Σελίδες

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΨΗΦΙΣΜΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ


 ΕΝΩΣΗ
   ΔΙΚΑΣΤΩΝ   &   ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ                    
               ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
            (ΠΡΩΗΝ ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ)
                   ΚΤΙΡΙΟ 6 –ΓΡΑΦΕΙΟ 210
      ΤΗΛ: 210 88 27 380-  FAX 210 88 41 529
                               Τ.Κ. 101. 71
                e- mail: endikeis@otenet.gr
                                                                                                              Αθήνα 15-10-2011
                                                                                                                                   Αρ. Πρωτ. 105
                                                                         




  ΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ  ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ
15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011

Οι Δικαστικοί Λειτουργοί –Δικαστές και Εισαγγελείς-μέλη της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων , στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Ένωσή μας,  αποφασίσαμε ομόφωνα τ’ ακόλουθα:
Ι. Καλούμε την Κυβέρνηση να λάβει αποτελεσματικά μέτρα για την επιτάχυνση της απονομής της Δικαιοσύνης. Μέτρα τα οποία δεν θα έχουν στόχο μόνον τους Δικαστές, όπως μέχρι τώρα συμβαίνει, αλλά συντονισμένα μέτρα που θα έχουν σκοπό , ανεξαρτήτως της οικονομικής συγκυρίας , να εξασφαλίσουν  τα δικαιώματα των Πολιτών για δίκαιη δίκη, να απλοποιήσουν τις διαδικασίες, να διατηρήσουν το χαμηλό κόστος για την πρόσβαση στη Δικαιοσύνη, να υιοθετηθούν νέες τεχνολογίες, προκειμένου να καταστεί η Χώρα ανταγωνιστική . Προς την κατεύθυνση αυτή πρέπει : α) να θεσπισθεί η οικονομική αυτοτέλεια της Δικαιοσύνης , β) να καλυφθούν όλα τα κενά οργανικών θέσεων Δικαστικών Λειτουργών και Υπαλλήλων και να αυξηθούν στο αναγκαίο μέτρο , και να μην ισχύσει η εργασιακή εφεδρεία στους Δικαστικούς Υπαλλήλους, γ) να γίνουν νομοθετικές επεμβάσεις στους Κώδικες Ποινικής και Πολιτικής Δικονομίας και τους Ειδικούς Νόμους προκειμένου να εξασφαλισθούν ταχύτερες και απλούστερες διαδικασίες, δ) να μην τροποποιηθεί το άρθρο 11 του ν.1756/1998 , καθόσον εξυπηρετεί την παραγωγή μεγαλύτερου δικαστικού έργου σε συντομότερο χρονικό διάστημα, ε) να ψηφιοποιηθεί ο χώρος της Δικαιοσύνης , προκειμένου να εξασφαλίζεται στους Πολίτες με άμεσο και έγκυρο τρόπο η πρόσβαση στη νομική πληροφορία. 
ΙΙ. Ζητούμε από την Κυβέρνηση να αντιληφθεί τις επιπτώσεις της ασκούμενης οικονομικής πολιτικής στον Ελληνικό Λαό . Να σταθμίσει τις ανάγκες και τα συμφέροντα των πολιτών . Να αντιληφθεί την ανάγκη της προστασίας των αδυνάτων που έγιναν τόσο πολλοί και θα γίνουν ακόμα περισσότεροι με τα εξαγγελλόμενα μέτρα. Να σταματήσει τις σπατάλες χρημάτων σε αμφιλεγόμενες επιλογές (αθρόες προσλήψεις ειδικών συμβούλων σε υπουργικά γραφεία, ανεξέλεγκτες χρηματοδοτήσεις κατασκευών από τον προϋπολογισμό της Βουλής, παροχή αυτοκινήτων στους Βουλευτές με συμβάσεις leasing, κ.α. ).
ΙΙΙ. Απαιτούμε από την Κυβέρνηση να σεβασθεί την Συνταγματική Θέση της Τρίτης Λειτουργίας του Κράτους και συγκεκριμένα :
α)  η Νομοθετική και Εκτελεστική Εξουσία να σέβονται έμπρακτα τους Λειτουργούς της Δικαιοσύνης , την ισόνομη και ισότιμη κατά το Σύνταγμα θέση τους και να παύσουν οι προσχηματικές επιθέσεις κατ΄ αυτών , οι οποίες επιχειρούνται προκειμένου να αποπροσανατολίζονται οι Πολίτες από τα πραγματικά προβλήματα που τους απασχολούν.
β) να καθιερωθεί το αδίκημα της περιύβρισης Δικαστικής Αρχής , κατά την ενάσκηση  των καθηκόντων των Δικαστικών Λειτουργών  
 γ) να μην γίνουν νέες μειώσεις στο ειδικό μισθολόγιο των Δικαστικών Λειτουργών . Ήδη, οι Δικαστικοί Λειτουργοί έχουν υποστεί μείωση κατά 38,5% των αποδοχών τους και έχουν υπαχθεί , όπως όλοι οι Έλληνες στις πάσης μορφής έκτακτες εισφορές και φοροεπιβαρύνσεις.   
 δ) να ιδρυθεί  Ασφαλιστικός Φορέας Κρατικών Λειτουργών και να μην υπάγονται οι νεοδιοριζόμενοι Δικαστικοί Λειτουργοί στο ΙΚΑ,
ε) να επαναφερθεί η 25ετία ως ελάχιστος χρόνος ίδρυσης  του συνταξιοδοτικού δικαιώματος .
στ)  να επαναφερθούν σε ισχύ οι μισθολογικές προαγωγές και τα επιδόματα χρόνου υπηρεσίας.
Ενόψει 1) της μέχρι τώρα συμπεριφοράς της Κυβέρνησης για τα  ως άνω αδιαπραγμάτευτα ζητήματα , αναφορικά με την συνταγματική μας θέση και την κοινωνική μας αποστολή και 2) της φημολογούμενης περαιτέρω μείωσης των αποδοχών και συντάξεών μας, οι οποίες μειώσεις προκαλούν απρόοπτη μεταβολή των συνθηκών ασκήσεως του Λειτουργήματος μας , αφού πλέον δεν θα δυνάμεθα να συντηρούμε γραφεία και βιβλιοθήκες στην κατοικία μας,



                                     ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ


Πρώτον,  από την Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011 έως και την Τακτική Γενική Συνέλευση της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, τα Δικαστήρια θα διακόπτουν τις συνεδριάσεις τους καθημερινά , από ώρα 12.00 έως ώρα 15.00 ,
Δεύτερον, από την Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011, θα ασκούμε το Λειτούργημα μας, αποκλειστικά και μόνον στα Δικαστικά Καταστήματα και  εντός του χρόνου που τα Δικαστήρια θα λειτουργούν και υπό τις συνθήκες υλικοτεχνικών υποδομών και ασφάλειας προσωπικού και εγκαταστάσεων που αυτά σήμερα παρέχουν και ως εκ τούτου δεν θα δημοσιεύονται αποφάσεις , εκτός από αυτές που αφορούν επείγουσες  πολιτικές και ποινικές υποθέσεις.
Το ΔΣ της Ένωσης μας θα υλοποιήσει τις ανωτέρω αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης , εκδίδοντας  σχετική ανακοίνωση .
