Σελίδες

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ – ΤΡΟΠΟΙ ΔΡΑΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 19 – 1- 2013




            Θεωρούμε πρωταρχικό καθήκον μας απέναντι σε όλους τους συναδέλφους που συμπορεύτηκαν μέχρι σήμερα στον αγώνα μας να εξηγήσουμε το σκεπτικό που μας οδήγησε στην πρόταση που καταθέσαμε στη ΓΣ (και η οποία υπερψηφίστηκε) για συνέχιση της διακοπής των συνεδριάσεων όλων των Δικαστηρίων από τις 12.00 μέχρι τις 15.00 καθημερινά, μέχρι την επόμενη έκτακτη ΓΣ.

            Η πάγια πεποίθησή μας είναι ότι το μέτρο της διακοπής των συνεδριάσεων των Δικαστηρίων αποτελεί ένα από τα βασικότερα εργαλεία πίεσης της κυβέρνησης, ώστε να αποκατασταθούν οι τεράστιες αδικίες που διαπράχθηκαν σε βάρος μας. Αυτό νομίζουμε αποδείχθηκε και από την εκφρασθείσα από τον Υπουργό Δικαιοσύνης διάθεση για ικανοποίηση κάποιων εκκρεμών ζητημάτων. Το εργαλείο επομένως αυτό οφείλουμε να το διαφυλάξουμε με κάθε θυσία αλώβητο και λειτουργικό για το μέλλον. Δεν θα ήταν επομένως υπεύθυνη στάση από μέρους μας να προτείνουμε εξακολούθηση των κινητοποιήσεων με τη μορφή που έχουν μέχρι σήμερα, χωρίς να λάβουμε υπόψη ότι ένα τμήμα του Δικαστικού Σώματος (όπως εκφράστηκε και από την χθεσινή ψηφοφορία) έδειξε σημάδια κόπωσης από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις. Το να παραβλέπαμε αυτό το αντικειμενικό γεγονός θα οδηγούσε σε πόλωση, θα προκαλούσε σύγχυση και θα οδηγούσε σε διάσπαση του μέχρι σήμερα κοινού και αρραγούς μετώπου. Κύριο μέλημά μας είναι να επιτυγχάνουμε στους αγώνες τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση όλων των συναδέλφων. Πέρα δε απ’ αυτό δεν θα είχε και κανένα ουσιαστικό νόημα η συνέχιση των κινητοποιήσεων με την μέχρι σήμερα μορφή της κατά την διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων. Τέλος θέλαμε με τον τρόπο αυτό να ανταποκριθούμε καλόπιστα στο κάλεσμα του Υπουργού Δικαιοσύνης για ουσιαστική συζήτηση και εξεύρεση λύσης στο προσεχές διάστημα, εκκρεμούσης και της συνάντησης του Πρωθυπουργού με τα Προεδρεία των Δικαστικών Ενώσεων. Η αποκλιμάκωση των διακοπών των συνεδριάσεων των Δικαστηρίων και η αναστολή του μέτρου μη δημοσίευσης των αποφάσεων (η οποία πάντως δεν αποτέλεσε δική μας πρόταση) εντάσσονται στη λογική του moratorium κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων. Το χρονικό διάστημα που δίνουμε στην Κυβέρνηση να αποκαταστήσει την έκρυθμη κατάσταση στο χώρο της Δικαιοσύνης δεν πρέπει να το θεωρήσει κανένας σαν σταδιακή παραίτηση από τις διεκδικήσεις μας. Δεν αποτελεί συγχωροχάρτι για κανέναν ούτε είναι διαδικασία ηρωικής εξόδου από τις αγωνιστικές μας διεκδικήσεις. Δηλώνουμε ότι βρισκόμαστε σε κατάσταση ετοιμότητας και αναμονής και ότι θα κλιμακώσουμε τον αγώνα μας με την πιο μεγάλη αποφασιστικότητα και με μεγαλύτερη ένταση, εφόσον δεν καρποφορήσουν οι διαπραγματεύσεις με την Κυβέρνηση και δεν δοθεί λύση μέχρι τις 19 Ιανουαρίου. Η τήρηση της απόφασης της ΓΣ από όλους τους συναδέλφους, ακόμα και από όσους εξέφρασαν αντίθετη άποψη για τη συνέχιση των κινητοποιήσεων, είναι ουσιώδης προϋπόθεση για την επιτυχία της προσπάθειάς μας. Καλούμαστε λοιπόν όλοι μαζί από αύριο να κινηθούμε στην ίδια γραμμή, σεβόμενοι την απόφαση της πλειοψηφίας, ανεξάρτητα από τη στάση που τηρούσαμε μέχρι σήμερα.
            Θεωρούμε ελπιδοφόρο μήνυμα στην κοινωνία και απόδειξη υπευθυνότητας και πατριωτισμού των Δικαστών τη νομολογιακή αποδόμηση όλων των αντισυνταγματικών διατάξεων του Μνημονίου και των εφαρμοστικών του Νόμων. Στα πλαίσια αυτά θεωρούμε αποφάσεις- σταθμούς για τη νομολογία την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την αντισυνταγματικότητα των διατάξεων του νομοσχεδίου που προέβλεπε μειώσεις των συντάξεων, περικοπή δώρων και επιδομάτων αδείας στους συνταξιούχους, την απόφαση- γνωμοδότηση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου για την αντισυνταγματικότητα των περαιτέρω περικοπών στις αποδοχές μας, την απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών για την αντισυνταγματικότητα της επιβολής φόρου μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, την απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών που αφορά το ανεφάρμοστο των διατάξεων του ν 4092/2012 για τη μείωση του ποσού της αποζημίωσης από το Επικουρικό Κεφάλαιο προς τον παθόντα από αυτοκινητικό ατύχημα και την προσωρινή διαταγή του Πρωτοδικείου Ξάνθης για το ζήτημα της διαθεσιμότητας των υπαλλήλων.




ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ !
ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ!
Η ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ 12.00’ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 15.00’ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΕΚΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΜΑΣ!

Αθήνα 9-12-2012

Χριστόφορος Σεβαστίδης, ΔΝ Πρόεδρος Πρωτοδικών      Κων/νος Σαργιώτης, Πρόεδρος Πρωτ/κων
Χαράλαμπος Σεβαστίδης, Πρωτοδίκης                               Μαρία Κουβαρά, Ειρηνοδίκης
Μέλη του ΔΣ της ΕΔΕ                                                         Μέλη της ΕΔΕ

43 σχόλια:

  1. Εδώ και τρεις μήνες οι δικαστές έχουν προχωρήσει σε κινητοποιήσεις εξαιτίας των περικοπών που τους έχουν γίνει. Και είναι πράγματι δραματικές οι περικοπές τους, έχουν απαξιωθεί ακόμη και δικαστές ανωτέρου επιπέδου, επομένως τα αιτήματά τους είναι δίκαια παρά το γεγονός ότι η κατάσταση στην οικονομία δεν επιτρέπει εξαιρέσεις επαγγελματικών ομάδων από τις περικοπές. Και ο αγρότης έφαγε το ψαλίδι και ο μισθωτός και ο συνταξιούχος και ο δικαστής. Πάμε όμως να πούμε και ορισμένες μεγάλες αλήθειες:

    * Η πρώτη αλήθεια είναι ότι οι κινητοποιήσεις που κάνουν δεν πλήττουν τις τσέπεςτους. Πηγαίνουν στις 9 το πρωί στις έδρες τους, κατεβαίνουν στη 10 και δεν ξανανεβαίνουν, ούτε και παίρνουν δικογραφίες στο σπίτι για να τις μελετήσουν. Όμως, ο μισθός μπαίνει στην τράπεζα χωρίς πρόβλημα. Διότι δεν είναι απεργία. Αν τους είχαν γίνει περικοπές για τις τρίμηνες και πλέον κινητοποιήσεις τους τώρα θα είχαν βγει στην Ομόνοια για ζητιανιά. Διότι επί τρεις μήνες δε θα έπαιρναν ούτε ευρώ. Παρ’ όλα αυτά οι μισθοί τρέχουν κανονικά, αλλά η δουλειά δε γίνεται και το έμφραγμα στη δικαιοσύνη είναι άνευ προηγουμένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο σας!!!!και δεν είναι ειρωνικό το σχόλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάλιο αργά παρά ποτέ να ξεκολλήσετε και λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αφού διαπιστώσατε ότι με όσα προτείνετε δεν πετυχαίνετε τίποτα για τον κλάδο τώρα σιγά σιγά κάνουμε την ΄΄τούμπα΄΄ μας. Μη συγχέετε όμως βασικά πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μ`αυτό το πνεύμα συμφωνώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στις διαπραγματεύσεις γιατί δεν αναφέρονται και οι συνταξιούχοι δικαστές, που έχουν εξαθλιωθεί1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δικαστικές αποφάσεις (σωστές ή λάθος) εμφανίζονται ως συνδικαλιστικό επίτευγμα. Αυτοί υπερασπίζουν την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης κατά τα άλλα. Που τη θέλουν όχι να αποφασίζει με βάση το Σύνταγμα (για το οποίο σε λίγο θα μας πουν ότι ρυθμίζει μέχρι και το πότε θα απλώνουμε μπουγάδα) και το νόμο αλλά με βάση τα κελεύσματα των συντεχνιών και των συνδικαλιστών. Την παρακμή, που απέφυγε η ελληνική Δικαιοσύνη τη δεκαετία του 1980 και του 1990, τη βιώνει τώρα ακολουθώντας τέτοιου τύπου δεκαρικούς. Και σ' ανώτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε απλά ελληνικά δηλαδή θα πρέπει να δικαιοδοτούμε με βάση πατριωτικά και αντιμνημονιακά κριτήρια, ώστε να αποδομηθεί νομολογιακά το μνημόνιο, που μετά από δύο προσφυγές στην λαϊκή βούληση, αποτελεί δημοκρατικά ειλημμένη απόφαση της ελληνικής κοινωνίας. Αν αυτή η ανακοίνωση δεν είναι τουλάχιστον προτροπή για παράβαση καθήκοντος, για να μην προχωρήσω σε κανονική νομική υπαγωγή, τότε τι είναι; Ας μπεί ένα τέρμα συτνάδελφοι και ας αναλογιστούμε το θεσμικό μας ρόλο ως ανεξάρτητοι λειτουργοί εγγυητές των θεσμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ίσως η καλύτερη δυνατή λύση για την περίπτωση μας, που θα χε καλύτερα αποτελέσματα αν συνδιαζοταν με καλύτερους επικοινωνιακούς χειρισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΑΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.

    Η ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ.

    ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ
    (ΗΔΗ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΚΕ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΕΡΙ ΔΕΗ).

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΚΡΙΒΟΛΟΓΙΚΑ.
    ΟΠΩΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΜΑΣΤΕ.

    ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΥΑΤΟΥΣ ΜΑΣ.

    ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ Γ.Σ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΔΕ ΑΚΡΙΒΟΛΟΓΙΚΑ.

    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ "ΦΑΣΑΡΙΑ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ απόλυτα τόσο με την αποκλιμάκωση κατά τη διάρκεια των γιορτών όσο και για την "νομολογιακή αποδόμηση του Μνημονίου". Πήγα έτοιμη να ψηφίσω πρόταση για συνέχιση 10-15, αλλά συζήτησα και με άλλους συναδέλφους και είδα ότι πράγματι θα είχαμε διασπαστεί με μια τέτοια απόφαση.
    ΑΡΙΣΤΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ. ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1) "Αυτό νομίζουμε αποδείχθηκε και από την εκφρασθείσα από τον Υπουργό Δικαιοσύνης διάθεση για ικανοποίηση κάποιων εκκρεμών ζητημάτων."
    Δεν θυμάμαι να ήταν αίτημα μας ούτε τα στεγαστικά δάνεια (προσωπικά δεν έχω), ούτε η καταβολή των αναδρομικών δύο μήνες νωρίτερα (ούτε τέτοια έχω λαμβάνειν), ούτε η μη ενόχληση όσων τα πήραν είδη με μορφή δανείου (δηλαδή των υψηλόβαθμων συναδέλφων μας) και ούτε η ένταξη του επιδόματος (κουτσουρεμένου όσο δεν πάει) με μόνο αποτέλεσμα να πάρουν μεγαλήτερη σύνταξη όσοι βγούν φέτος ή του χρόνου (πάλι δηλαδή η υψηλόβαθμοι συνάδελφοι μας) μιας και οι υπόλοιποι θα πέσουν θύματα νέων περικοπών από του χρόνου.
    2) "χωρίς να λάβουμε υπόψη ότι ένα τμήμα του Δικαστικού Σώματος (όπως εκφράστηκε και από την χθεσινή ψηφοφορία) έδειξε σημάδια κόπωσης από τις συνεχιζόμενες κινητοποιήσεις. Το να παραβλέπαμε αυτό το αντικειμενικό γεγονός θα οδηγούσε σε πόλωση, θα προκαλούσε σύγχυση και θα οδηγούσε σε διάσπαση του μέχρι σήμερα κοινού και αρραγούς μετώπου."
    Πρώτον, αν αληθεύει το 250 (ή 350) υπέρ και 50 κατά τότε δεν βλέπω πως θα δημιουργούνταν πόλωση από το 16% (ή 12,5%) μιας και εδώ υπάρχει μια τραγική μειοψηφία και όχι αξιόλογη "αντιπολίτευση". Δεύτερον, πιστεύεται στα αλήθεια πως αυτοί οι 50 σαν θέση είχαν να "απέχουν" δυο ώρες λιγότερο ή να σταματήσουμε να απέχουμε.
    3) Τι γίνεται με τις προσφυγές στο μισθοδικείο; Τις κάναμε "γαργάρα" που λέει και ο λαός;
    Από τα παραπάνω καταλαβαίνω πως δεν ζητάμε την θεσμική μας επανόρθωση αλλά την οικονομική επανόρθωση αυτών που "διώκουν" τον αγώνα μας. Αν δεν υπάρξει κλιμάκωση τότε είμαι σίγουρος πως στις 19/01/2013 δεν θα υπάρχει συνέχιση αλλά παραίτηση και ήττα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ σωστή η πρότασή σας και η απόφαση της ΓΣ. Δεν είναι τυχαίο που την υιοθέτησαν τα 2/3 και πλέον των μελών της ΓΣ. Τώρα πρέπει όλοι μαζί να εφαρμόσουμε την απόφαση αυτή και δώσουμε το μήνυμα στην Κυβέρνηση ότι είμαστε ενωμένοι και περισσότερο αποφασισμένοι. Μόνο η μαζική συμμετοχή μας στις κινητοποιήσεις αυτές μπορεί να έχει αποτέλεσμα, όπως φάνηκε και από την αναδίπλωση της Κυβέρνησης, αποτέλεσμα που οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στις διακοπές των συνεδριάσεων. Όσο για τα περί αναστολής των κινητοποιήσεων και καθυστέρηση στην κατάθεση των αγωγών μας, που επιχειρούν οι Λυμπερόπουλοι να προωθήσουν, δεν χρειάζονται σχόλια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνάδελφοι πολλά συγχαρητήρια για την προσπάθεια που κάνετε τόσους μήνες. Η ομιλία του κ. Χριστόφορου Σεβαστίδη και το κείμενο αυτό της ομάδας του ανταποκρίνονται σε όσα οι περισσότεροι πιστεύουμε. Συνέχιση του αγώνα από όλους μέχρι την επόμενη ΓΣ. ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΟ BLOG ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΝΗΝΟΝΙΩΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Ήξεις αφήξεις ουκ εν πολεμω θνήξεις". Προσέξτε τώτα τη φράση με κόμματα "΄Ηξεις, αφήξεις, ουκ εν πολέμω θνήξεις"( : θα πας, θα επιστρέψεις, δεν θα πεθάνεις στον πόλεμο), ενώ " ΄Ηξεις, αφήξεις ουκ, εν πολέμω θνήξεις" (: θα πας, δεν θα επιστρέψεις, θα πεθάνεις στον πόλεμο). Ο απελπισμένος συνεπώς πολεμιστής (συγγνώμην δικαστής ήθελα να πω), όταν ρωτούσε με αγωνία την Πυθία αν θα επιστρέψει ζωντανός από τον πόλεμο ή όχι, άκουγε αυτό που ήθελε να ακούσει και ο Απόλλωνας δεν έκανε ποτέ λάθος! Και σας είχα ψηφίσει...Γηράσκω αεί διδασκόμενος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απορώ πώς είναι δυνατόν να δείχνουμε πατριωτισμό με τις δικαστικές αποφάσεις μας, οι οποίες πρέπει να είναι νομικά κείμενα μεθοδολογικώς άρτια (κατά το δυνατόν και όσο κόβει στον καθένα μας ...) και όχι ο Θούριος του Ρήγα ή κάποια επαναστατική προκήρυξη.
    Εξ άλλου,λυπούμαι που το λέω, αλλά είναι κάπως άκομψο να επαινείται και να χαρακτηρίζεται μνημειώδης μία (οριστική πρώτου βαθμού, απλώς) δικαστική απόφαση, που έχει δημοσιευθεί από ένα των υπογραφόντων το ως άνω κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρώτον ελέγξετε την ορθογραφία πριν βάλετε την υπογραφή σας.
    Δεύτερον επείδη και τα ορθογραφικά λάθη ανθρώπινα , πάντα χρειάζεται δεύτερη σκέψη πριν εκτεθούμε προς τα έξω (και σε λίγο ανεπανόρθωτα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στον ανώνυμο των 10.58 που υποσχέθηκε ότι θα μας πει πολλές μεγάλες αλήθειες, αλλά αρκέστηκε σε μια, ότι δηλαδή οι δικαστές απεργούν και αμείβονται, θα του ζητήσω μόνο μία χάρη: Αν θέλει να έρθει να δει από κοντά πώς περνά η μέρα ενός δικαστή. Από τις 9 που θα ανέβει στην έδρα, ως τις.....10 που θα κατέβει, αλλά και τη συνέχεια της μέρας του....Αν πάλι δε θέλει να κάνει τον κόπο, τότε ας διαβάσει το ημερολόγιο της Κουρασμενίδη για να δει πως περνάνε τη μέρα τους οι δικαστές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από πότε οι Αφοι Σεβαστίδη αναγορεύτηκαν σε φύλακες του Συντάγματος και μας καλούν να κρίνουμε με βάση τις δικές τους πολιτικές πεποιθήσεις, τις οποίες εκδηλώνουν πλέον ανοικτά; Η κάθε υπόθεση κρίνεται ξεχωριστά και με βάση τα νομικά προτάγματα και όχι τις πολιτικές προτιμήσεις και γραμμές ενός εκάστου. Και πως αλλιώς παρά αμετροέπεια μπορεί να χαρακτηριστεί το να βγάζεις ανακοίνωση για να εκθειάσεις δική σου απόφαση; Θα τους βάλεις κάποιος στη θέση τους επιτελους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εκφρασθείσα από τον Υπουργό Δικαιοσύνης διάθεση για ικανοποίηση κάποιων εκκρεμών ζητημάτων...

    ΕΤΣΙ ΕΚΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΩΝ (ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΥΔΟΛΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ), ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΩΝ ΕΝΑ ΔΙΜΗΝΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΜΙΣΘΟ (ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ, ΕΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΙ Ή ΜΕΛΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΑΡΧΩΝ); ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΛΕΘΡΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ. ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΙΝΟΜΕΝΗΣ ΑΔΙΑΛΛΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΤΑΧΘΕΙ Η ΑΚΡΑΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΓΗ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΟΣΟΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙ, ΜΑΣ ΠΑΡΟΤΡΥΝΑΝ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΛΙΜΑΚΩΣΟΥΜΕ (ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΖΟΥΣΑ ΑΡΓΚΟ) ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΚΑΤ' ΕΥΦΗΜΙΣΜΟΝ ΑΠΟΚΛΙΜΑΚΩΣΗ; ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΕΣΑΝ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ). ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ (ΑΦΟΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ Ε.Δ.Ε.) ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΑΝ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΛΕΙΣΤΑΚΙΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΜΑΣ, ΔΙΑΦΥΛΛΑΤΤΟΝΤΑΣ ΩΣ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
    ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ!!!

    ΙΑΒΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμε 9.37, το "φιλοδικαστικό" blog σαν να με τρόμαξε λίγο. Ελπίζω να μη είναι σκέτο "δικαστικό"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πρώτε σχολιαστή, μάλλον πρέπει να είσαι απόφοιτος της ''σχολής κοινωνικού αυτοματισμού'', που ιδρύθηκε το Μάρτιο 2009 με το πρώτο μνημόνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. εσύ ανώνυμε 10/12/2012-10.37, που ίσως νιώθεις ικανός ''να τους βάλεις στη θέση τους'' τους Σεβαστίδηδες, έλα σε κάποια Γ.Σ. να το κάνεις αυτό, γιατί μέχρι τώρα δεν ήρθε κανένας, αλλά αρκούνται οι διάφοροι ''τιμητές'' τους, μόνο, εκ του μακρόθεν και ασφαλούς, να βγάζουν κάλους γράφοντας στα πληκτρολόγια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. H επιχειρηματολόγηση της απόφασης της ΓΣ ήταν απαραίτητη και πειστική για όσους συναδέλφους δεν ήσαν παρόντες στη ΓΣ. Ήμουν παρούσα και θέλω να διευκρινήσω ότι οι εξαγγελίες του Υπουργού Δικαιοσύνης δεν αφορούσαν καθόλου ειδική μεταχείριση των στεγαστικών δανείων μας, όπως εσφαλμένα και, θεωρώ σκόπιμα, μετέδωσαν τα ΜΜΕ. Ανάγγειλε ότι θα υπάρξει διαπραγμάτευση με τις τράπεζες για ρύθμιση στεγαστικών δανείων για όλους όσους λαμβάνουν ειδικά μισθολόγια, των οποίων οι αποδοχές μειώθηκαν πλέον του 30%. Επίσης θα ήθελα να επισημάνω ότι πρόταση του Χρ.Σεβαστίδη για "διακοπή των συνεδριάσεων από ώρα 10.00, όπως και πριν, σε περίπτωση που ασκηθεί πειθαρχική δίωξη έστω και σε έναν συνάδελφο λόγω συμμετοχής του στις κινητοποιήσεις" παρότι έτυχε της γενικής επιδοκιμασίας των συναδέλφων δεν τέθηκε σε ψηφοφορία με ευθύνη του προέδρου της ΓΣ, με αποτέλεσμα αυτή η αποφαση να μην περιληφθεί στο ψήφισμα. Επίσης να επισημάνω ότι το περιεχόμενο του ψηφίσματος δεν απηχεί το περιεχόμενο της ΓΣ, όπως αυτό διαμορφώθηκε από τις παρεμβάσεις των συναδέλφων, αφού η γενική αποδοκιμασία των ομιλητών για το σύνολο των αντισυνταγματικών μέτρων που λαμβάνονται και όχι μόνο για την αντισυνταγματικότητα των περικοπών στις αποδοχές μας, δεν αποτυπώθηκε στο ψήφισμα, γεγονός που αδικεί τον αγώνα μας και μειώνει το κύρος της διαμαρτυρίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όπως θα έχουμε καταλάβει και από τις συνελεύσεις, η ανεξαρτησία μας που πλήττεται από τις αλλες δύο εξουσίες, τιτρώσκεται σιγά σιγά και εκ των έσω, με τον άκρατο συνδικαλισμό. Ο κύριος Σεβαστίδης μας διαφημίζει την απόφαση που έβγαλε (ήθελα να ήξερα πώς την δημοσίευση εν μέσω αναστολής δημοσιεύσεως αποφάσεων.
    Να κάνουμε πολλούς βουλευτές από τον κλάδο μας να υπερασπίζουν, να σώσουμε και τη χώρα γιατί οι άλλοι κλάδοι που κυβέρνησαν απέτυχαν, ήρθε η ώρα των (συνδικαλιστών) δικαστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αφου δίχασαν βαθύτατα το δσ απο την αρχή εκπαραθυρώνοντας τον Ν Σαλάτα τον οποίο ωδήγησαν σε παραίτηση..με τις χρησιμοθηρικές βλέψεις των επι των αξιωμάτων, θα ωδηγήσουν και το σώμα αφού η κ Πρόεδρος είναι δέσμια των επιλογών των , στην απόλυτη απαξίωση...η καλή μέρα απο το πρωί φαίνεται λέει ο λαός μας...ΠΌΤΕ ΘΑ ΚΆΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΉ ΣΑς ΚΑΙ ΠΌΤΕ ΘΑ ΖΗΤΉΣΕΤΕ ΣΥΓΝΏΜΗ Κ χΡΙΣΤΌΦΟΡΕ ΚΑΙ χΑΡΆΛΑΜΠΕ ΣΕΒΑΣΤΊΔΗ ΟΙ 240 ΨΉΦΟΙ ΤΗς ΓΣ ΣΕ ΣΎΝΟΛΟ 3000 δΙΚΑΣΤΏΝ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗΛΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι δήθεν Δικαστές (τύπου ανωνύμου 10.37) που δυσανασχετούν φανερά με αποφάσεις που άρχισαν να εκδίδουν πολλά ΔΙκαστήρια περί αντισυνταγματικότητας, μου θυμίζουν τον Μάτσα με την ατάκα του "Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας". Ας τους αποβάλει η πλειοψηφία των συναδέλφων που έχουν δημοκρατικά φρονήματα. Μας εκθέτουν στην κοινωνία με την δουλικότητά τους. Αποτελούν αναμφίβολα την ντροπή του Σώματος. Μην ξεχνάτε ότι και στην επταετία κάτι τέτοιοι "συνάδελφοι" χαρακτήρισαν την Χούντα ως "επανάσταση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πρότειναν την "αποκλιμάκωση", επειδή μερικοί συνάδελφοι εμφάνισαν σημεία κόπωσης...Τώρα που όλοι μας θα εμφανίσουμε σημεία υποσιτισμού, τί άραγε θα προτείνουν; Να κατεβούμε μάλλον εντελώς την κλίμακα, να φτάσουμε στο απόλυτο βάθος και να διατρεφόμαστε πια με μάνα εξ ουρανού, όπως ο ερημίτης άγιος Ιωάννης της Κλίμακος που υπήρξε και ο πρόδρομος της σύγχρονης ψυχολογίας του Βάθους. Αμήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κατάλαβα! Θα δουλεύω κανονικά, αλλά σίγουρα με το περιβραχιόνιο που θα γράφει "απεργός". Αλλά έστω κι έτσι, ανορθόδοξα ή μάλλον ανορθόγραφα, ο αγώνας "συνεχίζετΕ"!!! (sic!)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στο Πρωτοδικείο μου όλοι πλην ενός (;) θα σταματήσουν. Τι νόημα έχει να κάνω εγώ τον επαναστάτη Ποπολάρο ; Και δεν περιμένω αναδρομικά, δεν έχω στεγαστικό δάνειο. Ας σηκώσω και εγώ λευκή σημαία. Καλά ήταν όοο κράτησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συνάδελφοι δικαστές, γιατί βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας; Το λέω αυτό, για αυτούς που ασκούν μίζερη κριτική στους συναδέλφους τους. Τέτοιες ¨χαραμάδες¨ στις θέσεις μας ψάχνουν κάποιοι κακόβουλοι και μας επιτίθενται. Επιτέλους πια, η ¨ισχύς εν τη ενώσει¨...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 1. Οι διαφωνούντες δεν είναι υπεύθυνοι για την αποτυχία των κινητοποιήσεων, όπως αφήνει να εννοηθεί η ανακοίνωση. Αυτό αποτελεί μετακύλιση της ευθύνης και εκβιασμό συνειδήσεων. Δεν θέλω να συμπράττουν επειδή τους εκβιάζω.

    2. Η διαπίστωση αντισυνταγματικότητας ενός νόμου δεν μπορεί να υπακούει σε πολιτική ατζέντα. Μερικές διατάξεις του μνημονίου είναι αντισυνταγματικές, άλλες όχι. Αυτές που είναι συνταγματικές θα ισχύσουν, οι άλλες όχι. Δεν τίθεται θέμα εσκεμμένης "συνταγματικής αποδόμησης" του μνημονίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. παντως σε διαφορα σχολια εδω μεσα αρκετοι υπερασπιστες των ανωτερω συνδικαλιστων απειλουν, οταν αλλαξει η κυβερνηση, με πειθαρχικα, ααμεσες πολυσεις, κτλ. τους δικαστες που δεν ακολουθησουν τις αποφασεις των ανωτερω, αλλα κυρηξουν συνταγματικο καποιον μνημονιακο νομο..
    ωραια δημοκρατια και ανεξαρτησια θα εχουμε μετα..
    να θυμισω οτι τοτε θα αμοιβομαστε με περιπου 300.000 δραχμες, αγοραστικης αξιας οσης περιπου 200 σημερινα ευρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε της 11-12-12, 9.10 μμ:τα προβοκατόρικα σχόλιά σου, πάρε τα από εδώ και πήγαινέ τα σε άλλα sites, πιο "οικεία" σε σένα...

      Διαγραφή
  34. Δεν κατάλαβα τι εννοείς φίλε 11 Δεκεμβρίου 2012 12:58 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το νόημα της αποκλιμάκωσης...κατάσταση ετοιμότητας και αναμονής...θα κλιμακώσουμε τον αγώνα μας εφόσον...ο αγώνας συνεχίζεται....
    Συμπέρασμα : Στρίβειν διά του αρραβώνος! Ή, αν προτιμάτε, είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα ! (τελικά, ο ελληνικός κινηματογράφος είναι αθάνατος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προτείνω να ζητήσουμε από τους κυρίους καθηγητές των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας την εγκατάσταση στο site της ένωσης της πλατφόρμας της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας και στην επόμενη γενική συνέλευση να μπορούν να ψηφίσουν όλοι από όπου και αν βρίσκονται. Ας αποφασίσουμε επιτέλους σαν άνθρωποι που δεν φοβούνται να έχουν το θάρρος της γνώμης τους με ονοματεπώνυμο και με πλήρη ευθύνη χωρίς να κρυβόμαστε πίσω από τις αποφάσεις άλλων ή της ανωνυμίας. Πρέπει επιτέλους να εμφανιστούν και τα "καλά" και τα "κακά" παιδιά και μιλάω για όλες τις απόψεις και θέσεις που εκφράζονται. Καλό θα ήταν οι επιλογές να μην περιορίζονται σε δύο αλλά να καλύπτουν όλο το φάσμα των επιλογών που μπορούμε να έχουμε από τον τερματισμό της αποχής έως το κλείσιμο των δικαστηρίων.

    Από τον Νεόπτωχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Ανώνυμο/η είπε
    Λογοκρίνατε το σχόλιό μου περί θερμών χαιρετισμών….
    Της 12-12-2012 (ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟ)
    ========
    Τόσο το προηγούμενο όσο και το παρόν σχόλιό σας αφορά τον (υποθέτει τον) πολιτικό - κομματικό προσανατολισμό των προσώπων που αναφέρονται σε αυτό. Επίσης αφήνει υπόνοιες για την αντικειμενικότητά τους και την ανεξαρτησία τους. Βέβαια το περιστατικό έλαβε χώρα on camera στη ΓΣ. Όμως η ερμηνεία είναι δική σας και όχι των προσώπων που σχολιάζονται
    Αυτός είναι και ο λόγος που δεν δημοσιεύονται τα ΑΝΩΝΥΜΑ σχόλιά σας. Αν υπάρχει κάποια υπόνοια για τους συναδέλφους, οφείλετε να την αναφέρετε στον κ. Εισαγγελέα και τον κ. . Επιθεωρητή του ΑΠ. Όμως το να απαιτείτε να δημοσιεύσουμε ανώνυμα σχόλια που αφορούν τρίτο πρόσωπο, αποποιούμενοι την ευθύνη σας (την οποία θα κληθούμε να αναλάβουμε εμείς), το βρίσκουμε λίγο άκομψο.
    Όσο δε για τους δικούς μας προσανατολισμούς, για να σας φύγει η περιέργεια είμαστε με το κόμμα-τι μπακλαβά γωνία
    (ας μας συγχωρήσουν οι αναγνώστες τον αστεϊσμό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ Ανώνυμο/η είπε
    Λογοκρίνατε το σχόλιό μου περί θερμών χαιρετισμών….
    Της 12-12-2012 (ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟ)
    ========
    Τόσο το προηγούμενο όσο και το παρόν σχόλιό σας αφορά τον (υποθέτει τον) πολιτικό - κομματικό προσανατολισμό των προσώπων που αναφέρονται σε αυτό. Επίσης αφήνει υπόνοιες για την αντικειμενικότητά τους και την ανεξαρτησία τους. Βέβαια το περιστατικό έλαβε χώρα on camera στη ΓΣ. Όμως η ερμηνεία είναι δική σας και όχι των προσώπων που σχολιάζονται
    Αυτός είναι και ο λόγος που δεν δημοσιεύονται τα ΑΝΩΝΥΜΑ σχόλιά σας. Αν υπάρχει κάποια υπόνοια για τους συναδέλφους, οφείλετε να την αναφέρετε στον κ. Εισαγγελέα και τον κ. . Επιθεωρητή του ΑΠ. Όμως το να απαιτείτε να δημοσιεύσουμε ανώνυμα σχόλια που αφορούν τρίτο πρόσωπο, αποποιούμενοι την ευθύνη σας (την οποία θα κληθούμε να αναλάβουμε εμείς), το βρίσκουμε λίγο άκομψο.
    Όσο δε για τους δικούς μας προσανατολισμούς, για να σας φύγει η περιέργεια είμαστε με το κόμμα-τι μπακλαβά γωνία
    (ας μας συγχωρήσουν οι αναγνώστες τον αστεϊσμό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ....Και όποιος δεν συμφωνεί με την απεργία δεν είναι Δικαστής ή δεν πρέπει να γράφει σε αυτό το μπλόκ...? τι δεν καταλαβενετε...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δεν καταλαβαίνω την...κακοποίηση του "καταλαβενετε"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΟΧΙ, κ. 3;54 (16 Δεκεμβρίου)
    τα μπέρδεψες.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΕΧΕΙ.

    Απεφάνθη σχετικά η "φτωχή" Δικαστής παρά "καθόλου" Μ. Χασιρτζόγλου.
    το ξέχασες;

    Εσύ τι δεν καταλαβαίνεις; Όλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