Σελίδες

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Β. Θάνου: Η κυβέρνηση θέτει σε κίνδυνο την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης

«Κάπως έπρεπε να αντιδράσουμε. Δεν υπήρχε καμιά ανταπόκριση από την κυβέρνηση. Δεν μπορεί κάθε φορά (οι δικαστές) να φτάνουν στο υψηλότερο επίπεδο περικοπών» είπε η πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, Βασιλική Θάνου, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 989.


Πρόσθεσε ακόμη ότι «οι δικαστές δεν αρνούνται να συμβάλουν στην οικονομική κρίση. Άνθρωπος είναι κι ο δικαστής και ζητάει να του εξασφαλίσουν αξιοπρεπή διαβίωση. Όλα αυτά τα πλήγματα θέτουν σε κίνδυνο τη δικαστική εξουσία».

Παράλληλα, η κυρία Θάνου υποστήριξε ότι «τα δικαστήρια εξακολουθούν και λειτουργούν. Δεν υπήρξε ένα βήμα πίσω από την κυβέρνηση. Αυτό που ανακοινώθηκε ήταν για δημιουργία εντυπώσεων. Δεν έγινε καμιά παροχή».

Ακόμη, η πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων δήλωσε ότι «ο υπουργός Δικαιοσύνης μας στήριξε εξ αρχής. Δεν υπάρχει κανένα παράπονο».

Όσον αφορά στο χαράτσι της ΔΕΗ, η κυρία Θάνου σχολίασε: «Δεν μπορεί να λέει ο υπουργός Οικονομικών  ότι αδιαφορεί για τις αποφάσεις των δικαστηρίων . Με τις ενέργειές της (η κυβέρνηση) θέτει σε κίνδυνο την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης».

http://www.alpha989.com/LivePlayer.aspx?a_id=1346&intrv=51464

http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=242567

38 σχόλια:

  1. Και ας πούμε ότι είμαι Πρωτοδίκης στην Αθήνα και το σπίτι μου είναι στην Δράμα. Έχω και δύο παιδιά. Η υπηρεσία μου απαγορεύει να υπηρετώ στο σπίτι μου και είμαι μικρής σειράς με αποτέλεσμα να μην μπορώ να "πιάσω" ούτε Ορεστιάδα. Πρέπει να συντηρώ δύο σπίτια (500 + 700 ευρώ) και δύο στόματα (αν δεν δουλεύει και η γυναίκα μου, τέσσερα). Και πρέπει να δίνω και 350 ευρώ το μήνα για δύο τουλάχιστον αεροπορικά πάνε έλα.

    Έχουμε και λέμε: 500 + 700 + 350 = 1.550

    2.000 (νέες απολαβές) - 1.550 = 2 (ή 4) στόματα (+ έξοδα γραφείου, βιβλιοθήκης, άνευ ωραρίου μπλα μπλα μπλα). It doesn't make sense!

    Τουλάχιστον τα αεροπορικά και το σπίτι στην Αθήνα θα έπρεπε να τα καλύπτει η υπηρεσία αφού αυτή με υποχρεώνει να κάνω τα έξοδα αυτά._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για όσους μένουν μόνοι τους, μετά τις νέες μειώσεις δεν θα μπορούν να πληρώνουν καθαρίστρια, καθαριστήριο και take away, με αποτέλεσμα να πρέπει, σχεδόν καθημερινά, να μαγειρεύουν, να σιδερώνουν, να πλένουν (απλώνουν - μαζεύουν) και να καθαρίζουν. Που να έχεις και παιδιά!

    Άντε μετά να γράψεις απόφαση.
    Δεν λέμε να είσαι και στις μαύρες σου γιατί θα σου πάρουν και το σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οταν ο υπουργός αδιαφορεί για τις αποφάσεις των δικαστηρίων δεν θέτει σε κίνδυνο μόνο τη δικαιοσύνη αλλά κυρίως τη δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι σέβεται και τιμά την Δικαιοσύνη και τους Δικαστές η κυβέρνηση, διά στόματος του κ. Σαμαρά.

    Επιτρέπει στον κ. Στουρνάρα δημοσίως να αποκαλεί τους Δικαστές "... ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ...", και να στέλνει έγγραφο στη ΔΕΗ (όπως γράφουν στο διαδίκτυο) να μην εκτελέσει απόφαση Δικαστηρίου.

