Σελίδες

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Η απόφαση της ΓΣ της ΕΔΕ 22-9-2012


O σχολιασμός στη  συγκεκριμένη ανάρτηση 
 θα παραμείνει ανοικτός μέχρι τις 08.00 της 24-9-2012. Εν συνεχεία τα παλαιά σχόλια θα είναι ορατά αλλά νέοι σχολιασμοί θα γίνονται στην ομάδα dikastes  

(Λόγο σφάλματος από 21.00 μέχρι 21.46 δεν μπορούσαν να γίνουν σχόλια)

ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ
22/09/2012
                                                          ΨΗΦΙΣΜΑ
                                   ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
                              ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ  στις 22-9-2012


             Οι Δικαστικοί Λειτουργοί- Δικαστές  και Εισαγγελείς –μέλη της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων κατά την έκτακτη Γενική Συνέλευση που συγκάλεσαν στις 22-9-2012 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εφετείου Αθηνών.
Διαπιστώνουν , ότι, η σχεδιαζόμενη από την Κυβέρνηση νέα δραστική μείωση   των αποδοχών τους, σε ποσοστό που υπερβαίνει συνολικά το 50% , πλήττει τη συνταγματικά κατοχυρωμένη ανεξαρτησία των Δικαστικών Λειτουργών ως φορέων της τρίτης Λειτουργίας του Κράτους και επηρεάζει άμεσα την ομαλή απονομή της  Δικαιοσύνης .
Εκφράζουν τη δυναμική αντίδρασή τους στην υποβάθμιση του λειτουργήματος τους και την επιχειρούμενη υπαλληλοποίηση τους.
Και ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ
1)   Τη συνέχιση διακοπής των συνεδριάσεων όλων των δικαστηρίων της χώρας ( Πολιτικών και Ποινικών ) από τη Δευτέρα  24-9-2012 έως 20-10-2012, κατά τις ώρες από  10:00 π.μ. έως 15:00 μ.μ..
2)   Την αναστολή δημοσίευσης των πολιτικών αποφάσεων ( πλην των επειγουσών) από  24-9-2012 έως 20-10-2012.
3)   Τη σύγκληση νέας έκτακτης Γενικής Συνέλευσης το Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012 και ώρα 10:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Εφετείου Αθηνών .
4)   Την αλλαγή του τρόπου άσκησης των καθηκόντων τους, με την υποβολή αιτήματος προς τους Προϊσταμένους των Δικαστηρίων για την παροχή της αναγκαίας υλικοτεχνικής υποδομής ( γραφείων κ.λ.π ), προκειμένου στο εξής να παρέχουν τις υπηρεσίες τους αποκλειστικά και μόνο στα οικεία δικαστικά καταστήματα. Η  επαπειλούμενη νέα ουσιαστική περικοπή των αποδοχών τους, καθιστά πλέον αδύνατη την κάλυψη εξ ιδίων των αυξημένων δαπανών, που απαιτούνται για τη  διατήρηση γραφείου και ανάλογων υποδομών στο σπίτι τους και τη συνέχιση της παροχής της εργασίας τους στο δικό τους χώρο, όπως μέχρι σήμερα έπρατταν χωρίς να έχουν  καμία σχετική νομική υποχρέωση.
5)   Την πιστή τήρηση των ισχυόντων Κανονισμών των Δικαστηρίων, ως προς τη χρέωση του προβλεπόμενου  συγκεκριμένου αριθμού υποθέσεων για κάθε δικαστή και τη σύγκληση των Ολομελειών για τροποποίηση των Κανονισμών, σύμφωνα με τις νέες συνθήκες που θα προκύψουν με την αλλαγή του τρόπου παροχής της εργασίας τους.
6)    Την άσκηση όλων των ενδεικνυόμενων ενδίκων βοηθημάτων ενώπιον των Ελληνικών και Ευρωπαϊκών  Δικαστηρίων, για την προάσπιση των συνταγματικά κατοχυρωμένων δικαιωμάτων τους και την αποκατάσταση των μισθολογικών αδικιών σε βάρος των Δικαστικών Λειτουργών .
7)   Τη μη συμμετοχή τους σε όλες τις Επιτροπές που προβλέπεται η συμμετοχή Δικαστικών Λειτουργών, αμειβόμενες και μη, πλην των σωματείων .
8)   Την αξίωση προκαταβολής από την Πολιτεία των εξόδων που απαιτούνται, προκειμένου να εξακολουθήσουν να πηγαίνουν στις μεταβατικές έδρες των Δικαστηρίων που υπηρετούν.
   Η Γενική Συνέλευση εξουσιοδοτεί το Δ.Σ. της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων για την εκτέλεση της παρούσας απόφασης, καθώς και να αποφασίσει τη λήψη περαιτέρω μέτρων αντίδρασης σε περίπτωση που κρίνει αυτό αναγκαίο, μέχρι τη σύγκληση της νέας έκτακτης Γενικής Συνέλευσης στις 20-10-2012.
   Τέλος, οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς δηλώνουν προς κάθε κατεύθυνση , ότι η μείωση των αποδοχών τους δεν πρόκειται να επηρεάσει την ποιοτική εκτέλεση των καθηκόντων τους κατά την άσκηση του λειτουργήματός τους, τα οποία θα εξακολουθήσουν να ασκούν με σθένος και υψηλό αίσθημα ευθύνης , ως εγγυητές της συνταγματικής νομιμότητας και προς το συμφέρον των Ελλήνων Πολιτών .   

Με εξουσιοδότηση της Γενικής Συνέλευσης
Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης

Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                    Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Βασιλική Θάνου – Χριστοφίλου                                        Γεώργιος Μανωλίδης
         Αρεοπαγίτης                                                           Πρόεδρος Εφετών

==========================

58 σχόλια:

