση, ανεξάρτητοι από άνωθεν επιρροές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Συγχαρητήρια, κ. Δικαστά για την πραγματικά αξιέπαινη πρωτοβουλία και έμπνευση για τη δημιουργία του ιστολογίου. Εύχομαι να τύχει μεγαλύτερης ανταπόκρισης.
Η επιστολή αφενός είναι ένα πυροτέχνημα για να βλέπει η ενεργή εκλογική βάση την προσπάθεια του κ. Υπουργού να κόπτεται για την απονομή Δικαιοσύνης. (Φήμες λένε ότι το γράμμα δεν το παρέδωσε ταχυδρόμος αλλά κροκόδειλος που έριχνε κα γνωστά κροκοδείλια δάκρυα).Αφετέρου είναι μια ανοιχτή προειδοποίηση - απειλή σε όλους τους δικαστές και αποσκοπεί μόνο σε ένα πράγμα : Πειθαναγκασμό των Δικαστών και το μήνυμα σαφέστατατο : Αν δεν"καθίσουν καλά και φρόνιμα" οι κκ Δικαστές που απαιτούν σεβασμό και δίκαιη μεταχείριση τότε εξ ονόματος του Ελληνικού λαού θα ζητήσω εξηγήσεις και διώξεις για καθυστέρηση στην απονομή της δικαιοσύνης ...διότι η προακαταρκτική πρέπει να τελειώνει αμέσως η προανάκριση μέσα σε 3 μήνες σε ανάκριση πρέπει να τελειώνει σε 8 μήνες ..... και το δικαίωμα της δίκαιης δίκης πρέπει να εξαντλείται εντός 12 λεπτών προκειμένου να δικασθούν 30 υποθέσεις στο τριμελές δικαστήριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΚ δικαστές αναμείνατε πειθαρχικές διώξεις για ¨καθυστέρηση".
Του Παναγιώτη Στάθη
ΑπάντησηΔιαγραφή«Δεν απαντάμε και δεν εμπλεκόμαστε στη διένεξη δικαστικών ενώσεων και Νέας Δημοκρατίας με τον υπουργό Δικαιοσύνης», είναι το δια ταύτα των πληροφοριών που διαρρέουν από το μεσημέρι από τον Άρειο Πάγο σχετικά με τη σκληρή επιστολή του υπουργού Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη, με την οποία ζητούσε ενημέρωση για την πορεία μεγάλων δικαστικών ερευνών (Siemens, ομόλογα κλπ).
Οι αρεοπαγίτες εμφανώς ενοχλημένοι από το ύφος της επιστολής Κστανίδη, ο οποίος επέρριπτε ευθύνες στους δικαστές για την καθυστέρηση των δικαστικών ερευνών, του απαντούν με ένα ξερό «δεν έχουμε τίποτα να πούμε».
Εισαγγελικές και δικαστικές πηγές ανέφεραν επί λέξη πως «Τα ερωτήματα είναι ρητορικά και όλοι γνωρίζουν την πορεία αυτών των ερευνών. Ουσιαστικός αποδέκτης αυτής της επιστολής δεν θα έπρεπε να είναι ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου αλλά ενδεχομένως οι δικαστικές ενώσεις και η αξιωματική αντιπολίτευση. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν αναμένεται άμεσα απάντηση».
Στο πλαίσιο αυτής της σκληρής αντιδικίας δικαστικής και νομοθετικής εξουσίας, χθες η διοικητική ολομέλεια του Αρείου Πάγου έκρινε αντισυνταγματική την τροποποίηση άρθρου του κανονισμού της Βουλής που προέβλεπε τη δυνατότητα κλήσης προς ακρόαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου στην επιτροπή θεσμών και διαφάνειας του κοινοβουλίου.
Όπως επισημαίνεται στην απόφαση, η τροποποίηση αυτή ένιαι αντισυνταγματική γιατί προσκρούει στην αρχή της ισότητας των εξουσιών.
