Σελίδες

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ 8-11-2012


Κατά τη χθεσινήσυνεδρίαση του ΔΣ της Ε.Δ.Ε. καταθέσαμε και ψηφίσαμε την ακόλουθη πρόταση:


ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΣ της 8ης Νοεμβρίου 2012


            Η χθεσινή ψήφιση από τη Βουλή του νέου δικαστικού μισθολογίου, που αποτελεί φάντασμα του μέχρι σήμερα ισχύοντος, ήταν αναμενόμενη. Η ενέργεια αυτή υποδηλώνει δυο πράγματα. Αφενός την αναλγησία και την άκαμπτη στάση της κυβέρνησης, δεδομένης της τρίμηνης εμπειρίας των ατέρμονων και άγονων συζητήσεων με υπηρεσιακούς παράγοντες και πολιτικούς αρχηγούς, που οδήγησαν σε ακόμα σκληρότερες θέσεις από τις αρχικά προγραμματισμένες. Αφετέρου αποδεικνύει έμπρακτα την πλήρη περιφρόνηση και απαξίωση προς τον Δικαστικό θεσμό. Εξισώνει ανενδοίαστα το μισθό του Δικαστή με αυτόν του υπαλλήλου παραβιάζοντας ανοιχτά σειρά συνταγματικών διατάξεων και αδιαφορεί για την χθεσινή ομόφωνη απόφαση της διοικητικής Ολομέλειας του Αρείου Πάγου που έκρινε αντισυνταγματικές τις νέες αυτές μισθολογικές περικοπές. Οι παραπάνω κοινές παραδοχές μας οδηγούν στη σκέψη ότι ο αγώνας μας όχι μόνο δεν πρέπει να σταματήσει με την ψήφιση του σχετικού νόμου, αλλά να χαλυβδώσει περισσότερο την πίστη μας στο δίκαιο των αξιώσεών μας. Βάσει αυτών προτείνουμε:
            1ον) για το διάστημα από 12 Νοεμβρίου μέχρι 1 Δεκεμβρίου οπότε να συγκληθεί η τακτική ΓΣ : α) διακοπή συνεδριάσεων των Δικαστηρίων (συμπεριλαμβανομένων και των ασφαλιστικών μέτρων -εκτός των εξαιρετικά επειγουσών υποθέσεων- που θα αναβάλλονται μετά τις 09.30’) από τις 09.30’ μέχρι τις 15.00’, β) λειτουργία των αυτοφώρων Δικαστηρίων μόνο για προσωρινά κρατούμενους και αναβολή για τις υπόλοιπες υποθέσεις, γ) λειτουργία των ανακριτικών γραφείων μόνο για συνοδείες και με δικογραφίες με προσωρινά κρατούμενους, δ) μη συμμετοχή σε συμβούλια και επιτροπές, ε) αναστολή δημοσίευσης αποφάσεων εκτός αυτών που έχουν επείγοντα χαρακτήρα
            2ον) με δεδομένο ότι το αίτημα για παροχή υλικοτεχνικής υποδομής απορρίφθηκε σιωπηρά από την Πολιτεία, να προχωρήσουμε στην επιστροφή και μη επεξεργασία των εκδικασθεισών υποθέσεων στις διοικήσεις των Δικαστηρίων.
Αθήνα, 8 Νοεμβρίου 2012

Χριστόφορος Σεβαστίδης, ΔΝ - Πρόεδρος Πρωτοδικών
Χαράλαμπος Σεβαστίδης, Πρωτοδίκης
Μέλη του ΔΣ της ΕΔΕ

Υποστηρίξαμε και προφορικά ότι από σήμερα θα πρέπει να κλιμακώσουμε τις αντιδράσεις μας και ότι το τέλος των κινητοποιήσεών μας οριοθετείται χρονικά στην πλήρη δικαίωσή μας και στην κατάργηση του αντισυνταγματικού νόμου που καθορίζει νέο δικαστικό μισθολόγιο.