    Να πληροφορήσουμε, λοιπόν, τον κ. ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ότι το ΔΗΜΟΣΙΟ και τα Ν.Π.Δ.Δ. σύμφωνα με τους νόμους, όταν είναι διάδικοι είναι όπως " ... ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΙΑΔΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ...".

    ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eυτυχώς για όλους μας-τους Έλληνες εννοώ-υπάρχει η κυρία Θάνου να τα λέει στον κύριο Στουρνάρα. Χίλια μπράβο και λίγα είναι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κα Θανου οταν ξεκιναμε εναν αγωνα για την διασφαλιση του θεσμου της δικαιοσυνης, και συνεχιζουμε αυτον υπο τη δαμοκλειο σπαθη του πειθαρχικου και της περικοπης των μισθων μας, τοτε περιμενουμε την αναλογη συνεχεια και πορεια...αν δεν ειμαστε ετοιμοι να αντιμετωπισουμε την παντελη αδιαφορια και την ελλειψη σεβασμου με πιο σκληρα αναλογα μετρα, τοτε δεν πρεπει να ξεκινησουμε ποτε...το να κατεβουμε απο τις εδρες 12-3 ειναι κοροιδια και αστειο...θα επρεπε να συνεχισουμε ή το ιδιο ή σκληροτερα...αλλιως ας καναμε εξ αρχης μονο αγωγες..
    και ειναι θλιβερο που δεν ξεσηκωνομαστε στην εντολη του Στουρναρα να μην εφαρμοζονται οι δικαστικες αποφασεις για τη ΔΕΗ...
    μας εχουν εξευτελισει και μειωσει οσο δεν παει και οι ανωτεροι μενετε απαθεις...ειστε υπευθυνοι για τον εξευτελισμο της δικαιοσυνης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ κι επαυξάνω συνάδελφε της 11-12-12, της 12.08 Π.μ. Η "οροφή" μας, μας αφήνει ακάλυπτους, κι όχι μόνο η κά. Θάνου. ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ...

      Διαγραφή
  7. Η παραίτηση ενός έμπειρου στελέχους όπως του κ Ν Σαλάτα απο το σημερινό δσ αιτία παρασκηνιακών μεθοδεύσεων νεόκοπων κυριολεκτικά και μεταφορικά συνδικαλιστών ήταν το προανάκρουσμα για το πρόκειται να συμβεί σε ένα σώμα που στην ουσία μένει χωρίς συνδικαλιστική εκπροσώπηση και με αδυναμία εκδηλη καθοριστικής παρεμβάσεως στα κέντρα των αποφάσεων. Οδηγούμεθα σε αυτοχειριασμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλληνα Αναγνώστη, δεν ξέρω αν είσαι συνάδελφος, αλλά για μένα που ζω την κατάσταση αυτή καθημερινά και έχω και παιδιά (μονογονεϊκή οικογένεια) έχεις απόλυτο δίκαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφού διαμαρτύρονται πως δεν πρέπει να πληρωνόμαστε μιας και δεν δουλεύουμε όπως λένε ας κάνουμε το ακριβώς αντίθετο από αυτό που κάνουμε τώρα. Τέλεση όλου του πινακίου και τίποτα άλλο μπας και αντιληφθούν πως όλα τα άλλα είναι πιο σημαντικά από το διαζύγιο της κυρα Κούλας, ή την τροχαία παράβαση του 18χρονου χωρίς δίπλωμα Νικολάκη.
    Πιστεύεται πως μπορεί να υπάρξει κράτος χωρίς πρόεδρο ή εισαγγελέα υπηρείας, χωρίς ανακριτή και κάτι που τους "τσούζι" χωρίς διαταγές πληρωμής κτλ και αναφέρομαι σε αυτά γιατί αυτά μόνο καταλαβαίνει ο κόσμος μιας όλοι τα θεωρού αυτονόητα όλα αυτά.
    Είναι μια χρυσή ευκαιρία να δούμε πόσο καλή δικαιοσύνη θα είχαμε αν την είχαν στα χέρια τους οι δημοσιογράφοι που έχουν μάθει να κατακρίνουν τους πάντες, και χωρίς επιπτώσεις, χάρις στην ανοχή μας βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ήρθε η ώρα κ. Συνάδελφοι, να μιλήσουμε μέσω των δικογράφων μας ενώπιον των αρμοδίων Δικαστηρίων. Είναι απαράδεκτο να ανεχόμαστε το κάθε μέλος της Κυβέρνησης - αρχής γενομένης με τον υπουργό Οικονομικών - να γράφει τις αποφάσεις των Δικαστηρίων (σε συνεννόηση με το Γραφείο του Πρωθυπουργού) στα παλαιότερα των υποδημάτων του, αλλά και να θεωρεί με τα δικά του υποκειμενικά κριτήρια μιλώντας δημοσίως ότι είμαστε οι πιο ευνοημένοι μισθολογικά Λειτουργοί του Δημοσίου. Τα μέλη του Κοινοβουλίου κ. Στουρνάρα τί είναι; Μήπως πρέπει να τους δώσει ο Αρχιεπίσκοπος κανένα συσσίτιο τους ....ταλαίπωρους;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δείτε σχόλιο 45, κάτω από το άρθρο "η ηθική των δικαστών", στο protagon.gr:"Ο/Η Δημοσθένης Μπόγδης έγραψε:
    (πριν 15 ώρες)

