Σελίδες

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Γ.Σ. ΕΝΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΩΝ 8-12-2012

5. 11-12-2012 15.44


Ενδιαφέρουσα είναι η είδηση που μας μετέφερε συνάδελφος που παρακολούθησε τη Γ.Σ.: 
Μέλος του Δ.Σ. κατά την ομιλία του αποκάλυψε ότι γνωστός μας επίτροπος της Ε.Ε., ετοιμάζει σκληρή δήλωση  για το δικαστικό σώμα, στην οποία εν πολλοίς θα αναφέρεται ότι οι δικαστές είναι δημόσιοι υπάλληλοι και ως τέτοιοι οφείλουν να συμμετάσχουν στις περικοπές. 



4. 8-12-2012  19.22

Παράταση των κινητοποιήσεών τους μέχρι τις 19 Ιανουαρίου αλλά και
συνέχιση της αποχής από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τη λήξη του ωραρίου τους (3μμ) και όχι από τις 10 έως τη λήξη του ωραρίου τους που πραγματοποιούσαν μέχρι σήμερα, αποφάσισε κατά πλειοψηφία ( 350 υπέρ, 50 κατά) η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων (ΕΔΕ) κατά τη διάρκεια της σημερινής συνέλευσής της. Ακόμη οι δικαστές είπαν ναι στη δημοσίευση των αποφάσεων και ανανέωσαν το «ραντεβού» τους για τις 19 ιανουαρίου οπότε και θα πραγματοποιήσουν νέα γενική συνέλευση για να εξετάσουν το μέλλον των κινητοποιήσεων τους. 


3. 8-12-2012  18.40

Αποφασίσθηκε η   συνέχιση των διακοπών 12.00 με 15.00 μέχρι 19-1-2013, οπότε θα λάβει χώρα νέα ΓΣ (νεώτερα σε λίγο)



2. 8-12-2012 15.42 

Αντίθετη με τις κινητοποιήσεις η ηγεσία του Αρείου Πάγου

Τι δίνει ο Ρουπακιώτης στους δικαστές για να ανέβουν στις έδρες



Ρύθμιση των στεγαστικών δανείων για όσους έχουν υποστεί μειώσεις στις αποδοχές τους άνω του 30%, αλλά και καταβολή της δόσης των αναδρομικών σε ρευστό και όχι σε ομόλογα, που τους είχαν επιδικαστεί από το μισθοδικείο, τον ερχόμενο Ιανουάριο και όχι το 2013, όπως προβλέπει το τρίτο Μνημόνιο, υποσχέθηκε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Αντώνης Ρουπακιώτης, σε δικαστές και εισαγγελείς προκειμένου εκείνοι να δώσουν τέλος στις κινητοποιήσεις που έχουν ξεκινήσει από τα μέσα Σεπτεμβρίου. 


Παράλληλα, ο κύριος Ρουπακιώτης δεσμεύτηκε ότι δεν θα έχουν άλλες οχλήσεις από τις τράπεζες δικαστές που έχουν εξαγοράσει πρόωρα τα ομόλογα που έχουν λάβει, αντί μετρητών, από τα αναδρομικά που είχαν κερδίσει τα προηγούμενα έτη. Ο ίδιος αναφέρθηκε και σε ένα ακόμα αίτημα των δικαστών που αφορά στην ενσωμάτωση αποζημιώσεων στο βασικό τους μισθό για να τονίσει πως το αίτημα αυτό δεν απορρίπτεται στη βασιμότητα του από την κυβέρνηση, πλην όμως η ικανοποίηση του δεν είναι εφικτή το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα όπου η Ελλάδα αναμένει ακόμα τη δόση από τους δανειστές.  

Σήμερα, η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων πραγματοποίησε την τρίτη κατά σειρά γενική συνέλευσή της από την αρχή των κινητοποιήσεων των δικαστικών λειτουργών και σε αυτή παρευρέθηκαν εκτός από τον κύριο Ρουπακιώτη η πρόεδρος του Αρείου Πάγου, Ρένα Ασημακοπούλου, ο εισαγγελέας τους Αρείου Πάγου, Ιωάννης Τέντες, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Δικαιοσύνης, Νικόλας Κανελλόπουλος, οι τέως υπηρεσιακοί πρωθυπουργοί, προερχόμενοι από τη Δικαιοσύνη, Παναγιώτης Πικραμμένος και Ιωάννης Γρίβας, ο τέως εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Γιώργος Σανιδάς, όπως και εκπρόσωποι των πολιτικών κομμάτων. Συγκεκριμένα παρευρέθηκαν ο αναπληρωτής υπουργός εσωτερικών Χαράλαμπος Αθανασίου (Ν.Δ.), η βουλευτής, Ζωή Κωνσταντοπούλου (ΣΥΡΙΖΑ) , η βουλευτής, Θεοδώρα Τζάκρη (ΠΑΣΟΚ), ο βουλευτής, Βασίλης Καπερνάρος (Ανεξ. Έλληνες) και ο βουλευτής, Σπύρος Χαλβατζής (ΚΚΕ).

Στην ομιλία του, ο κύριος Ρουπακιώτης, αφού ανέπτυξε το τι μπορεί η κυβέρνηση να δώσει στην παρούσα χρονική συγκυρία στους δικαστές για να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις τους, τόνισε με νόημα ότι ως δικηγόρος ποτέ δεν χτύπησε την πόρτα δικαστή, αλλά τώρα ως υπουργός χτυπά την πόρτα της συνείδησής τους. "Αφήστε ανοιχτό το χέρι σας στην κοινωνία. ίσως το έχετε ανάγκη και εσείς και σίγουρα το έχει ανάγκη και η ίδια" είπε ο κύριος Ρουπακιώτης, αφήνοντας εμμέσως πλην σαφώς να εννοηθεί ότι οι κινητοποιήσεις των δικαστών βρίσκουν αντίθετη την κοινωνία. "Αν έχετε τα φώτα της δημοσιότητας αρνητικά πάνω σας στραμμένα, κάπου παρεμποδίζεται και η επίλυση των προβλημάτων που προβάλλετε" είπε ο υπουργός Δικαιοσύνης.  

“Η αποχή ισοδυναμεί με φυγή”

Ανεβαίνοντας στο βήμα η πρόεδρος του Αρείου Πάγου, Ρένα Ασημακοπούλου, τόνισε ότι αναγνωρίζει τον κόπο και τον μόχθο των συνάδελφων της, πλην όμως με την αποχή την οποία πραγματοποιούν, υπολειτουργούν τα δικαστήρια, κάτι που αποβαίνει τελικά εις βάρος της κοινωνίας. "Σας καλώ να αναζητήσουμε τρόπους αντίδρασης που δεν αντιβαίνουν στο Σύνταγμα και κυρίως δεν αποβαίνουν σε βάρος του λαού" είπε η κυρία Ασημακοπούλου, προσθέτοντας πως ο δικαστής δεν μπορεί να αρνείται να δικάσει. "Αυτή είναι μια στάση που ισοδυναμεί με φυγή από το πεδίο της μάχης.  Οι δικαστές μεταβάλλονται σε απλούς παρατηρητές και αυτοαναιρούνται" τόνισε η πρόεδρος του Αρείου Πάγου. Η ίδια απευθυνόμενη προς τους συναδέλφους της είπε πως αν συνεχίσουν την απρόσκοπτη άσκηση των καθηκόντων τους, τότε η κοινωνία θα το εκτιμήσει. Σε αυτό ακριβώς το σημείο κάποιοι δικαστές και εισαγγελείς που παρευρίσκονταν στην αίθουσα, αντέδρασαν αντιτείνοντας την πτώση του βιοτικού τους επιπέδου που επέρχεται με τις νέες μειώσεις στις αποδοχές τους, οι οποίες συνολικά ξεπερνούν το 50%. Κλείνοντας, πάντως, την ομιλία της, η κυρία Ασημακοπούλου κάλεσε τους δικαστές να επιστρέψουν στις αίθουσες, σημειώνοντας πως οι καιροί είναι κρίσιμοι και οι ευθύνες ιστορικές. "Ο δίκαιος προτιμά να αδικείται, παρά να αδικεί" κατέληξε η πρόεδρος του Αρείου Πάγου.  

"Ανεβείτε στις έδρες, κατεβάστε το βλέμμα στην κοινωνία"

Λαμβάνοντας το λόγο, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ιωάννης Τέντες, κάλεσε τους δικαστές να ανέβουν στις έδρες και να κατεβάσουν, όπως είπε, το βλέμμα στην κοινωνία, η οποία ζητά από τους εκπρόσωπους της Δικαιοσύνης να αντιμετωπίσουν τη φοροδιαφυγή, τη βία και τη διαφθορά. "Οι δικαστές μπορούν να παραιτηθούν από τη θέση τους, όχι όμως από το καθήκον τους. Αυτές οι αντιδράσεις αναιρούν το ρόλο των δικαστικών λειτουργών" είπε ο κύριος Τέντες, καλώντας του δικαστές να αντιμετωπίσουν την κρίση με αξιοπρέπεια. "Αγωνιστείτε με όλα τα μέσα, αλλά τα νόμιμα μέσα. Χάσαμε, αλλά δεν πρέπει να χαθούμε, όπως είπε και ο υπουργός Δικαιοσύνης" προσέθεσε ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, κλείνοντας την ομιλία του.







Στο σημείο αυτό, η πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών 
και Εισαγγελέων, κυρία Βασιλική Θάνου, απευθυνόμενη προς το κύριο Τέντε είπε καταχειροκροτούμενη: "Εμείς δε θεωρούμε ότι χάσαμε, ο αγώνας συνεχίζεται, όσο τουλάχιστον είμαι Πρόεδρος εγώ, δε θα επιτρέψω η δικαιοσύνη να χάσει". Η ίδια στην τοποθέτησή της επανέλαβε ότι οι διεκδικήσεις των δικαστών είναι συνταγματικές και ότι το όλο ζήτημα δεν είναι οικονομικό, αλλά θεσμικό και αφορά στην ανεξαρτησία της δικαιοσύνης. Η κυρία Θάνου τόνισε πως αυτό που ενοχλεί τους δικαστές είναι η αδιαλλαξία της κυβέρνησης απέναντι στα συνταγματικώς κατοχυρωμένα δικαιώματά τους και αποκάλυψε πως το Μνημόνιο δεν εφαρμόζεται το ίδιο για όλους. Όπως είπε, εκτός από τους Βουλευτές που συνεχίζουν να καλύπτουν δαπάνες γραφείου κλπ. από τον προϋπολογισμό της Βουλής και οι υπάλληλοι της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (ΕΥΠ) έμειναν στο απυρόβλητο των περικοπών κατά παρέκκλιση του τρίτου Μνημονίου. Η κυρία Θάνου προανήγγειλε επίσης ότι οι δικαστές θα ζητήσουν τη συγκρότηση ειδικής επιτροπής, που θα αποφασίζει για τα μισθολογικά τους, έτσι ώστε να μην υπάρχει σε αυτό το θέμα εμπλοκή της εκάστοτε πολιτικής εξουσίας.  

Οι εκπρόσωποι των κομμάτων  

Στην τοποθέτησή της η κυρία Τζάκρη κάλεσε τους δικαστές να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να ρωτήσει και με ποια νομιμοποίηση δικαστικοί λειτουργοί που απέχουν από τα καθήκοντά τους θα κηρύξουν παράνομη και καταχρηστική μια απεργιακή κινητοποίηση. Από την πλευρά της η κυρία Κωνσταντοπούλου τόνισε: "Δε θέλουμε δικαστές που θα πουν ότι υπέγραψαν μια απόφαση με το πιστόλι στον κρόταφο, όπως είπε ο Υπουργός Δικαιοσύνης ότι υπέγραψε αυτά που άλλοι έγραψαν". 
Ο κύριος Καπερνάρος ανέφερε ότι δεν υπάρχει κράτος δικαίου, διότι όπως είπε αν υπήρχε, θα είχε λάβει υπόψη του τα δίκαια αιτήματα των δικαστών. "Δεν υπάρχει νομοθετική εξουσία, σε λίγο καιρό θα δικάζετε με νόμους από υπηρεσιακά συμβούλια που θα έχουν την ανοχή των Υπουργών. Πλέον δεν επεξεργαζόμαστε νομοσχέδια, αλληλοκοροιδευόμαστε. Και όλα αυτά τα υπογράφει χωρίς αντίρρηση ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας" είπε ο κύριος Καπερνάρος. Ο κύριος Χαλβατζής ανέφερε ότι το ΚΚΕ έχει στηρίξει τα δίκαια αιτήματα των δικαστών, τους οποίους μάλιστα κάλεσε να σταθούν στο πλευρό των εργαζομένων, οι οποίοι πλήττονται από την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, του 8ωρου, αλλά και άλλων θεμελιωδών δικαιωμάτων. "Το 88% των απεργιών χαρακτηρίζονται καταχρηστικές" είπε χαρακτηριστικά ο κύριος Χαλβατζής.

Εντός της ημέρας, δικαστές και εισαγγελείς αναμένεται να αποφασίσουν για το μέλλον των κινητοποιήσεών τους, ενώ αύριο συνέλευση πραγματοποιεί και η Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος.



http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=242167





1. 8-12-2012 14.05
Σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα η ετήσια κρίσιμη συνέλευση των ενώσεων δικαστών και εισαγγελέων, που συνεχίζουν - έχει παρέλθει σχεδόν τρίμηνο - τις κινητοποιήσεις.

Ο υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης, αφού αναγνώρισε εκ νέου το δίκαιο των αιτημάτων τους, απηύθυνε έκκληση να επανέλθουν στα καθήκοντά τους λέγοντας χαρακτηριστικά: "Χτυπώ την πόρτα της συνείδησής σας. Αφήστε ανοιχτό το χέρι σας προς την κοινωνία". 
Υποσχέθηκε ο υπουργός ότι στους δικαστές μέσα στον Ιανουάριο θα καταβληθεί, σε ρευστό, η επόμενη δόση των αναδρομικών που ήταν προγραμματισμένη για τον Μάρτιο του 2013, όπως επίσης κι ότι δεν θα ενοχληθούν από καμία τράπεζα για στεγαστικά δάνεια.
Ο πρόεδρος κι ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, εξάλλου, κάλεσαν τους δικαστές να επιστρέψουν σρα καθήκοντά τους, ενώ η πρόεδρος της ένωσης δικαστών, απευθυνόμενη ουσιαστικά στον κ. Στουρνάρα, είπε: "Δεν δεχόμαστε υποδείξεις περί πατριωτικού καθήκοντος". Επανέλαβε δε, ότι οι περικοπές στους δικαστές είναι αντισυνταγματικές.


107 σχόλια:

  1. Να ληφθεί υπόψη ότι πολλοί συνάδελφοι δεν έχουμε λαμβάνειν αναδρομικά ούτε αξιωθήκαμε να είμαστε φερέγγυοι για να μας χορηγηθεί στεγαστικό δάνειο. Πολλοί από εμάς αντιμετωπίζουμε πρόβλημα διαβίωσης, καθώς αναγκαστικά διαμένουμε στην επαρχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα γαιτί δεν τρώνε παντεσπάνι;;; (οι υπόλοιποι Έλληνες, πλην δικαστών εννοώ....) Αν είναι δε δυνατόν να δέχθούν οι δικαστές "υποδείξεις περί πατριωτικού καθήκοντος", έχουν θυσιαστεί στο όνομα του καθήκοντος! Έχουν αποποιηθεί μισθού και δουλεύουν νυχθημερόν! Η διάταξη για τις αποδοχές τους είναι η μόνη συνταγματική, οι λοιπές ελέγχονται και φυσικά οι περικοπές των μισθών των υπολοίπων είναι επιβεβλημένες αρκεί να μην επεκταθούν και στις δικές τους αποδοχές! Το καθήκον uber alles! Άλαλα τα χείλη των ασεβών (ευσεβών???) με τις δηλώσεις του προεδρείου της ΕΔΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή πως θα πείσετε τις τράπεζες;
    Με νομοθετική ρύθμιση; Με απειλής; Εμπιστευόμενοι τον πατριωτισμό τους;
    Όχι κύριες υπουργέ. Δε θέλουμε προνομιακή μεταχείριση. Όπως όλοι οι Έλληνες έτσι και εμείς θα κάνουμε χρήση του νόμου και των ενδίκων βοηθημάτων που προβλέπει.
    Ντροπή σας να μας βάζετε απέναντι στον υπόλοιπο ελληνικό λαό: Εμείς θα είμαστε οι προύχοντες που δεν μας ακουμπάει τίποτα και οι άλλοι οι πληβείοι.
    Δικαστές είμαστε και όχι βουλευτές ή υπουργοί που κρύβονται πίσω από ασυλίες και το νόμο περί ανευθυνότητας υπουργών.
    Δε θέλουμε τον οίκτο σας.
    Όσο δε για τα αναδρομικά, γελιέστε αν νομίζετε ότι θα κάμψετε το ηθικό μας με πολιτικάντικα κολπάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να μεριμνήσει ο υπουργός και για τα στεγαστικά δάνεια των δικηγόρων, που δεν μπορούν να δουλέψουν τρεις μήνες και συνακόλουθα δεν μπορούν να πληρώσουν τα δάνεια τους. Είμαι δικηγόρος και ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΑΠΟΛΥΤΑ τον ΔΙΚΑΙΟ αγωνα των Δικαστών, όμως τέτοιες εξαγγελίες είναι προκλητικές για όλες τις τάξεις.Αυτη η εξαγγελία θα στρέψει την κοινή γνώμη κατά των Δικαστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στα σοβαρά πιστεύει κανείς ότι "λεφτά θα υπάρξουν για τους δικαστές"; Το 2013 ή κάποια άλλη στιγμή στο μέλλον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δούλεμα με το γάντι...στους μη πατριώτες....δικαστές κατά κ.ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ρήση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΡΙΜΝΆΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προτάσεις για ιδιαίτερη μεταχείρισή μας σε σχέση με τα στεγαστικά δάνεια, όχι μόνο δεν θα δικαιώσουν το επί μήνες αγώνα μας, αλλά αντίθετα θα τον σπιλώσουν στα μάτια του σημαντικότερου κριτή, του δοκιμαζόμενου ελληνικού λαού. Πρόκειται για ανήθικο εκ μέρους της κυβέρνησης καρότο,αντίθετο με όλα αυτά για τα οποία τόσο επίμονα προσπαθούμε μήνες τώρα. Απώτερος στόχος φαίνεται ότι είναι η κοινωνική απαξίωση των δικαστών και αλίμονο αν συνάδελφοι βλέποντας το δέντρο, χάσουμε το δάσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είστε οι μόνοι που έχετε να ανεβείτε στην έδρα από τον Ιούλιο, ωστόσο εξακολουθείτε να πληρώνεστε κανονικότατα. Γιατί έχετε βαφτίσει την απεργία σας ως στάση; Γιατί είστε οι μόνοι που δεν πληρώνετε το τίμημα της απεργίας μας (βλ. μη καταβολή μισθού);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δηλαδη πρεπει να χαρουμε, επειδη τελικα θα...παρουμε τα αναδρομικα μετα απο δεκα χρονια, και δεν θα...ενοχλησουν οι τραπεζες οσους εχουν προεξοφλησει;
    Δηλαδη σου δινω αυτο που δικαιουσαι ουτως ή αλλως, και σου εκανα "δωρο";
    Ισα ισα για να εξοργισθει παλι η κοινωνια που δεν γνωριζει αυτη τη λεπτομερεια;;;;;
    Και πώς θα πιεστουν οι τραπεζες για τα στεγαστικα;
    Μπας και εννοει τα στεγαστικα του Ταμειου Παρακαταθηκων ΜΟΝΟ;
    Σωθηκαμε...
    Αντε να δουμε τι θα πει η ψηφοφορια, γιατι μας δουλευουν ψιλο γαζι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάλλον γιατί είμαστε οι μόνοι που "απεργούμε" δουλεύοντας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Από πότε ειχαμε αιτημα για τα στεγαστικα δανεια και δεν το αντιληφθηκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Γιατί είστε οι μόνοι που δεν πληρώνετε το τίμημα της απεργίας"
    8 Δεκεμβρίου 2012 3:12 μ.μ.

    Ισως γιατι ειμαστε οι μονοι που "απεργουντες" δουλευουμε κανονικα κατα το 90%?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προσωπικά θεωρώ τη διακοπή 12-2 ή 12-3 ημίμετρο.Σε λίγο θα διακόπτουμε κ για δεκατιανό.Ή συνεχίζουμε με την παρούσα μορφή κινητοποιήσεων ή σταματάμε.Αν γίνει διακοπή στα πολιτικά 12-2 στα διοικητικά τι θα κάνουν;Διακοπή 10 με 10.20;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ή ταν ή επί τας: Ή να την φέρεις νικητής ή να .............
    σε φέρουν πάνω της νεκρό, ή θα καταφέρουμε ή θα αποτύχουμε, ό,τι θέλει ας γίνει.
    Ο αγώνας είναι δύσκολος αλλά πρέπει να αγωνιστούμε μέχρι τέλους, ή ταν ή επί τας.
    Τη φράση έλεγαν οι Σπαρτιάτισσες μητέρες στα παιδιά τους, όταν τους έδιναν την ασπίδα για τον πόλεμο.
    Πλουτάρχου Λακεδαιμ. Αποφθ.16


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η Κυβέρνηση βλέπετε πως άρχισε να ζορίζεται κανονικά. Μη τυχόν και υποχωρήσετε τώρα κύριοι δικαστές. Αφήστε τους να προτείνουν ότι θέλουν. Εσείς πρέπει να παραμείνετε σταθεροί στην διεκδίκηση των αποδοχών σας προ τρίτου μνημονίου. Συνεχίστε όσο χρειάζεται. Πάνω από ένα ακόμα τρίμηνο δεν θα αντέξει η κυβέρνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφωνώ με τον ανώνυμο 3.10. Δεν πρέπει να δεχθούμε ιδιαίτερη μεταχείριση αναφορικά με τις οφειλές μας σε Τράπεζες. Κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται πουθενά. και θα στρέψουμε την κοινωνία περισσότερο σε βάρος μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν είμαστε ζητιάνοι κ. Υπουργέ.
    Δεν θέλουμε κανένα προνόμοιο σε σχέση με τον Ελληνικό Λαό.

    Απαιτούμε να αναγνωριστεί έμπρακτα και φωναχτά ότι η Δικαιοσύνη είναι ανεξάρτητη λειτουργία της πολιτείας και ότι οι Έλληνες ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΑ ΟΡΓΑΝΑ αυτής.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ και "ΑΛΛΟΙ... ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ.

    ΔΕΝ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ από κανέναν Πρωθυπουργό, Υπουργό, Πρόεδρο της Βουλής, να συγκρίνει τη θεσμική μας θέση κατά το Σύνταγμα, με "άλλους δημοσίους υπαλλήλους".
    Αυτό να το εξηγήσετε και ως νομικός στους συγκυβερνήτες, και ιδίως στον κ. Στουρνάρα και τον κ. Μεϊμαράκη.

    Αυτό διεκδικούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σαν να ακούω τον Σαμαρά και τους υπουργούς του πριν τις εκλογές . Το δούλεμα συνεχίζεται . . . Όπως έχω ξαναπεί θα τα πούμε με τις αποφάσεις μας κύριοι . Αν νομιζετε ότι θα κάνετε το δικαστικό σώμα ¨"κλαμπ" για τα πλουσιόπαιδα όπως το διπλωματικό σώμα την δεκαετία του 60 και 70 σας γελάσανε και εσάς και τους υποτακτικούς σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΠΑΝΑΝΟΦΛΟΥΔΕΣ ΠΕΤΑΞΕ Ο Κ. ΡΟΥΠΑΚΙΩΤΗΣ
    ΕΑΝ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ
    ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΤΕΘΕΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΥΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΗΜΕΔΑΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ
    ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΜΕ ΑΜΕΙΩΤΗ ΕΝΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ
    ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΗ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑΣ (ΔΙΑΚΟΠΉ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΕς ΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚ ΠΕΡΙΤΡΟΠΗΣ ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΜΟΝΟΜΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΣΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΔΙΚΕΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Προς τους μη το τονίζω ΜΗ δικαστικούς λειτουργούς, όπως είμαι εγώ. Αλήθεια, πιστεύει κάποιος από εσάς πως τους ενδιαφέρει αν η κυρία Μαρία θα πάρει διαζύγιο από τον κύριο Χαράλαμπο τρεις μήνες γρηγορότερα; ή ακόμα αν ο κύριος Γιώργος θα κερδίσει κάποια δεδουλευμένα από το πρώην αφεντικό του; Αν ΝΑΙ τότε σαν αξίζουν αυτοί που σας κυβερνούν. Τρέμουν για να μην δικαιωθούν οι δικαστικοί και όχι φυσικά γιατί θα τους δώσουν όσα παίρνουν αυτοί αλλά γιατί θα χάσουν όλα ή μεγάλο μέρος από όσα παραπάνω και κυρίως παρανόμως παίρνουν από αυτούς.
    Είμαστε, λένε, η χειρότερη οικονομία της Ευρώπης και έχουμε τον τρίτο πιο ακριβοπληρωμένο πρωθυπουργό. Αυτό δε σας λέει τίποτα εσάς του "πατριώτες";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΣΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ) ΜΟΝΟ ΤΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΕΓΙΝΑΝ 1062 ΣΥΛΛΗΨΕΙΣ. ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΡΙΤΕΣ ΑΦΟΥ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ <> ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ... ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ... ΜΑΡΚΑ ΑΠΟ ΤΣΙΓΑΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γιατί πρέπει ΜΟΝΟ ο Δικάστης να έχει κατανόηση? Ειδικά όταν ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ δεν είναι στο πλευρό του? Καλοκουρδισμένο αυτόματο παραγωγής αποφάσεων δεν ήμουν ΠΟΤΕ.Αν η χώρα μου θέλει τέτοιους Δικαστές χωρίς αισθήματα ας τους αναζητήσει στη Γερμανία,όπου οι διάδικοι και οι δικηγόροι αν τους στραβοκοιτάξει ο εκεί Δικαστής καταπίνουν τη γλώσσα τους και φυσικά είναι αδιανόητο να τον χλευάσουν.Και η διαδικασία είναι τυπικότατη και όχι μακροσκελής.Τέτοιους Δικαστές-ρομπότ θέλετε?Προσέξτε μην τους αποκτήσετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οχι κύριοι! Ο δικαστής δεν θα δεχθεί ειδικά μέτρα για τα στεγαστικά του δάνεια και τέτοια. Δεν θέλουμε ιδιαίτερη μεταχείριση. Ο δικαστής δεν θα γελοιοποιηθεί. Οχι δεν θέλουμε ούτε τα αναδρομικά. Πρώτος θα τα αποποιηθώ και το λέω ειλικρινά. Θέλω όμως να δουλεύω και να αμείβομαι με το σημερινό μου μισθό.Ούτε δεκάρα παρακάτω. Τρία βιβλία αγόρασα χθες και έδωσα 170 ΕΥΡΩ. Το καλοκαίρι μετακόμισα και έδωσα 4.000 ΕΥΡΩ. Ποιός άλλος έχει διαρκώς τέτοια έξοδα για τη δουλειά του; Ελεος, έχουμε αγανακτήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πιό προσβλητικός δεν μπορούσατε να είσαστε κ. Υπουργέ.

    Τι μας περάσατε; Για παιδιά που τα ξεγελούν με καραμέλες;

    Την αναγνώριση του θεσμού της Δικαιοσύνης θέλουμε και την αντιμετώπιση των Δικαστών, και μισθολογικά, όπως ορίζεται στο Σύνταγμα.

    Τίποτα περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σςςς..Ησυχια!Ο κΡουπακιωτης χτυπαει την πόρτα της συνειδησης των δικαστων μετα απο την κορυφαια δηλωση του οτι υπεγραψε νομοσχεδια της αρμοδιότητας του οπως του τα σερβιραν ξενοι δανειστες!Επισης ο κΣτουρναρας κανει έκκληση στον πατριωτισμο των δικαστων μετα απο το πολυνομοσχεδιο σκουπα των καθε ειδους δικαιωματων (εργατικων και κοινωνικης προνοιας) στην "πατριδα" του.Κυριοι ο αγωνας μας πρεπει να συνεχιστει εντος και εκτος αιθουσων!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά ποιόν κοροιδεύουν;Σε ποιούς νομίζουν ότι απευθύνονται; Στεγαστικά δάνεια, αναδρομικά και να μην ενοχληθούμε από τις τράπεζες;Συνεχίζουν να προσπαθούν να πετύχουν το μηδενισμό των Δικαστών.Ε δεν θα περάσει κύριοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο κ. συνήγορος που παραπονείται για τους τρεις μήνες αναδουλειάς του, το είχε κλειστό το γραφείο του και δεν σήκωνε ούτε τηλέφωνο αυτό τον καιρό εξ αιτίας των αποχών; Ή μήπως δεν πληρωνόταν για τις εξώδικες ενέργειες και τα συμβόλαια; Έχει άραγε την ίδια ανησυχία, όταν ο Σύλλογός του κηρύσσει αποχές;
    Όσο για τον έτερο παραπονούμενο, που κόπτεται για τη διακριτική μεαταχείριση των στεγαστικών δανείων των δικαστών, ας λάβει γνώση των διευκολύνσεων που ήδη γίνονται σε δημοσίους υπαλλήλους οφειλέτες του Τ.Π.Δ. ή και στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, και αε σκεφτεί καλύτερα την αντίδρασή του.
    Ένας μη απέχων πρωτοδίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν κατάλαβα. Μπήκε ο Αθανασίου στη ΓΣ ανενόχλητος; Δεν τον έκραξαν; Δεν τον έδιωξαν;
    Τι πήγε να κάνει; Να ακούσει τα προβλήματα των δικαστών;
    Να τους πει οτι τους συμπονεί;
    Αν είναι ακόμη μέσα ΑΙΣΧΟΣ.
    Και για αυτούς που τον ανέχθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κύριε πρωτοδίκη (που δεν απέχετε κιόλας) ο κ. συνήγορος ξεκάθαρα έγραψε ότι είναι με το μέρος των δικαστών και τον δίκαιο αγώνα τους. Προς τι αυτή η γεμάτη εμπάθεια απάντησή σας? Για ποια συμβόλαια μιλάτε??Ποσο κοντή μνήμη έχετε μερικοί..Υπήρξατε για δύο τουλάχιστον χρόνια, έστω στα χαρτιά μόνο, δικηγόροι. Και για να είστε Πρωτοδίκης γνωρίζετε την κατάσταση των νέων δικηγόρων φρονώ. Ένα ςνέος δικηγόρος 4ετίας που με κόπο και βάσανα συντηρώ το γραφείο των 18 τ.μ. και μετά βίας μπορώ και κερδίζω καθαρά 600 ευρώ μηνιαίως, και θα πληρώσω του χρόνου 650 ευρώ τέλος επιτηδεύματος, φόρο 2500 ευρώ και ασφαλ. εισφορές 3000 ευρώ..Συγχαρητήρια για την απάντησή σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σε ποια αναδουλειά αναφέρεται ο κ. συνήγορος που είναι πλείστα τα παραδείγματα των συναδέλφων του που δεν επιθυμούν να δικάσουν (πιθανολογώ διότι δεν έχουν εισπράξει αμοιβή) και κρατούν τις υποθέσεις τους μέχρι τις 10πμ ώστε να αναβληθούν λόγω της αποχής μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αλήθεια απέχουν οι δικαστές και οι εισαγγελείς ? Γιατί εγώ τουλάχιστον δεν είδα καμμία διαφορά στο σπίτι μου ... Είμαι σύζυγος (άρρεν) εισαγγελικού λειτουργού που θεωρητικά όλο αυτό το διάστημα "απέχει" αλλά και στην υπηρεσία πηγαίνει, όπως πήγαινε και πριν, αλλά και στο σπίτι κεφάλι απ τις δικογραφίες δεν σηκώνει...όποιος είναι έξω απ το χορό ... (ειλικρινά απορώ με τους δικηγόρους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Άρση ασυλίας και κλείστε μέσα τους πλέον παρανομουντες βουλευτές. Αλίμονο στο δικαστή που θα του δοθεί η δυνατότητα και δε θα το κάνει! ... Γιατί μαζί τα φάγαμε άλλα όχι όλοι μαζί ούτε εξίσου. Τώρα καταλήξαμε οι πεινασμένοι να μαλώνουμε για τα ψίχουλα.... θα μας οδηγήσουν στον εμφύλιο. Βλέπω συναδέλφους δικηγόρους εικοσαετίας να ζοριζονται, τι να πούμε οι νέοι κάτω της 3ετιας? Κύριοι δικαστές αν κάνετε πίσω έχουν τελειώσει όλα και εννοώ σε όλους τους τομείς της χώρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μετά τις τελευταίες δηλώσεις των κυβερνητικών παραγόντων ήταν μονόδρομος η απόφαση αυτή. Μας κοροϊδεύουν απροκάλυπτα. Κουράγιο συνάδελφοι. Μόνο ενωμένοι θα βγούμε νικητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στον 8 Δεκεμβρίου 2012 3:40 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προφανώς ο κ. Μη απεχων Πρωτοδικης ουδεποτε υπηρξε μαχόμενος δικηγόρος, γιατί θα ήξερε ότι οι δικηγόροι πληρωνονται για τα δικαστήρια, όσο για τα συμβόλαια, τα έχουμε πια ξεχασει. Επίσης όταν οι δικηγόροι απέχουν δεν πληρωνονται, ενω εσεις ναι. Τέλος θα μπορουσαν και οι δικαστές να υπαχθούν στα υπερχρεωμενα. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΊΠΑΛΟΙ Κ. Πρωτοδικη , γιατι τόση εμπάθεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Απλή ερώτηση σε όσους λένε "δεν δουλεύεται δεν πρέπει να πληρώνεστε".
    Αύριο παίζει ΠΑΟ-ΟΣΦΠ, σωστά; Σωστά. Θα υπάρχει εισαγγελέας; Ναι. Αν γίνουν επεισόδια και υπάρξουν συλλήψεις θα τους πάνε αυτόφωρο; Ναι. Θα τους δικάσει κάποιος δικαστής; Ναι.
    Στην παραπάνω ιστορία αυτοί οι άνθρωποι εργάζονται ή όχι;
    Περιμένω απάντηση.
    Ε! πόσο νιάνιά πρέπει να το πει κάποιος για να καταλάβει κάποιος άλλος πως στην ουσία δεν υπάρχει πρόβλημα στην απονομή της δικαιοσύνης εξαιτίας της αποχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Σωστη αποφαση για συνεχιση των κινητοποιησεων. Οι Δικαστες ορθως δεν δεχτηκαν μαθημα πατριωτισμου απο τον κυριο Στουρναρα. Συγγνωμη για την ελλειψη τονισμου αλλα γραφω απο κινητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σωστη αποφαση για συνεχιση των κινητοποιησεων. Οι Δικαστες ορθως δεν δεχτηκαν μαθημα πατριωτισμου απο τον κυριο Στουρναρα. Συγγνωμη για την ελλειψη τονισμου αλλα γραφω απο κινητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. προς ανώνυμους 8/12/2012 2.31 και 3.12, προς μεγάλη σας λύπη δεν πεισθήκαμε από τις αόριστες προφορικές υποσχέσεις (χαντρες για ιθαγενείς η μπανανόφλουδες...) της κυβέρνησης ... συνέχιση κινητοποιήσεων ήταν η απόφαση της Γ.Σ. με συντριπτική πλειοψηφία. αντε τωρα να δείτε τα δελτία των 8.00 για να σας πουνε κάτι πιο πετυχημενο για να τρολάρετε αύριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Oσον αφορά τον κ. Αθανασίου κανένας δεν τον χαιρέτησε αυτός εκλιπαρούσε να τον χαιρετίσουν οι συνάδελφοι. Αντίθετα, καταχειροκροτήθηκε η κ. Στενιώτη όταν αναφέρθηκε στο εάν προσβάλλεται το κύρος της Δικαιοσύνης από ενέργειες κάποιων δικαστών;;;;, που τη μία ημέρα είναι δικαστές και την άλλη ημέρα Υπουργοί ή πρόεδροι ανεξάρτητων αρχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ 8 δΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2012, 7:17 μ.μ.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ εσύ δεν εισπράττεις παράσταση για τις αναβολές,
    πήγαινε να ερωτήσεις άλλους συνδέλφους σου τι κάνουν σε αυτήν την περίπτωση
    μάλλον είτε δεν είναι και πολύ
    "μπασμένος" στην μαχόμενη δικηγορία, είτε παριστάνεις τον καημένο, για να σε λυπηθούν όσοι αναγιγνώσκουν τα σχόλιά σου
    όσο για τα υπερχρεωμένα, προφανώς επιζητάς αφ' ενός μεν, αύξηση της ύλης του γραφείου σου, αφ' ετέρου δε, να μετατραπούν οι Δικαστές σε ζήτουλες-υπαλλήλους και να τρέχουν στα γραφεία σας, προφανώς, με αντάλλαγμα κάποια απόφασή τους σε υπόθεσή σας.
    Ξεσκεπασθήκατε πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο κ.Στουρναρας που τολμά να αναφέρεται στον πατριωτισμό των δικαστών μετά από το πολυνομοσχέδιο που σάρωσε τα κάθε είδους δικαιώματα σε κάθε χώρο εργασίας, ας μας πει με ποιο τρόπο θα σταθούν από οικονομικής απόψεως στις νέες τους θέσεις στην επαρχία οι δικαστές και εισαγγελείς, οι οποίοι θα προαχθούν τον Ιούνιο και θα είναι υποχρεωμένοι να συντηρούν και δεύτερο σπίτι εκεί. Αλήθεια, κ. Στουρνάρα, έχετε την ικανότητα να δώσετε απάντηση στο ερώτημα αυτό υπολογίζοντας τα έξοδα που προκύπτουν σε συνδυασμό με τις νέες ισοπεδωμένες αμοιβές των Λειτουργών αυτών, τις οποίες εσείς όλως αντισυνταγματικώς θεσπίσατε...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. "προφανώς με ανταλλαγμα κάποια αποφαση τους σε υπόθεση σας". Τί είναι αυτά που λέτε ???? Ειμαι 12 χρόνια μαχόμενος δικηγόρος και διαβεβαιω μπασμενος, όπως λετε! ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΔΙΚΑΣΤΗ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΑΠΟΦΑΣΗ. Αποκλείεται να είστε δικαστής , αποκλειεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. θα μου πείτε κύριοι και κυρίες συνάδελφοι εάν υπάρχει κάποια διάταξη νόμου που να απαγορεύει την μετά την δικαστική καριέρα η επιλογή υπουργικής;; Η εδώ εφαρμόζετε καλύτερα η ρήση << όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια>>.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Σε μια χώρα που οι άνεργοι αριθμητικά υπερέχουν των εργαζομένων η επιμονή σας -που επάξια συναγωνίζεται των ταξιτζήδων και φορτηγατζήδων - έχει καταντήσει, επιεικώς τουλάχιστον, εξοργιστική. Ρίξτε επιτέλους μια ματιά στους άνεργους, στους ελεύθερους επαγγελματίες, στην ανέχεια ολοκλήρου του δικηγορικού κλάδου και θα αντιληφθείτε ότι το βαλάντιό σας έχει όβολα. Συνετισθείτε και αφιππεύσατε επιτέλους, άλλως γυρίστε στην δικηγορία από την οποία τρέχοντας φύγατε λόγω πληθώρας κερδών και συνακόλουθα υπέρογκων τραπεζικών καταθέσεων. Πανεπιστημιακό πτυχίο έχετε, όπως χιλιάδες άλλοι εργαζόμενοι που νυχθημερόν σκληρά εργάζονται σε ιδιώτη εργοδότη.
    Επαναλαμβάνω την λέξη κλειδί: Αφιπεύσατε, ώστε να αποκτήσετε και πάλι τον σεβασμό όλων μας.
    Δικηγόρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟ ΜΑΧΙΜΟ ΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΜΟ! Και απευθύνομαι σε όσους είμαστε καθημερινά στα δικαστήρια που υπηρετούμε δικαστές και δικηγόροι.Εμφύλιος μέσα στη Δικαιοσύνη δεν θα ξεσπάσει για ευχαρίστηση της εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας! Προσωπικά αρνούμαι να τους κλανω το χατήρι και να καταφερθώ κατά συναδέλφων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμε δικηγόρε των 9. 30

    Χαίρομαι που διαπιστώνεις ότι οι δικαστές έχουμε "υπέρογκες τραπεζικές καταθέσεις", επομένως καταλαβαίνεις ότι το ζήτημα που μας απασχολεί δεν είναι οικονομικό, αλλά θεσμικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Δικηγόροι εναντίον δικαστών και το ανάποδο, δικαστές εναντίον άλλων δικαστών κτλ....Αντί να είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι ενάντια σε αυτούς που θέλουν να υποβαθμίσουν τη δικαιοσύνη!Κρίμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. αφου είδαμε οτι δεν περνάνε οι διαταγές το ρίξαμε στην κλαψα.Αφού είδαμε οτι δεν περνάει και η κλάψα βάλαμε το Σαμαρά να τάζει 200ευρα. Σημερα ειπαν οτι αν οι δικαστες ειναι καλά παιδια θα δοθουν αναδρομικα το 13.. ούτε αυτο επιασε... να δουμε τι άλλο θα σκεφτούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κύριε συνήγορε 6-12-2012 9.30
    Πλέον σε κάθε δικηγόρο που λέει να γυρίσω στην δικηγορία, του ανταπαντώ, αν τον παίρνουν τα όρια ηλικίας να γίνει Δικαστής.
    Και τα "αφιππεύσατε" να μας τα πείτε, όταν μας δείτε στην έδρα. Όχι, εκεί όμως γλείφετε για μία αναβολή (ΚΑΠΟΙΟΙ δικηγόροι). Αρκετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. "Καλα κάνουν αφου πληρώνονται γιατί να μην απεργούν...απο εδώ και μετα κανείς δεν πρέπει να απεργεί απλά πρέπει να διακόπτουν και οι άλλοι εργαζομένοι ουτως ώστςε να πληρώνονται νομολογία υπάρχει"
    Τάδε έφη ένας δικαστής στο Facebook. Μετά από αυτά τι να περιμένεις από τους πολίτες που δεν ξέρουν πως δουλεύουμε ή ακόμη και από τους δικηγόρους; Ντροπή, κύριε Πρόεδρε.....Τουλάχιστον να έχετε το θάρρος να υπογράφετε επώνυμα αυτά που λέτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Προσέξτε, όποιος λέει ότι είναι δικηγόρος ή δικαστής δε σημαίνει και ότι είναι πράγματι. Ωστόσο, επειδή υποψιάζομαι ότι το προηγούμενο σχόλιο του ανώνυμο στις 10.15 αναφέρεται σε σχόλιο στη σελίδα του dikastis στο facebook, ο καθένας μπορεί εύκολα να ανατρέξει εκεί και να καταλάβει ότι το έγραψε δικαστής! Ντροπή! Ακόμη κι αν διαφωνούμε με την απόφαση δεν είναι σωστό να κάνουμε τέτοια προπαγάνδα! Το θεωρώ απαράδεκτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σχόλιο από δικαστή είναι αυτό; "Αφού πληρώνονται γιατί να μην απεργούν;" Η κατάσταση έχει ξεφύγει! Όποιος έχει facebook μπορεί να το δει ότι είναι δικαστής! Απίστευτο! Αίσχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μα πως ξέρετε ότι είναι δικαστής; Είναι σίγουρο; Αν όντως είναι δικαστής είναι πράγματι αισχρό αυτό που κάνει. Οι καιροί είναι επικίνδυνοι και πρέπει όλοι να είμαστε πολύ προσεκτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Θα μας δείχνει με το δάχτυλο όλη η κοινωνία!! Να σώσουμε τα σπιτάκια μας τη στιγμή που δικάζουμε πλειστηριασμούς των σπιτιών όλων των άλλων; Αυτό θέλουμε; Αυτά είναι τα δίκαια αιτήματά μας μέχρι τώρα;
    Αισχρές υποσχέσεις προεκλογικού τύπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μπορώ να σου πω με μεγάλη βεβαιότητα και ποιος είναι.
    Γνωστή μου, με την οποία είναι φίλοι στο facebook, μόλις μου έστειλε συνημμένες κάποιες από τις αναρτήσεις του .
    Πολιτικολογεί ασύστολα κρυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία του και μας σπιλώνει.
    Κατά τα άλλα έχει το θράσσος και ηθικολογεί στο blog ο "κύριος" ΦΑΙΔΩΝ.
    κ. διαχειριστή θα πρότεινα να τον κόψετε. Είναι εγκάθετος σε διατεταγμένη υπηρεσία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος (8 Δεκεμβρίου 2012 9:39 μ.μ.) είπε:
    "Προσωπικά αρνούμαι να τους κλανω το χατήρι και να καταφερθώ κατά συναδέλφων"

    Βρε ένα λάμδα τι μπορεί να κάνει...
    Μέσα στην σκασίλα μου με έχει πιάσει ένα νευρικό γέλιο νυχτιάτικα και δεν λέει να σταματήσει...

    Άλλα ήθελα να γράψω, αλλά να συνέλθω πρώτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. K. Ανώνυμε των 5:50, σας βεβαιώ ότι ήμουν για περισσότερα των δύο ετών Δικηγόρος, πραγματικά εργαζόμενος και αυταπασχολούμενος σε μεγάλη επαρχιακή πόλη, όχι δηλαδή καταθέτης δικογράφων, αγοραστής ενσήμων και άγγελος αιτημάτων αναβολής ή κράτησης ποινικών υποθέσεων ...
    Αλλά και όσοι συνάδελφοί μου δεν εργάσθηκαν ως δικηγόροι, δεν νομίζω ότι υστερούν σε κάτι ή ότι έχουν περιορισμένη αντίληψη των δικηγορικών πραγμάτων. Από συνειδητή επιλογή και κλίση επέλεξαν να ασκήσουν το δικαστικό λειτούργημα. Πολλές φορές έχουν καθαρότερη θεώρηση προσώπων και πραγμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Κύριε Συνήγορε των 07:39. Δυστυχώς, ατυχήσατε ή μάλλον η επαγγελματική σας διαίσθηση και οξυδέρκεια δεν λειτούργησε αποδοτικά, όταν βιαστικά διέγνωσε ότι δεν υπήρξα μάχιμος Δικηγόρος - καυχώμαι ότι έφερα αυτή την ιδιότητα και την αναγνωρίζω ως πολύτιμη εμπειρία και για τα δικαστικά καθήκοντα. Και ξαναδιαβάστε το σχόλιό μου: έγραψα και για τα εξώδικα (γι' αυτά δεν είπατε κάτι ... ούτε για παραστάσεις σε Διοικητικές Επιτροπές, Επιθεώρηση Εργασίας κλπ κλπ), όχι μόνο για συμβόλαια, που μέχρι πρό τινος (και σίγουρα όταν εγώ ήμουν δικηγόρος) υπήρχαν και απέδιδαν - χρυσές υπογραφές, αν είχες γνωστό συμβολαιογράφο, που ιδίως να ξέρει εργολάβους οικοδομών και να σ' έβαζε να υπογράψεις σε λίγα έστω διαμερίσματα... Και, πιστέψτε με, υπάρχουν συνάδελφοί σας που πληρώνονται και για αναβολές. Είναι προς τιμήν σας αν δεν το κάνετε. - Όσο για το "είμαστε αντίπαλοι", ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!! ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ! Απλώς να το πείτε σε κάποιους συναδέλφους σας, που γράφουν "αφιππεύσατε" και ειρωνικά λενε ότι δεν έβγαινε το ταμείο, αλλιώς δεν θα αφήναμε τη δικηγορία για το δικαστικό ... Χειρίστου γούστου εξυπνάδες. Ας μάθει ο εν λόγω σχολιαστής ότι αποφάσεις ζωής, όπως να γίνει κάποιος δικαστής, ΔΕΝ λαμβάνονται με μόνο κριτήριο τον μισθό, όσο άδειο κι αν είναι το στομάχι κάποιου ως δικηγόρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. αγαπητέ συλλειτουργέ της 8/12/2012-9.30, η πλειοψηφία των συναδέλφων σου δικηγόρων συμπαθεί τον αγώνα μας. μη γίνεσαι αθελα σου συνηγορος του κοινωνικού αυτοματισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Να χαρώ την προνομιακή μεταχείριση...Ακούς εκεί! Μας πετάνε μια μεγαλόστομη εξαγγελία που δεν έχει αντίκρυσμα. Τί είναι οι Τράπεζες; Στρατιωτάκια που τα διατάζει ο υπουργός;
    Ένας δανειοδοτηθείς δικαστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πρέπει να σταματήσει ο συσχετισμός των δικαστών με τον υπόλοιπο Δημόσιο Τομέα. Οι δικαστές είναι λειτουργοί και οι μόνοι με συνταγματική κατοχύρωση των αποδοχών τους. Το λειτούργημά τους , όπως και των δικηγόρων, απαιτεί επίπονη συνεχή πνευματική εργασία, πολλά έξοδα σε αγορά βιβλίων κλπ. και ουαί και αλλοίμονο στα επιπρόσθετα έξοδα οταν υπηρετούν μακριά από την οικογένειά τους. Αναφέρομαι βέβαια σε δικαστές και δικηγόρους που τιμούν τη Νομική επιστήμη και την αποστολή τους , που θέλουν να εκδιδουν τεκμηριωμένες και άρτιες νομικά αποφάσεις ή να συντάσσουν άρτια δικόγραφα αντιστοίχως, για τους οποίους δεν υπάρχει σχεδόν τίποτε άλλο από το λειτούργημά τους. Δυστυχώς οι δικαστές δεν έχουν στην ουσία ζωή, ζούν τη ζωή των διαδίκων όπως και οι δικηγόροι ζούν τη ζωή των πελατών τους , και για αυτό και η δικηγορία και η νομική είναι το ωραιότερο επάγγελμα του κόσμου όπως έλεγε και ο Βολταίρος. Πέραν του οτι οι απολαβές τους πρέπει να συνάδουν με την ύψιστη αποστολή τους και τον κάματο που καταβάλλουν καθημερινά όχι μόνο για να είναι ανεπηρρέαστοι από έξωθεν παρεμβάσεις αλλά γιατί το κύρος τους και ο θεσμικός τους ρόλους πρέπει να σταθεί ψηλά. Και ευτυχώς ή δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να επιτευχθεί με τους περικοπέντες εις βαθμό πενίας μισθούς τους. Συνεχίστε λοιπόν το δικαιότατο αγώνα σας, μην τέμπτεσθε από άθλιες "προσφορές" της κυβέρνησης και μην καταδεχτείτε καμία έκπτωση στην αξία σας.. (ένας δικηγόρος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Συμφωνώ απόλυτα με τον Ανώνυμο 8 Δεκεμβρίου 2012 6:15 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. κύριε δικαστα της 10.08 μμ
    Είστε και πολυ πρωτος να πουμε.Θα πρεπει οταν ανεβαινετε στην εδρα να αισθανεστε ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ.Σας γλυφουν οι δικηγοροι για μια αναβολη ε?Θα πρεπει εκεινη την ωρα να υπερχειλιζετε απο ηδονη σωστα?ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ...ΑΝ ΚΑΙ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΔΙΚΑΣΤΗΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Επρεπε να νιωσετε την οργη και τον πονο που νιωθει η κοινωνια, για να θυμηθειτε το Συνταγμα στις τελευταιες σωστες δικαστικες αποφασεις σας. Δικαιωμα σας να αγωνιζεστε για το βιοτικο σας επιπεδο, οπως και υποχρεωση σας να αγωνιστειτε για ταχυτερη και καλυτερη απονομη δικαιοσυνης απεναντι και στους μεγαλοσχημονες που ειναι στο απυροβλητο ανεκαθεν

    Αν θελετε καλυτερο κρατος και δημοκρατια, τοτε δημιουργηστε καλυτερη δικαιοσυνη

    Ενας πολιτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Συνάδελφοι, δεν είναι όλοι οι δικηγόροι μεγαλοδικηγοροι που δήθεν κλαιγονται.Τι ύφος και τί κουβέντες είναι αυτές.Ο σεβασμός είναι κάτι που κερδίζεται.Αν τους σέβεσαι, θα σε σέβονται και δε θα είναι υποκριτικος ο σεβασμός, μόνο και μόνο για την αναβολή.Λίγο σεβασμός λοιπόν προς τους ανθρώπους αυτούς, που κι αυτοί αγωνίζονται σκληρά στον ίδιο χώρο, από άλλη θέση.Αν δεν υπήρξες ποτέ δικηγόρος και η μόνη σου εμπειρία είναι από κανένα μεγαλοδικηγορο ή καλά πιασμένο δικηγόρο, που σε έκανε να σιχαθείς τον κλάδο τους, μην ξεχνάς ότι δεν είναι όλοι ίδιοι, όπως δεν είναι κι οι Δικαστές όλοι ίδιοι.Προσοχή.Οχι ότι όλοι οι μεγαλοδικηγοροι είναι για τ'ανάθεμα...Και συμφωνώ ότι στον πόλεμο που γίνεται στη Δικαιοσύνη, έπρεπε να είμαστε ενωμένοι κι όχι να πολεμούν οι μεν τους δε και οι δε τους μεν.Ούτε στην έδρα πρέπει να γίνεται αυτό.Αν πάψουν αμφότερες πλευρές να είναι προκατειλημμένες θα δείτε τη διαφορά.Μην κάνουμε τη χάρη σε όσους διαιρούν και βασιλεύουν.Υποτίθεται έχουμε περισσότερη γνώση, σοφία και μόρφωση, για να το αντιλαμβανόμαστε αυτό, από έναν τελειόφοιτο του Δημοτικού ή και Λυκείου.Η ισχύς εν τη ενώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Συνάδελφοι, θέλουν να μας εμφανίσουν «προνομιούχους» δανειολήπτες στους συμπολίτες μας!! Αυτό ζητάμε; Εμείς μόνοι μας δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε τις οφειλές μας;; Πρέπει να μας κάνει αυτή τη «χάρη» η εκτελεστική εξουσία;; Σε λίγο θα μας προτείνουν και ρύθμιση των κοινοχρήστων στις πολυκατοικίες μας!! Θα την καταδεχτούμε και αυτή; Πιστεύω ότι οι απαντήσεις της εκτελεστικής εξουσίας στα αιτήματά μας πρέπει να είναι ανάλογες και αντίστοιχες της σοβαρότητας και του υψηλού σκοπού των ιδίων αυτών αιτημάτων, που είναι η διασφάλιση του κύρους της θέσης μας. Οι διοικητικοί δικαστές πρέπει να συνεχίσουν τον αγώνα και να μην επικαλεσθούν διαδικαστικά προβλήματα ως προς την έκταση και τον τρόπο χορηγήσεως των αναβολών. Να σκεφτούν και να βρουν τη λύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. http://www.aixmi.gr/index.php/dikastes-eisaggeleis/

    Το 'aixmi.gr' και ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος μας 'επιτιμούν' πάλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Η απόφαση της Γ.Σ. πρέπει να εφαρμοστεί από όλους μας κατά γράμμα, ιδίως όσον αφορά το χρόνο διακοπής των συνεδριάσεων. Όσοι συνάδελφοι διαφωνούν, ελάχιστοι πιστεύω, οφείλουν να σεβαστούν τη γνώμη της πλειοψηφίας (συντριπτικής άλλωστε) και να διευκολύνουν την εφαρμογή της, συνειδητοποιώντας ότι στο πλαίσιο μιας γενικότερης υποβάθμισης (θεσμικής κατ' εξοχήν) ουδείς, όσο υψηλά και αν ίσταται, δύναται να διασωθεί μήτε να αποκομίσει οφέλη. Το σκάφος ή θα επιπλεύσει ή θα καταποντιστεί αύτανδρο. Στο ίδιο σκάφος, εξάλλου, συνεπιβάτες με τους δικαστές είναι και οι δικηγόροι. Άγονη και στείρα, επομένως, είναι η αντιπαράθεση των μεν προς τους δε σχετικά με το ποιοί χάνουν και ποιοί κερδίζουν από την (κολοβωμένη έτσι κι' αλλιώς όπως τελικά διαμορφώθηκε) δικαστική αποχή. Όσο για τα "δώρα" που ο κ. Υπουργός Δικαιοσύνης εκόμισε στη Γ.Σ. (ναί !!! έτσι, προς γενική κατάπληξη, ονομάτισε τα προσφερθέντα από τον κ. Υπουργό υποκατάστατα της μισθολογικής ισοπέδωσης των δικαστών έμπειρη δημοσιογράφος του δικαστικού ρεπορτάζ σε χθεσινό τηλεοπτικό δελτίο ειδήσεων), μόλις χρειάζεται να τονιστεί ότι των δωρεών προηγείται η εκπλήρωση των υποχρεώσεων, ιδίως όταν αυτές έχουν προ πολλού γίνει ληξιπρόθεσμες: όποιος χρωστάει, δώρα δεν είναι σε θέση να κάνει. Πρώτα εξοφλεί τα χρέη του και ύστερα προβαίνει σε ελευθεριότητες. Προς τί, επομένως, τα "κομισθέντα δώρα" ? Ο καθένας ας δώσει την απάντηση που αρμόζει, με βάση την πραγματικότητα και την κοινή λογική. Και μία ακόμη σύσταση προς τους σκαπανείς της δικαιοσύνης, τους συναδέλφους του πρώτου βαθμού, αυτούς που η γενναιόδωρη κρατική στοργή λίγο έλειψε να τους υπαγάγει στην ασφάλιση του ΙΚΑ: ας πάρουν αυτοί τον αγώνα στα χέρια τους, κι' ας μην περιμένουν βοήθεια από αλλού, γιατί έχουν μακρύ δρόμο να διανύσουν και η βοήθεια, αν ποτέ έλθει, θα αργήσει πολύ και θα τους δοθεί μισή και με το στανιό. Ένας ταπεινός συνάδελφος του δευτέρου βαθμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορούμε να δεχθούμε ευνοϊκή μεταχείριση για τα δάνειά μας. Είναι εξευτελισμός. Το ζήτημά μας είναι θεσμικό.Το οικονομικό συναρτάται μ΄αυτό. Μόνο όταν το θεσμικό θέμα λυθεί θα επιστρέψουμε στις έδρες.Ίσως κακώς αποφασίσαμε ηπιότερη μορφή διακοπών των συνεδριάσεων. Το έλλειμμα ηγεσίας μας ταλανίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Κύριοι δικαστές, πάρτε το απόφαση: λεφτά τέλος. Διασώστε ό,τι μπορείτε (=ό,τι δεν αποτιμάται σε χρήμα). Ξαναχτίστε από το μηδέν την σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες (ναι, θέλει πολύ κόπο) και όταν ωριμάσουν οι συνθήκες, ξαναζητήστε χρήματα.
    Άσχετο: υπάρχει δικαστής που δεν έχει ρίξει έστω και μια ματιά στα στατιστικά στοιχεία για τα συμβόλαια? Εάν ναι, τότε καλύτερα να μη μιλάει για πράγματα που δε γνωρίζει.
    Ένας μαχόμενος δικηγόρος (που ίσως να γίνει και δικαστής).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Λεφτά τέλος.Αξιοπρέπεια όμως, ποτέ, αγαπητέ δικηγόρε!Όποιος σέβεται τον εαυτό του και το λειτούργημά του, θα μάχεται μέχρι τέλους και μέχρι να αποκατασταθεί η ανισορροπία και η ανισότητα στην κατανομή αυτού που διαθέτει πλέον η χώρα μας:της φτώχιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. "Κατά τα άλλα έχει το θράσος και ηθικολογεί στο blog ο "κύριος" ΦΑΙΔΩΝ.κ. διαχειριστή θα πρότεινα να τον κόψετε. Είναι εγκάθετος σε διατεταγμένη υπηρεσία"

    Κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σοβαρό θέμα να μπαίνει σε αυτό το blog ένας δικαστής και να γράφει ότι οι δικαστές καλά κάνουν και απεργούν αφού πληρώνονται. Δε νομίζω να είναι εγκάθετος σε διατεταγμένη υπηρεσία, αλλά κάποιος που δε μπορεί να αντιληφθεί τη δύναμη που έχει αυτό το blog εδώ και στο facebook και πόσος κόσμος διαβάζει όλα αυτά που γράφουμε.Για αυτό, θα τον παρακαλούσα θερμά να διαγράψει το σχόλιο του στο facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Αν αύριο ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημά μας - που σχετίζεται με τις περικοπές μας, που συμφωνώ ότι το μισθολογικό μας έχει σημασία ως παράγοντας της θεσμικής μας ανεξαρτησίας και εν γένει όπως το έχει αντιμετωπίσει η κυβέρνηση είναι καθαρά θεσμικό θέμα και όχι οικονομικό- τι θα κάνουμε? θα σταματήσουμε τις κινητοποιήσεις, εφόσον θα έχει επέλθει η δικαίωση? Θεωρώ ότι τα προβλήματά μας διαχρονικά ήταν πολύ πιο θεσμικά και πολύ πιο σοβαρά. Αναρωτιέμαι τώρα πια γιατί δεν κάναμε ποτέ κινητοποιήσεις για την υλικοτεχνική υποδομή, για τη θέρμανση, για τον κλιματισμό, για τις κλειδαριές στα ανακριτικά γραφεία που χαλάνε και δεν υπάρχουν χρήματα να αντικατασταθούν, για πλούσια βιβλιοθήκη στα δικαστήρια, για υπολογιστές, εκτυπωτές, γραφική ύλη, κάλυψη οργανικών θέσεων δικαστών και γραμματέων, αλλαγή κτιρίου δικαστηρίων, αύξηση των πρωτοδικείων στην αττική, για ψήφιση αντισυνταγματικών νόμων ή νόμων που μόνο την επιτάχυνση της δικαιοσύνης δεν ευνοούν, για απόδοση ποινικών ευθυνών σε πολιτικά πρόσωπα (εννοείται με νομικά επιχειρήματα κλπ)απευθείας από εισαγγελείς ανακριτές κλπ, για κακές συνθήκες εργασίες, για νομοθέτηση χωρίς λογική, βιαστικά και αυθαίρετα, για εκλογή της ηγεσίας του ΑΠ όχι από το υπουργικό συμβούλιο κλπ κλπ.Θα διαμαρτυρηθούμε ποτέ για αυτά, έντονα και σθεναρά και αποφασιστικά? έστω και με αφορμή τις οικονομικές μας περικοπές, έστω και τώρα? ή εάν πάρουν πίσω τις περικοπές θα ξεχάσουμε τα κακώς κείμενα που μας ταλανίζουν και δε μας αφήνουν να κάνουμε σοβαρά τη δουλειά μας, θα συνεχίσουμε να συντηρούμε το σύστημα, με αποτέλεσμα να ΄πλήττεται διαρκώς το κύρος της δικαιοσύνης. Μήπως πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε το ρόλο μας, έστω με αφορμή τις σημερινές συνθήκες, δεν είναι αργά, μήπως πρέπει να επανακαθορίσουμε τη στάση μας κάνοντας την αυτοκριτική μας με θάρρος και τόλμη?Αναρωτήθηκε κανείς γιατί δε μας υπολογίζουν σήμερα? μήπως γιατί εμείς επιτρέψαμε διαχρονικά η δικαιοσύνη, την οποία εκπροσωπούμε,να πλήττεται διαρκώς και να μένει απροστάτευτη? Είστε εσείς ευχαριστημένοι με τον εαυτό σας? έχετε κάνει ότι μπορούσατε για το θεσμό? απονέμετε σωστά και ουσιαστικά δίκαιο? Υγ ένας δικαστής που απείχε μέχρι σήμερα και ενδεχομένως να συνεχίσει να το κάνει μόνο και μόνο για να μην επιτρέψει να εκτεθεί ο έστω ένας συνάδελφος που θα κατέβει από την έδρα και για να μην επέλθει διάσπαση γενικά. Θα ήθελα πολύ να κάνουμε την αυτοκριτική μας όλοι και να προβληματιστούμε, για όσους δεν το κάνουν ήδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Εγκάθετος σε διατεταγμένη υπηρεσία ο Φαίδων... Υπερβολές! Ο καθένας έχει τις απόψεις του, αλλά δικαστής να κάνει τέτοια μαύρη προπαγάνδα κατά της απόφασης της Ένωσης στην οποία ανήκει είναι πρωτοφανές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Είμαι δικηγόρος επαρχιακού Συλλόγου, δικηγορικής ηλικίας 32 ετών. Συμπαρίσταμαι ενεργώς (κυρίως στις Γ.Σ. του Συλλόγου μου) στον αγώνα των Δικαστών, επειδή πιστεύω ότι η βάρβαρη επιδρομή που δέχονται δεν έχει μόνον οικονομικές παραμέτρους, αλλά βασικώς στοχεύει στην απαξίωσή τους. Η απαξίωσή τους (ελπίζουν οι υποταγμένοι εντολοδόχοι κυβερνήτες) θα έχει ως συνέπεια να "σκύψουν το κεφάλι" και μοιρολατρικώς να (απο)δεχθούν τον ρόλο του σφαγέα των Ελλήνων πολιτών στις νομικές διεκδικήσεις τους για όσα αντισυνταγματικά και παράνομα μέτρα λαμβάνουν και πρόκειται να λάβουν. Έχω την άποψη ότι ουδείς δικαστής θα "ανταποκριθεί" σε ένα τέτοιο ρόλο, αρκεί η κοινωνία και οι ίδιοι οι δικαστές να συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να συμμαχήσουν στον κοινό στόχο - την απαλλαγή από τις μνημονιακές επιλογές. Προσωπικώς θεωρώ τους δικαστές συμμάχους των δικηγόρων στον αγώνα για την αποτροπή της θεσμικής απαξίωσης της Δικαιοσύνης. Αφετηρία της ήταν η πριν από τρία χρόνια περίπου επιβολή Φ.Π.Α. στις δικηγορικές υπηρεσίες. Ο Ρουπακιώτης, ο Στουρνάρας κ.λ.π. "προάγουν" και προωθούν τον κοινωνικό αυτοματισμό, επειδή επιδιώκουν να μην συγκροτηθεί η "συμμαχία" των δικαστών με την κοινωνία (δείτε την αντίδραση Στουρνάρα στην πρόσφατη απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών για το "χαράτσι" της Δ.Ε.Η. Εξηγεί πολλές απορίες). Συνεπώς, αγαπητοί"συνσχολιαστές", προτείνω τα σχόλια μας να τείνουν προς εξυπηρέτηση αυτού του στόχου και να μην "υποβοηθούν" τα σχέδια και τις στοχεύσεις εκείνων που συνειδητώς απεργάζονται την κοινωνική διαίρεση για να "βασιλεύουν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Απαντηση στους ανωνυμους της 8ης δεκ.10.15 , 10.22 ,10.32 .το οτι απεχουμε χωρις μισθολογικο κοστος ειπωθηκε ΚΑΙ επωνυμως στην συνελευση της ΕΝ ΕΙΣ ΕΛ. απο συναδελφους που πηραν τον λογο.εισαγγελεα εφετων καί αντεισαγγελεα εφετων.ΝΤΡΟΠΗ.αληθεια οι υπηρεσιες στις οποιες υπηρετουν εχουν βαλει λουκετο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ
    8 ΔΕΚΕΜΒΡΊΟΥ 2012, 9:08 μ.μ.
    ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ή ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ Ή ΔΟΛΙΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΙΕΙΣ.
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ: ΚΑΠΟΙΟΙ, ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΣΥ, ΘΕΛΕΤΕ ΈΤΣΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ.
    ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΙΚΑΣΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ
    ΑΥΤΟ ΆΛΛΩΣΤΕ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΛΙΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Οι δικαστές απεργούν και αμείβονται....Ντροπή να γράφονται τέτοια πράγματα από δικαστές, όσα συμφέροντα κι αν εξυπηρετούν. Αισχρή παραποίηση της πραγματικότητας που βιώνουμε όλοι μας. Θλίβομαι πραγματικά για τη στάση του, γιατί είχαμε υπηρετήσει και μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Το αρθρο του ανώνυμου 12.23 θεωρώ ότι πρέπει να δημοσιευτεί και σε αλλα site.Τα λέει ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Σε λίγο, όπως πάνε τα πράγματα, οι δικαστές θα δουλεύουν αμισθί, γιατί είναι τιμητικό το επάγγελμά τους!! Αυτό μας λέει η πολιτικάντικη εξουσία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Και αν τελικά η επικείμενη δήλωση περί υπαλλήλων είναι φήμη; Θα έλεγα μάλιστα ότι αφού δεν έγινε ακόμα αυτό ακριβώς είναι, και απλά λειτουργεί εμπρηστικά. Ας εξοργιστούμε όταν ο εν λόγω κάνει το τόλμημα. Ως εκ τούτου διαμαρτύρομαι για τη δημοσίευσή της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Η Τρόϊκα θέλει να μετατρέψει τους Δικαστές σε υπαλλήλους της !
    Αντισταθείτε και συνεχίστε τον αγώνα.
    Οι Δικαστές πρέπει να έχουν τέτοιες αποδοχές ώστε να είναι ΑΠΕΡΙΣΠΑΣΤΟΙ στο έργο τους .Οι Δικαστές εργάζονται κάθε μέρα ,πρωϊ και βράδυ ,ακόμα και όταν δεν έχουν μπροστά τους τις δικογραφίες ,αφού προσπαθούν με το ΝΟΥ τους να λύσουν τα δύσκολα προβλήματα των δικαστικών υποθέσεων .Και η λύση που δίνουν στις δικαστικές διαμάχες αφορά ΤΗ ΖΩΗ των πολιτών .Κρέμεται από τους Δικαστές η ΤΥΧΗ των πολιτών .Γι' αυτό πρέπει να πληρώνονται με αποδοχές που θα εξασφαλίζουν ότι τον χρόνο τους θα τον αφιερώνουν στην ΛΥΣΗ των δικαστικών υποθέσεων ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ και όχι στο πώς να επιβιώσουν με μικρές αποδοχές .
    Ολοι οι κρατικοί λειτοργοι πρεπει να έχουν ικανοποιητικές αποδοχές ,όμως η διαφορά με τους Δικαστές είναι οτι ΔΙΚΑΖΟΥΝ και κρέμεται από την δικαστική τους κρίση η τύχη των πολιτών .Γι'αυτό πρέπει να έχουν ικανοποιητικές αποδοχές ,για να είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι στο έργο τους που είναι ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟ και αφορά την τύχη των περιουσιών και της ζωής γενικά των πολιτών .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Έγκυρη πηγή της ΕΔΕ γνωστοποίησε ότι ο κ. Στουρνάρας είναι αυτός που επιδίωξε να κάνει σκληρή δήλωση ενάντια στο δικαστικό σώμα γνωστός αξιωματούχος της ΕΕ.Ήδη το γνωρίζει ο πρωθυπουργός. Άν η δήλωση γίνει, τότε είναι ο ίδιος ο πρωθυπουργός που την επιδίωξε μέσω του κ. Στουρνάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  87. @ Istonomikos είπε...
    Και αν τελικά η..
    11 Δεκεμβρίου 2012 5:10 μ.μ
    =========================
    Η συγκεκριμένη δήλωση του μέλους του Δ.Σ. είναι γνωστή στους συναδέλφους καθώς έγινες εντός της ΓΣ. Εν συνεχεία μεταφέρθηκε στους συναδέλφους που δε συμμετείχαν. Για το λόγο αυτό περιμέναμε μέχρι σήμερα και δεν το ανακοινώσαμε το Σαββάτο. Προκειμένου να γίνει γνωστό στους υπολοίπους συναδέλφους και να «καθίσει η σκόνη».
    Ο εμπρησμός προϋποθέτει καύσιμη ύλη. Οι συνάδελφοι που γνωρίζουν τη φήμη έχουν καεί και συνεπώς είναι λίγο δύσκολο να φουντώσουν ξανά.
    Ο υπόλοιπος κόσμος (πλην δικαστών) δε νομίζω ότι θα δώσει και πολύ σημασία (δυστυχώς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ο αμερικανος δικαστης, εχει τον απολυτο μισθο και το απολυτο κυρος, γιατι δικαζει ποινικες μονο υποθεσεις ανθρωποκτονιας (και αν) και αστικες μονο υποθεσεις τρις ευρω μεταξυ μικροσοφτ και ιντελ.
    ο ελληνας δικαστης τι αξιοπρεπεια και τι κυρος να εχει, οταν δικαζει το τροχαιο με υλικες ζημιες οπου εσπασε το φαναρι, την εκουσια να βγαλει κληρονομητηριο, την μισθωτικη να βγαλει τον δυστροπο μισθωτη, την σκληρη αντιδικια γειτονων για τα 10 τμ, την ποινικη υποθεση ντρειφους "μου ειπες, σου ειπα, σου εκανα μηνυση, μου εκανες, σου ξανακανα.."..
    εμεις δηλαδη ολοι μας εχουμε αναρωτηθει τι ειδους δικαστες θελει η ιδια η κοινωνια για να δικασει τις κατωτατου ως μετριου επιπεδου υποθεσεις που αγονται προς κριση?
    οι περισσοτεροι αρκουνται απλως να υπαρχει ενας να ακουσει την ιστορια τους, παρα να υπαρχει κανενα τερας νομικων γνωσεων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Δεν ήξερα ότι έχουμε τόσο καλά δικτυωμένους συνδικαλιστές να ξέρουν σε βάθος τα παρασκήνια εντός της Κυβέρνησης και της Ευρ. Ένωσης. Μπράβο τους πάντως με τόση δουλειά, τόσες υποχρεώσεις και τόση αγωνιστικότητα έχουν αυτιά και μάτια παντού. Ίσως και ο Αρχηγός της ΕΥΠ θα έπρεπε παγίως να επιλέγεται από τον δικαστικό χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. @dikastis.gr
    Έστω. Η είδηση (για τους απόντες) είναι ότι ειπώθηκε στη συνέλευση, όχι ότι πρόκειται να γίνει τέτοια δήλωση.

    Αναρωτιέμαι, όμως, κατά πόσο είναι σωστό να αναφερθεί μια φήμη με τέτοιο χαρακτήρα σε μια συνέλευση με δεδομένη συναισθηματική φόρτιση. Επρόκειτο σίγουρα για σφάλμα του συγκεκριμένου μέλους του ΔΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ο.Κ. Οι Δικαστές είναι δημόσιοι υπάλληλοι. Επίσης και οι διορισμένοι Υπουργοί, είναι ακριβοπληρωμένοι συμβασιούχοι του Ελληνικού Δημοσίου, αλλά και ο Πρωθυπουργός είναι ο πρώτος τη τάξει "δημόσιος υπάλληλος" (εξάλλου, για να γελάσουμε και λίγο, δε θα ξεχάσω, την απίστευτη σχετική ατάκα, στο σήριαλ "παρά 5", όπου η γιαγιούλα δήλωσε, όσον αφορά τον "γαμπρό" που της προξένευαν και ήταν Πρωθυπουργός, "αχ, όχι, δε θέλω δημόσιο υπάλληλο"!!!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Αναρωτιέμαι, τι είδους αποχή κανουμε με την απόφαση να διακόπτουμε μετα τις 12. Τις πολιτικες στο πρωτοδικειο που είμαι τις κανουμε όλες, μέχρι και του πολυμελους κοντεύουν να δικαστούν όλες. Ακόμα και στο μονομελές, σχεδόν όλες οι ποινικές υποθέσεις εκδικάζονται.Που είναι η αποχή?Δημοσιεύουμε, δικάζουμε!!!Καλύτερα να σταματήσουμε εντελώς, εγώ ήμουν από την αρχή υπέρ της αποχής αλλά έτσι όπως "κατήντησε"(γιατί περί κατάντιας πρόκειται), καλύτερα να σταματήσουμε!!!ας αφήσουμε τον υπουργό οικονομικών να υποτιμά και να περιφρονεί το δικαστικό σώμα, όταν το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών έκρινε το χαράτσι της ΔΕΗ παράνομο κι εκείνος, έδωσε εντολή να συνεχίσει η είσπραξη του.Αν φοβόμαστε να αντιδράσουμε με σοβαρότητα και σθένος, ακόμα και με συνέπειες (αυτές φοβήθηκαν κάποιοι και πρότειναν αποχή 12-15;)και θεωρούμε ικανοποίηση των αιτημάτων μας με την ανήκουστη πρόταση του Υπ Δικαιοσύνης περί προστασίας των δικαστών από τις απαιτησείς των τραπεζών αναφορικά με τα σταγεστικά δάνεια, λυπάμαι πολύ που είμαι δικαστής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Το σχόλιο του 10 Δεκεμβρίου 2012 12.23 νομίζω πρέπει να γίνει ξεχωριστή ανάρτηση γιατί τα λέει πράγματι ΟΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Άσκηση ποινικής δίωξης, όσον αφορά τις εντολές στη ΔΕΗ, εφόσον εισακουστουν.ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ είμαστε.Όχι ανυπεράσπιστες χήρες, για να βάζουμε πλαιρεζες και να θρηνούμε την αείμνηστη Δικαιοσύνη και Δημοκρατία!!!Αρκετά ανεχτήκαμε και θα χει δίκαιο ο κόσμος να μας χλευάζει, αν μείνουμε θεατές της κατάφωρης προσβολής του θεσμού του Δημοκρατικού μας πολιτεύματος, τον οποίο υπηρετούμε.Μην αναλωνουμε τις δυνάμεις μας στις μισθολογικές διεκδικήσεις μόνο...Μας απαξιώνουν, μας λοιδορούν, μας φτύνουν, κι εμείς νομίζουμε πως βρέχει.Δείτε δημοσκόπηση στο newsbomb.gr, όπου το 89% περίπου, πιστεύει ότι αποτελεί προσβολή του δημοκρατικού μας πολιτεύματος η εγκύκλιος Στουρναρα σε ΔΕΗ για μη συμμόρφωση στη δικαστική απόφαση.Εμείς που γνωρίζουμε καλά, θα καθόμαστε να κλαίμε τη μοίρα μας και θα ασχολούμαστε μόνο με τα μισθολογικά και δε θα πράξουμε το καθήκον μας?Από το κακό στο χειρότερο...Αν δε βάλουμε φρένο, μετά μόνο θα κλαίμε και δε θα μπορούμε να γυρίσουμε πίσω το χρόνο.Στη σκληρότητα, στη θρασύτητα, στην ξέφρενη παρανομία, καμία επιείκεια, καμία ανοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=243319
    ουδεν σχολιον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Δεν περιμένω αναδρομικά. Έχω την πικρία ότι παλιοί Δικαστές ύψωσαν λευκή σημαία μόλις τους τάξανε αναδρομικά. Και εγώ κύριε ; Δεν θα πάρω ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Για τα πειθαρχικά, που έρχονται κατά κύματα στα πρωτοδικεία, θα πάρει θέση κάποιος από την Ένωση και το Προεδρείο αυτής;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΤΟ ΕΜΑΘΕ . ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ...ΣΕ ΜΙΑ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΦΟΡΤΙΣΤΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ (ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΑ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Προς αγαπητό διαχειριστή του blog.

    Συνάδελφε,εύχομαι να πήγαν όλα καλά με το θέμα υγείας του συγγενικού σου προσώπου.Καλά τα άλλα σχόλια,αλλά να μην ξεχνάμε ότι νοιαζόμαστε και για το συνάνθρωπό μας λοιποί κύριοι και κυρίες που γράφουμε εδώ μεσα. Περαστικά να είναι αγαπητέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. @ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Προς αγαπητό διαχειριστή του blog.

    15 Δεκεμβρίου 2012 4:17 μ.μ.

    =================
    Όλα πήγαν καλά και σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Ευχαριστώ πολύ και να είστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Δύο δις Ευρω μοιράστηκε στους Δικαστές επι προεδρίας Αθανασίου με ενέργειες πράξεις και χειρισμούς πρωτίστως δικών του και των συνεργατών του να δούμε τι θα μας μοιράσουν πέραν απο πειθαρχικά οι συνδικαλιστές αφοί Σεβαστίδη (απεργία, απεργία, απεργία και πάλι απεργία..)και η κ Στενιώτη ή η κ Θάνου. Η απουσία του απο την Ενωση θα γίνεται κάθε μέρα με το παραπάνω αισθητή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Πού μοιράστηκαν τα δύο δις ευρώ?Γιατί εγώ για κάτι απληρωτα και ήδη κουρεμενα ομόλογα ξέρω.Και τι θα πει μοιράστηκαν από τον κ. Αθανασίου?Δικά του ήταν?Και τι "έρωτας" είναι αυτός με τον κ. Αθανασίου, που βάζετε κ. Ανώνυμε της 19ης Δεκ., στις 5.54 πμ, αξημέρωτα δηλ., ανάλογα εγκωμιαστικα σχόλια σε κάθε ανάρτηση? Με τη σκέψη του ξυπνάτε και κοιμάστε? Γελοίο καταντά το πράγμα.Άδικο για τον κ. Αθανασίου.Άδικο και για το νέο Δ.Σ. Εδώ που απευθύνεστε, δε θα βρείτε, πλην ελαχίστων, ίσως, εξαιρέσεων, το ανάλογο του "κομματοσκυλου",ούτε τον "όχλο" προς τον οποίο νομίζετε ότι απευθύνεστε, εκτός κι αν έχουν άλλη "χρησιμότητα" αυτά τα σχόλια (για τα μάτια του κόσμου)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Απεργεί κανείς; Α ναι 12 με 15, οκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ


    ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ επί της
    ΠΡΟΣΘΗΚΗΣ - ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ
    του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
    στο σχέδιο νόμου του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με τίτλο «Κατάργηση και συγχώνευση νομικών προσώπων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα- Σύσταση Γενικής Γραμματείας για το συντονισμό του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις »


    Με την προτεινόμενη διάταξη ρυθμίζεται το θέμα της καταβολής της τέταρτης δόσης της έκτακτης παροχής προς τους εν ενεργεία δικαστικούς λειτουργούς και μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, που προβλέπεται από τις διατάξεις της παρ. 9 του άρθρου 5 του ν. 3620/2007 (Α' 276), όπως ισχύει και περιγράφεται στην απόφαση των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Δικαιοσύνης με αριθμό 2/38031/0022/7.6.2010 (Β' 898). Στο πλαίσιο εκπλήρωσης των υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου έναντι των δικαστικών λειτουργών και μελών του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους ορίζεται ότι η καταβολή της τέταρτης δόσης της έκτακτης παροχής θα πραγματοποιηθεί έως την 31η Ιανουαρίου του 2013.

    ΙΑΒΕΡΗΣ




    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