            7 Μέλη του ΔΣ και συγκεκριμένα η Πρόεδρος κ. Θάνου και τα μέλη του ΔΣ, Κασσαλιάς, Πάπαρη, Στενιώτη, Βλάχος, Βουλγαρίδης και Γκαρά ψήφισαν υπέρ της συνέχισης των κινητοποιήσεών μας με τη μορφή που έχουν μέχρι σήμερα έως τις 21 Νοεμβρίου, οπότε θα επανακαθοριστεί η στάση μας με νέο ΔΣ. Η πρόταση αυτή πλειοψήφησε σχετικά και υιοθετήθηκε ως απόφαση του ΔΣ.

            Αντίθετα 6 μέλη του ΔΣ και συγκεκριμένα ο ΓΓ κ. Μανωλίδης και τα μέλη του ΔΣ, Λυμπερόπουλος, Σιμιτσή-Βετούλα, Παπαϊωάννου,  Ευστρατιάδης, Στραγάλης ψήφισαν υπέρ της άμεσης αναστολής των κινητοποιήσεών μας με τη μορφή των διακοπών συνεδριάσεων. 

34 σχόλια:

  1. Όταν η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων είναι αγνακτισμένοι με τις περικοπές και συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις θεωρώντας αδιανόητο να ανασταλούν αυτή τη στιγμή, ποιους εκπροσωπούν τα έξι μέλη του ΔΣ και ψηφίζουν υπέρ της αναστολής?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ' αρχήν να πώ ένα μπράβο στους συναδέλφους που μας πληροφορούν με ακρίβεια για το τί συμβαίνει στο ΔΣ. Η επίσημη ανακοίνωση της Ένωσης δε λέει΄τίποτα για μειοψηφία και πλειοψηφία. Πέπλο σιωπής. Σα να πρόκειται για ομόφωνη απόφαση. Οι 6 μειοψηφίσαντες προφανώς ευχαριστημένοι με τις εξελίξεις υπαναχωρούν άτακτα. Μια λέξη μόνο: ΝΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ απολύτως με την πρόταση Σεβαστίδη.
    Στις επόμενες εκλογές του ΔΣ θα είμαι και εγώ υποψήφιος μαζί σας.
    Συνεχίστε και η νίκη είναι κοντά. Έτσι για να ξεμπροστιαστούν και μερικοί μερικοί...υποψήφιοι βουλευτές και πρόεδροι ανεξαρτήτων αρχών wanna be, στα βήματα του μέγα δικαστοπατέρα Αθανασίου, ως προς τον οποίο ... ουδέν σχόλιο. Όποιος έχει μάτια βλέπει που λέει κι ο Στουρνάρας.