  1. Η απόφαση της ΕΔΕ είναι απολύτως ορθή και επιβεβλημένη. Το σκέλος της, σχετικά με την μη συμμετοχή σε επιτροπές, θεωρείτε ότι θα επηρεάσει την διεξαγωγή των εξετάσεων για την Σχολή Δικαστών, που θα διεξαχθούν τον Οκτώβριο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βοήθιεα κ.κ. συνάδελφοι, εγώ τη Δευτέρα έχω μεταβατικό, 40 χμ μακριά από την έδρα του Πρωτοδικείου, σύμφωνα με την απόφαση δεν πρέπει να μεταβώ????μέχρι τη Δευτέρα είναι αδύνατο να μου προκαταβληθούν τα έξοδα μετάβασης...
    επίσης ποια συνάδελφος μηνύθηκε επειδή απείχε???και ποιος υπέβαλε τη μηνυτήρια αναφορά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΜΕ βρίσκει απολυτως συμφωνο καθως μονο ετσι θα δειξουμε το μεγεθος του προβληματος ειναι σημαντικο να προβουμε στη Δικαστική επιδίωξη των δικαιωμάτων μας, με την άσκηση των αναγκαίων ενδίκων βοηθημάτων οπως προβλεπει η απόφαση της ΓΣ!! ολοι μαζι στον αγωνα ειναι ευθυνη ολων μας να υπαρξει πληρης υποβάθμιση και απαξίωση του θεσμού μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. άξιοι. Συγχαρητήρια. Όλοι στον αγώνα, χωρίς άγχος, φόβους και πολύ περισσότερο διάφορες άλλες (εκτός της λειτουργίας της δικαιοσύνης) σκοπιμότητες. Μαζί με την ένωση, αγώνας μέχρι τέλους, για την προάσπιση του θεσμού της δικαιοσύνης, που τελικά είναι προάσπιση του δημοκρατικού μας πολιτεύματος, και των αγώνων όλων των Ελλήνων. Η δικαιοσύνη δεν πρέπει να επιτρέψουμε να γίνει δεκανίκι και υποχείριο ουδενός. Πρέπει να σταθεί στη θέση που της απονέμει το Σύνταγμα, για να μπορεί να υπηρετήσει τον Ελληνικό Λαό, κατά τον προορισμό της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα πρέπει να δοθούν διευκρινήσεις ειδικά για το υπ' αριθ. 8 (πως θα ζητήσουμε τα μεταβατικά και πως θα δηλώσουμε ότι δεν πάμε αν δε μας δοθούν τα χρήματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επιτέλους! Για να ξυπνήσουν ορισμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απορω ποσοι μη αθηναιοι συναδελφοι συμμετειχαν, ωστε να περασει μετρο για ασκηση καθηκοντων στο πρωτοδικειο..
    επομενως, οποιος πρωτοδικης ή προεδρος πρωτοδικων εχει καθυστερηση, και κανει αποχη και υπηρετει σε χανια, κω, μυτιληνη, ροδο, κτλ, θα πρεπει απο δευτερα να ειναι καθε ημερα στα δικαστηρια..
    διοτι η αποφαση της Γ.Σ. δεν ειναι κανω αποχη, και παταω στο δικαστηριο μια ωρα για να δωσω τις αναβολες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το να μην παμε καθολου σε μεταβατικο, συνιστα ευθεια παραβαση καθηκοντος..
    αυτο δεν λεγαμε περσι στους δικαστικους υπαλληλους που το συνδικαλιστικο τους οργανο ειχε παρει αναλογη αποφαση???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ο ΑΠ δεν συμμετεχει στις κινητοποιησεις, οποτε δεν τς της σχολης τιθεται θεμα για τις εξετασεις της σχολης δικαστων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συνάδελφοι όλοι μαζί ΕΝΩΜΕΝΟΙ και ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟΙ στον αγώνα ! Να μη λιποψυχήσει κανείς. Οχι μόνο στο Βερολίνο, αλλά και ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΣΤΕΣ που θα σταθούν στο ύψος τους. Για την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης και για τη διασφάλιση της Δημοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχετε δίκιο σε πολλά από τα αιτήματα σας, αλλά μόλις αποφασήσατε την καταδίκη κύριως των νέων δικηγόρων που είτε περιμένουν αυτά τα ένα δύο ακροατήρια που έχουν το μήνα για να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους,είτε απασχολούνται σε γραφεία άλλων και τους απολύουν (φυσικά χωρίς καμία αποζημίωση αφού από πουθενά δεν προκύπτει ότι είναι έμισθοι!!), ενώ εσείς συνεχίζετε και λαμβάνετε το μισθό σας αν και απέχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ακόμα αυτές οι αγωγές να συνταχθούν;Δεν είναι και αυτές ισχυρό μέσο πίεσης;Και στο παρελθόν στην ίδια κατάσταση είχαμε φθάσει και οι αγωγές μας έσωσαν.Τώρα τι περιμένουμε;Απάνω τους!Μόνο τα κεκτημένα τους ξέρουν να προστατεύουν με θρησκευτική ευλάβεια.Γι`αυτούς δεν υπάρχει κρίση.Όλοι τους ίδιοι είναι.'Ενας είναι ο στόχος.Η εξίσωση με αυτούς η μείωση των αποδοχών τους.Είναι θρασύτατοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ημερες μεχρι ο ΑΠ να αποστειλει εγγραφο και να ζηταει αμεση ληξη κινητοποιησεων: 1,2 ή 3??

    τετοια μακρας διαρκειας αποχη ουτε οι δικηγορικοι συλλογοι δεν εχουν αποφασισει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μακάρι τουλάχιστον τώρα την ύστατη ώρα να εφαρμόσουμε όλοι επακριβώς τις αποφάσεις της ένωσής μας. Εύχομαι να μην σηκώσει ο καθένας την παντιέρα του κατά το πως κρίνει η δεν κρίνει τις κινητοποιήσεις. Αν τώρα δεν αντιδράσουμε ενωμένοι, καλύτερα να καταργηθεί και η Ένωση και να γίνουμε οι δικαστές των 900 ευρώ και των πολλών σκανδάλων (που είναι και η στόχευση του Υπουργείου).
    Είναι η τελευταία μας ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=476188&h1=true#commentForm
    το άρθρο είναι σημερινό από το βήμα που δεν ξέρω για ποιο λόγο τελευταία λαϊκίζει πολύ σε βάρος μας.διαβάστε και τα σχόλια...και όλα αυτά διότι επικοινωνιακά είμαστε στο μηδέν και κανένας συνδικαλιστής δεν κάνει τον κόπο να παρουσιάσει στους δημοσιογράφους τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. άρθρο 87 παρ. 2 Σ "Οι δικαστές κατά την άσκηση των καθηκόντων τους υπόκεινται μόνο στο Σύνταγμα και στους νόμους, ..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απάντηση στον ανώνυμο 5:09 μ.μ.

    Από ότι άκουσα από συνάδελφο στη Γ.Σ., Πρόεδρος Πρωτοδικών (3ης σειράς) απείλησε επί της έδρας τον Εισαγγελέα της έδρας, ότι θα του κάνει μηνυτήρια αναφορά επειδή ο τελευταίος δήλωσε ότι θα διακόψει! Από το βήμα της Γ.Σ. ειπώθηκε ότι θα συζητηθεί από το Δ.Σ. της Ένωσης η διαγραφή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελικά θα εξακολουθούν να δημοσιεύονται τα ανώνυμα σχόλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με την ψυχολογική απόσταση που δίνει η πάροδος λίγων ωρών από τη συνέλευση και βλέποντας τα πράγματα πιο ψύχραιμα, θα ήθελα να πω τα εξής:
    Εις των ομιλητών απείλησε ευθέως όσους δεν συμμορφωθούν με την απόφαση της συνέλευσης με πειθαρχικό της ένωσης και διαγραφή (προβλέπεται στο καταστατικό), δήλωσε δε ότι θα αρχίσει να κρατάει ονόματα, τονίζοντας ότι θα είναι μαζί τους για πολλά χρόνια. Θα μας προστατέψει η ένωση (και) από τέτοιους ανθρώπους ή θα τους ανέχεται; Διότι αν αυτή η συμπεριφορά είναι ανεκτή η απλή προβολή αντιρρήσεων μπορεί να θεωρηθεί από τους διαφωνούντες συναδέλφους κοινωνική ή και επαγγελματική αυτοκτονία. Ενδεχομένως να πρέπει αυτός να περάσει πειθαρχικό, αν όχι για τη θέση που πήρε, σίγουρα για τον τόνο του.