             

39 σχόλια:

  1. Τη στιγμή που ο αγρότης παίρνει σύνταξη στα 65 του, εμείς διεκδικούμε 25ετία (στα 55 - 60 χρόνια). Ό,τι μας έφερε στο οικονομικό τέλμα, εμείς το υπερασπιζόμαστε και ζητούμε να συνεχιστεί. Το Σύνταγμα, το οποίο το ψήφισμα επικαλείται, απαγορεύει και την απεργία. Απορώ πως δικαστές ψήφισαν για εν τοις πράγμασι απεργία από τα καθήκοντά τους με 3ωρες στάσεις εργασίας. Περιμένω να δω στις 7-11-2011 την Ευελπίδων γεμάτη, όπως και όλα τα δικαστήρια. Μάλλον ακόμα και αυτοί που το ψήφισαν θα χρειαστεί να βάλουν ξυπνητήρι για να μην το ξεχάσουν και να είναι παρόντες στις 07.30 το πρωί στην αίθουσα δικαστών, όπως και οι δικαστικοί γραμματείς. Και τι σημαίνει δε θα δημοσιεύονται αποφάσεις εκτός από τις επείγουσες;. Διότι άλλο καθυστερούμε να δημοσιεύσουμε απόφαση αφού δουλεύουμε μόνο στο δικαστήριο και άλλο δε δημοσιεύω καθόλου. Φοβάμαι ότι στη συνέλευση πρυτάνευσε το πάθος και όχι η λογική. Μη ζητάμε στον κόσμο να μας αντιμετωπίζει με καλύτερο τρόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ήσουν στη συνέλευση να τα λεγες αυτά, συνάδελφε (αν είσα πράγματι συνάδελφος). Στη δημοκρατία αποφασίζει η πλειοψηφία. Όχι στην εύκολη και εκ του μακρού κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό θα ήταν για το πώς θα συμπεριφερόμαστε και θα αντιδρούμε, όταν προσβάλλονται τα δικαιώματά μας, να μην εκφράζουν άποψη άνθρωποι ΑΣΧΕΤΟΙ με το χώρο, γιατί ο ανώνυμος που δημοσίευσε στις 10.04 αποκλείεται να είναι συνάδελφος. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aν και θεωρώ άκαιρο το αίτημα για σύνταξη στην 25ετία δεν μπορώ να αντιληφθώ πως μπορεί κάποιος δικαστής(?)να συγκρίνει τον εαυτό του με αγρότη. Σε μία σούπερ κομμουνιστική κοινωνία που όλοι θα έχουν ίδια ακριβώς εισοδήματα δικαιολογείται μία τέτοια σύγκριση. Στη δική μας που είναι από τις πλέον άδικες και άνισες νομίζω πως όχι. Οι στάσεις εργασίας κατά τη γνώμη μου δεν θα έχουν θετικό για τους δικαστές αποτέλεσμα, ενδεχομένως δε να στρέψουν την κοινή γνώμη εναντίον τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. από την Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011 έως και την Τακτική Γενική Συνέλευση της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, τα Δικαστήρια θα διακόπτουν τις συνεδριάσεις τους καθημερινά , από ώρα 12.00 έως ώρα 15.00 ,


    κατι εχω χασει.. ποτε ειναι η Τακτικη Γενικη Συνελευση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ασχετως αν συμφωνουμε ή διαφωνουμε με την αποφαση, σε μια δημοκρατια ειμαστε υποχρεωμενοι να την εφαρμοσουμε..
    οποιος ειχε διαφορετικη αποψη, μπορουσε να παει στη συνελευση και ή να καταψηφισει τη συγκεκριμενη προταση ή να κατεβασει δικη του προταση..
    εφοσον δεν πηγε, ειναι υποχρεωμενος να εφαρμοσει την αποφαση της πλειοψηφιας...

    η γκρινια ειναι σαν καποιος να μην παει να ψηφισει στις εθνικες εκλογες, και μετα να γκρινιαζει γιατι αυτοι που πηγαν και ψηφισαν εβγαλαν το α' και όχι το β' κομμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατι δεν πηραμε μια αποφαση για τηρηση αυστηρη του αριθμου των υποθεσεων στα πινακια και μη εγγραφη υπεραριθμων?
    γιατι δεν πηραμε μια αποφαση για αναβολη οικοθεν των επιπλεον υποθεσεων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σήμερα στη συνέλευση έπρεπε να είμαστε τουλάχιστον 1.000 άτομα και να παραμείνουμε εκεί μέχρι το τέλος! μιλάμε για το θεσμικό μας ρόλο και τη διασφάλισή του, τη ζωή και το μέλλον μας! λυπάμαι αλλά σχόλια εκ των υστέρων και από την ασφάλεια του καναπέ μας είναι τουλάχιστον θλιβερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαφωνώ με την απόφαση. Είναι ευθέως αντισυνταγματική και προσβάλλει την ελληνική κοινωνία. Ο ελάχιστος καθαρός μισθός ακόμη και μετά τις περικοπές είναι 2.300 ευρώ. Επιτρέπει σε κάποιον να ζήσει άνετα σε μια Ελλάδα που καταρρέει. Τι θα πούμε στον κόσμο; Ότι αγωνιζόμαστε για το παντεσπάνι μας; Εννοείται ότι δεν συμμετείχα στη Συνέλευση, γιατί επρόκειτο για οχλοκρατική διαδικασία [όπως φάνηκε και από το ότι χειροκροτήθηκε ο Πρόεδρος της ΟΔΥΕ, όταν εξήγγειλε καταλήψεις δικαστικών κτιρίων - διέπραξε δηλ. στη Συνέλευση της ΕΔΕ αυτόφωρο ποινικό αδίκημα (άρθρα 184, 334 παρ.3 ΠΚ), αποδοκιμάστηκε βουλευτής του ΚΚΕ κλπ.]. Δυστυχώς πολλοί δικαστές αισθάνονται δημόσιοι υπάλληλοι και όχι λειτουργοί,όπως περίτρανα αποδεικνύεται. Ο καθένας ατομικά ας αναλάβει πλέον τις ευθύνες του. Όταν δε κάποιοι εξαγγέλουν απεργία κρατικής λειτουργίας (της τρίτης), επιχειρούν δηλ. να διαταράξουν την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος αγνοώντας ρητή συνταγματική διάταξη, ας έχουν υπόψη τους και τα άρθρα 134 παρ.2 και 134Α στοιχ. στ' του Ποινικού Κώδικα. Ποσώς με ενδιαφέρει αν κάποιοι πουν ότι δεν είμαι δικαστής. Ο καθενας κρίνεται κατά την άσκηση των καθηκόντων του εκεί όπου υπηρετεί και όχι από ανώνυμα σχόλια. Ίκαρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στη δημοκρατία αποφασίζει πράγματι η πλειοψηφία. Δεν δικαιούται όμως να αποφασίζει ότι θα παρανομήσει, ότι θα καταλάβει δημόσια κτήρια, ότι θα κλείσει τους δρόμους και τα λιμάνια, ότι τα δικαστήρια θα διακόπτουν την εργασία τους ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Η πλειοψηφία αποφασίζει στη δημοκρατία για ό,τι νόμιμο μπορεί να αποφασίσει συντεταγμένα, δηλαδή για ζήτημα που προβλέπει απόφαση της πλειοψηφίας η έννομη τάξη. Η απόφαση για τη διακοπή των συνεδριάσεων των δικαστηρίων του Κράτους ως ένδειξη διαμαρτυρίας δεν προβλέπεται από το Σύνταγμα, τυχόν δε τέτοια υλοποίηση θα αποτελεί πράξη παράνομη - αντισυνταγματική (άρθρο 23 παρ. 2 εδ. β΄ του Συντάγματος). Αγαπητοί συνάδελφοι Δικαστές, ο δανειστής, από τον οποίο η Ελλάδα δανειζόταν τις τελευταίες τρεις τουλάχιστον δεκαετίες και ζούσε χωρίς καμία ενδογενή παραγωγή πλούτου, αποφάσισε να μειώσει τη χρηματοδότηση και εν τέλει να τη διακόψει, για όποιους λόγους αυτός νομίζει. Εμείς να μπορούμε να επηρεάσουμε την απόφασή του. Θα πρέπει να ζήσουμε με ό,τι οι ίδιοι ως κοινωνία παράγουμε, που σήμερα ανέρχεται η αξία του προϊόντος αυτού στο ποσό των 42 έως 45 περίπου δισεκατομμυρίων