Πηγή:www.capital.gr
Η υποκρισία του πολιτικού συστήματος συνοψίζεται σε μια και μόνον διαπίστωση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ μέχρι σήμερα μετά από όσα έχουν ειπωθεί για το νόμο περί ευθύνης υπουργών η Kυβέρνηση δεν έχει αναλάβει πρωτοβουλία για ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ του Συντάγματος με αποκλειστικό στόχο την απαλοιφή της διάταξης του άρθρου 86 παρ.3 για την αποσβεστική προθεσμία άσκησης της αποκλειστικής αρμοδιότητας της Βουλής;
(Ίσως χρειάζεται να περιμένουν να παραγραφεί και η υπογραφή του "μνημονίου" ; )
Είναι γεγονός αναμφισβήτητο οτι η ενημέρωση του ελληνικού λαού ενισχύει τη διαφάνεια. Για λόγους λοιπόν διαφάνειας ας εξηγήσουν στους συμπολίτες μας πειστικά οι αρμόδιοι φορείς της εκτελεστικής εξουσίας τα εξής: η ενδεχόμενη ποινική ευθύνη πολιτικών προσώπων διαχρονικά σε υποθέσεις δημοσίου ενδιαφέροντος μπορεί να έχει παραγραφεί. Εξάλλου ο νόμος περί ευθύνης υπουργών, σωστός ή όχι, είναι ένας νόμος του Κράτους. Η ενδεχόμενη, όμως, αστική ευθύνη των προσώπων αυτών έναντι του Ελληνικού Δημοσίου, τόσο ατομικά, όσο και ως εκπροσώπων αλλά και ως οργάνων συλλογικών σχηματισμών εξακολουθεί να υπάρχει και δεν έχει υποπέσει στην παραγραφή. Γιατί η πολιτεία, λοιπόν, στην πρωτοβουλία της οποίας εναπόκειται η αστική αποκατάσταση των πραγμάτων, όλα αυτά τα χρόνια δεν ασκεί σε βάρος αυτών τις σχετικές αστικές της αξιώσεις ενώπιον των αρμόδιων δικαστηρίων για την αποκατάσταση της ζημίας της περιουσίας του δημοσίου, όπως πράττει σε πλείστες όσες περιπτώσεις απλών συμπολιτών μας, από τους οποίους διεκδικεί και το ένα ευρώ; Η πειστική απάντηση στο άνω ερώτημα θα συμβάλει επίσης στο μέγιστο βαθμό στην ενημέρωση των πολιτών. Για τα μη πολιτικά πρόσωπα: Η μυστικότητα της ανάκρισης στις υποθέσεις δημοσίου ενδιαφέροντος έχει σε τέτοιο βαθμό παραβιασθεί από τη συνεχή, πριν ακόμη την άσκηση της ποινικής δίωξης, δημοσιοποίηση από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης των στοιχείων των δικογραφιών και των ονομάτων των κατηγορουμένων, που για την ενημέρωση του καθενός δεν απαιτείται, πλέον, η υποβολή ερωτημάτων. Η, υπό την ανοχή, όμως, της πολιτείας, συνεχής παραβίαση αυτής της θεμελιώδους δικονομικής και συνταγματικής αρχής της μυστικότητας της ανακριτικής διαδικασίας, έχει διευκολύνει την φυγή ΄΄υποψήφιων΄΄ κατηγορουμένων κατά το παρελθόν και έχει επίσης δυσχεράνει τα μέγιστα τη διερεύνηση των υποθέσεων. Όσοι,επίσης, δημοσιοποιούν στοιχεία και είναι σίγουροι γι αυτά και δεν τα αναιρούν στο επόμενο δελτίο ειδήσεων, έχουν την υποχρέωση να καταθέτουν ως μάρτυρες ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών αρχών, ώστε να υποστούν τη βάσανο της μαρτυρίας τους διότι η δικονομία αναγνωρίζει συγκεκριμένα αποδεικτικά μέσα, που συγκεντρώνονται μέσα από συγεκριμένη διαδικασία και όχι μέσα από συνεντεύξεις ή πάνελ και μάλιστα με αντιφατικό περιεχόμενο ανά εβδομάδα. Όσον αφορά στην αιτίαση της επιστολής για γνωστοποίση ονομάτων Υπουργών ή Υφυπουργών για πιθανά αδικήματα που τέλεσαν και δεν σχετίζονται με την άσκηση των καθηκόντων τους, υπενθυμίζεται οτι στην απονομή της δικαιοσύνης δεν ισχύει ο νόμος των πιθανοτήτων. Και επειδή γίνεται λόγος και για επιδόσεις των δικαστικών λειτουργών, όρος που ταιριάζει περισσότερο στον αθλητισμό, να τονιστεί οτι οι δικαστές στην Ελλάδα διεκδικούν με αξιώσεις το χρυσό μετάλλιο. Και κάτι τελευταίο: Αποτελεί θεσμικό ατόπημα η ταύτιση του δικαστή με διώκτη του εγκλήματος. Η θεσμική αποστολή του δικαστή είναι η απονομή της δικαιοσύνης. Και απονομή δικαιοσύνης σημαίνει είτε αθώωση ενός πραγματικά αθώου, είτε καταδίκη ενός πραγματικά ενόχου, σημαίνει όμως και αθώωση ενός ενόχου για τον οποίο, όμως, δεν προκύπτουν αποδείξεις ενοχής μέσα από τις νόμιμες διαδικασίες. Αυτό επιτάσσει η ίδια η δημοκρατική αρχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί της επιστολής...