    (το πρόσωπο αυτό ομίλησε δημόσια και για το λόγο αυτό θεωρώ ότι δικαιούμαι να σχολιάσω τη συμπεριφορά του, παραμένω δε ανώνυμος για ευνόητους λόγους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η Πρόεδρος κ. Θάνου, προσπαθώντας να "περάσει" την γνώμη της για εξαίρεση των σωματείων από το μέτρο της αποχής των Δικαστών από τις επιτροπές, είπε ότι είναι δικαίωμα του κάθε Δικαστή να πάει, ή όχι, σε σωματεία, αφού οι ίδιοι δηλώνουν εάν το επιθυμούν. Αγνοεί, ενδεχομένως, ότι, στα επαρχιακά Πρωτοδικεία, οι Δικαστές υποχρεώνονται από τους προϊσταμένους τους να πάνε σε σωματεία, ιδίως εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος.
    Εν προκειμένω, η άποψή μου είναι ότι η ΚΑΘΟΛΙΚΗ αποχή μας από όλα τα σωματεία, πανελλαδικά, θα ήταν πολύ δυνατό μέσο πίεσης των κυβερνώντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.
    Είμαστε δικαστικοί λειτουργοί, με τις ανάλογες υποχρεώσεις και δικαιώματα;
    η είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι με τα αντίστοιχα, επίσης, δικαιώματα και υποχρεώσεις;
    Διότι δεν μπορεί να είμαστε ταυτόχρονα και τα δύο, ως προς τις υποχρεώσεις και όχι ως προς τα δικαιώματα.
    Δεν είναι θεμιτό, ούτε και λογικό, να μας αντιμετωπίζουν οι άλλες δυο εξουσίες ως, έστω, "πιο ακριβομένους δημοσίους υπαλλήλους" (όπως είπε ο Γ. Πανανδρέου ως ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ στην Βουλή, ζητώντας και την επιβεβαίωση του ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ (ε;ε;ε; Μιλτιάδη -Παπαϊωάννου- ε;;)μόνο ως προς τις υποχρεώσεις της έκδοσης των αποφάσεων, γρήγορα και ποιοτικά, χωρίς τήρηση ωραρίου,με υποδομή δική μας (βιβλιοθήκη, γραφική ύλη κλπ,και ανεξαρτήτως του αριθμού της χρέωσης των πολιτικών και ποινικών υποθέσεων (διαφορετικά φαινόμενο "αρνησιδικίας"), αλλά χωρίς το ανάλογο μισθολόγιο, το οποίο αν επιδιώκουμε είμαστε "ανάλγητοι' κλπ.
    Στο κάτω- κάτω αν μας θεωρούν δημοσίους υπαλλήλους να μας το πουν, να διεκπεραιώνουμε "υποθέσεις" στο γραφείο, με τα όσα και όποια μέσα χορηγεί η υπηρεσία, με τον ανάλογο μισθό, αλλά και τα αντίστοιχα δικαιώματα σε κανονικές άδειες κλπ. Να γυρίζουμε στο σπίτι μας, αφού δικαιολογήσαμε το μεροκάματο όλη μέρα στην έδρα ή τη μελέτη δικογραφιών κλπ, και να ξεκουραζόμαστε, να πάμε βόλτα, να έχουμε κοινωνικές επαφές, να κάνουμε τις δουλειές μας, να κοιμηθούμε επαρκώς, και την άλλη ημέρα να πάμε πάλι να δουλέψουμε, και όχι να καθίσουμε μέχρι τα ξημερώματα να γράφουμε και πάλι. Επιτέλους, να μας ξεκαθαρίσουν τι μας θεωρούν και τι είδους δικαιοσύνη επιθυμούν "μπρίκιον ευθυνόν και καλόν";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σχόλιο αναγνώστη κατόπιν δημοσιευσης της αποφασης της ΕΔΕ για την αποχή στο protothema.gr:
    "Kimino • 26 λεπτά πριν
    Οι δικαστές, οι ΟΤΕτζήδες, οι ΔΕΗτζήδες και τα επαγγέλματα με μισθούλαρους 4.000 ευρώ τον μήνα θα κατέβουν να ...διαμαρτυρηθούν. Δεν μπορούν να ζήσουν."
    Αυτό είμαστε στη συνείδηση κάποιων και πολύ φοβάμαι οτι γι' αυτό δεν φταίνε οι "κάποιοι"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σωστά όλα αυτά που λέτε όλοι/ες σας αλλά γιατί έπρεπε να μειωθούν οι αποδοχές σας για να δείτε τι συμβαίνει; Θα είναι πάντως αξιέπαινο αν οι δικαστές αρχίζουν να στηρίζουν και με πράξεις και με λόγια και τους απεργούς των υπόλοιπων κοινωνικών ομάδων για να δουν οι πολιτικοί πώς ο Έλληνας δεν κοιμάται πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μετά από τη δίκαιη αντίδρασή σας αναμένω τη στήριξη των δικαστικών λειτουργών-και οχι μόνο με λόγια-προς τους απεργούς των υπόλοιπων κοινωνικών και επαγγελματικών ομάδων. Πρέπει οι πολιτικοί-και κυρίως οι κυβερνώντες-να δουν πώς ο Έλληνας δεν κοιμάται πλέον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πληροφορήθηκα ότι κάποιος Προεδρεύων (Πρόεδρος Πρωτοδικών;) σε ποινικό δικαστήριο, αφού πρόσβαλε έντονα επί της έδρας, τον εισαγγελέα που δήλωσε ότι συμμετέχει στην αποχή που αποφασίστηκε από την Ένωση Εισαγγελέων, στη συνέχεια διαβίβασε τα πρακτικά της δίκης, για να ασκηθεί σχετική δίωξη σε βάρος του.
    Αν είναι αληθινό το γεγονός είναι τραγικό.
    Πρέπει να γίνει γνωστή η ταυτότητα του παραπάνω δικαστή, αφού «είχε το σθένος» να δημιουργήσει το άνω περιστατικό σε δημόσια συνεδρίαση δικαστηρίου. Τα πρακτικά της δίκης θα διαβιβαστούν, αρμοδίως, και στο πειθαρχικό συμβούλιο, για το πειθαρχικό παράπτωμα του, τουλάχιστον, της ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (άρθρο 91 παρ. 3 στ. ζ ν. 1756/1988 –οργανισμός Δικαστηρίων);
    Επίσης, αν ο προαναφερθείς δικαστής είναι μέλος της ΕΔΕ, μήπως πρέπει να διαγραφεί, διότι μέλη, που δεν έχουν ούτε το στοιχειώδη σεβασμό στις Δημοκρατικές Αρχές και τις αποφάσεις Δικαστικών ενώσεων (εν προκειμένω της Ε.Ε.), δεν γίνονται αποδεκτά από τα υπόλοιπα μέλη της ΕΔΕ; Δεν έχουν, άλλωστε, τίποτα καλό να προσφέρουν, εκτός από το να «καρφώνουν» τους άλλους, και οι ίδιοι να εμφανίζονται «συνταγματολόγοι» και καλά παιδιά προς τους κρατούντες….
    Ο ίδιος δικαστής, ακολουθεί την ίδια διαδικασία και όταν πρόκειται για αποχή δικηγόρων; Και αν όχι γιατί; Η ταλαιπωρία των διαδίκων είναι διαφορετική όταν πρόκειται για αποχή δικηγόρων;
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ότι κατ΄ άρθρο 349 παρ. 3 Κ.Π.Δ. «Η ΑΠΟΧΗ των δικηγόρων αποτελεί ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΙΤΙΟ για την αναβολή των ποινικών δικών…».
    Αυτό δεν ισχύει για την αποχή των δικαστών (για την ταυτότητα του νομικού λόγου); Τα αιτήματα των δικαστών είναι λιγότερο σοβαρά και «θεσμικά» από τα αιτήματα των δικηγόρων, που και αυτοί είναι, βεβαίως, λειτουργοί της δικαιοσύνης, και για το λόγο αυτό καταλαβαίνουν τα αιτήματα μας και συμπαραστέκονται στον αγώνα μας;