ευρώ. Η ευημερία μόνο ως το αποτέλεσμα της αύξησης της παραγωγής θα είναι δικαιολογημένη, όχι λόγω του εύκολου δανεισμού. Το πολιτικό προσωπικό θα πρέπει να εξηγήσει την κατάσταση όπως έχει στον ελληνικό λαό, όχι να τον παραπλανά με υποσχέσεις. Η Δικαιοσύνη, από την πλευρά της, θα πρέπει να μείνει όρθια, δηλαδή να αγωνισθεί με όλες της τις δυνάμεις για την εμπέδωση της κοινωνικής ειρήνης, με αυταπάρνηση. Αμοιβή μας θα είναι η αναγνώριση της αποστολής της Δικαιοσύνης από τον ελληνικό λαό και γενικότερα από όλους τους κατοίκους της ελληνικής επικράτειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στη δημοκρατία αποφασίζει πράγματι η πλειοψηφία. Δεν δικαιούται όμως να αποφασίζει ότι θα παρανομήσει, ότι θα καταλάβει δημόσια κτήρια, ότι θα κλείσει τους δρόμους και τα λιμάνια, ότι τα δικαστήρια θα διακόπτουν την εργασία τους ως ένδειξη διαμαρτυρίας. Η πλειοψηφία αποφασίζει στη δημοκρατία για ό,τι νόμιμο μπορεί να αποφασίσει συντεταγμένα, δηλαδή για ζήτημα που προβλέπει απόφαση της πλειοψηφίας η έννομη τάξη. Η απόφαση για τη διακοπή των συνεδριάσεων των δικαστηρίων του Κράτους ως ένδειξη διαμαρτυρίας δεν προβλέπεται από το Σύνταγμα, τυχόν δε τέτοια υλοποίηση θα αποτελεί πράξη παράνομη - αντισυνταγματική (άρθρο 23 παρ. 2 εδ. β΄ του Συντάγματος). Αγαπητοί συνάδελφοι Δικαστές, ο δανειστής, από τον οποίο η Ελλάδα δανειζόταν τις τελευταίες τρεις τουλάχιστον δεκαετίες και ζούσε χωρίς καμία ενδογενή παραγωγή πλούτου, αποφάσισε να μειώσει τη χρηματοδότηση και εν τέλει να τη διακόψει, για όποιους λόγους αυτός νομίζει. Εμείς δεν μπορούμε να επηρεάσουμε την απόφασή του. Θα πρέπει να ζήσουμε με ό,τι οι ίδιοι ως κοινωνία παράγουμε, που σήμερα ανέρχεται η αξία του προϊόντος αυτού στο ποσό των 42 έως 45 περίπου δισεκατομμυρίων ευρώ. Η ευημερία μόνο ως το αποτέλεσμα της αύξησης της παραγωγής θα είναι δικαιολογημένη, όχι λόγω του εύκολου δανεισμού. Το πολιτικό προσωπικό θα πρέπει να εξηγήσει την κατάσταση όπως έχει στον ελληνικό λαό, όχι να τον παραπλανά με υποσχέσεις. Η Δικαιοσύνη, από την πλευρά της, θα πρέπει να μείνει όρθια, δηλαδή να αγωνισθεί με όλες της τις δυνάμεις για την εμπέδωση της κοινωνικής ειρήνης, με αυταπάρνηση. Αμοιβή μας θα είναι η αναγνώριση της αποστολής της Δικαιοσύνης από τον ελληνικό λαό και γενικότερα από όλους τους κατοίκους της ελληνικής επικράτειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν νομίζω ότι οι δικαστές δικαιούνται να αρνησιδικούν παραβιάζοντας οι ίδιοι το σύνταγμα.
    Αντίθετα θα έπρεπε να συγκληθούν οι Ενώσεις και να βγάλουν ψηφίσματα για τις αντισυνταγματικές νομοθετήσεις της κυβέρνησης, για τα μνημόνια και την κατάφωρη παραβίαση των εργασιακών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων των Ελλήνων πολιτών. Η δικαστική εξουσία πηγάζει από το λαό, αποδίδει δίκαιο εν ονόματι του λαού και όχι της εκτελεστικής εξουσίας.
    Αντί να ζητιανεύουν και να απειλούν για την εξασφάλιση των οικονομικών τους συμφερόντων θα έπρεπε να κάνουν κάτι για να αποκτήσουν την εμπιστοσύνη του λαού. Κι αυτό είναι μόνον ο έλεγχος της εκτελεστικής εξουσίας από τη δικαστική.
    Όμως αυτό το καθήκον και δικαίωμά τους το απεμπόλησαν προ πολλού, γι' αυτο να μην παραπονιούνται τώρα που θα τους στίψουν κι αυτούς σαν λεμονόκουπες οι πολιτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από τη μια θέλουμε να είμαστε ίσοι με τη Νομοθετική και Εκτελεστική εξουσία και από την άλλη εμφανιζόμαστε με συμπεριφορά αγροτοσυνδικαλιστή ή συνδικαλιστή της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ. Να συμπεράνω ότι όσοι συμφωνούν με το ψήφισμα προφανώς αθωώνουν τους κατηγορουμένους για το κλείσιμο των δρόμων, τις καταλήψεις κτιρίων κτλ κτλ. Μήπως θα έπρεπε να αποφασισθεί και η κατάληψη των αιθουσών και η εκδίωξη των ακροατών; Τι περιμένετε να προβάλουν τα ΜΜΕ; Τα συνολικά αιτήματα ή την παράνομη συμπεριφορά μας; Ή τι πιστεύετε να κάνει ο κόσμος που αυτή τη στιγμή στενάζει, όταν στις 12.00 του πούμε ότι θα ξαναδικάσουμε στις 15.00, οπότε η γραμματέας θα κατέβει από την έδρα ενώ οι δικηγόροι θα δηλώσουν ότι απέχουν ή δεν μπορούν δεύτερη μέρα; Τι πιστεύετε ότι θα κάνει ο απολυμένος που πλέον περιμένει από εμάς να του επιδικασθεί η αποζημίωσή του, όταν ακούσει ότι η υπόθεσή του θα εκδικαστεί μετά από 1 ή 2 έτη, επειδή "απεργούμε"; Αν ακούγατε ότι η Βουλή θα κάνει στάσεις εργασίας δε θα γελάγατε για το γελοίο του πράγματος, αν όχι για την κατάντια; Όχι κύριοι, δε θα συμμορφωθώ με το ψήφισμά σας, πρώτον διότι είναι προδήλως παράνομο και δεύτερον διότι είναι προδήλως ανήθικο. Όσο δε για την άποψη ότι τα ανωτέρω τα αποφάσισε η πλειοψηφία, μάλλον μπερδεύετε το συνδικαλισμό με τις εθνικές εκλογές και μάλλον ξεχνάτε ότι η συνδικαλιστική πλειοψηφία δεν μπορεί να με εξαναγκάσει να κάνω κάτι που είναι παράνομο. Εκτός και αν με βγάλετε σηκωτό από την έδρα ή γίνουν άλλες πράξεις τραμπουκισμού, όπως αυτές που βλέπουμε στα ΜΜΕ τον τελευταίο καιρό. Βάλατε βούτυρο στο ψωμί της κυβέρνησης και των παπαγάλων της. Δείτε μόνον τις δηλώσεις του Υφυπουργό για τα όσα προφανή είπε ο κ. Πρόεδρος Εφετών Γεράσιμο Τσούνης και θα καταλάβετε τι μας περιμένει. Και κλείνοντας μια παρατήρηση: μην ψέγετε τους συναδέλφους της Θεσσαλονίκης που ζήτησαν τη σύγκληση της Γ.Σ.. Δεν υπέγραψαν μόνον αυτοί το έγγραφο ούτε αποφάσισαν μόνοι τους χθες ομόφωνα. Καλημέρα σας και καλή Κυριακή να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταρχάς όσον αφορά τους βουλευτές, αυτοί απεργούν καθημερινά αρκεί κάποιος να ρίξει μία ματιά με πόσους ψηφίζονται τα νομοσχέδια(30-50 το πολύ). Δεύτερον, όσοι, όπως ο συνάδελφος των 12.03 θεωρούν τις 2.300 ευρώ επαρκή μισθό να μας απαντήσει στα εξής:
    α)Είναι συνταγματική η μείωση του μισθού των Προέδρων ανωτάτων δικαστηρίων χωρίς παράλληλη μείωση των μισθών των βουλευτών ή των υπουργών?Ακόμα χειρότερα ενώ έμειναν σχεδόν ανέγγιχτοι οι μισθοί των υπαλλήλων της Βουλής πολλών διευθυντών ΔΕΚΟ ανεξαρτήτων αρχών κλπ. Αυτός ο δικαστής θεωρεί ότι ο ίδιος είναι κατώτερος των ανωτέρω που σε 1 μέρα του κόβουν 100,200 .300, 600 ευρώ έτσι για πλάκα, επειδή το αποφάσισε ο Υπουργός?