για να γνωρίζουν και οι πολίτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη και αν γίνει δεκτό ερμηνευτικά οτι η αποστολή της ανωτέρω επιστολής ( που δεν περιορίζεται σε απλά ερωτήματα ) έχει έρεισμα νομοθετικό, λεκτέα τα εξής:
-Η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων αποτελεί θεσμική εγγύηση της ανεξαρτησίας των δικαστικών λειτουργών αφού η σύσταση της προβλέπεται κατά τρόπο μοναδικό απευθείας από το Σύνταγμα στο τμήμα αυτού περί δικαστικής εξουσίας ( αρθρ. 89 παρ.5 ).Στα πλαίσια αυτά οι εκάστοτε εκπρόσωποι της Ένωσης και φυσικά ο Πρόεδρος αυτής έχει αναφαίρετο εκ του Συντάγματος δικαίωμα να ασκεί κριτική και να εκφέρει γενικώς κάθε άποψη επί ζητημάτων ευρύτερου ενδιαφέροντος που αφορούν τη δικαιοσύνη στη χώρα μας. Και η θεσμική, βέβαια, αυτή, κριτική ουδόλως συνιστά πολιτικολογία δικαστή. Καλό θα ήταν κάποια στιγμή η πολιτεία για λόγους θεσμικής ευθυξίας να ενσκύψει στο πρόβλημα των εισαγγελιολογούντων και δικαστολογούντων εκπροσώπων άλλων εξουσιών ( κυρίως της 4ης εξ αυτών ).
- Στα χρόνια, που παρακολουθούμε τις δηλώσεις εκπροσώπων της Ένωσης μας, ουδέποτε θυμάμαι εκπρόσωποι δικαστών να χρησιμοποίησαν τον όρο ΄΄σκανδαλώδεις΄΄ αναφερόμενοι σε συγκεκριμένες υποθέσεις. Ο όρος χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην ανωτέρω επιστολή και υποδηλώνει αναμφισβήτητη κρίση του συντάξαντος την επιστολή προσώπου περί ύπαρξης αναμφισβήτητων ποινικών ( και αστικών ) ευθυνών. Από πότε άραγε ήταν γνωστές αυτές οι ποινικές ευθύνες και τα στοιχεία, που τις θεμελιώνουν, που απ΄όσα κάποιοι υποστηρίζουν ξεκινάνε χρόνια πριν; εισφέρθηκαν άραγε ποτέ πριν τη περιβόητη διάλυση της προηγούμενης Βουλής ενώπιον των αρμόδιων αρχών και αν δεν εισφέρθηκαν γιατί δεν εισφέρθηκαν; ποιοι τα γνώριζαν από τότε;
- Ως γνωστό οι φερόμενες ως κακουργηματικές επί μη πολιτικών προσώπων πράξεις παραγράφονται μετά από 25 χρόνια (ας πούμε κατά προσέγγιση στη χειρότερη περίπτωση το έτος 2030). Γιατί τόση ΄΄πρεμούρα΄΄ η ανακριτική διαδικασία να τελειώνει σε ένα έτος βάσει διατάξεως νόμου (πρόσφατα η προθεσμία αυτή θα μειωνόταν ακόμη περισσότερο); Πως μπορεί να συλλέξει στοιχεία ένας ανακριτής για ογκοδέστατες δικογραφίες μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο όταν παράλληλα καλείται να περαιώσει, κατ΄ ελάχιστο, τριψήφιο αριθμό και άλλων δικογραφιών κατ΄έτος μέσα στις ίδιες πιεστικές προθεσμίες; γιατί τόση πίεση προθεσμιών όταν τα αδικήματα παραγράφονται μετά από δεκαετίες;
- Γιατί η Πολιτεία δεν καλύπτει όλες τις κενές οργανικές θέσεις δικαστών (και δικαστικών υπαλλήλων βέβαια) ώστε να υπάρχει η ευχέρεια οι δικαστικές αρχές να διερευνούν τον αριθμό υποθέσεων, που πρέπει και με άνεση χρόνου όπως συμβαίνει σε άλλα κράτη μέλη;
- Γιατί η πολιτεία δεν αποκαθιστά τη θεσμική τάξη των πραγμάτων όταν η ανακριτική διαδικασία δημοσιοποιείται και η υποτιθέμενη μυστική ανακριτική διαδικασία αποκτά κοινωνούς όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες;
Τα ΄΄γιατί΄΄ είναι αμέτρητα. Όταν απαντηθούν επαρκώς και πειστικά στους πολίτες και επιλυθούν στο βαθμό, που ταιριάζει τότε οι θεσμοί θα είναι ώριμοι στο βαθμό, που απαιτείται ώστε ο καθένας στη χώρα αυτή να αναλάβει τις ευθύνες του στο μέτρο, που του αναλογούν.