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δείτε και την άλλη πλευρά. Περιμένω πάνω από ένα χρόνο δίκη για υπερχρεωμένα, στην οποία μάλιστα θα επικυρωθεί κατά 99% ο συμβιβασμός. Γιατί να συνεχιστεί άλλο ένα χρόνο η ταλαιπωρία με τις τράπεζες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  28. Έχω τη γνώμη ότι οι συνάδελφοι δικαστές πρέπει να γνωρίζουν ότι, όσοι δεν ακολουθήσουν την απόφαση της Ε.Γ.Σ. της ένωσης, και δικάζουν κατά τη διάρκεια της αποχής υποθέσεις, αυτές (οι πολιτικές υποθέσεις ή ποινικές έδρες) δεν πρόκειται να συμψηφιστούν και να αφαιρεθούν από τις υποθέσεις που θα χρεωθούν στους δικαστές, που θα εφαρμόσουν την παραπάνω απόφαση, όταν λήξει η αποχή. Η θέση αυτή είναι απόλυτα ορθή και συνεπής με την αντίστοιχη θέση που θα τηρήσει κάθε δικαστής.
    Δεν είναι λογικό και θεμιτό, όσοι συνάδελφοι δεν τηρήσουν την απόφαση της ΕΔΕ, ως «συνταγματολόγοι» και «καλά πειθαρχημένα παιδιά» να λειτουργήσουν σε βάρος των «αντισυνταγματικών και ανάλγητων» συναδέλφων που θα φέρουν το «βάρος» ενδεχόμενων πειθαρχικών διώξεων κλπ, ωφελούμενοι, επιπροσθέτως, οι πρώτοι (εκτός από τα εύσημα των κρατούντων) και από τα αποτελέσματα των αγώνων των τελευταίων, όπως γινόταν μέχρι τώρα, που όσοι δεν είχαν το θάρρος να αγωνιστούν , πρώτοι έτρεχαν να απολαύσουν τα επιτεύγματα των αγώνων των υπόλοιπων. Ο καθένας ας είναι συνεπής με τις απόψεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συμφωνώ ότι οι περικοπές στους μισθούς των δικαστών είναι υπερβολικές, αλλά εξίσου υπερβολική είναι και η αντίδραση της ΕΔΕ. Και η υπερβολή μεγεθύνεται από τη πλήρη αστοχία των αποφασισθέντων κινητοποιήσεων (πέραν των γνωστών ζητημάτων συνταγματικότητας κλπ). Αλήθεια, κ.κ. Πρόεδροι και Εισαγγελείς, πιστεύετε ότι η κυβέρνηση θα κάνει πίσω επειδή θα δίνετε αναβολές στα πινάκια και θα καθυστερήσει η δημοσίευση πολιτικών αποφάσεων για λίγες εβδομάδες ; Ή μήπως επειδή θα ζητήσετε υλικοτεχνικές υποδομές που ποτέ δεν πρόκειται να σας δοθούν (δεν υπήρχαν την εποχή των παχιών αγελάδων, φανταστείτε τώρα) ; Κατά η γνώμη μου, όχι μόνο δεν θα υποχωρήσει η κυβέρνηση, αλλά στις μελλοντικές περικοπές ούτε καν θα ληφθούν υπόψη οι αντιρρήσεις των δικαστικών, διότι από την εμπειρία αυτών των κινητοποιήσεων, οι αντιδράσεις σας θα θεωρούνται "διαχειρίσιμες". Και όλα αυτά χωρίς να υπολογίζουμε το κόστος που υφίστανται οι πολίτες, οι οποίοι σε τελική ανάλυση, δεν φταίνε. Τελικά, νομίζω ότι και εσείς, όπως οι άλλες δύο εξουσίες ήδη πράττουν, πρέπει να κάνετε υπομονή μέχρι το Νοέμβριο, αναμένοντας το μέγα θαύμα εκ Βερολίνου. Αν γίνει το θαύμα, κάτι θα σας δώσουν πίσω, έστω για το θεαθήναι. Αν πάλι και αυτό δεν γίνει, δεν πειράζει. Άλλωστε και οι δύο εκδοχές βλάπτουν τη Συρία το ίδιο.
    Δικηγόρος (που απορεί γιατί απέχει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να ρωτήσω κάτι προς διευκρίνιση: εάν η πολιτεία θεωρήσει ότι η αποχή έως τις 20/10 συνιστά απεργία και αρνηθεί να καταβάλει τις αποδοχές των δικαστικών λειτουργών για το διάστημα αυτό, ποια η θέση της Ένωσης και των μελών της;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προπύργιο της Δημοκρατίας είναι η Δικαιοσύνη που απονέμεται από τους Λειτουργούς της. Με την απόφαση που σήμερα λήφθηκε στην Γενική μας Συνέλευση σχεδόν ΟΜΟΦΩΝΑ απαντάμε ηχηρά στην Κυβέρνηση (νομοθετική και εκτελεστική εξουσία) ότι είμαστε ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ και υπάρχουμε μέσα από το ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ως η τρίτη λειτουργία του κράτους συγκρινόμενοι όσον αφορά τα εργασιακά μας θέματα μόνον με τους βουλευτές και ότι η επιχειρούμενη προσπάθεια υπαλληλοποίησής μας και υποβάθμισης της λειτουργίας που υπηρετούμε όχι μόνον θα πέσει στο κενό αλλά θα προκαλέσει και την μήνη του λαού μας, του οποίου τα δίκαια διαφυλάττουμε και του οποίου είμαστε αρωγοί, σήμερα δε ακόμα περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Για να δώ πόσοι θα εφαρμόσουν την απόφαση απο Δευτέρα ; Οι κάπου διακοσιοι που την ψήφισαν ή οι 2500 που ήταν Σπιτι τους ? ελπίζω και οι διακοσιοι και οι 2500 να κάνουν την αυτοκριτική τους γιατι πολυ σύντομα θα μετράμε τα αποκαΐδια απο τις συμπεριφορές αμφοτέρων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗ ΓΣ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΜΟΝΗ ΤΗΣ Κ. ΘΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ Κ. ΜΑΝΩΛΙΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΝΕΑ ΓΣ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΑΣ. ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΔΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΓΣ. ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΚΑΙ Ο Κ. ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ. ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η δικαιοσύνη είναι μία από τις τρεις ισότιμες και ισόκυρες λειτουργίες του σύγχρονου κράτους μας κατά το σύνταγμα. Μπορεί η έννοια της δικαιοσύνης να είναι ύψιστη λειτουργία σε μία οργανωμένη κοινωνία, αλλά δεν πρέπει να λησμονούμε ότι απονέμεται από ανθρώπους με ανάγκες και αξιοπρέπεια, όπως το ίδιο συμβαίνει (ή πρέπει να συμβαίνει) σε όλους του λειτουργούς του δημοσίου βίου. Το θέμα των ημερών μας με τις μειώσεις του μισθού των δικαστών είναι μείζον και κατ' εξοχήν συνταγματικό ζήτημα. Η αξιοπρεπής διαβίωση μέσω του μισθού των δικαστών αποτελεί μία θεσμοθετημένη (όχι τυχαία) συνταγματική ρύθμιση για να τονώσει το αδιάβλητο και ανεπηρέαστο της δικανικής κρίσης. Τούτο δεν σημαίνει ότι οι μειώσεις των μισθών θα μειώσουν αντίστοιχα και το κύρος ή την εργατικότητα των δικαστών, αλλά, μακροπρόθεσμα, μπορεί να αποτελέσει για κάποιους ανίσχυρους χαρακτήρες πρόβλημα στην απονομή της δικαιοσύνης. Αν δούμε το ζήτημα της μισθοδοσίας των Ελλήνων δικαστών, από πλευρά οικονομικής, θα διαπιστώσουμε ότι αφενός μεν οι Έλληνες δικαστές αμείβονται με τους χαμηλότερους μισθούς στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αφετέρου δε είναι οι μόνοι λειτουργοί του Κράτους που εργάζονται όταν οι υπόλοιποι ξεκουράζονται στο σπίτι τους. Ο κόσμος νομίζει ότι ο δικαστής