    Με τέτοια που γράφετε κε. ή κα. Θέμις στα σχόλια 41,42 και 43,
    --μαζί και τα παλιοτερά σας φυσικά -- χωρίς νομική σκέψη αφ´ενός, αλλα ούτε με μια οποιαδήποτε άλλη σκέψη λογικής για την περισταση,ή , για να απαντήσετε στα δικά μου φτωχά επιχειρήματα ,συμπεραίνω ότι δεν είσθε ούτε καν νομικός.
    Αν πάλι κάνω λάθος και είσθε πράγματι κανένας (μια) Ειρηνοδίκης,Γραμματέας Πρωτοδίκης,Πρόεδρος ή Εισαγγελέας λυπάμαι όσους θα έχουν την ατυχία να βρεθούν εξαρτημένοι από την κρίση σας.
    Πρώτα να μου πείτε,παρακαλώ,τι αλλο θέλετε εκτός απο το ονοματεπωνυμό μου -- την εξέταση ούρων μου μήπως; -- για να σας πω ότι έχετε τρομερό λάθος σαν λειτουργοί της θέμιδος απεργούντες , την στιγμη που τέτοια ενέργεια σας απαογορεύει το ιδιο το Σύνταγμα ..... εισπράττοντας μάλιστα και τους μισθούς σας τους οποίους θεωρείτε πενιχρούς.
    Δεν αντιλαμβάνεστε οτι άλλοι συνελληνές σας λόγω της κρίσης έχουν χάσει τις δουλειές τους και κυριολεκτικά πεινούν, ενω σεις μιλάτε για κεκτημένα σας αγαθά μιας παραχορηγησίας που κερδίζατε για χρόνια απο τους πολιτικούς μας για να σας έχουν με το μέρος τους;
    Σας ανάφερα στο σχολιό μου #40 παραδείγματα των τακτικών σας σε υποθέσεις με πολιτική χροιά και πόσο εύκολα, όταν θέλατε,αργουσατε ακόμη και να ονομάσετε τις κατηγορίες σας σε υπόδικους , ενω απο την άλλη στα κουκουλώματα των πολιτικων ατασθαλειών φαίνεται στους απλούς ανθρώπους του μόχθου και των υποχρεώσεων,ότι μαγειρεύατε την δικαιοσύνη.
    Θυμάστε εκείνο το περίφημο ενός αξέχαστου Εισαγγελέως, ότι "παρεσυρθηκαν οι Υπουργοί" στη υπόθεση του Βατοπεδίου, απο Δ.Υπαλλήλους!
    Τι άλλο να σας πω; Τις παραδικαστικές υποθέσεις του Πειραιά που εκκρεμούν ακόμη; Τις παλινωδίες των αποφάσεων στην υπόθεση του κ. Μαντούβαλου, την φυγή των υπευθύνων στην υπόθεση δωροδοκίας της Ζημενς, γιατί οι δικαστές μας ΔΕΝ έβγαλαν απόφαση προσωποκράτησης τους, "ένεκεν οδηγιώνν απο υψηλά ιστάμενους " ίσως;
    Είναι τόσα τα παραδείγματα ..... Που ντροπιάζουν το σώμα των Δικαστών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο οποίος Δημοσθένης, ανώνυμε της 11-12-12, 12.24 μ.μ., αν πατήσεις το ονοματεπώνυμο αυτού στο google, θα βρεις ότι η δουλειά του είναι να "φυτεύει" τέτοια σχόλια και άλλα που δεν αφορούν δικαστές, αλλά εν γένει την πολιτική, κάτω από οποιοδήποτε άρθρο, δηλώνοντας, άλλοτε λογιστής, άλλοτε επιχειρηματίας, άλλοτε εργαζόμενος κάπου αλλού, αναλόγως του τι σχολιάζει προφανώς και του ποιούς εξυπηρετεί.Δεν αποκλείεται να έχει γράψει κι εδώ μέσα, ανώνυμα, βέβαια ως "άνεργος"!