Hμερομηνία : 05-04-11
ΑπάντησηΔιαγραφήΔίωξη για κακουργήματα κατά έξι γιατρών του ΕΣΥ
Τη δίωξη για κακουργήματα άλλων έξι γιατρών Δημόσιων Νοσοκομείων παρήγγειλε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών η Εισαγγελέας Εφετών που ερευνά την υπόθεση προμήθειας ορθοπεδικων υλικών από την «DE PUY».
Άλλοι έξι ορθοπεδικοί γιατροί του ΕΣΥ πρόκειται τις αμέσως επόμενες ημέρες να καταστούν κατηγορούμενοι για αδικήματα σε βαθμό κακουργήματος που σχετίζονται με το λεγόμενο «σκάνδαλο «De Puy»»,ανεβάζοντας τον αριθμό των κατηγορουμένων για την υπόθεση στους 12.
Με παραγγελία της η Εισαγγελέας Εφετών κ. Άννα Ζαϊρη που διενεργεί έρευνα για τις προμήθειες που φαίνεται να ελάμβαναν «μεγαλογιατροί» Δημόσιων Νοσοκομείων για να προωθούν ορθοπεδικά προϊόντα της εταιρίας «De Puy Internasional», ζητά από την Εισαγγελία Πρωτοδικών να ασκήσει ποινική δίωξη σε βάρος έξι ορθοπεδικών για τις κατηγορίες της δωροδοκίας και της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα.
Τον περασμένο Ιανουάριο η ίδια κατηγορία απαγγέλθηκε σε άλλους έξι ορθοπεδικούς γιατρούς Δημόσιων Νοσοκομείων, οι οποίοι σύμφωνα με τα στοιχεία της εισαγγελικής έρευνας επί σειρά ετών λάμβαναν τεράστια χρηματικά ποσά για να «επιλέγουν» ορθοπεδικά υλικά της εν λόγω εταιρίας.
Η «αμοιβή» των γιατρών ουσιαστικά, όπως καταγγέλλεται, πληρωνόταν από το Δημόσιο, καθώς η τιμή των προϊόντων αυξανόταν τόσο ώστε να συνυπολογίζεται σε αυτήν και η «μίζα».
Αντίστοιχα η νέα δικογραφία που σχηματίστηκε και για τους άλλους έξι γιατρούς, εκ των οποίων τέσσερις είναι από την Αθήνα και οι δύο από την Θεσσαλονίκη, περιλαμβάνει στοιχεία - άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών κ.α - για «πληρωμές» δεκάδων χιλιάδων ευρώ, προκειμένου η εταιρία, θυγατρική της Johnson & Johnson, με έδρα τη Βρετανία, να εμφανίζει αξιοθαύμαστες πωλήσεις στην Ελλάδα. Τα ποσά μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις, όχι μόνο δεν μπορούσαν να αιτιολογηθούν αλλά αποτελούσαν το διπλάσιο ή και τριπλάσιο των ποσών που δήλωναν οι κάτοχοί τους ως εισόδημα επί σειρά ετών.
Παράλληλα η Εισαγγελική λειτουργός συνεχίζει τη διερεύνηση της υπόθεσης σε ότι αφορά την εμπλοκή στην όλη διαδρομή των «δώρων», τεσσάρων στελεχών ή υπαλλήλων εταιριών που έχουν αναμειχθεί στον κύκλο όσων προωθούσαν τα ορθοπεδικά της βρετανικής εταιρίας «με το αζημίωτο».
Η έρευνα της Εισαγγελίας Εφετών ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2009, αμέσως μόλις έφθασαν στην Ελλάδα, στοιχεία των βρετανικών Αρχών για «μίζες» που έδινε η «De Puy», τουλάχιστον για το διάστημα 2002- 2005, προκειμένου να προτιμώνται τα υλικά της στα νοσοκομεία, όπως προέκυψαν από εσωτερικό έλεγχο της μητρικής Αμερικανικής εταιρίας αλλά και από την έρευνα της Βρετανικής Δικαιοσύνης. Βάσει των εγγράφων που ήρθαν στη χώρα, φαίνεται πως οι αμοιβές των ορθοπεδικών για την προώθηση προϊόντος, άγγιζαν ακόμη και το 30% επί της τιμής της μονάδας.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Είδατε για να στείλει την επιστολή ο Υπουργός; Αμέσως ασκήθηκαν διώξεις.
Αλλιώς εμείς εντελώς ανίκανοι για οτιδήποτε.
Να ναι καλά, να μας γράψει και καμιά δικογραφία