    Υ/Γ: Το πρωί πήγα στο Υπουργείο και μου ζήτησαν αστ. ταυτότητα για να περάσω τη κεντρική είσοδο του κτιρίου. Και επειδή δεν είχα πήγα μέχρι το αυτοκίνητο και τους πήγα το δίπλωμα για να με αφήσει ο αστυνομικός να μπω.
    Έλεγχος ταυτοπροσωπίας για να περάσεις την πόρτα του Υπουργείου σου, της δημόσιας υπηρεσίας σου. Πολύ προοδευτικό πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στις γνωστές ακραίες θέσεις τους. Τη στιγμή που η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ αναστέλλει την απεργία της λόγω χαμηλής συμμετοχής,εμφανίζονται επίδοξοι διάδοχοι των άλλοτε κραταίων εργατοπατέρων της. Χέρι χέρι με τους υπαλλήλους της Βουλής. Εκδικούμενοι την ελληνική κοινωνία χάριν της αντιπολιτευτικής και συντεχνιακής μονομανίας τους. Οι αρμόδιοι της Πολιτείας θα αφήσουν επιτέλους τις παραινέσεις για να επιβάλουν κυρώσεις; Ή θα αφήσουν τον καθένα να διαλύει το Κράτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το γνωστό πλέον ακραίο στυλ των Σεβαστίδηδων, μας ενδιαφέρει μόνο ο μισθός μας και ας καει το σύμπαν. Ας πεινάει το παιδί γιατί δεν θα δικάζουμε τα ασφαλιστικά, ας μένει άνεργος ο φτωχός εργαζόμενος, ας κυκλοφορεί ελεύθερος ο εμπόρος ναρκωτικών και ο φοροφυγάς κλπ. Σημασία έχει η σοβαρότητα των απόψεων, που εκφράζει ο καθένας,διότι ο δικαστικός κόσμος δεν παρασύρεται πλέον από βεγγαλικά αλλά συμπαραστέκεται στα μέλη του δ.σ. που εργάζονται μεθοδικά, με συνέπεια και σοβαρότητα. Δεν πιστεύουμε σε σωτήρες όπως θελήσατε να εμφανιστείτε, όπως και δεν πιστεύουμε σε σωτήρες του έθνους αυτού. Ο καθένας εάν εργάζεται με σύνεση και συνέπεια στον τομέα του αυτή θα οδηγήσει στην σωτηρία της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η μειοψηφία των έξι μελών του ΔΣ της ΕΔΕ κατά τη συνεδρίασή του στις 8/11/2012 έτσι ερμήνευσε την εξουσιοδότηση της ΓΣ προς το ΔΣ ως βούληση του σώματος? Ότι δηλαδή πρέπει να ανασταλούν οι διακοπές συνεδριάσεων των δικαστηρίων με την ψήφιση του νόμου για το μισθολόγιο των δικαστών? Αυτή ήταν η βούληση της ΓΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου φαίνεται απίστευτο μετά από τόση προσπάθεια να προτείνεται από 6 μέλη του ΔΣ η αναστολή των κινητοποιήσεων. Γι' αυτό το τόσο πάθος να εξουσιοδοτήσουμε το ΔΣ; Εμάς όταν μας ρωτήσατε αγαπητοί συνάδελφοι είπαμε σχεδόν ομόφωνα συνέχιση των κινητοποιήσεων. Εάν έχετε αμφιβολία για το τί θα πούμε τώρα κάντε πάλι ΓΣ. Σε περίπτωση πάντως που σταματήσετε τις κινητοποιήσεις στην τακτική γενική συνέλευση θα γίνει πανικός από συναδέλφους που αισθάνονται βαθιά προδομένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστόφορε και Χαράλαμπε συνεχίστε ανεπηρέαστοι. Η μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων είναι μαζί σας και ελπίζει πλέον κάτι θετικό μόνο απο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συναδελφε 9.11.2012, 5:27, τι ακριβως δουλεια ειχες στο Υπουργειο?
    Εγω ειμαι 17 χρονια δικαστης και δεν ετυχε να παω ποτέ εκει.
    Και από πού κι ως πού ειναι "υπουργειο σου και υπηρεσια σου" το υπουργειο?
    Και γιατι θα επρεπε να σε ξερει ο αστυνομικος στην πορτα και να σε αφησει να περασεις χωρις να τρεχει τιποτα?
    Ούτε στην Ευελπιδων δεν θα εμπαινες πλεον χωρις ελεγχο.
    Καταλαβα κατι λαθος ή τα εχω χασει?