    β)Μπορεί σε κάποιον εργένη που κατοικεί σε ιδιόκτητη κατοικία σε επαρχιακή πόλη και δεν έχει φύγει πάνω από 1 έτος από τον τόπο του, έχει επομένως και κάποιο κομπόδεμα, τα λεφτά αυτά να φτάνουν. Ας ρωτήσει όμως και συναδέλφους με δάνεια που απαιτούν δόσεις 1000 ακόμα και 2500 ευρώ μηνιαίως, με 1, 2 ή και 4 παιδιά, με σύζυγο που δεν εργάζεται ή ανήκει στους τυχερούς του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα των οποίων ο μισθός είναι πλέον κάτω των 1000 ευρώ, αν του φτάνουν για να ζήσει. Τι θα γίνει με αυτούς που μετατίθενται ή αποσπώνται σε μακρινό πρωτοδικείο ή εισαγγελία?Ξέρει ότι υπάρχουν δικαστές πρωτοδίκες και πρόεδροι πρωτοδικών με άδειους λογαριασμούς?
    Θα μπορούσα να πω πολλά ακόμα αλλά όσοι συμφωνούν με τις περικοπές(απ'ότι κατάλαβα υπάρχουν και τέτοιοι)δεν σέβονται τον εαυτό τους ούτε τους άλλους και κατ'επέκταση ούτε τη δικαιοσύνη. ΔΙΚΑΙΩΣ η εκτελεστική εξουσία δεν τους σέβεται λοιπόν.
    Όσον αφορά τα μέτρα που αποφασίσθηκαν: Η κυβέρνηση άρχισε το ξήλωμα του συντάγματος με το Μνημόνιο και έκτοτε αυτό συνεχίζεται. Επειδή κάποιο δικαστήριο(το ΣτΕ)έκρινε το μνημόνιο συνταγματικό(χωρίς πάντως να υπάρχει μέχρι σήμερα το κείμενο της απόφασης)αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς οι υπόλοιποι θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Υπάρχει και το άρθρο 120 παρ.4 του Συντάγματος. Ας το διαβάσουν όσοι επιμένουν να μην κάνουμε τίποτε και να περιμένουμε τον υπαβιβασμό μας σε 1-2 μήνες σε υπαλλήλους των 1000-1500 ευρώ.
    Χ.Δ.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ απόλυτα με το συνάδελφο των 10:04. Θα φύγω από την έδρα μόνο "σηκωτός" και θα συνεχίσω να δημοσιεύω αποφάσεις. Οι συνάδελφοι δε που θα συμμορφωθούν με την παράνομη απόφαση της Συνέλευσης, φαντάζομαι ότι για λόγους ηθικής τάξης θα αθωωνούν στο εξής τους αγροτοσυνδικαλιστές που κλείνουν τους δρόμους, τους απεργούς των ΔΕΚΟ που κατεβάζουν το ρεύμα, τους οδηγούς του ΕΚΑΒ που αρνούνται να μεταφέρουν ασθενείς, επειδή είναι χαμηλόμισθοι, τυχόν στρατιωτικούς που θα εγκαταλείψουν τη θέση τους γιατί παίρνουν χαμηλό μισθό, τυχόν σωφρονιστικούς υπαλλήλους που θα απελευθερώσουν κρατούμενους φυλακών, επειδή υπέστησαν "περικοπές" κ.ο.κ. Όσοι εναρμονιζόμενοι με πολιτικές σκοπιμότητες επενδύουν στο "μπάχαλο" θα είναι υπεύθυνοι για την οριστική απαξίωση του κλάδου μας επί πολλά έτη. Μελέαγρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ 16 Οκτωβρίου 2011 11:15 π.μ.
    ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤ' ΕΥΦΗΜΙΣΜΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ) ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΥΝΝΑΤΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΟΙ; ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ (ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΦΑΣΕΙΣ ΕΝ ΑΜΑΡΤΙΑΙΣ). ΠΟΤΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΟΤΑΝ Η ΒΟΥΛΗ ΨΗΦΙΖΕ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ; (ΚΡΑΥΓΑΛΕΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΠΟΙΝΔ). ΠΟΤΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΜΕ ΣΤΙΣ ΑΗΘΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΩΝ; ΠΟΤΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΑΜΕ ΣΤΙΣ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ, ΤΙΣ ΑΝΑΙΤΙΕΣ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ; ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ, ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΕΝΟΧΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΙΝΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΠΟΛΥ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΕΥΘΕΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΜΕΛΕΑΓΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 16 Οκτωβρίου 2011 10:04 π.μ.
    ΙΑΒΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΠΟΡΩ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ!!!ΗΜΟΥΝ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 6 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΩ ΟΤΙ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΛΟΓΟ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ. ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΛΟΓΟ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΞΕΒΟΛΕΥΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ, ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΣΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΗΡΘΑΝ 50 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ). ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΖΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ Σ Υ Μ Μ Ε Τ Ε Χ Ο Υ Μ Ε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η θέση μας ως δικαστών από εδώ και πέρα πρέπει να είναι "έλεγχος αυστηρός κάθε αντισυνταγματικής πράξης και νομοθέτησης των άλλων δύο εξουσιών". Απαίτηση να τηρηθούν οι συνταγματικές διατάξεις και οι νόμοι για τα ανθρωπινα δικαιώματα, με κάθε κόστος. ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΘΩΕΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΕΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΟΥΛΙΑΞΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. Η θέση μας είναι δίπλα στο λαό. Εμείς έχουμε τη δύναμη και ας την ασκήσουμε. Δεν είμαστε ζητιάνοι κανενός!

    Μόνο τότε θα αποκτήσουμε το κύρος για να απαιτήσουμε πραγματική δικαιοσύνη για όλους κι όχι ξεζούμισμα όλων ακόμη και της δικαστικής εξουσίας από τις δύο άλλες εξουσίες.
    Φυσικά και δεν θα συμμορφωθώ στο ψήφισμα. Αλλού είναι η μάχη και ο έλεγχος.
    Και μακριά από ψηφίσματα υποστήριξης συναδέλφων που κρίνουν υποθέσεις σκοτεινές με τρόπο που δεν συνάδει με το λαϊκό περί δικαίου αίσθημα. Για να τύχουν στήριξης όσοι συνάδελφοι δοκιμάζονται από άδικες επιθέσεις σε βάρος τους από τα ΜΜΕ πρέπει πρώτα να διενεργείται μία αυτεπάγγελτη αμερόληπτη και με εγγυήσεις προκαταρκτική έρευνα από το αρμόδιο όργανο και αν αυτή οδηγεί σε απαλλακτικό πόρισμα τότε φυσικά η Ένωση να παίρνει θέση και να στηρίζει τον αδικούμενο και άδικα κατασυκοφαντούμενο δικαστή. Όχι εκ των προτέρων και άκριτα. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι! κάποιοι μας αμαύρωσαν και κάποιοι συνεχίζουν να μας αμαυρώνουν. Προσοχή λοιπόν!