εργάζεται όταν τον βλέπει στην έδρα, ενώ θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η εργασία του δικαστή αρχίζει όταν κατεβαίνει από την έδρα. Στο σπίτι του, όπου πρέπει να διαθέτει ένα άρτια εξοπλισμένο γραφείο με αρκετό χώρο ώστε να εναποθέσει τις δικογραφίες που μεταφέρει εκεί για μελέτη, καθώς και μία ικανοποιητική βιβλιοθήκη με νομικά εγχειρίδια για αντιμετώπιση των πολύπλοκων νομικών ζητημάτων που καλείται να επιλύσει. Δεν υπάρχει Σαββατοκύριακο και αργία για τον δικαστή. Δεν υπάρχει αμοιβή για υπερωρία, όπως σε όλο τον δημόσιο τομέα που έχει (ή τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα είχε) θεσμοθετημένες μέχρι και "πλασματικές" υπερωρίες για να αυξήσουν κάποιες κατηγορίες μισθωτών τις αμοιβές τους. Συνεπώς για να μπορούμε όλοι οι πολίτες να κοιμόμαστε ήσυχοι και να θεωρούμε ότι θα βρούμε το δίκιο μας αν κάποιος μας το προσβάλει, πρέπει κάποιοι που είναι επιφορτισμένοι με το λειτούργημα του δικαστή να κάνουν ευσυνείδητα και με αυταπάρνηση πολλές φορές το λειτούργημά τους. Αντιλαμβάνεται κανείς τι θα συμβεί αν υπάρξει δυσλειτουργία στην απονομή της δικαιοσύνης; Θα βρεθούμε ενώπιον του χάους και της επιβολής του δικαίου του ισχυροτέρου. Επειγόντως θα πρέπει να βρεθεί ΛΥΣΗ στο ζήτημα της μισθοδοσίας των δικαστικών λειτουργών. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι δεν πρέπει και οι δικαστές να συμμετάσχουν στην προσπάθεια για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας με μία ΑΚΟΜΑ μείωση των αποδοχών τους, τέτοια όμως που να μην τους δημιουργεί προβλήματα επιβίωσης. Οι δικαστές δεν μπορούν να κάνουν μία παράλληλη εργασία για να θρέψουν τις οικογένειες τους. Χωρίς εξαλοσύνες από την πλευρά των κυβερνητικών εταίρων και με κατανόηση της σοβαρότητας του προβλήματος θα πρέπει επειγόντως να βρεθεί μία κοινά αποδεκτή λύση. Το κράτος πρέπει να λειτουργεί. Όταν η μία από τις τρεις εξουσίες δεν λειτουργεί ομαλά, τότε το κράτος βρίσκεται σε αποσάρθρωση με προφανείς κινδύνους για την δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Για το επιπλέον μέτρο της υποβολής των παραιτήσεών μας που προτάθηκε από τον Χριστόφορο και Χαράλαμπο Σεβαστίδη εγώ ψήφισα "κατά" όχι γιατί δεν πιστεύω στην αποτελεσματικότητα του μέτρου, αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να είναι το τελευταίο μέσο που θα αποφασίσουμε ξανά στην άλλη ΓΣ ανάλογα με τις εξελίξεις. Μου έκανε όμως εντύπωση ότι τα ΜΜΕ χθες το βράδυ το ανέφεραν σαν ιδιαίτερα σημαντική είδηση. Ίσως πρέπει να το δούμε πιο σοβαρά την άλλη φορά, αν τα μέτρα που αποφασίαμε τώρα μείνουν χωρίς αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Με προβληματίζει το γεγονός οτι αρνησιδικεί πυλώνας της δημοκρατίας. και οχι έντιμα με "στάση" αλλα με στάσεις. Συνάδελφοι σας ας μη τους χαρακτηρίσω λειτουργούς αλλά με τη λογικη του δημοσιου υπαλλήλου υποδουλωσαν τον ελληνικό λαό στη λογική της καταπάτησης του Συντάγματος και τις μνημονιακές λογικές. Η κοινωνία λαμβάνει αντίθετα μυνηματα και δεν ειναι στο πλευρό σας εξαιτίας των χρόνων σιωπής σας στις πολιτικές μη αποτελεσματικότητας της δικαιοσύνης. Οταν εξηγούσα στη μητέρα μου για τον συνταγματικά κατοχυρωμένο μισθό σας μου απάντησε απλα : "γιατι ισχύει το Σύνταγμα?". Μακάρι ο αγώνας σας να γινει απαρχή αλλαγών οχι ομως στην επιλεκτική εφαρμογή του Συντάγματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Για όσους φαίνεται ότι χάσαμε επεισόδια από το τι συμβαίνει στο ΔΣ....Ο κ. Σαλάτας και οι υπόλοιποι της ομάδας του ταυτίστηκαν με τη σκληρή γραμμή των Αφων Σεβαστίδη και ανέπτυξαν ισχυρή πλειοψηφία στην ΓΣ που ψήφισε τα μέτρα που υιοθετήθηκαν, ενώ Η κ. Θάνου μαζί με την ομάδα του κ. Μανωλίδη έχουν την ήπια γραμμή του στυλ "δώστε εξουσιοδότηση στο ΔΣ". Πως αλλάζουν τόσο γρήγορα οι εποχές, οι ομάδες και οι απόψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νομίζω ότι κακώς εξαιρέθηκαν τα Σωματεία από την αποχή. Ετσι θα κατηγορηθούμε ότι εκεί που μας συμφέρει οικονομικά συμμετέχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Με την υπηρεσία των προσημειώσεων τι γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δείτε αυτό:http://nonews-news.blogspot.gr/2012/09/binteo_8462.html
    Την ώρα που το ρήγμα μεταξύ κυβέρνησης και δικαστών βαθαίνει με τους δικαστές να αποφασίζουν στην έκτακτη γενική συνέλευσή τους να παρατείνουν την αποχή από τα καθήκοντά τους μέχρι τις 20 Οκτωβρίου, ο Αντώνης Ρουπακιώτης, στο περιθώριο των... εγκαινίων του νέου δικαστικού μεγάρου της Κέρκυρας, τους κάλεσε «να μειώσουν την ένταση του παραπόνου τους και την οργή τους» δηλώνοντας ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να επανεξετάσει το όποιο θέμα οριζόντιας περικοπής των αποδοχών τους. Ο Υπουργός Δικαιοσύνης, υποστήριξε ότι σε μία εποχή κρίσης, όλοι θα πρέπει να συμβάλλουν, ωστόσο, προσέθεσε ότι το επάγγελμα των δικαστών είναι ειδικό λειτούργημα και έχει ειδικές απαιτήσεις.
    Όλη η δήλωση του κ. Ρουπακιώτη, όπως την κατέγραψε το CorfuPress.com, έχει ως εξής: ««Δεν επιλέγω προσωπικά να διατυπώνω συνεχείς εκκλήσεις ούτε προσκλήσεις. Κατανοώ το δίκαιο των Δικαστών και έχω το χρέος να το τονίζω. Ωστόσο, σε μία εποχή που όλοι συμβάλλουν, οφείλουν να συμβάλλουν και οι δικαστές, και χαίρομαι που το αναγνωρίζουν. Και το δηλώνουν και το πράττουν αυτό, γιατί έτσι αποδεικνύεται ότι δεν είναι μόνο σε υψηλή συνταγματική τάξη αλλά θέλουν να είναι και ψηλά στη συνείδηση των πολιτών. Όλοι πονάμε, απ΄ όλους κάτι παίρνει η ανάγκη και όλοι οφείλουμε να συμβάλλουμε. Είναι άνθρωποι, έχουν ανάγκες, έχουν ένα ειδικό λειτούργημα, έχει ειδικές απαιτήσεις. Κατά συνέπεια, αυτό που λέγεται για μια οριζόντια περικοπή των αποδοχών τους σε τεράστια ποσοστά πιστεύω ότι θα αποτελέσει ένα ερέθισμα να το ξανασκεφτούν, ή γιατί να μην μιλήσω στον πρώτο πληθυντικό, όλοι να το ξανασκεφτούμε. Οι δικαστές οφείλουν να μειώσουν την ένταση του παραπόνου τους και την οργή τους και να αναδείξουν την ψυχή τους και την πίστη τους στη Δημοκρατία και τους θεσμούς, σε συνεργασία και με τους δικαστικούς υπαλλήλους και τους δικηγόρους. Γιατί και εκεί νεόπτωχους δικηγόρους».