    Υ.Γ. Α και κατι αλλο. Οταν αναφερεσαι σε συναδελφους με ιστορια 30 και πλεον ετων στο Σωμα, θα εισαι λιγο πιο προσεκτικος. Τα "δικαστοπατερας" για οσους ξερουμε τον Αθανασιου, ειναι απορριπτεα ως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ.
    Προφανως δεν εισαι δικαστης πανω απο 2-3 χρονια, γι αυτο τα λες αυτα. Αλλά αυτος ειναι ενας επιπλεον λογος να μην εκφραζεσαι ετσι ακομψα για παλαιοτερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο αγώνας μας πρέπει να συνεχισθεί για να καταργηθούν τα μέτρα σε βάρος μας. "Σεβαστίδιδες" είμαστε όλοι μαζί σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δέχομαι ότι ο αγώνας των δικαστών, με τη μορφή "διακοπών" κλπ, είχε ουσιαστικό νόημα πριν τη ψήφιση του νόμου, ώστε να ασκηθεί πίεση. Τώρα όμως, που ψηφίστηκε ο νόμος, τι νόημα έχει η συνέχιση των "διακοπών" κλπ ;
    Εάν μεν γίνεται για λόγους γοήτρου (να μην φανεί ότι με το που ψηφίστηκε ο νόμος, τέρμα οι κινητοποιήσεις) προφανώς δεν μπορεί να συνεχιστεί επ' άπειρο, αλλά για λίγες ημέρες ακόμα, για να ξεθυμάνουν και οι Δικαστές, οπότε καλώς γίνεται. Εάν όμως γίνεται με τη λογική "νόμος είναι το δίκιο του δικαστή", τότε νομίζω ότι το πράγμα ξεφεύγει από τη δυσλειτουργία που προκαλούν οι "διακοπές" και πηγαίνει προς ανοικτή ρήξη της δικαστικής με τη νομοθετική εξουσία. Και επειδή τέτοια ρήξη δεν νοείται να συμβεί, καλό θα είναι -κατά τη καλόπιστη γνώμη μου- οι υπογράφοντες την ανωτέρω ανεφάρμοστη πρόταση, αντί να μάχονται άσκοπα στις επάλξεις ενός χαμένου αγώνα, να παραδεχθούν την ήττα και να προετοιμάσουν τους συναδέλφους τους για την επόμενη δύσκολη ημέρα (που θα είναι πολύ δυσκολότερη για όλους τους υπόλοιπους πολίτες αυτής της χώρας) και για την επόμενη μάχη σε ενδεχόμενη νέα μείωση αποδοχών.
    Δικηγόρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι 6 συνδικαλιστές που ψήφισαν υπέρ της αναστολής των κινητοποιήσεων διότι προφανώς δεν τους επηρεάζει (άγνωστο για ποιο λόγο) η νέα οικονομική κατάσταση που διαμορφώνεται πρέπει να κατανοήσουν ότι δίνουν την εντύπωση ότι εξυπηρετούν πολιτικά συμφέροντα δεδομένου ότι ο απερχόμενος πρόεδρος της ΕΔΕ είναι ήδη βουλευτής και υπουργός. Μήπως έχουμε ξεχάσει το άρθρο περί διακρίσεως των εξουσιών; Στις επόμενες εκλογές το πιθανότερο είναι ότι θα πάνε σπίτι τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εάν ξαναψηφίσει κάποιος έναν από αυτούς στους 6 στις επόμενες εκλογές, ε, τι να πώ, θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας... "καρπαζοεισπράκτορες", όπως μέχρι την ώρα που εμφανίστηκαν ο Χριστόφορος και ο Χαράλαμπος και σηκώσαμε το ανάστημά μας! Μπράβο παιδιά, δυναμικά και μη μασάτε από σχόλια υπαλλήλων που το παίζουν δικαστές.. Γιατί αυτοί, σε περίπτωση που πετύχουμε να εφαρμοστεί επιτέλους το Σύνταγμα μεταξύ άλλων και για τους μισθούς μας, αντί να παραιτηθούν από το πλεονάζον των 1000 ευρώ με το οποίο τώρα είναι ευχαριστημένοι, θα τρέξουν να καρπωθούν ΠΡΩΤΟΙ τα ζεστά ευρώπουλα και θα ξεχάσουν τις δηλώσεις τύπου Αγίου Παϊσιου που κάνουν τώρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ 5.53'
    ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΙΣ ΠΡΟΤΡΟΠΕΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΛΕΩ: ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΑΡΑΧΟΠΟΙΟΥΣ ΣΤΑ ΞΕΡΟΝΗΣΙΑ; ΚΙ' ΑΝ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΣ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΙΣΟΒΙΟΥ ΕΚΤΟΠΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΩΝ. ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ. ΑΣ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΝΟΜΟΣ.