    Ο Πεταλωτής για τον κ. Κασσίμη είπε ότι η απόλυση του Ψωμιαδη έχει ονοματεπώνυμο. Μη βάζουμε λοιπόν βούτυρο στο ψωμί τους δείχνοντας ότι είμαστε μία συντεχνία που αλληλοκαλυπτόμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το πόσο ενδιαφέρει τους συντάκτες του ψηφίσματος η γνώμη των μ.μ.ε. φαίνεται απο το ότι όλα αναφέρονται με το όνομά τους πλην των δικαστικών διακοπών που αναφέρονται ως άρθρο 11 του ν.1756/1998. Εύγε για την τόλμη σας να πείτε τα πράγματα με το όνομα τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο δικαστής πρέπει να είναι λιτός. Δεν γίναμε δικαστές για να πλουτίσουμε ούτε για να το παίζουμε "κάποιοι" (τουλάχιστον όχι όλοι). Είμαι Πρωτοδίκης με υπηρεσία 7 ετών και καθαρό μισθό 2.300 ευρώ (μετά και τις τελευταίες περικοπές). Νοικιάζω τριάρι σπίτι με 480 ευρώ. Κατά τα λοιπά μπορώ και ζω άνετα ακόμη και τώρα με το υπόλοιπο ποσό (1.820 ευρώ. Έχω αυτοκίνητο 1.400 κυβικών και ουδέν άλλο περιουσιακό στοιχείο και, όταν δόθηκε (κατόπιν απόφασης του Μισθοδικείου υπό την προεδρία Κεδίκογλου και στη συνέχεια με συμφωνία Ένωσης - Αλγοσκούφη λίγους μήνες μετά το μοίρασμα τριχίλιαρων από τις τράπεζες σε άνευ δικαιολογητικών πυρόπληκτους)αύξηση των καθαρών μισθών κατά 50% (από 2.000 πήγα κατευθείαν στα 3.000 ευρώ) συν τα αναδρομικά, είχα την πρόνοια (έστω και υποσυνείδητα) να καταλάβω τη φούσκα και δεν έσπευσα να λάβω δάνεια για να αγοράσω βίλα στην πιο αριστοκρατική γειτονιά της πόλης μου ή καμιά τζιπάρα. Έτσι και τώρα δεν έχω πρόβλημα. Τώρα όμως θα φανεί ποιοι έγιναν δικαστές για να υπηρετήσουν τις αξίες τους και επειδή ήταν όνειρό τους και ποιοι έγιναν για τον "Μαμωνά". Άλλωστε πέρασα στις εξετάσεις χωρίς φροντιστήριο και έτσι δεν είδα το δικαστικό ως "επένδυση", ώστε τώρα να απογοητευτώ. Μ.Θ.Ν., Πρωτοδίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το άρθρο 120 Σ θεσπίστηκε υπό το κράτος παραστάσεων, όπου η κοινοβουλευτική δημοκρατία καταλύονταν από τις ερπύστριες των τανκς ή από τη θέληση κάποιου ξενόφερτου και αμερικανόδουλου βασιλιά (καταστάσεις που κάποιοι επιδιώκουν να ξαναζήσουμε δημιουργώντας πρώτα το αναγκαίο μπάχαλο). Είναι ντροπή και ιεροσυλία να το επικαλούμαστε σε σχέση με τις αποδοχές μας. Έτσι όπως πάμε, κάποιοι που υπηρετούμε στην Επαρχία (και είμαστε αναγνωρίσιμοι) θα υποστούμε προπηλακισμούς χειρότερους από τους πολιτικούς (εξαιτίας της "συλλογικής" ανοησίας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το Σύνταγμα και ο Π.Κ. δεν παραβιάζονται από αποφάσεις, όπως αυτή της Έκτακτης Γεν. Συνέλευσης της ΕΔΕ της 15/10/2011, αλλά από την εντεινόμενη περιφρόνηση και απαξίωση της δικαστικής λειτουργίας από την εκτελεστική. Είναι λυπηρό, η τακτική των κυβερνώντων, που εν ονόματι της υποταγής στα κελεύσματα των δήθεν σωτήρων - δανειστών της Χώρας οδηγεί αναπόδραστα το Δικαστικό Σώμα σε συνθήκες επαγγελματικής και οικονομικής εξαθλίωσης, να βρίσκει αδόκητους υποστηρικτές στα πρόσωπα συναδέλφων μας. Ι)Κε Συνάδελφε: τα 2.300 ευρώ καθαρός μισθός(αγνοώ πάντως ποιο βαθμό δικαστή έχετε υπόψη σας, με πόσα έτη υπηρεσίας κτλ) πολύ σύντομα θα είναι .... καθαρό όνειρο θερινής νυκτός, εάν δεν αντιδράσουμε προσηκόντως. Εν πάση δε περιπτώσει, μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. ΙΙ)Κε Συνάδελφε: ο αγρότης στον οποίο αναφέρεσθε να είστε βέβαιος ότι ενδιαφέρεται περισσότερο να βρει μπροστά του, όταν χρειασθεί την παροχή δικαστικής προστασίας,έναν ανεξάρτητο, αδέκαστο και με υψηλό φρόνημα κριτή - και όχι ένα ταλαίπωρο, ηθικά και οικονομικά εξουθενωμένο και φοβισμένο άτομο - και λιγότερο για το εάν ο δικαστής αυτός θα έχει τη δυνατότητα να συνταξιοδοτηθεί στο 55ο έτος της ηλικίας του, ενώ ο ίδιος στο 65ο. Εύγε στην Έκτακτη Γεν. Συνέλευση της ΕΔΕ για το Ψήφισμα που υιοθέτησε. Μακάρι να βρει μιμητές στη μεθαυριανή Έκτακτη Γεν. Συνέλευση της Ενώσεως Διοικητικών Δικαστών.Καλή δύναμη και υγεία σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σιγουρα τα αναρτηθέντα σχόλια δεν ακήκουν σε συναδέρφους δικαστές διότι το κλίμα που υπάρχει στα διακστηρια είναι σαφώς διαφορετικό απο αυτό που εμφανίζεται σ΄αυτά. Ως προ τον θεσμικό μας ρόλο μονο το εξής: "Μπαινει ο ληστής σπιτι μου με οπλο, απειλει τα ανήλιμα τέκνα μου, βιάζει την γυναίκα μου, τοποθετεί το όπλο στον κρόταφό μου, και εγώ του λέω με ευπρέπεια:"Κύριε σας παρακαλώ η θεση μου ως δικαστικού λειτουργού και η ευπρέπειά μου δεν μου επιτρέπει να αντιδράσω. Σας παρακαλώ επειδή παρανομείτε, και διαπράττετε αδικηματα που επισύρουν ποινή κάθειξης, θα ήταν προς το συμφέρον σας, να με αφήσετε..."" Οσον αφορά για τις "δυσχερής οικονομικές συνθήκες" καλύτερα να τα αφήσουν οι ειδήμονες συνάδερφοι για τους οικονομολόγους που και αυτοι διαφωνούν για την τραγικότητα της κατάστασης. Δεν πίεσε κανένας κανέναν να κατέβει απο την έδρα και να μην δικάσει γι΄αυτο τα σχόλια τυπου θα μείνω στην έδρα μεχρι να πεθάνω να περιτεύουν. Τέλος καταλαβαίνω απο τα σχόλια ορισμένων εκ των "συναδέρφων" το νεαρό της ηλικίας (οσον αφορά τα χρονια υπηρεσίας), ειδάλως δεν θα μιλούσαν γαι μετρα που αφορούν δικογραφίες πέραν του νομιμου αριθμού κ.α. τα οποία έχουν δοκιμαστει στο παρελθόν και απέτυχαν και σίγουρα δεν έχουν όπως εγώ γνωρίσει στα χρονοα που υπηρετώ το δικαστικο σωμα πολλές πόλεις ανα την Ελλάδα σερνοντας οικογενεια και παιδιά, έχοντας αποκτήσει καρδιολογικά προβλήματα στα 40 μου χρονια, κερδίζοντας μονο "εξαίρετες εκθέσεις". Τα ιδεολογήματα τυπου όρθιοι στις επάξεις διοτι ειμαστε δικαστές να έρθουν να τα πουν στην οικογενειά μου και όχι διαδικτυακά. Και εναι ντροπή να μιλάμε απαξιωτικά για "συναδερφους απο Θεσσαλονίκη", ή απο την επαρχία ή απο οπουδήποτε αλλού. Οσοι δικάζουν γνωρίζουν πολύ καλά ότι πάντα υπάρχει κερδισμένος και χαμένος σε μια δίκη. Η Γ.