    Συνεχίζουν την κινητοποίηση οι Δικαστές

    Εν τω μεταξύ, στη γενική τους συνέλευση, οι δικαστές αποφάσισαν για τον επόμενο μήνα να δικάζουν μόνο μία ώρα την ημέρα, από τις 9 έως τις 10 το πρωί. Παράλληλα, δεν θα δημοσιεύουν τις αποφάσεις εκτός εκείνων που είναι εξαιρετικά επείγουσες. Στο τέλος αυτής της περιόδου, το Σάββατο 20/10, θα πραγματοποιηθεί νέα γενική συνέλευση του κλάδου προκειμένου να αποφασιστεί το μέλλον των κινητοποιήσεών τους.
    Σε κινητοποιήσεις προχωρούν και άλλοι συντελεστές του χώρου της Δικαιοσύνης: Οι Εισαγγελείς και οι διοικητικοί δικαστές θα απέχουν από τα καθήκοντά τους μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ οι δικαστές του Ελεγκτικού Συνεδρίου θα απέχουν μέχρι τις 6 Οκτωβρίου.
    (Ακολουθεί βίντεο με δηλώσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Θα ήθελα να μάθω ποιά είναι η θέση της Ενωσης, σχετικά με τη μείωση και σε ποιό ποσοστό, του επιδόματος βιβλιοθήκης. Ως γνωστόν, το επίδομα αυτό είναι αφορολόγητη και μη συντάξιμη αποδοχή. Η σε μεγάλο ποσοστό μειωσή του, ευνοεί όσους Δικαστές είναι πλησίον της σύνταξης και η μειωσή του σε μικρό ποσοστό ευνοεί τους νέους Δικαστές. Τέλος, οι μη κατοικούντες στην έδρα του Δικαστηρίου όπου υπηρετούν, θα κάνουν αίτηση για παρχή υλικοτεχνικής υποδομής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χριστόφορος Κοσμίδης23 Σεπτεμβρίου 2012 στις 2:35 μ.μ.

    Οι συλλογικοί αγώνες, ιδίως όταν υπάρχει συσπείρωση για οικονομικούς λόγους, δεν είναι δύσκολοι. Με το κύρος μας, όμως, τι γίνεται; Αφουγκραστήκαμε την απήχησή τους στην κοινή γνώμη; Είμαστε υπάλληλοι ή λειτουργοί του πολιτεύματος; Είναι ποτέ δυνατό να βρει ιστορική καταξίωση η εκ μέρους των δικαστών παραβίαση του Συντάγματος; Οι άρχοντες του Λαού πρέπει να ξέρουν να αγωνίζονται με αρχοντιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Μήπως, πέρα από αυτά, θα πρέπει κάποια στιγμή να μας απαντήσουν οι βουλευτές μας γιατί δεν μείωσαν τις μηνιαίες αποζημιώσεις τους, που τόσο ξεδιάντροπα ακόμη λαμβάνουν, τη στιμή που έχουν συνθλίψει οικονομικώς το.... ¨σύμπαν¨ όλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο κ. Αθανασίου δεν θα μπορούσε να κάνει έστω μια δήλωση για το Συνταγματικό Μισθολόγιο των Δικαστών, αφού, όπως έλεγε έγινε πολιτικός για να βοηθήσει, δήθεν, τη δικαιοσύνη. Προφανώς φοβάται μήπως γίνει δυσάρεστος στον Αρχηγό του Κόμματός του και χάσει την Βουλευτική αποζημίωση των 6.500 Ευρώ, συν την αμοιβή του Υπουργού, 4.500 Ευρώ, σύνολο 11.000 Ευρώ. Γιατί να ενδιαφερθεί για τους Δικαστές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Επιτέλους ξυπνησαμε συναδελφοι...γιατι Λειτουργός δεν σημαινει σε καμια περίπτωση αναξιοπρεπης, ακοινωνητος,υπερφορτωμενος δουλοπρεπης και αβουλος υπαλληλισκος! αντιθετα πολλοι απο εμας, αν οχι ολοι, ονειρευόμαστε τον Δικαστη υπευθυνο, ανεξαρτητο και με διακριση διανοιας αρωγο της Δικαιοσυνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλά έκανε ο Πρόεδρος της 3ης σειράς και προειδοποίησε με μηνυτήρια αναφορά και ας τον βρίζουν οι οχλαγωγούντες. Βάσει του συνδυασμού των άρθρων 23 παρ.2 του Σ, 40 παρ.5 του Ν 1756/1988, 13 στοιχ. α΄ και 247 του ΠΚ η προκήρυξη της "αποχής" - απεργίας και η συμμετοχή σε αυτή είναι καραμπινάτο ποινικό αδίκημα. Η δε Εισαγγελία του ΑΠ με τον ίδιο ζήλο, που ασχολείται με τα αδικήματα των βουλευτών στα παζάρια, ας ασχοληθεί και με τα του οίκου της Δικαιοσύνης.Όσο για τις διαγραφές από την Ένωση δεν ακούγονται και πολύ απειλητικές, αν αναλογιστεί κανείς ότι οι μισοί περίπου δεν ψηφίζουν καν στις αρχαιρεσίες και στην λεγόμενη γενική συνέλευση δεν ήταν στην πραγματικότητα ούτε το 1/5 των μελών. Καλύτερα να γλυτώσουμε και τη συνδρομή και να απολαμβάνουν και οι "δικαστοπατέρες" την ομοφωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τελικά βρέθηκε ο συνήγορος του Προέδρου της 3ης σειράς(ή μήπως είναι ο ίδιος ο πρόεδρος?) που τέλεσε το κατάπτυστο πειθαρχικό αδίκημα να επιτεθεί στην/στον ισόκυρο/η και ισότιμο/η ανεξάρτητο/η δικαστικο/ή λειτουργό, δηλαδή τον/την εισαγγελέα της έδρας. Είναι ο ανώνυμος της 23 Σεπ 2012, 10:38 μ.μ.. Κρίμα όμως που ο εν λόγω σχολιαστής δεν έχει το θάρρος να γράψει επώνυμα εφόσον με τόσο θέρμη και πάθος υποστηρίζει και υπερασπίζεται την τέλεση πειθαρχικών αδικημάτων σε βάρος συναδέλφων!!!!!Αιδώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Και μόνο η αναφορά στο άρθρο 247 ΠΚ, από τον 10:38, αρκεί για να αγανακτεί κανείς με τη νομική φτώχεια και τον κοινωνικό ραγιαδισμό κάποιων...Ας το λάβουν υπόψη τους. Δεν είμαστε υπάλληλοι κανενός. Οι κινητοποιήσεις μας είναι ό,τι μας έμεινε από την αξιοπρέπειά μας, από τώρα και στο εξής, κάθετι θα το κατακτούμε από την αρχή. Αυτή τη στιγμή το ρευστό και ανασφαλές περιβάλλον έχει κάνει τις συνειδήσεις μας πηλό..