      Διαγραφή
  12. Ο ίδιος δε, σχολιαστής, στο protagon.gr, κάτω από το άρθρο του Α. Φουρλή "η ηθική των δικαστών", συνεχίζει με το σχόλιο: Ο/Η Δημοσθένης Μπόγδης έγραψε:
    (πριν 16 ώρες)

    ........το σώμα των Δικαστών, οι εναρετοι εναπομειναντες του οποίου σώματος, θα χρειαστεί να δράσουν γενναία για την κάθαρση του κλάδου τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προς ανώνυμο 10-12-2012 7:17 μ.μ.

    Δεν απαγορεύεται να υπηρετούμε στο σπίτι μας, μόνο στον τόπο καταγωγής μας. Αν έχουμε σπίτι εκεί και δεν έχουμε οικονομική άνεση το νοικιάζουμε και μετοικούμε στον τόπο εργασίας. Το κράτος δεν υποχρεούται να μας χρηματοδοτεί για να μην αξιοποιούμε την περιουσία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σήμερα δημοσιεύθηκαν οι δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης των πολιτικών προσώπων (βουλευτών κλπ).
    Με μια πρόχειρη ματιά διαπιστώνω ότι το αφορολόγητο ποσό της βουλευτικής αποζημίωσης ανερχεται στο διπλάσιο ή και τριπλάσιο του αφορολογήτου!
    Γιατί αυτή η διάκριση σε σχέση με τους δικαστές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Παρέμβαση Ρουπακιώτη για τις αποφυλακίσεις στο 18μηνο"

    http://gr.news.yahoo.com/παρέμβαση-ρουπακιώτη-για-τις-αποφυλακίσεις-στο-18μηνο-164106841.html

    "...Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι η τήρηση των προθεσμιών αυτών από τους εισαγγελείς και δικαστές θα συνιστά για πρώτη φορά ουσιαστικό στοιχείο για την προαγωγή τους...".
    Βρέθηκε η λύση στο πρόβλημα, το οποίο, όπως φαίνεται, ήταν η έλλειψη κινήτρου. Ελεγαν, δηλαδή, ο Ανακριτής,ο Εισαγγελλεας ή τα μέλη του Δκαστικού Συμβουλίου "δε βαριέσαι, εχει κι ωραιο καιρό σήμερα, ας παει και το παλιαμπελο"΄κι ετσι, ενω οι παραπάνω πετούσαν φελούς στο βαρέλιο μέχρι να ωριμάσει το ουισκι, συγνωμη, η υπόθεση ήθελα να πω, περνουσε ο καιρός κι εξαφανιζόταν ο κακούργος. Ενώ τώρα, με το κίνητρο, θα γίνουμε επιτέλους όπως πρεπει. Ψεκαστε-σκουπίστε-τελειώσατε.
    Υ.Γ. Για να μην παρεξηγηθώ, επισημαίνω ότι σε καμία περίπτωση δεν επικροτώ την καθυστέρηση που οδηγεί σε απελευθέρωση προσωρινά κρατούμενου. Επειδή, όμως, ξέρω πόση αγωνία έχουμε όλοι μας για τις εν λόγω προθεσμίες (κυνηγάμε το 18μηνο σαν τρελοί)και ότι όταν συμβαίνει αυτό είτε υπάρχει σοβαρός λόγος, είτε σοβαρός πειθαρχικός έλεγχος, δεν δέχομαι προσβολές και για το θέμα αυτό. Πόσα θα καταπιούμε πια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχω βαρεθεί να ακούω το παραμυθάκι με την siemens και τα μεαγαλοστελέχη που θα μας τα λέγανε όλα αν ήταν εδώ. Επειδή η ιστορία της δίκης Ανδρέα Παπανδρέου δεν είναι και τόσο μακρινή να θυμίσω σε όλους πως ο Κοσκοτάς "κελάϊδησαι" αλλά το τότε ειδικό δικαστήριο έκρινε πως δεν έχει καμία σημασία τα όσα λέει γιατί τα λέει για να σώσει τον εαυτό του. Το ίδιο θα συνέβαινε και σήμερα με την siemens. Άλλωστε από στο ημερόλειο του ο κ. Χριστοφοράκος έλεγε ποιους είδε και πότε και η εξεταστικής της βουλής τους "αθώωσε". Τέρμα λοιπόν αυτό το παραμυθάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 11 Δεκεμβρίου 2012 2:44 μ.μ.Το σωστό σχόλιο είναι:
    Σήμερα δημοσιεύθηκαν οι δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης των πολιτικών προσώπων (βουλευτών κλπ).
    Με μια πρόχειρη ματιά διαπιστώνω ότι το ΦΟΡΟΛΟΓΗΤΕΟ (και όχι αφορολόγητο) ποσό της βουλευτικής αποζημίωσης ανερχεται στο διπλάσιο ή και τριπλάσιο του αφορολογήτου!
    Γιατί αυτή η διάκριση σε σχέση με τους δικαστές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάποτε πρέπει η ηγεσία του Αρείου Πάγου να απαντά σε δηλώσεις τέτοιου στυλ από πολιτικούς. Αναφέρομαι στην τήρηση προθεσμιών και το ουσιαστικό στοιχείο για την πρωαγωγή των δικαστων/εισαγγελέων από τον Υπουργό Δικαιοσύνης. Δεν το έκανε όταν πρώην πρωθυπουργός αποκάλεσε τους Δικαστές δημοσίους υπαλλήλους, ας το κάνει τώρα. Νομίζω η κατάσταση έχει ξεφύγει θεσμικά από το επίπεδο της Ένωσης Δικαστών και θα έπρεπε να επιληφθεί ο Άρειος Πάγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνάδελφε της 12-12-12, της 12.42 πμ, ΣΩΣΤΑ.ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΣΩΣΤΑ!!!

      Διαγραφή
  19. Τι λες ρε μεγάλε 11 Δεκεμβρίου 2012 2:35 μ.μ.. Να νοικιάσω το σπίτι που μένει η γυναίκα μου και τα παιδιά μου; Και τι θα τους κάνω; Θα τους σέρνω κάθε δυο χρόνια; Ο καιρός των Τσιγγάνων; Εσύ δεν παίζεσαι ρε. Είσαι βασιλικότερος του Στουρνάρα. Για δες ρε κάτι άτομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα ξαναβάλω το σχόλιό μου για τον κ. Υπουργό ελπίζοντας ότι δεν θα το κόψετε κι αυτό.
    είπε λοιπόν ο κ. Ρουπακιώτης ότι οι δικαστές ολοένα και απομακρύνονται περισσότερο από την κοινωνία.
    και τον ρωτώ: Οι βουλευτές όμως ολοένα και πλησιάζουν την κοινωνία;

    Και σιγά που θα μας πούνε ότι τους έπιασε κι ο πόνος για την ...κοινωνία. Μη τρελλαθούμε επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειλικρινά διασκεδάζω απίστευτα με τισ δηλώσεις της κας Θπάνου κοι λοιπών συλλειτουργών της δικαιοσύνης! Απαράδεκτος ο κ. Στουρνάρας που δηλώνει ότι αδιαφορεί για τις δικαστικές αποφάσεις, όταν ως έργο του έχει να συγκρατήσει τις δαπάνες του κράτους και να μην γίνουμε Σοβιετία αλλά οι δικαστές! Οι δικαστές! Δικαιωματικά παραβαίνουν το Σύνταγμα αφού απειλούνται οι αποδοχές τους! Η ύστατη προσβολή που μπορεί να διαπράξει ένας δικαστής είναι η παραβίαση των αρχών που έχει ορκισθεί να διαφυλάττει και να υποστηρίζει αλλά όταν ο λόγος είναι χρηματικός, οι αρχές φευγουν απ΄το παράθυρο!

    Αναφορικά με το σχόλιο του ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ της 10 Δεκεμβρίου 2012 7:25 μ.μ., λατρεύω αυτά που πρέπει να στερηθούν οι δικαστές "δεν θα μπορούν να πληρώνουν καθαρίστρια, καθαριστήριο και take away, με αποτέλεσμα να πρέπει, σχεδόν καθημερινά, να μαγειρεύουν, να σιδερώνουν, να πλένουν (απλώνουν - μαζεύουν) και να καθαρίζουν. Που να έχεις και παιδιά!" Επίδομα καθαρίστριας και baby - sitter ίσως;

    Άντε μετά να γράψεις απόφαση.
    Δεν λέμε να είσαι και στις μαύρες σου γιατί θα σου πάρουν και το σπίτι!

    10 Δεκεμβρίου 2012 7:25 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. S.O.S. ΠΡΟΣ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ.Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΧΕΙ ΚΕΦΆΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΉΣΕΙ.Έχει και τα νομιμα μέσα.ΕΧΕΙ και Σύνταγμα.Δεν τα έχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν θα κόψουμε επιπλέον 25% από τις αποδοχές των υπαλλήλων της Βουλής


    «Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που θα δημοσιευθεί σε λίγη ώρα, δεν περιέχει καμία διάταξη για το μισθολογικό των υπαλλήλων της Βουλής» ανακοινώθηκε από το Γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού στη Βουλή.
    Με τη συγκεκριμένη ανακοίνωση διαψεύδονται ουσιαστικά οι πληροφορίες, που έφεραν το υπουργείο Οικονομικών να προωθεί διάταξη για περαιτέρω μείωση 25% στους μισθούς των υπαλλήλων της Βουλής, πλέον του 50% που έχουν μειωθεί οι αποδοχές τους, αλλά και η περικοπή των υπερωριών και των οδοιπορικών.
    Οι πληροφορίες αυτές, προκάλεσαν την έντονη αντίδραση των εργαζομένων της Βουλής, οι οποίοι πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας έξω από την αίθουσα συνεδριάσεων της Διάσκεψης των Προέδρων στη Βουλή και στάση εργασίας μέχρι τις 3 το μεσημέρι.

    H αλήθεια είναι ότι ήθελε η κυβέρνηση κι άλλο "κούρεμα" στις αποδοχές τους, αλλά ρισκάριζε ολόκληρο το φορολογικό νομοσχέδιο, αφού θα έκαναν απεργία!

    Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όσοι έχουν σύνδρομα (ελληνιστί κόμπλεξ) με τους βουλευτές μπορούν να ακολουθήσουν την οδό του κυρίου Αθανασίου για να ηρεμήσουν επιτέλους και αυτοί και η έρμη η Θέμιδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 13-12-12, 10.28 πμ, μάλλον έχεις εσύ "σύμπλεγμα" με τους δικαστές, αλλά και παντελή έλλειψη επαφής με την πραγματικότητα.Γιατί....αν έτσι, "κομπλεξ", σου αρέσει να ονομάζεις την αγανάκτηση ενός ολόκληρου λαού, την οποία εκφράζουν και οι δικαστές, στον ιστότοπο-χώρο των οποίων εσύ τρύπωσες σαν τρωκτικό για να τους καθυβρισεις, τότε όλοι οι Έλληνες, μαζί κι οι δικαστες, είμαστε κομπλεξικοί και δόξα τω Θεώ, δεν είμαστε βολευτές...,ούτε και θέλουμε να γίνουμε...Όλα τ'ακουσαμε, αλλά αυτό ήταν το καλύτερο ανέκδοτο!!!

      Διαγραφή
  25. Αρθρο 40 Κώδικα Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών.


    Θεμελιώδη καθήκοντα του δικαστικού λειτουργού.



    3. Ο δικαστικός λειτουργός οφείλει να διαμένει στην πόλη, όπου είναι η έδρα του δικαστηρίου στο οποίο υπηρετεί ή σε προάστιό της. Η Αθήνα και ο Πειραιάς με τα προάστιά τους θεωρούνται από την άποψη αυτή ως μια πόλη.
    4. Επιτρέπεται απομάκρυνση του δικαστικού λειτουργού από την έδρα του κατά τις ημέρες της αργίας, εφ` όσον δεν υπάρχει υπηρεσιακή ανάγκη, ύστερα από συναίνεση του προϊσταμένου του δικαστηρίου ή της εισαγγελίας στην οποία υπηρετεί.
    5. Η απεργία, με οποιαδήποτε μορφή, απογορεύεται στους δικαστικούς λειτουργούς.
    Όποιος δεν θέλει μεταθέσεις και θέλει να κάνει απεργίες να πάει να γίνει δημοτικός υπάλληλος

    6. Απαγορεύονται στους δικαστικούς λειτουργούς κάθε είδους
    εκδηλώσεις υπέρ πολιτικών κομμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπάρχει συνάδελφος που να πιστεύει πως οι ηγεσίες των Ανωτάτων Δικαστηρίων της χώρας είναι μαζί μας πόσο μάλλον ότι συμπαραστέκονται στον αγώνα μας; Πρέπει επιτέλους να πούμε δημόσια σε όλους δικαστικούς και μη πως όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας. Τα άλλα λόγια είναι εκ του πονηρού και όχι θέση υπεύθυνων προσώπων.

    Νεόπτωχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανωνυμε 13 Δεκεμβρίου 2012 10:47 π.μ., εισαι απλα τραγικος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, "βουλευτές" ήθελα να γράψω κι όχι "βολευτές" στο σχόλιο της 15-12-12, 1.10 πμ. Άτιμη οθόνη αφής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δύο δίς Ευρώ μοίρασε στους Δικαστές ο Αθανασίου με δικές του πρωτίστως πράξεις και χειρισμούς. Θυμηθείτε πόσα μένεα έπνεε εναντίον του η κ Θάνου και όλο το επιτελείο της τότε που επετέχθη ο συμβιβασμός. Να δούμε τι θα μας μοιράσουν σήμερα πέρα απο πειθαρχικά και απαξίωση αυτοί που τον ψέγουν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σιγά μην του απομείνουμε και παράσημο του κ. Αθανασίου!!!!Λες και δεν ξέρουμε όλοι γιατί "πέτυχε" τότε ο,τι πέτυχε η ΕΔΕ και τι πόλεμος γίνεται τώρα εναντίον αυτής.Αν είναι ο αυτονοητος σεβασμός στην ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης από την εκάστοτε κυβέρνηση, να εξαρτάται από το πολιτικο χρώμα του/της Προέδρου ΕΔΕ, και να τον " "παίρνουν πίσω" όταν το χρώμα δεν "ταιριάζει" στην κυβέρνηση κι ακόμη περισσότερο σε καποιους που άλλαξαν "στρατόπεδο", να λείπει το βύσσινο κι η κοροϊδία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Προς ανώνυμο 19-12/5.59 π.μ.
    Μόλις ξύπνησες σκέφτηκες να ανεβάσεις στο διαδίκτυο, ως σχόλιο, το όνειρο που είδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανωνυμε 19 Δεκεμβρίου 2012 5:26 μ.μ., μην απορεις, προφανως ειδε στον υπνο του οτι ο Αθανασιου μοιρασε δύο δις (!!) στους δικαστες και μπηκε να ανεβασει σχολιο.
    Μονο 2? 15 δις ηταν. Η μηπως 55?
    Μηπως ολο το χρεος της χωρας?
    Μα δεν ντρεπομαστε λιγακι.
    Μετα τα διαβαζει ο καθε ασχετος και τα πιστευει και μας βριζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Επετεύχθη τότε ο συμβιβασμός, κ. 12:11 (19 Δεκεμβρίου).

    Παραιτηθήκαμε από κεφάλαιο πέραν της πενταετίας, από τους τόκους, δεχτήκαμε την καταβολή σε δόσεις, και νάτα τα αποτελέσματα.

    Ο κ. Αθανασίου βουλετευτής και υφυπουργός, και οι δικαστές ακόμη περιμένουν τις δόσεις των αναδρομικών.
    Ο κ. Αθανασίου από την νέα του θέση, την οποία εξασφάλισε και δια μέσου του "συμβιβασμού" μας (ως κίνηση καλής θέλησης), ήδη λαμβάνει τις βουλευτικές αποδοχές του και οι δικαστές στην κυριολεξία πένονταικαι απαξιώνονται θεσμικά.
    Και ως συμπαράσταση στους πρώην συναδέλφους του, ο κ. Αθανασίου, που μοίρασε τα εκατομμύρια, όπως λές, διαλαλούσε δημοσίως ότι οι περικοπές των αποδοχών τους είναι αναγκαίες.

    Συμφωνώ μαζί σου, μία χαρά τα κατάφερε ο κ. Αθανασίου.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ευτυχώς που υπάρχει ο κ Αθανασίου γιατί αν περιμέναμε απο την Θάνου ή την Στενιώτη και τους αφούς Σεβαστίδη ζήτω που καήκαμε...αν είναι να γίνει κάτι λπάλι ο κ Αθανασίου θα το κάνει και απο ότι φαίνεται το έχει πετύχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