Σ ενός σωματειου δεν ειναι δικη, αλλά συναποφασίζουμε παρόλες τις ανιθέσεις μας και τις διαφωνίες μας και ομοψυχα στηριζουμε. Οσοι διαφωνούν να εχουν το θαρρος να ομιλούν περι καταργησης της Ενωσης. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καταρχην πολυ αμφιβαλλω αν τα ανωνυμα σχολια προερχονται απο δικαστες και εν συνεχεια ρωτω οι "ανωνυμοι" θα σπευσουν άραγε να επωφεληθουν "ανωνυμα" απο την οποια, μικρη η μεγαλη, κατακτηση των κινητοποιησεων που αποφασιστηκαν στην έκτακτη γενικη μας συνελευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ημουν χθες στη Γ.Σ ,η αίθουσα ήταν σχεδόν γεμάτη και υπήρξε ένταση στον τόνο των ομιλιών. Ακούστηκαν όντως ακραίες απόψεις , όπως για στάση 9-15 ώρα που είναι καταφανώς παράνομη, διότι συνιστά απεργία. Θεωρώ ότι δε θίχτηκαν αρκετά θέματα θεσμικά και υποδομών που αφορούν στις συνθήκες εργασίας μας , ιδίως όσων από εμάς δουλεύουμε σε μεγάλα δικαστήρια. Πιστεύω ότι αρκούν ολιγοήμερες δίωρες στάσεις εργασίες και διαφωνώ με τη μη δημοσίευση αποφάσεων, δεν μας φταίει σε τίποτα ο απλός κόσμος. Ασκούμε λειτούργημα και όχι επάγγελμα. Θα πειθαρχήσω πάντως στην απόφαση της Γ.Σ. Πρέπει να είμαστε ενωμένοι και να πιστεύουμε στην Ενωση μας. Α.Α Πρωτοδίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Από τις αντιδράσεις μερίδας συναδέλφων για το αποτέλεσμα της Γενικής Συνέλευσης, προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα ότι η κουλτούρα των δυναμικών κινητοποιήσεων είναι ξένη προς τον κλάδο μας. Οι δικαστές, εδώ και χρόνια εφησυχασμένοι, αδυνατούμε να προσδιορίσουμε με κοινωνικά εργαλεία τη θέση που πραγματικά έχουμε μέσα στο σύστημα. Για το λόγο αυτό οι φωνές των συναδέλφων ότι οι μορφές κινητοποίησης που αποφασίστηκαν δεν συνάδουν με την ιδιότητά μας και το θεσμικό μας ρόλο, είναι απλά εκτός τόπου και χρόνου. Εκτός τόπου, γιατί σε κράτος το οποίο έχει εκχωρήσει πλέον ρητά αλλά και ανομιμοποίητα την εθνική του κυριαρχία, δεν υφίσταται πραγματικά η εξουσία την οποία υπηρετούμε. Εκτός χρόνου γιατί μάλλον οι συνάδελφοι ζαλισμένοι από το φόβο και την κακή πληροφόρηση, νομίζουν ότι μπορούν ακόμη να λειτουργήσουν οι θεσμικοί τρόποι αντίδρασης. Συνάδελφοι,που διάκεισται κι εσείς όπως κι εγώ επιφυλακτικά απέναντι στην Ένωση, κατεβείτε από την έδρα, όχι γιατί το είπε η Ένωση, αλλά γιατί έχουμε τώρα τη μοναδική ευκαιρία - σε λίγο θα είναι αργά - να αποδείξουμε ότι η διάκριση των εξουσιών, δεν είναι κενό γράμμα του Συντάγματος, ότι δεν δεχόμαστε γίνουμε εμείς οι κυματοθραύστες μιας λαϊκής αγανάκτησης την οποία δεν προκαλέσαμε, ότι εμείς που μπορούμε θα σηκώσουμε το ανάστημα που δεν μπορεί να σηκώσει ο άνθρωπος του μεροκάματου. Αν δεν το κάνουμε εμείς, του χρόνου θα υποχρεωθούμε να καταδικάσουμε για χρέη στο Δημόσιο ανθρώπους που δεν έχουν να πληρώσουν άλλο, για κλοπή ανθρώπους που ντρέπονταν να ζητιανέψουν, για ναρκωτικά ανθρώπους που βρίσκονται σε ψυχικό και κοινωνικό αδιέξοδο.Παππούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΦΟΥ Η ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΛΗΤΤΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ; ΕΦΟΣΟΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΦΩΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΣΤΙΣ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ (ΑΣ ΜΗ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΑΙΤΙΑ ΟΣΩΝ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ) Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ: ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΦΑΙΡΟΥΝ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΘΗΣΑΥΡΙΣΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η ένωση είναι σωματείο του ΑΚ με συμπολίτευση και αντιπολίτευση (αμφότερες κομματικά χρωματισμένες), κάτι που απογοητεύει πολλούς συνάδελφους. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι ΚΚΣΕ ή παραθρησκευτική σέχτα για να πρέπει να υπακούσουμε όλοι ωσάν αγέλη. Είναι δε αυτονόητο ότι η ηγεσία του ΑΠ πρέπει να τοποθετηθεί σχετικά με το αν η απόφαση εντάσσεται στα νόμιμα όρια ή όχι, ώστε να μην έχουμε στη συνέχεια πειθαρχικές διώξεις. Συμφωνώ δε με την άποψη ότι κάθε δικαστής - μέλος της ένωσης πρέπει να τοποθετηθεί ονομαστικά, για να φανεί πράγματι αν υπάρχει πλειοψηφία για κάθοδο του σώματος σε πρωτόγνωρες κινητοποιήσεις. Δεν είναι δα και τόσο δύσκολο. Λίγοι είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Από τη στιγμή, που αυτόφωρα, παραγραφόμενες υποθέσεις, ανακοπές κατά πλειστηριασμών και άλλα τέτοια επείγοντα θα συνεχίσουν να διεξάγονται θεωρώ τουλάχιστον άδικη και ανεπιτυχή τη σύγκρισή μας με έναν γιατρό που αρνείται να περιθάλψει τον επειγόντως μεταφερόμενο ασθενή/ετοιμοθάνατο. Δε θα επιχειρηματολογήσω για αυτό περισσότερο είναι ζήτημα απλής λογικής. Όσον αφορά την παραβίαση του Συντάγματος, αυτό παραβιάζεται όταν η εκτελεστική εξουσία καθορίζει με πόσα κενά θα λειτουργήσουμε (λες κι εμείς μπορούμε να επιβάλλουμε στη Βουλή με πόσους λιγότερους βουλευτές θα λειτουργήσει ή να επιβάλλει η Βουλή ή εμείς μέχρι πόσα μέλη θα έχει η Κυβέρνηση) διαπράττοντας τυπικά και ουσιαστικά πραξικόπημα (μερική κατάλυση μιας εκ των Εξουσιών). Το Σύνταγμα παραβιάζεται όταν οι άλλες δύο Εξουσίες διαμορφώνουν τέτοιες συνθήκες βραδύτητας απονομής δικαιοσύνης, ώστε να ισοδυναμεί με αρνησιδικία ("justice delayed, justice denied"), ας θυμηθούμε τι έγραφε ο Cesare Beccaria το 1798 στο περίφημο βιβλίο του "Dei Delitti e delle Poennai" (Περί Εγκλημάτων και περί Ποινών)3 αιώνες πριν. Το Σύνταγμα παραβιάζεται όταν οι άλλες δύο Εξουσίες υποβιβάζουν τους φορείς της Δικαστικής Εξουσίας σε επίπεδο δημοσίου υπαλλήλου (με δηλώσεις, νομοθετήματα, υπηρεσιακή υποστήριξη, συνθήκες εργασίας ή μισθολογική μεταχείριση, κενά στη Γραμματειακή υποστήριξη και στις υποδομές, που δε διαθέτουν καν ασφάλεια) ή έστω σε επίπεδο κατώτερο των δικών τους φορέων, όταν μάλιστα υπάρχου κι επιπλέον συνταγματικές διατάξεις για ισοτιμία, ανεξαρτησία και ιδιαίτερο μισθολογικό καθεστώς (σημειωτέον αντίστοιχη συνταγματική πρόβλεψη δεν υπάρχει ούτε για τους βουλευτές ούτε για τα μέλη της Κυβέρνησης). Το Σύνταγμα παραβιάζεται όταν νομοθετούν συνεχώς αντισυνταγματικές και αντικοινοτικές διατάξεις (η Ελλάδα είναι η πρώτη σε τέτοια νομοθέτηση ανάμεσα στις χώρες της Ε.Ε.) και όταν υπάγουν τη χώρα σε συμφωνίες και υποχρεώσεις που θίγουν σαφώς την εθνική κυριαρχία (και δε μιλώ για το Μνημόνιο 1, που απέθανε, αλλά για τις διαρκείς "προσαρμογές-αναθεωρήσεις-συμφωνίες" που ακολούθησαν) και προβαίνουν σε παρόμοιες ενέργειες ή ανοχή ενεργειών (πχ να αποφασίζει η Τρόικα για τα λειτουργικά έξοδα και τη διαθεσιμότητα, ήτοι ανταλλακτικά-καύσιμα-εκπαίδευση, των οπλικών συστημάτων και του προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων). Κι εμείς ως φορείς μιας Εξουσίας που διαρκώς βάλλεται, προσβάλλεται και παρεμποδίζεται η λειτουργία της τα τελευταία 15χρόνια, αλλά με πρωτοφανή ένταση την τελευταία 2ετία κατά ωμή και κραυγαλέα παραβίαση του Συντάγματος, έπρεπε, υποχρεούμαστε ως φορείς της, να έχουμε αντιδράσει δυναμικά εδώ και καιρό. Όταν το Σύνταγμα παραβιάζεται ωμά και βάλλεται η Δικαστική Εξουσία, οι φορείς της οι Δικαστές και Εισαγγελείς είναι υποχρεωμένοι να αντιδράσουν άμεσα, καίρια και αποφασιστικά και να διαφυλάξουν και προστατεύσουν αυτήν και το Σύνταγμα, γιατί αυτή είναι η θεσμική ευθύνη τους ως λειτουργοί της, αυτή ακριβώς η ευθύνη διαφοροποιεί τους λειτουργούς μιας Εξουσίας από τους υπαλλήλους. Η αντίδραση σε μίας τέτοιας έκτασης παραβίαση, που έχει κάνει ήδη το Σύνταγμα κουρελόχαρτο, δεν είναι δυνατόν να στηριχθεί σε στενές ερμηνείες δευτερευουσών διατάξεων, όταν σαρώνονται οι θεμελιώδεις, οι στάσεις (αποχή από τα καθήκοντα, την οποία κατά κόρον εφαρμόζουν κατά καιρούς οι βουλευτές) είναι αναγκαία ενέργεια για να διαφυλαχθεί η τήρηση του διαρκώς και πολλαπλώς καταλυόμενου Συντάγματος και σαφώς δεν αποτελεί απεργία ούτε είναι αντισυνταγματική. Δηλαδή, οι διαφωνούντες στις κινητοποιήσεις συνάδελφοι είναι πιο νομιμόφρονες και ευαίσθητοι στην τήρηση του Συντάγματος και δημοκράτες από τους Γάλλους και Ιταλούς συναδέλφους μας; Διαθέτουν ανώτερο νομικό πολιτισμό ή μεγαλύτερη προσωπική και λειτουργική ανεξαρτησία από αυτούς, που σημειωτέον, παρά τις δολοφονίες σε βάρος τους, έσπασαν τη Μαφία, την Καμόρα και την Κόζα Νόστρα ή έστειλαν στη φυλακή πρωθυπουργούς 15ετούς συνολικής θητείας, υπουργούς, βουλευτές και σκληρούς τρομοκράτες (Ερυθρές Ταξιαρχίες, Βάσκοι Γαλλίας-ΕΤΑ, Κορσικανοί) μπροστά στους οποίους οι δικοί μας είναι αγγελούδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπητοι συναδελφοι, ειμαι μολις ενα χρονο δικαστης, μολις τελειωσα παρεδρια σε μεγαλο πρωτοδικειο της χωρας μας και μετατεθηκα στην επαρχια.
    κατ αρχην εχω να απαντησω στο συναδελφο που περιμενει να με δει στο Δικαστηριο απο τις 7.30, οτι περυσι ημουν στο Δικαστηριο απο τις 7.00, για να προλαβω ολες τις εκκερεμοτητες που προεκυπταν πριν απο την εδρα.Οτι δεν τελειωσα τριμελες ποτε πριν τις 8 το απογευμα, οτι πολλες φορες πηγαινα και αλλες μερες, ειχε 12 υπηρεσιες το μηνα, εκτος των διακοπων και της διασκεψης βουλευματων, και οι προεδροι διαβαζαν ολο το σαββατοκυριακο τα τριμελη, λόγω της βαρυτητας των υποθεσεων. για να προλαβω δε να γραψω εργαζομουν ολα τα απογευματα, ακομα και οταν γιριζα απο εδρα 11 ωρων, σαβ/κα και γιορτες. Εγω λοιπον κε συναδελφε περιμενω να δω τους Δικαστες πλεον να εχουν προσωπικη ζωη, να μην κλεινουν την πορτα στα μουτρα των παιδιων τους για να γραψουν, να κανουν γιορτες με τις οικογενειες τους και τα σαββατοκυριακα να ξεκουραζονται οπως ολος ο κοσμος.
    οσον αφορα το συναδελφο που ειπε οτι ο μισθος μας θα ειναι 2300 και παραπονιομαστε, κε συναδελφε να σε ενημερωσω οτι περυσι ο μισθος μου ηταν 2200, οτι εμενα σε ενοικιο, οτι στη μεγαλη πολη δεν εμενε τιποτα και οτι για τη μετακομιση χρειαστηκα περι τα 3000 χιλιαρικα, οποτε ζητησα και τη βοηθεια των γονιων μου, περιτο να πω οτι στο νησι ενα ξιοπρεπες σπιτι με επιπλεον δωματιο για γραφειο κοστιζειε περι τα 500,00 ευρω. Τωρα που ειδατε οτι εγω θα παιρνω 2300 απορω...αν θεωρειτε οτι το να εχω σπουδασει, να εχω 2 μεταπτυχιακα, να εχω εργαστει με τετοιους ρυθμους, να μην εχω προσωπικη ζωη, να ειμια δικαστης και να μη μπορω να ζησω αξιοπρεπως ειναι σωστο μπραβο σας...ελατε εσεις να παρετε το μισθο μου να ζησετε, και να πατε και απο το νησι στην ηπειρωτικη Ελλαδα να δειτε τους γονεις σας...
    Τελος εχω να πω σε ολους τους ως ανω οτι δεν διαμαρτυρομαστε γιατι πεφτουν οι δικοι μας μισθοι αλλα για την ανισοτητα που συμβαινει...και εξηγω: αν ως δικαστικη εξουσια παιρναμε το μεγαλυτερο μισθο απο ολους και ας ηταν αυτος και 1200 ευρω, πιστεψτε με δε θα λεγαμε τιποτα, αν μου ελεγαν θα ζησεις με τοσα και του πολυτεκνου θα αυξηθει, παλι δε θα λεγαμε τιποτα...αλλα το "εσυ ως Δικαστης με 1200 και ο Δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης του υπουργειου και τοσων αλλων φορεων με 2000 και 2500 ευρω", ε αυτο παραπαει...μας εχουν ξεφτιλισει ως θεσμο και ως επιστημονες...
    και ισως κακως δε διαμαρτυρηθηκαμε προ πολλου για πολλα αλλα αυτο δε σημαινει οτι η προηγουμενη αδρανεια μας, δε μας δινει το δικαιωμα να διαμαρυτρηθουμε...καλλιο αργα παρα ποτε...
    πιο ντροπη ειναι η αρνηση να διαμαρτυρηθουν καποιοι εστω και της εσχατη στιγμη..αυτοι που μας θελουν αμοιβομενους πιο κατω απο τον τελευταιο παρατρεχαμενο των υπουργων και τον καθε αγραμματο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν ακολουθώ το ψήφισμα. Είμαι Δικαστής. Εξακολουθώ και προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον Έλληνα πολίτη.
    Κ.Α. Πρωτοδίκης Αθηνών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ ΑΝΩΝΥΜΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ
    ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο σχόλιο της 17.11.2011 στις 1.13:
    Χωρίς αγώνες θα βρισκόμασταν ακόμα με τις οργανικές θέσεις του 1955 ...

    ======================
    Είναι πάγια τακτική της σύνταξης της ιστοσελίδας τα σχόλια που αφορούν συγκεκριμένα άτομα, τα οποία κατονομάζονται, να δημοσιεύονται μόνον επωνύμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Όποιος αρέσκεται στο ¨καλημέρα σας κύριε Πρόεδρε" στις σκάλες (συνοδεύεται με ελαφρά κλίση κεφαλιού) , εμένα μου είναι αδιάφορο. Εγώ πάλι έχω χρέωση ως το ταβάνι, και κάτι νοίκια να τρέχουν. Είμαι νέος δικαστής, ήδη από την παρεδρία πολύ μακριά από το σπίτι μου, χρήματα μεταβατικών ακόμα τα περιμένω. Δεν ξέρω γιατί πρέπει να θεωρούμε ντροπή να προτάξουμε ως αίτημα ΚΑΙ το μισθολογικό. Προφανώς εμείς δεν είμαστε εργαζόμενοι. Είμαστε λειτουργοί. Ας μας αντιμετωπίσουν ως τέτοιους λοιπόν. Σέβομαι πραγματικά τους προβληματισμούς των διαφωνούντων συναδέλφων. Ας είμαστε λοιπόν εμείς οι δικαστές που καταλύουν το Σύνταγμα κατεβαίνοντας από την έδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αφού μερικοί έχετε τόσα πολλά προσόντα (μεταπτυχιακά, γλώσσες κλπ.) και πλέον ο μισθός σας είναι στα ...... εξευτελιστικά επίπεδα των 2.000 και κάτι ευρώ (οι πρωτοδίκες γιατί στους μεγαλύτερους βαθμούς και στους παλιούς ειρηνοδίκες μιλάμε ακόμη και τώρα για 3.000 και πάνω), γιατί δεν αναζητάτε άλλη εργασία που θα αποδίδει περισσότερο; Είμαι εκπαιδευτικός με 950 ευρώ και καταλαβαίνετε νομίζω πως νιώθω όταν βλέπω να γίνεται συζήτηση για τέτοια νούμερα. Μπάμπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Απαντώντας, πρώτα,στον εκπαιδευτικό <3,37'> πρέπει να γνωρίζει, υποθέτω, περί των τριών Εξουσιών του Κράτους (αν...διδάσκει στα παιδιά μας το μάθημα της Πολιτικής Αγωγής) κι επομένως να ΜΗΝ ΕΧΕΙ απορίες περί του ύψους των αποδοχών Δικαστών κ' Εισαγγελέων. Στο κάτω - κάτω, γιατί συγκρίνει το μισθολόγιό του με το δικό μας και δεν κάνει αυτή τη σύγκριση με αυτό των βουλευτών;;
    Όσοναφορά στις διατυπωθείσες θέσεις από συναδέλφους σχετικά με την έκτακτη γενική συνέλευσή μας και τις μισθολογικές μας θέσεις, απορώ γιατί δεν έχουμε το θάρρος να πούμε ότι έχουμε ΚΑΙ μισθολογική αξίωση από την Πολιτεία; Εκπροσωπούμε την 3η Λειτουργία του Κράτους, κ. Συνάδελφοι, και έτσι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να αντιμετωπιζόμαστε, γι' αυτό πολύ καλά κάναμε και λάβαμε τις αποφάσεις της 15/10 για να ξέρουν επιτέλους οι κυβερνώντες, αφενός μεν ότι η Δικαιοσύνη είναι πυλώνας (ίσως και ο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ) του Δημοκρατικού μας Πολιτεύματος, αφετέρου, δε, ότι τα αστειάκια τελείωσαν!!!! Επίσης,πρέπει να απαντηθεί και το ερώτημα, ενώ σε όλους ισχύει το τεκμήριο αθωότητος, γιατί στο Δικαστικό Σώμα να υπάρχει τεκμήριο..."ενοχής" και να υποβαλλόμαστε, έτσι, σε τοποθετήσεις πέραν των τόπων καταγωγής μας λόγω του αναχρονιστικού κωλύμματος εντοπιότητος, κάτι που συνεπάγεται μεγάλες δαπάνες και δη σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. στον φιλο εκπαιδευτικο που εγραψε στις 3.37 για τη συγκριση αμοιβων και μισθων. ειμαι δικαστικός και ο πατέρας μου ήταν φιλόλογος. δε συγκρίνεται αγαπητέ μου το ένα με το άλλο. ειναι σαν να κανω δυο και πλέον δουλειες 8ωρες. το άγχος, το άγνωστο, η ευθύνη, η μετακόμιση ολόκληρης της οικογένειας μεχρι τα παιδιά να φύγουν απο το σπίτι, η έλλειψη ασφάλειας και παρα πολλά άλλα δεν υπάρχουν - τουλάχιστον τα περισσότερα - στον εκπαιδευτικό. κατανοώ ότι τα 950 ειναι σαφώς πολύ λίγα για τη σπουδαιότητα του λειτουργήματός σου αλλά μην το βάζεις σε αντιπαραβολή με την εργασία ενός δικαστή, τουλάχιστον ενός εργατικού και σοβαρού δικαστή. τα χρήματα των 2.500 ευρώ που παιρνουμε πλεον - απο τα οποία βεβαια με το εκκαθαριστικο θα μας ζητησουν 2.000 επιστροφή τουλάχιστον, δεν ειναι τοσα πολλά οσο φαντάζεσαι. μην πεφτεις στην παγιδα. Συγγνώμη αν σε έθιξα. ισως να πεφτω εγω λιγο στην παγιδα της αντιπαραθεσης. σεβομαι και εκτιμω οσο δε φανταζεσαι τον δασκαλο και τον καθηγητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μελέαγρε, και συνάδελφοι διαμαρτυρόμενοι, συνεχίστε να δημοσιεύετε τις αποφάσεις σας, μείνετε εφ'όρου ζωής στην έδρα, μπείτε αδιαμαρτύρητα στο ΙΚΑ, ζήστε με 1.000 ευρώ το μήνα, δεχτείτε μια συνταγματική αναθεώρηση σε βάρος σας, δεχτείτε ωράριο μέχρι τις 5:00 και δικαστικές διακοπές ενός μηνός.Είστε οι καλοί και σοφοί δικαστές και θεματοφύλακες του νόμου, το καταλάβαμε.Αλήθεια όμως εσείς, τι προτείνειτε σε αυτό που τώρα αντιμετωπίζούμε, εκτός εάν δεν έχετε καν εντοπίσει οιοδήποτε πρόβλημα μέχρις στιγμής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αγαπητέ Μπάμπη,

    όταν εσείς κάθεστε 4 μήνες το χρόνο (καλοκαίρι, Χριστούγεννα, Πάσχα, αργίες, των Τριών Ιεραρχών, του Αγίου Καθισιού) εμείς δικάζουμε όλη μέρα, και μετά γράφουμε όλη νύχτα σπίτι μας. Ή έστω το δεύτερο. Και λυπάμαι που στο λέω, και ξέρω πως θα ακουστεί, αλλά δεν είμαστε το ίδιο. Δεν ξέρω τι διδάσκεις, αλλά άνοιξε καμιά αγωγή του πολίτη. Θα λέει για διάκριση των εξουσιών. Και φυσικά δεν γίνεται μόνο για τα λεφτά. Αλλά απ' έξω πολλά τραγούδια ξέρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. http://www.dimokratiki.gr/article.asp?articleID=12958&catID=18&pubID=1


    =============
    ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