Αν στεγνώσει ο πηλός, όσο θα είμαστε λυγισμένοι, θα μείνουμε έτσι για πάντα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πρώτη φορά σχολιάζω και θέλω να πω το εξής: μου κάνει εντύπωση το πόσο λίγο δείχνουν οι δικαστές να εκτιμούν την άποψη της ευρύτερης κοινωνίας για τον κλάδο τους. Οι δημοκρατικοί αγώνες απαιτούν ευρύτερες κοινωνικές συμμαχίες, διαφορετικά είναι ένα είδος μικρής τυρανίας. Αν εξαιρέσουμε το νομικό κόσμο που είναι ευλόγως στο πλευρό των δικαστών, πιστεύετε πραγματικά ότι η κοινωνία δίνει δίκιο στον αγώνα σας? Η αλήθεια είναι πως όχι. Και πρέπει να ψάξετε να βρείτε τους λόγους και να διορθώσετε την απάθεια με την οποία δεκαετίες τώρα παρακολουθείτε την πορεία του ελληνικού κράτους και του λαού. Μην ξεχνάτε ότι οι πολιτικοί μετράνε ψηφαλάκια και μόνο. Όσο η κοινωνία είναι εναντίον σας, κανένας πολιτικός δε θα σας υπολογίσει. Αν μιλάτε στο όνομα της δημοκρατίας, πρέπει να το αποδείξετε με ευαισθητοποίηση και σεβασμό προς τους απλούς πολίτες. Και μια τελευταία ερώτηση: αλήθεια, η διαφθορά στο χώρο των δικαστών έχει να κάνει με τις αποδοχές σας? Αμφιβάλω σφόδρα. Οι πολύ καλές αποδοχές σας ποτέ δεν εμπόδισαν διεφθαρμένους συναδέλφους σας να κάνουν μπίζνες. Μην το χρησιμοποιείτε σαν επιχείρημα. Μόνο ζημιά κάνει και θέτει εν αμφιβόλω το ήθος όλων των δικαστών που κάνουν έντιμα τη δουλειά τους είτε με πολλά είτε με λίγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Το αν κανείς είναι υπάλληλος ή όχι το ορίζει η κείμενη νομοθεσία και όχι ο καθένας μόνος του. Το ότι ο δικαστής είναι υπάλληλος κατά την έννοια του άρθρου 13 στοιχ. α΄ του ΠΚ είναι αναμφισβήτητο στη νομολογία. Άλλωστε, για αυτό οι εμπλακέντες στο παραδικαστικό καταδικάστηκαν για αδικήματα των άρθρων 235 επ. του ΠΚ. Όποιος νομίζει ότι δεν είναι υπάλληλος κανενός, δεν θα πρέπει να μισθοδοτείται και από κανέναν. Απλή δε ανάγνωση του άρθρου 247 παρ.1 στοιχ. α΄ του ΠΚ καταδεικνύει ότι και οι "μαζικές παραιτήσεις", που ζητούν κάποιοι είναι ποινικό αδίκημα. Και αν αυτοί οι κάποιοι θέλουν αύριο μεθαύριο να δουν τον εαυτό τους βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ή των ΑΝ.ΕΛ ή όποιου άλλου κόμματος ας μην παρασύρουν και τους νέους συναδέλφους. Ας πάνε μαζί με τον Φωτόπουλο (της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ) και τον Λυμπερόπουλο (των ταξιτζήδων) να κάνουν καταλήψεις. Οι δε κλακαδόροι τους ας μην μιλούν για ραγιαδισμό πριν κοιτάξουν τον εαυτό τους στον καθρέφτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Όλοι σχολιάζετε τον ανώνυμο της 23/9/2012 , 10:38μ.μ., το σχόλιο όμως του αρεοπαγίτη Χριστόφορου Κοσμίδη το καταπίνετε ; ¨Η κάνετε τους κινέζους , αγαπητοί δικαστές ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΧΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΑΣ. ΗΤΑΝ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΙΚΕΣ ΟΙ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ (ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΑΠΟΚΡΥΒΟΝΤΑΙ), ΟΠΩΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Η ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ (ΣΕ Μ.Ο.Δ.) ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ.
    ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ, ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ ΟΣΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ (ΝΟΜΙΚΟΥΣ Ή ΜΗ) ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΣΧΟΥΝ Ή ΟΧΙ, ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟΜΟΥΝΤΕΣ Ή ΑΝΑΛΓΗΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ. ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΦΡΟΝΙΜΑ ΠΟΥ (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ) ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΔΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΕΙ, ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΟΒΟ ΚΑΜΙΑΣ ΔΙΩΞΗΣ Ή ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ Ή ΜΗ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ (ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΒΟΛΕΜΑ Ή ΔΙΩΞΗ ΗΜΕΤΕΡΩΝ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ Κ.Α.) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ.
    ΚΑΘΩΣ ΠΛΕΟΝ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ, ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΣΕΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ, Η ΔΙΑΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΤΕΘΕΙ ΣΕ ΕΚΚΟΛΑΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥΣ...): ΛΥΣΗ ΜΕ ΘΕΣΜΙΚΟ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ, ΚΟΣΤΟΣ (ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΙΣΘΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ) ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ!!!)