    (είμαι βέβαιος για το χιούμορ του διαχειριστή του blog και ότι δεν θα με κόψει η λογοκρισία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η μειοψηφία των έξι μελών του ΔΣ της ΕΔΕ ζήλωσε τη δόξα των στηλιτών?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπορεί ο αγαπητός κ. Αθανασίου να είναι πλέον πολιτικός και να έχει ψηφίσει υπέρ του δικαστικού φτωχολογίου, αλλά η ομάδα του στο ΔΣ ακολουθεί πιστά τις οδηγίες του. Και το αστείο είναι ότι θα έχουν την αναίδεια να είναι ξανά υποψήφιοι στις εκλογές. Και το τραγικότερο όλων... ότι θα εκλεγούν και πάλι!
    Με τιμή,
    Ένας Πρωτοδίκης λίγο πριν από την κατάσχεση του σπιτιού του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο στην Πρόεδρο της Ένωσης. Πρώτη στους αγώνες, συνεπής στις θέσεις της και το σπουδαιότερο δεν διστάζει να τα βάλει τους κυβερνώντες για το καλό της Δικαιοσύνης. Όσον για την ερώτηση που θέτει συνάδελφος ποίος αποτελεί ανεπιθύμητο πρόσωπο στη Δικαιοσύνη, σίγουρα ο Αθανασίου και οι συνεχιστές του. Και το αστείο είναι ότι ήθελε να γίνει Υπουργός Δικαιοσύνης. Ξυπνήσαμε πλέον. Καληνύκτα υπονομευτές των αγώνων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε λίγο θα διαβάσουμε και αυτό που ακούσαμε στη Βουλή : όποιος διαφωνεί με τους αδελφούς θα λιντσάρεται. Κρίμα , τόσο πάθος για τις καρέκλες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανωνυμε δικηγορε 10 Νοεμβρίου 2012 4:03 μ.μ., που απορεις γιατι συνεχιζουμε αφου ο νομος ψηφιστηκε, μηπως μπορεις να μου εξηγησεις για ποιον λογο συνεχιζετε κι εσεις τις αποχες, αφού ολες οι δυσμενεις σε βαρος σας διαταξεις ψηφιστηκαν επισης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μήπως θα έπρεπε μέχρι να ηρεμήσουν τα πνεύματα να κλείσουν τα σχόλια; Είναι άραγε καλή η εικόνα, που εκπέμπεται στον όποιο αναγνώστη για τη Δικαιοσύνη και την αμεροληψία των λειτουργών της; Εκφράζονται ανοιχτά πολιτικές απόψεις, δίνεται η εντύπωση "ξεκατινιάσματος" μεταξύ των δικαστών ή δικαστών και δικηγόρων κλπ. Νηφάλιος Παρατηρητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οι υπάλληλοι της βουλής με πέντε λεπτά "βαβούρα" τα κατάφεραν...Εμείς με τόσο αγώνα δεν είχαμε αποτέλεσμα. Θα υποχωρήσουμε τώρα; Οχι βέβαια ! Θα συνεχίσουμε, ωσότου αποσυρθούν τα μέτρα και επανέλθουμε στο προηγούμενο καθεστώς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο κ. Χαράλαμπος Αθανασίου πράγματι έχει μελετήσει πολύ καλά "το δόγμα του σοκ" της συγγραφέα naomi klein. Δάσκαλε που δίδασκες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Προς τον κύριο Πρόεδρο (17ετίας), τον οποίο σέβομαι για τον βαθμό του, αν βέβαια αληθεύει η ιδιότητά του:

    Στην αρχή σκέφτηκα να μην σας απαντήσω και να αφήσω τους συναδέλφους να κρίνουν. Άλλαξα όμως γνώμη! Άλλωστε ο διάλογος δεν έβλαψε ποτέ κανένα.

    1. Ξέρετε κύριε Πρόεδρε πως στο Υπουργείο, στον δεύτερο όροφο, υπάρχει το αρμόδιο τμήμα που ασχολείται με την υπηρεσιακή κατάσταση των Δικαστικών Λειτουργών. Και ναι έχω πάει και άλλες δύο φορές στο παρελθόν (δεν κατάλαβα τον υπαινιγμό), αλλά είναι κάτι, ξέρετε, που συμβαίνει, που το χρειάζεσαι. Αν π.χ. γεννάει η γυναίκα σου ή γεννάς η ίδια, δεν θα πας, αν μένεις στην Αθήνα, να ρωτήσεις τις διαδικασίες για την χορήγηση άδειας; Ή δεν πρέπει λ.χ. να πας για να καταθέσεις αίτηση, προκειμένου να προκληθεί ερώτημα στον ΑΠ, σε αρκετές περιπτώσεις; Και μου κάνει πραγματικά εντύπωση (τόσο που να αμφιβάλλω για την ιδιότητά σας) πως και 17 ολόκληρα χρόνια δεν έχει χρειαστεί να πάτε στο Υπουργείο. Εγώ στη θέση σας θα θεωρούσα τον εαυτό μου μάλλον τυχερό.

    2. Το οποίο Υπουργείο είναι, για τους παραπάνω λόγους, η δημόσια υπηρεσία μου. Είναι δυνατόν λοιπόν στην δημόσια υπηρεσία σου, να αποτελεί η ταυτοπροσωπία (και όχι το x-ray της Ευελπίδων), προϋπόθεση για να σου επιτραπεί η είσοδός (από τον αστυνομικό που εν προκειμένω δεν φταίει σε τίποτα); Για να κάνεις τη δουλειά σου; Το θεωρώ αντιδημοκρατικό, αντισυνταγματικό (5.4 Σ) και τραγικό, για έναν ελεύθερο Έλληνα πολίτη του 2012, να πρέπει να πιστοποιείται η ταυτοπροσωπία του, για να περνάει την είσοδο μιας δημόσιας υπηρεσίας. Θα συμφωνούσε και η Δημοκρατική Αριστερά του κ. Υπουργού άλλωστε!

    3. Όσο για τον πατέρα-των-δικαστών (αν θες) Αθανασίου, ο οποίος δεν είναι πλέον στο απυρόβλητο, εξ ορισμού ως πολιτικός, δεν ψήφισε μόνο το αντίθετο της συνδικαλιστικής του ζωής. Ψήφισε και την κατάργηση του δώρου του συνταξιούχου των 400 ευρώ, που περίμενε άλλο ένα 400σάρι τον Δεκέμβρη μπας και κλείσει καμιά τρύπα και βάλει και λίγο πετρέλαιο. Και ψήφισε ενάντια στην Ολομέλεια δύο ανωτάτων Δικαστηρίων μεταξύ των οποίων και το δικό του. Ο καθένας κρίνεται από τις πράξεις του. Τι εκτίμησης μπορεί να χαίρει από συναδέλφους και για ποιο λόγο; Που μέσα σε τέσσερεις μήνες επικάλυψε (κομψά) τη φήμη μιας 30χρονης ιστορίας;
    Εσύ θα το έκανες;
    Εγώ μόνο εάν ήμουν εξουσιομανής (τότε και τώρα) θα ακύρωνα τον εαυτό μου.
    Τότε τον βόλευε να μας υποστηρίζει, τώρα όμως ανοίχτηκαν άλλοι, μεγάλοι δρόμοι!
    Μήπως τελικά τα έχεις χάσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλέ μου συναδελφε, διαβασα με προσοχη την απαντηση σου, αλλά και παλι δεν αντιλαμβανομαι για ποιο λογο πρεπει να περναει καποιος αγνωστος σε ενα υπουργειο χωρις ελεγχο, "επικαλουμενος" οτι ειναι δικαστης. Ισως εγω δεν καταλαβαινω κατι.
    Προφανώς απο την απαντηση σου καταλαβαινω οτι εννοεις το υπουργειο ως "υπηρεσια σου" με την ιδιοτητα του Ελληνα Πολιτη. Οκ, το αντεληφθην εσφαλμενα. Και ναι, δεν εχει τυχει να παω ποτέ στο υπουργείο επι 17 χρονια.
    Παντα φιλικα και ανοικτος σε καθε διαλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ: ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.

    ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.

    ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΕ Η ΥΠΑΛΛΗΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ, ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ, ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Ο Ν. 4055;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κ. νηφάλιε παρατηρητή.
    Δεν υπάρχουν ταραγμένα πνεύματα. Μόνο ταραγμένες ζωές απο την οικονομική εξαθλίωση.
    Και απο πότε η ανταλλαγή απόψεων θεωρείται "ξεκατίνιασμα";
    Τελικά τα σχόλια ενοχλούν πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λυμπερόπουλοι, φανερωθήκατε!!! Είναι προφανές τί συμφέροντα εξυπηρετείτε. Αλλά και τόσο απροκάλυπτα να μας πουλάτε; Όσο για την κα Θάνου, τι να πώ; Ούτε να σταματήσουμε τις κινητοποιήσεις για να μην μας πάρουν οι συνάδελφοι με τις πέτρες, αλλά ούτε και να συνεχίσουμε για πολύ, διότι πειράζει κάποιους (μαντέψτε ποιους). ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!!! Η συνέχιση των κινητοποιήσεών μας είναι μονόδρομος. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συναδελφε 9:52 ξέρεις τι ενοχλεί ; Το στρατευμένο σχόλιο και ξέρεις ποσά τέτοια διαβάζουμε εδω μέσα ; Κρίμα γιατι δεν προστατέψαμε εμείς οι ίδιοι το blog ,αλλα και ο διαχειριστής το εγκατέλειψε . Δεν ξέρω αν εξακολουθεί να είναι το hobby του ,αλλα μάλλον έγινε εργαλείο κάποιων άλλων ο κόπος του. Κρίμα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ανώνυμε της 12 Νοεμβρίου 2012 11:32 π.μ.

    Οι δικηγόροι συνεχίζουμε τις αποχές (που ξεκίνησαν πριν 15 ημέρες, όχι όπως οι Δικαστές απο το Σεπτέμβριο) α) επισήμως για να διαμαρτυρηθούμε και να πιέσουμε για αλλαγές (βλ. τιμή των όπλων), β) ανεπισήμως για να πούμε στους κυβερνώντες να μην πάρουν και άλλα μέτρα γιατί αλλιώς θα "θυμώσουμε" και θα "σκληρύνουμε" περισσότερο τη στάση μας (βλ. συνδικαλιστικός τακτικισμός) και γ) εμπιστευτικώς (και εντελώς μεταξύ μας) διότι οι συνδικαλιστές μας φοβούνται μη τυχόν στερηθούν οι σύλλογοι τις πηγές εσόδων. Αλλά αρκετά για τους δικηγόρους, άλλωστε είναι προδιαγεγραμμένα και το άδοξο τέλος των "αποχών" και η εμπορευματοποίηση του επαγγέλματος (που θα έχει -παραδόξως- ως συνέπεια την ανάδειξη του λειτουργηματικού χαρακτήρα του (πολιτικά και κοινωνιολογικά βέβαια, όχι δικαιοδοτικά ¨συλλειτουργηματικού" όπως λένε ορισμένοι). Εσείς, όμως, οι Δικαστές & Εισαγγελείς, γιατί συνεχίζετε ; Μήπως μπορείτε να μου εξηγήσετε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Βέβαια. Όταν τα σχόλια πονάνε, επειδή λένε την αλήθεια που επιμελώς κρύβεται κάτω από το χαλί, είναι στρατευμένα. Η γνωστή εδώ και χρόνια λογική: να τα λέμε αλλά μόνο μεταξύ μας, ψιθυριστά στην αίθουσα δικαστών ή στα σπίτια μας, μη τυχόν και οι πιο έξω μάθουν τι συμβαίνει. Ξεκολλάτε από αυτές τις απόψεις. Δε λειτουργεί έτσι η δημοκρατία. Ακόμα και τα "στρατευμένα" σχόλια, είναι σχόλια και πρέπει να ακούγονται. Ο διαχειριστής του blog εμένα προσωπικά μου έχει απορρίψει δύο σχόλια. Το ένα δικαίως διότι γράφτηκε εν βρασμώ ψυχής. Το άλλο το αποδίδω στην υπερβολική (;) πρόνοια που επέδειξε. Εγώ τι πρέπει να κάνω; Να τον κατηγορήσω επειδή ΔΕΝ δημοσιεύει;
    ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΤΕ κύριε συνάδελφε και μην ακούτε τα σχόλια περί στρατευμένων κτλ κτλ. Προέρχονται από την ομάδα που έχει σύνθημα ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΥΓΚΑ και η οποία θεωρεί ότι το blog προστατεύεται μόνον με ΦΙΜΩΣΗ.
    Τι μου θυμίζει η λογική αυτής.....
    Α!!!!!! το βρήκα: Κομματική Πειθαρχεία.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 12:31,
    τι εννοείς "στρατευμένο" σχόλιο;
    Ποίος το "στράτευσε" και πως το διακρίνεις από το "μη στρατευμένο";
    Μήπως θεωρείς "στρατευμένα" τα σχόλια που δεν εξυπηρετούν τις απόψεις σου;
    Εγώ δεν ξέρω ποιά είναι τα "στρατευμένα" σχόλια που διαβάζουμε "εδώ μέσα".
    Μήπως, μπορείς να μου επισημάνεις μερικά για να καταλάβω και εγώ ο αφελής γιατί δεν "προστατέψαμε" εμείς οι ίδιοι το blog και γιατί ο διαχειριστής το "εγκατέλειψε";

    Ότι θέλεις λές, μου φαίνεται. "Άρες, μάρες, κουκουνάρες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αγαπητέ ανωνυμε δικηγορε 14 Νοεμβρίου 2012 1:46 μ.μ, εαν οντως δεν αντιλαμβανεσθε γιατι συνεχιζουμε, ενώ διαβάζετε και παρακολουθειτε το μπλογκ μας, λυπαμαι, αλλά προδήλως εχετε ζητημα αντιληψεως και δεν ειμαι σε θεση να το επιλυσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπητέ ανώνυμε κ. Πρόεδρε/Εισαγγελέα της 18 Νοεμβρίου 2012 12:20 π.μ.

    Σας ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε για να εκφράσετε τη λύπη Σας για το επίπεδο της αντίληψης μου. Με συγκινήσατε.
    Είναι απολύτως φυσικό να μην είστε σε θέση να επιλύσετε το ζήτημα αυτό. Εξάλλου, όπως και ο ίδιος παραδέχεστε, δεν μπορείτε.
    Οπότε, κατ' ανάγκη, θέλοντας και μη, η συζήτηση επιστρέφει εκεί απ' όπου ξεκίνησε. Οτι, δηλαδή, συνεχίζετε τις αντίθετες με το σύνταγμα κινητοποιήσεις, διότι η κυβέρνηση μειώνει τους μισθούς Σας (που για Εσάς είναι αντισυνταγματικό, ενώ κατ' εμέ δεν είναι). Αλλά και αν ακόμα προσχωρήσω στη δική Σας άποψη περί αντισυνταγματικότητας των μειώσεων των αποδοχών, καταλήγουμε στο άτοπο να ισχυρίζεστε οτι υπερασπίζεστε τη νομιμότητα παρανομώντας...
    Τελικά, έχετε απόλυτο δίκιο. Όντως δεν μπορώ να αντιληφθώ πού το πάτε. Διότι είναι αδιανόητο να οδηγήσετε τα πράγματα σε πλήρη ρήξη. Επιφυλάσσομαι,λοιπόν, να επανέλθω όταν θα έχουν τελειώσει οι "διακοπές" κλπ, μόνο και μόνο για Σας πω :
    "Στα 'λεγα!".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν και οι "κινητοποιήσεις" θα συνεχιστούν τυπικώς με τη μορφή των "διακοπών" 12-3, προφανώς για τη τιμή των όπλων, μετά τις παχυλές υποσχέσεις του κ. Υπουργού, τις συμβουλές της κ. Προέδρου και τις παροτρύνσεις του κ. Εισαγγελέα, είναι σαφές πως κατ' ουσία ο αγώνας έληξε (κανονικά η δημοσίευση των αποφάσεων, αυτό πονούσε, μερικές αναβολές δεν κάνουν ζημιά :ψωμιά στο μοναστήρι) και τα θεσμικά αιτήματα μάλλον βαίνουν προς το χρονοντούλαπο της ιστορίας (πλην της ρύθμισης των...στεγαστικών!). Οπότε, επιτρέψτε μου ανώνυμε κ. Πρόεδρε/Εισαγγελέα να ικανοποιήσω τη ματαιοδοξία μου :
    Στα 'λεγα !
    Δικηγόρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