    Υ.Γ. Η ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΟΣΟΥΣ ΤΙΣ ΕΠΙΚΡΟΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΟΥΣ; ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΔΕ ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙ Η ΑΠΗΧΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΥΝ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ (ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ) ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΙΔΙΟΙ ΖΗΤΟΥΣΑΝ (ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ) ΑΝΑΒΟΛΕΣ- ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΠΔ- ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΞΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΧΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΔΑΓΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΟΥΝ Η ΟΧΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΟΙ...ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ (ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ Η ΠΟΛΙΤΕΣ) ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟ ΦΘΗΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΟΤΙ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΚΕΣ ΠΕΡΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΑΣ ΜΙΣΘΩΝ ΛΕΤΕ ΟΧΙ...ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΝΟΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ (ΒΛ. ΣΧΕΤ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΕΝΝΟΕΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ-ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ) ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΤΟΥΣ (ΒΛΕΠΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΔΙΚΩΝ ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ (ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΚΕΣ, ΠΑΝΩΤΟΚΙΑ, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΛΠ) .....ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΠΙ 24 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΟΜΑΝΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΚΟΤΕΧΝΙΑ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΝΟΜΩΝ....ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΛΕΟΝ (ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ Ας ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) ΟΤΙ Ο ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΟΥΝ Η ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ... ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.
    ΕΥΑΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οφείλω να πω ότι εξεπλάγην με τον τόνο που επικράτησε στη συνέλευση, καθώς και με τον σχολιαστή που έγραψε, με κεφαλαία γράμμματα μάλιστα, ότι το κλίμα ήταν καλό. Ομόφωνο ή σχεδόν ομόφωνο, ναι, αλλά ήδη από την αρχή η αναφορά στο επεισόδιο με τον πρόεδρο και τον εισαγγελέα είχε σαν αποτέλεσμα να εξοργιστεί το ακροατήριο και να είναι έτοιμο να χειροκροτήσει οτιδήποτε φαινόταν να αποτελεί σκληρή γραμμή, ακόμα και αν οι ομιλητές διαφωνούσαν σε κρίσιμα ζητήματα, που πέρασαν στις λεπτομέρειες (δείγμα ρητορικής τέχνης ή ατεχνίας;). Λ.χ. το ερώτημα αν θα δεχθούμε μικρή ή καθόλου μείωση, το οποίο συνδέεται με την εξουσιοδότηση στο Δ.Σ., που δημιουργεί δυνατότητα διαπραγμάτευσης χωρίς έγκριση της Γ.Σ. (προσοχή, όμως, η Γ.Σ. μπορεί να απορρίψει και την καλύτερη δυνατή συμφωνία, ελπίζοντας το αδύνατο). Αυτό, δηλαδή, στο οποίο θέλω να καταλήξω είναι ότι η Γ.Σ. ωθήθηκε σε απόφαση χωρίς νηφαλιότητα, καθοδηγούμενη από ένα Δ.Σ. το οποίο, αν κρίνω από τις δηλώσεις του Κου Σαλάτα περί αρχικής μειοψηφίας περί κινητοποιήσεων, προσπαθεί (μια ομάδα τουλάχστον), συμπορευόμενο για να διασώσει τη φωνή του στη συνέλευση, να εκπροσωπήσει και να συγκρατήσει ταυτόχρονα τα πάθη που υποδαυλίστηκαν (μάλλον ανεπιτυχώς). Αυτά. Έχω κι άλλα να πω, αλλά η συνέλευση ήταν κεκλεισμένων (για τους δημοσιογράφους) των θυρών, και εγώ δεν είμαι ανταποκριτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μάλλον, ο «Πρόεδρος της 3ης σειράς», είναι ο ίδιος που υπερασπίζεται τον εαυτό του. Αποκλείεται (κατά τη γνώμη μου), άλλος συνάδελφος, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί με την απόφαση της έκτακτης Γ.Σ., να επικροτεί τέτοια συμπεριφορά έναντι συναδέλφων.
    Ποίοι είναι «οι οχλαγωγούντες» κ. Πρόεδρε (ή συντάκτη του κειμένου αν δεν υπάρχει ταυτοπροσωπία); Αυτοί που έκαναν τον κόπο και τα έξοδα να ξεβολευτούν από τον καναπέ τους και να τρέχουν στην Γ.Σ.
    Τώρα μου ήρθε μια τρελή ιδέα. Αν τους γνωρίζετε ή αν μάθετε ποιοι είναι, να τους κάνετε «πάραυτα» μήνυση για «οχλαγωγία», δεν μπορεί, θα υπάρχει ανάλογο «καραμπινάτο» πειθαρχικό ή ποινικό παράπτωμα.
    Να κάνετε, επίσης, και μήνυση στον εισαγγελέα του ΑΠ, που ασχολείται με τους βουλευτές στα παζάρια, και όχι με «τα του οίκου της Δικαιοσύνης». Απαράδεκτο !!!!!! Δεν μπορεί, κάποιο, «καραμπινάτο» αδίκημα θα τελεί και αυτός. Να του υποδείξετε να ασχοληθεί «με τον ίδιο ζήλο» και με τους Δικηγόρους, που κάνουν συνέχεια αποχές και παρακωλύουν το έργο της δικαιοσύνης. Και αυτοί, σίγουρα, κάποιο «καραμπινάτο» αδίκημα θα κάνουν. Αφού, μάλιστα, κατόρθωσαν (ποιος ξέρει με τι ανόσιους τρόπους!!!) να καθιερώσουν και με νόμο (349 Κ.Π.Δ.) ως σημαντικό αίτιο αναβολής των υποθέσεων την αποχή τους, να καταδικαστούν, τουλάχιστον, με πρόσκαιρη κάθειρξη.
    Και, βεβαίως, να κάνετε και μήνυση σ΄ όλους τους δημοσίους υπαλλήλους, που απεργούν. Ανήκουστο!!!! Εξωφρενικό!!! Που ακούστηκαν τέτοια πράγματα σε χρόνους Δημοκρατίας. Απορώ!!!
    Όσο για τη διαγραφή σας από την Ένωση καλό θα είναι να τη ζητήσετε μόνος σας, για να γλυτώσετε και τη συνδρομή. Είναι καιρός, τώρα, που θα μας μειώσουν το μισθό 60% - 70% (προς το παρόν) για τέτοια έξοδα;
    Τα υπόλοιπα λεγόμενα σας, δεν τα σχολιάζω σοβαρά (παρότι έτσι ξεκίνησα), γιατί ευθύμησα και δεν θέλω να επανέλθω, αμέσως, στην ζοφερή πραγματικότητα.
    Καληνύχτα, και μη λυπάστε. Όταν θα γίνετε, με χρόνια- με καιρούς, Εισαγγελέας του Α.Π. τότε θα επιβάλετε την τάξη. Μέχρι τότε υπομονή.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Προς τον κ. Χριστόφορο Κοσμίδη
    Συμφωνούμε, πιστεύω, άπαντες, ότι «οι άρχοντες του Λαού» πρέπει να ξέρουν να αγωνίζονται με αρχοντιά.
    Δεν μας διευκρινίζετε, όμως, γιατί η απόφαση της Ε.Γ.Σ. δεν έχει «αρχοντιά», αν αυτό εννοείτε. Ούτε μας προτείνετε πως θα αγωνιστούμε με «αρχοντιά».
    Όπως μέχρι τώρα, που κανένας δεν μας έπαιρνε στα σοβαρά, και φθάσαμε στο σημείο να μην μπορούμε να καλύψουμε ούτε τα έξοδα των μεταβάσεων μας στα δικαστήρια που υπηρετούμε;
    Είναι «αρχοντιά» να μην έχουν αντικειμενικά τη δυνατότητα, όσοι υπηρετούν σε νησιά κλπ, να καλύψουν τα στοιχειώδη έξοδά τους; Είναι αξιοπρεπές να μην έχει ο δικαστής τα μέσα να καταλύσει σ΄ ένα λιτό αλλά αξιοπρεπές ξενοδοχείο (που διαφυλάττει και το κύρος του) ή να νοικιάσει ένα αξιοπρεπές μικρό διαμέρισμα, αλλά να διαμένει σε φθηνά «καταγώγια» (με ότι αυτό συνεπάγεται), και να προβληματίζεται πώς να καλύψει και τα έξοδα της διατροφής του κλπ; Η πρέπει να διαλύσει την οικογένεια του, να μην την επισκέπτεται ποτέ, λόγω έλλειψης των αναγκαίων χρημάτων;
    Είναι «αρχοντιά» η γυναίκα, κυρίως, δικαστής, να μην έχει την οικονομική δυνατότητα να προσλάβει οικιακή βοηθό, για λίγες έστω ημέρες και ώρες, ώστε να μπορεί να ασχοληθεί απερίσπαστη με τα δικαστικά της καθήκοντα, αλλά θα πρέπει να είναι σωστή μητέρα, νοικοκυρά, να ετοιμάζει το φαγητό της οικογένειας, να βοηθάει τα παιδιά της στα μαθήματα κλπ (για το σωστή σύζυγος το ξεχνάμε) και παράλληλα να είναι, αν όχι άριστη, τουλάχιστον επαρκής δικαστής, με ταχύτητα και ποιότητα στην εργασία της;
    Και μία άλλη απορία; Το μόνο άρθρο του Συντάγματος που ισχύει είναι αυτό που απαγορεύει την απεργία στους δικαστές; Αυτό που καθιερώνει το συνταγματικό μισθολόγιο των δικαστών καταργήθηκε; Από ποιους και πότε; Ή πρέπει να καταργηθεί, διότι δεν αρμόζει «στους άρχοντες του Λαού», οι οποίοι, οπωσδήποτε, πρέπει να πένονται για να έχουν κύρος;
    Και τέλος, την «αρχοντιά» πρέπει να έχουν μόνο οι φορείς της δικαστικής εξουσίας, ενώ οι λοιποί «άρχοντες» της νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας, απαλλάσσονται; Γιατί; Αυτοί μπορεί να είναι «άρχοντες» με κύρος, αλλά παράλληλα, και με υψηλές (για τις σημερινές περιστάσεις) αποδοχές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Προς διευκόλυνση του « Συνηγόρου» του «Προέδρου της 3ης σειράς » ας παραθέσουμε και τα παρακάτω:
    Άρθρο 91 παρ. 5 ν. 1756/1988
    «Δεν αποτελούν πειθαρχικά παραπτώματα για το δικαστικό λειτουργό:
    Α) η άρνηση του να εφαρμόσει διατάξεις που τίθενται κατά κατάλυση του συντάγματος ή είναι αντίθετες σ΄ αυτό.
    Β) η έκφραση γνώμης δημοσίως, εκτός αν γίνεται με σκοπό τη μείωση του κύρους της δικαιοσύνης…..
    Γ) η συμμετοχή και η ανάπτυξη δραστηριότητας σε ήδη αναγνωρισμένες ενώσεις δικαστών … και η έκφραση γνώμης και κριτικής άποψης που γίνεται στα πλαίσια της συνδικαλιστικής δραστηριότητας.

    Ο συνδυασμός των άνω διατάξεων με άλλες, επαφίεται στην νομική δυνότητα του "συνηγόρου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Προς τον ανώνυμο της 23/9 11:44 μμ. Πόσοι παρακαλώ είναι κατά τη γνώμη σας οι διεφθαρμένοι συνάδελφοι που έκαναν μπίζνες; Και η σοβαρή περικοπή των αποδοχών θα βοηθήσει στην εξάλειψη της όποιας διαφθοράς;
    Με τιμή
    Ένας "διεφθαρμένος"....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή