Σελίδες

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

EDITORIAL: ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 2012




EDITORIAL

Όπως ήδη έχει γίνει γνωστό από την ανακοίνωση του Δ.Σ. της ΕΔΕ, στις 8-12-2012 θα λάβει χώρα η ετήσια τακτική γενική συνέλευση.
Προηγήθηκε μια δύσκολη και θυελλώδης χρονιά για το δικαστικό σώμα, η οποία χαρακτηρίστηκε: α) από  τέσσερις έκτακτες γενικές συνελεύσεις,  β) από τις αποφάσεις για  διακοπή των συνεδριάσεων    κ.τ.λ. , γ) από μια «γενναία» μείωση των αποδοχών μας, δ) από ένα νόμο (τον 4055/2012) αμφιβόλου αποτελεσματικότητας αναφορικά με την επιτάχυνση των εκκρεμών υποθέσεων και ε) το κυριότερο από έναν άνευ προηγουμένου διχασμό μεταξύ των μελών του δικαστικού σώματος,  ο οποίος έφτασε σε σημείο συνάδελφοι σε δικαστήρια να μην ανταλλάσουν κουβέντες επειδή ο ένας «απείχε» και ο άλλος όχι. Όσοι είναι τακτικοί αναγνώστες του blog, θα ξέρουν ότι σε καμία από τις προηγούμενες συνελεύσεις δεν είχα κάνει κάποιο σχόλιο. Στην προκειμένη όμως περίπτωση έκρινα ότι όφειλα να γράψω το παρόν άρθρο και να ζητήσω από όλα τα μέλη της ΕΔΕ να συμμετάσχουν στις εργασίες της τακτικής γενικής συνέλευσης, με δεδομένο ότι θα συζητηθούν θέματα που μας αγγίζουν όλους.  Γνωρίζω ότι πολλοί από εμάς έχουμε υποχρεώσεις που δεν μας  επιτρέπουν να μετακινηθούμε (υπηρεσία, υπερβολική χρέωση, οικογένεια κ.τ.λ.). Καλό θα ήταν όμως για μια φορά να προσπαθήσουμε να κάνουμε την υπέρβασή μας και  να δώσουμε το παρόν στη συλλογική αυτή εκδήλωση της ένωσής ΜΑΣ.
dikastis.gr

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ΕΔΕ καλύπτει μία (1) διανυκτέρευση στην Αθήνα στο ξενοδοχείο PRESIDENT, ενώ δύο λεωφορεία θα φύγουν από τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα στις 10.00 και στις 14.30  την Παρασκευή 7-12-2012. Το ένα λεωφορείο θα επιστρέψει αμέσως μετά το πέρας της ΓΣ ενώ το άλλο το πρωί της Κυριακής 9-12-2012.
Επίσης η ΕΔΕ καλύπτει τα έξοδα μετακινήσεις όσων συναδέλφων  έρχονται από άλλες περιοχές της χώρας (καλό θα ήταν να τηλεφωνήσετε στα γραφεία της ΕΔΕ για πληρέστερη ενημέρωση)

55 σχόλια:

  1. γιατι ποια συζητηση θα γινει τωρα???
    εως τις 2-3 το μεσημερι θα κρατησει το πανυγηρικο μερος...
    μετα θα πρεπει να μιλησουν τα μελη της ΕΔΕ..
    και μετα τις 5-6 το απογευμα , να παρεις το λογο να πεις τι??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οπότε τι προτείνετε; Να μην πάει κανένας; Και όταν οι 200 ή 100 ή 50 ψηφίσουν, μετά οι υπόλοιποι θα διαμαρτύρονται ότι η απόφαση δεν εκπροσωπεί την πλειοψηφία του σώματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η μείωση δεν ήταν "γενναία", αλλά "δειλή"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΝ ΕΤΕΙ 2012, ΚΙ ΕΦΟΣΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ (ΟΠΩΣ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ). ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ - ΑΡΕΝΕΣ ΜΕ ΟΣΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΔΟΞΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΚΟΤΑΔΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ

    ΙΑΒΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η συμμετοχή όλων είναι κάτι περισσότερο από επιβεβλημένη. Είμαστε σε πένα σταυροδρόμι και πρέπει να επιλέξουμε είτε τη συμπόρευση με το λαό, από όπου πηγάζει και η εξουσία μας και από όπου κάθε ένας από εμάς προέρχεται είτε την απομόνωσης μας και τον διχασμό στο σώμα. Α. Ζ. Πρωτοδίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν θέλουν ας οργανώσουν μυστική ψηφοφορία σε όλα τα δικαστήρια της Χώρας (κατά το πρότυπο των αρχαιρεσιών) ή ηλεκτρονική ψηφοφορία (όπως έγινε πρόσφατα στα Πανεπιστήμια), ώστε να πράγματι να αποφασίσει το δικαστικό σώμα στο σύνολό του. Συνελεύσεις όπου όλοι πρέπει να συμφωνήσουν με την "κρατούσα" άποψη, με δικαίωμα έκφρασης μόνο των "καθιερωμένων" συνδικαλιστών και με συναγωνισμό κορόνας δεν έχουν νόημα. Το μόνο που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα είναι είτε την ομοφωνία των 100 ή 200 παρόντων είτε το να πολλαπλασιαστούν αυτοί που δεν θα μιλιούνται μεταξύ τους. Όσοι έχουν διαφωνήσει με τη στάση της Ένωσης έχουν απειληθεί με "συλλογικές αγωγές", με το ότι θα μείνουν γραμμένοι στα κατάστιχα ορισμένων, έχουν ζητηθεί οι διαγραφές τους από την Ένωση ή τους έχει ζητηθεί να την εγκαταλείψουν οικειοθελώς. Πώς να έρθουν στη Συνέλευση όταν η διαφορετική άποψη δεν γίνεται σεβαστή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Ιαβέρης τα είπε όλα. Δεν θα συμπράξουμε όλοι στην αναβίωση του συνδικαλισμού της δεκαετίας του 1980 ή στην ανάδειξη ορισμένων ως "αγωνιστών" και "μαχητικών συνδικαλιστών". Υπάρχουν οι τρόποι έκφρασης του Δικαστικού Σώματος. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. O ξαφνικος πόνος που πηρε μερικους απο εσας για "ηλεκτρονικες" ψηφοφοριες και αυτή η όψιμη διαθεση αμφισβητησης της βουλησης των συνελευσεων όπως γινεται εδω και δεκαετιες, ειναι εξοχως υποπτη.
    Το αντιλαμβανεστε φανταζομαι ή μας περνατε για ΤΟΣΟ αφελεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξεκινησαν τα "παπαγαλακια" τα σχολια, για να υπονομευσουν την σημαντικοτερη γενικη συνελευση της τελευταιας 30ετιας.
    Θυμηθηκαν ηλεκτρονικες ψηφοφοριες, μιλανε για "ξεπερασμενο συνδικαλισμο", για "τρομοκρατια" της κρατουσας αποψης.
    Τι λες ρε παιδι μου, σοβαρα;
    Ειλικρινα, νομιζετε οτι πειθετε κανεναν;
    Εχετε αντιληφθει οτι εχετε γινει η χλεύη της συντριπτικης πλειοψηφιας των συναδελφων; Σας νοιαζει;
    Συναδελφοι, ειναι προφανες οτι καποιοι ΤΡΕΜΟΥΝ την αποφαση μας στις 8 του Δεκεμβρη.
    Και εσπευσαν εδω να πουν τα δικα τους.
    Μην πτοηθειτε. Πρεπει να ειναι η μαζικοτερη συνελευση που εγινε ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το σχόλιο του Ιαβέρη απεικονίζει (δυστυχώς) πλήρως την πραγματικότητα. Αφήστε το παρόν ΔΣ και τους 50 - 100 συναδέλφους (στην πλειοψηφία τους ανήκουν στον α βαθμό) να βγάλουν μία ακόμη ομόφωνη απόφαση για συνέχιση της παράνομης απεργίας μέχρι τελικής πτώσης ή ... κατάπτωσης. Η μεγάλη, σιωπηλή έως σήμερα, πλειοψηφία των συναδέλφων έχει ήδη επιστρέψει στην άσκηση του λειτουργήματός της.
    Υ.Γ. Για όλους κάποια στιγμή έρχεται η ώρα που πρέπει να επιλέξουν με ποιους θα πάνε και ποιους θα αφήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΠΙΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΧΑΣΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ. ΟΛΟΙ ΠΙΕΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ, ΟΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΒΑΣΤΑΚΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ, ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ, ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ. ΗΜΟΥΝ ΕΞΑΡΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΨΥΧΡΑΙΜΟΙ ΓΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ, ΟΠΟΤΕ ΜΕ ΛΥΠΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΣΤΩ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΜΗΝ ΠΙΚΡΑΘΩ ΚΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ...

    ΙΑΒΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η διαγραφή από την ΕΔΕ δεν είναι κάτι φοβερό μπροστά στην απειλή πειθαρχικών διώξεων γι'αυτούς που απέχουν, οπότε μην τον επικαλούμαστε σαν λόγο απουσίας μας από την συνέλευση. Επίσης θέλω να προτείνω την άσκηση του δικαιώματός μας ψήφου μέσω εξουσιοδοτήσεως σε συναδέλφους που θα είναι στη συνέλευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Γενική Συνέλευση είναι για εκείνους που δεν ντρέπονται να εκφράσουν δημόσια τη γνώμη τους. Όλες οι απόψεις έχουν τα επιχειρήματά τους και η δαιμονοποίηση της πλειοψηφούσας άποψης (όποια και αν είναι) αποτελεί μομφή στις δημοκρατικές διαδικασίες και άλλη μια απόδειξη ότι ο κλάδος δεν έχει εμπειρία τέτοιων διαδικασιών.Όσοι μπορούν, πρέπει να πάνε στη συνέλευση και όσοι δεν πάνε (ενώ μπορούν) να σεβαστούν την απόφαση των παριστάμενων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαριάνθη Παγουτέλη Εφέτης Αθηνών1 Δεκεμβρίου 2012 στις 2:11 μ.μ.

    Είναι αλήθεια ότι στις τελευταίες έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις υπήρχε κλίμα έντονα φορτισμένο, όμως αυτό δεν πρέπει να οδηγήσει σε πόλωση τους συναδέλφους που διαφωνούν μεταξύ τους ως προς τον τρόπο διεκδίκησης των αιτημάτων μας.
    Θα πρέπει να ξεκινήσουμε όλοι από το γενικά και ομόφωνα ελπίζω αποδεκτό θέμα ότι η περικοπή των αποδοχών μας έτσι όπως εξελίχθηκε, χωρίς αντίστοιχη περικοπή των αποδοχών των άλλων δύο κρατικών λειτουργιών, δεν συνιστά απλά ένα οικονομικό μας πρόβλημα επιβίωσης ή έστω αξιοπρεπούς διαβίωσης αλλά κυρίως συνιστά απαξίωσή μας και πλήρη απόρριψη και κατάλυση του ισότιμου με τις άλλες κρατικές λειτουργίες, θεσμού της Δικαιοσύνης!
    Από εκεί θα πρέπει να ξεκινήσουμε όλοι και με θάρρος να εκφράσουμε τις νομικές μας απόψεις για όσα συνέβησαν και εξακολουθούν να συμβαίνουν σε νομοθετικό πεδίο που προσβάλλουν το νομικό μας πολιτισμό και τις γενικές αρχές περί δικαίου που όλοι μας διδαχθήκαμε κάποτε.

    Από εκεί και πέρα είναι το λιγότερο ευθυνόφοβο να μη τολμούν οι δικαστές με παρρησία να παραστούν και να εκφράσουν σε Γενική τους Συνέλευση την άποψή τους περί του τρόπου των κινητοποιήσεων μας, πάντα μέσα στα πλαίσια του ευπρεπούς διαλόγου και των επιχειρημάτων από κάθε πλευρά μέχρι να βρεθεί η χρυσή τομή ή εν πάση περιπτώσει να αποφασίσει η όποια πλειοψηφία αυτή τη στιγμή επιτευχθεί στη Γενική μας Συνέλευση.
    Ξέρουμε όλοι ότι οι δικαστές μπορούν να πράττουν πάντα κατά συνείδηση ακόμη κι αν δεν συμφωνούν με την απόφαση της Γ.Σ. Σίγουρα η μυστική ψηφοφορία ίσως στις έδρες κάθε δικαστηρίου θα έλυνε το πρόβλημα της έκφρασης της πραγματικής βούλησης του εκλογικού σώματος, όμως αυτή τη στιγμή αυτό δεν μπορεί να υλοποιηθεί.
    Και εμείς δεν έχουμε χρόνο να περιμένουμε μια τέτοια ρύθμιση που ίσως πρέπει και αυτή να τη θέσουμε σαν θέμα στη Γ.Σ. για τις επόμενες φορές.
    Όμως τώρα έχουμε χρέος όλοι να είμαστε παρόντες όχι μόνο για να ψηφίσουμε αλλά κυρίως και για να ανταλλάξουμε απόψεις και επιχειρήματα και να καταθέσουμε τις προτάσεις μας.
    Ακόμη και για να κάνουμε και την αυτοκριτική μας για τις όποιες ευθύνες και εγγενή παθογένεια έχει το δικαστικό σώμα εν γένει, για την κατάντια της πολιτείας μας.
    Για να προχωρήσουμε και να περισώσουμε ό,τι περισώζεται ακόμη, πρέπει όλοι μας να ενδιαφερθούμε και να δώσουμε το παρόν στη Γ.Σ.
    Συμφωνώ απόλυτα με το διαχειριστή του μπλογκ αυτού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πόλύ εύκολο να κρυβόμαστε πίσω από τα κακώς κείμενα του συνδικασλισμού, όπως αυτός εκφράσθηκε τις περασμένες δεκαετίες για να δικαιολογήσουμε την απουσία μας από τη συνέλευση, προκειμένου να μην χάσουμε το σαββατιάτικο κομμωτήριο ή το σαββατιάτικο καφέ. Όποιος διαφωνεί με τη στάση του δσ της ένωσης ως τώρα, ας έρθει να το θέσει στη συνέλευση, τα μικρόφωνα ανοιχτά θα είναι. Ή μήπως θεωρεί κάποιος οτι η συνέλευση είναι απλώς μέσο αποσυμπίεσης της έντονης δυσαρέσκειας των δικαστών; Αν τελικά η τακτική γενική γίνεται για την αναπαραγωγή του συνδικαλισμού, τι νόημα έχει η παρουσία των Προέδρων των ανωτάτων Δικαστηρίων που τιμούν τη συνέλευση με την παρουσία τους, τι νόημα έχει η παρουσία εκπροσώπων κοινοβουλευτικών κομμάτων και εκπροσώπων της κυβέρνησης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελπίζω ότι δεν θα βγει και από αυτή τη Συνέλευση η εικόνα "Συνδικαλιστής Φωτόπουλος". Αν οι 50 που θα μείνουν για το λόγο αυτό στο τέλος το αποφασίσουν δεν θα μας φταίει κανένας άλλος , παρά μόνον ο εαυτός μας για το που θα πέσει το κύρος της ένωσης στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι εννοείς κ. 11:26 π.μ.
    ότι η διαφορετική άποψη δεν γίνεται σεβαστή;
    Εμποδίστηκε κάποιος να εκφράσει στη Γ.Σ. διαφορετική άποψη.

    Για παράδειγμα, η κ. Ευδοξία Κιουπτσίδου, Εφέτης Θεσσαλονίκης, σε έκτακτη Γ.Σ. δεν ανέπτυξε τις απόψεις της, για τη μη διακοπή των συνεδριάσεων των δικαστηρίων;
    Αν δεν υπερψηφίστηκε η άποψη της (άκουσα ότι πήρε 5 ψήφους), σημαίνει ότι οι παρόντες συνάδελφοι δεν σέβονται τη διαφορετική άποψη;

    Και γιατί δεν μιλιούνται μεταξύ τους οι "απέχοντες" και "μη απέχοντες", σε ποίο Δικαστήριο το είδες αυτό; Πάντως στο Δικαστήριο που υπηρετώ, και από όσα έχω πληροφορηθεί, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

    Από πότε ισχύει ότι στις Γ.Σ. "πρέπει να αποφασίσουν όλοι με την "κρατούσα" άποψη"; Αν δεν ψηφίσουν την "κρατούσα" άποψη, δηλαδή, τι θα πάθουν; Ή τι έπαθαν μέχρι τώρα;

    Αλλά, τίθεται και το ζήτημα: ποίος διαμορφώνει την "κρατούσα" άποψη;

    Αν εννοείς ότι η "ΚΡΑΤΟΥΣΑ" άποψη είναι η "ΠΛΕΙΟΨΗΦΟΥΣΑ" και ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΥΙΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟΤΑΤΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των συναδέλφων, τότε θα σου απαντήσω ότι ΕΣΥ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ, έστω και αν δεν συμφωνείς.

    Εκτός, εάν έχεις πρόβλημα με τις δημοκρατικές αρχές.

    ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΑΝ Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ, ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ;

    Αφού, όπως, προείπαμε, όλοι επικυρώνουν με τη στάση τους απέναντι στην "αποχή", τις αποφάσεις των προηγουμένων έκτακτων Γ.Σ.

    ΠΡΟΣΕΞΕ, ΟΜΩΣ, ΜΗΠΩΣ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ, ΑΥΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ, ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ 2.500 -3.000 και πλεον, ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ.
    Και τότε θα χάσεις το ούτως ή άλλως, αίολο επιχειρημά σου για πλειοψηφία 200 ατόμων υπερ της "αποχής".
    Και τότε "τι θα κάνεις χωρίς βαρβάρους";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σιγά κ. Ιαβέρη και κ. 11:40 (1-12),

    μην μας κατηγορήσετε, κιόλας, ότι
    ΟΣΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΗ Γ.Σ., "ΣΥΜΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1980"!!!!
    Τι άλλο θα σκεφτείτε να πείτε για να υποβαθμίσετε το ρόλο και τη σημασία των αποφάσεων της Γ.Σ;

    Πάντως, μέχρι τώρα, έχουμε και λέμε, "ΜΗ ΑΠΕΧΩΝ = Αθηναίος, φτωχος δικαστής, συνταγματικός, και προσφάτως εκσυγχρονιστής"
    "ΑΠΕΧΩΝ= Κλαζομένιος, καθόλου δικαστής, αντισυνταγματικός και προσφάτως αναχροντιστικός".

    ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η "ΑΠΟΧΗ" ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΤΕ.
    Προσέξτε: "ΤΟ ΓΑΡ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΘΛΙΨΕΩΣ ΓΕΝΝΑ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο δυναμικός Ιαβέρης που γράφει το ίδιο σχόλιο 2 φορές για να γίνει πιο πιστευτός, ξαναχτυπά. Ο κλασικός τύπος του Ελληναρά που αράζει με το φραπέ στην καρέκλα του και διαμαρτύρεται για όλους και για όλα. Θέλει να ψηφίσει αλλά να μην πάει αυτός στην κάλπη...να έρθει η κάλπη σ' αυτόν. Δε γουστάρει και πολύ το συνδικαλισμό και τους συνδικαλιστές αλλά .. όλα κι' όλα... να ψηφίζει στη συνδικαλιστική ένωση θέλει. Δηλώνει λάτρης της δημοκρατίας και των σύγχρονων τρόπων ψηφοφορίας, μόνο που βγάζει σπυράκια με όσους διαφωνούν με τις απόψεις του και δεν θέλει ούτε να τους ακούει. Η ανταλλαγή απόψεων ... περριτή. Τον ενοχλεί στ' αυτιά ο θόρυβος του ακροατηρίου. Απόψεις ίδιες με αυτές των συνταγματαρχών της 7ετίας. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ (ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ) ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΙΚΑΣΤΗΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αλλο ηλεκτρονική ψηφορορία,άλλο συνέλευση,μη μπερδεύεστε αγαπητοί συνάδελφοι.Στη συνέλευση προέχει η προφορικότητα της διαδικασίας,γι'αυτό και θα πρέπει να είμαστε όλοι παρόντες,ειδικά οι διαφωνούντες με την στάση της ένωσης,η οποία,ειρήσθω εν παρόδω,εκφράζει την πλειοψηφία των μελών της, όπως προκύπτει από τον αριθμό των συναδέλφων που συμμετείχαν στις αποχές και όχι των 200 ατόμων που ήταν παρόντα στις έκτακτες γ.σ. όπως μερικοί αρέσκεστε(?) να αναφέρετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλες οι φετινές γενικές συνελεύσεις ήταν σχετικά ήρεμες και χωρίς ιδιαίτερα "παρατράγουδα",σε αντίθεση με την περσινή έκτακτη γενική συνέλευση,όπου συνάδελφος μέλος του ΔΣ προπηλακίστηκε χωρίς κανένας από τους σημερινούς θιασώτες της μετριοπάθειας να διαμαρτυρηθεί και να καταγγείλει το γεγονός.Να θυμηθώ και την περίφημη έκτακτη γενική συνέλευση στο Παρκ το έτος 2005,όπου αποδοκιμάστηκαν διάφοροι.Μερικοί ξεχνούν εύκολα.Δεν υπάρχει καμμία δικαιολογία γιά όσους δεν προσέλθουν στην γενική συνέλευση στις 8/12.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όσοι προτείνετε την ηλεκτρονική ψηφοφορία, ή τη μυστική ψηφοφορία στα δικαστήρια,
    απαντήστε μου. Ποία πρόταση θα ψηφίσετε αφού δεν θα την ακούσετε;
    Στη Γ.Σ. δεν πρέπει να γίνεται ανάπτυξη των προτάσεων, συζήτηση επ΄ αυτών, διάλογος και μετά ψηφοφορία;
    Θα είστε "προαποφασισμένοι", όπως κατηγορείται τους άλλους;

    Τα "έχετε παίξει εντελώς", από τη μέχρι τώρα παταγώδη αποτυχία σας, νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με το μαλακό "κλαψομαρία ή κλαψομάριε" 11:26 (1-12).

    Ποίοι δεν μιλιούνται μεταξύ τους; Σε πληροφορώ ότι όλοι μιλιούνται μεταξύ τους, "απέχοντες" ή όχι.
    Αν εσένα δεν σου μιλούν, μάλλον κάτι κακό τους έχεις κάνει εσύ. Αλλιως δεν εξηγείται.
    Θεωρείς "διαφωνία" με την ένωση, τον διασυρμό αυτής και των μελών της, ανά το πανελλήνιο, μέσω διαδικτύου, από την κ. Μαρία Χασιρτζόγλου, τον κ. Κτιστάκη (αυτός "ξαναχτύπησε" χθές στα νέα, το ίδιο προκλητικός και εκτός τόπου και χρόνου)και άλλους.

    Αν εννοείς ότι αυτούς δεν μιλούν οι συνάδελφοι, και ότι αυτούς απείλησαν με συλλογικές αγωγές, συμφωνώ μαζί τους. Πολύ καλά κάνουν. Δεν θα ανέχονται να τους προσβάλει ο "πάσα ένας" όπως του γουστάρει, για να δείξει ο ίδιος τη νομιμοφροσύνη του προς τους υψηλότερα ισταμένους και να εξυπηρετήσει τις δικές του φιλοδοξίες.
    Η διαφορετική άποψη γίνεται σεβαστή στη Γ.Σ., αλλά ακολουθούμε, δημοκρατικά, την άποψη της πλειοψηφίας, όπως ψηφιστεί.
    Κατάλαβες, κλαψομαρία;




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γιατί να μην μπορούν να εξουσιοδοτηθουν από άλλους οι συνάδελφοι που δεν θα μπορέσουν να παρευρεθούν;η ένωση εισαγγελέων εφαρμόζει αυτή την πρακτικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μόλις άκουσαν για ηλεκτρονικές ψηφοφορίες, κάλπες αντί βοής, έλλειψη σεβασμού στη διαφορετική άποψη, οι γνωστοί οχλαγωγούντες κλακαδόροι άρχισαν - όχι να αντιτείνουν κάτι - αλλά τους χαρακτηρισμούς: "παπαγαλάκι", "κλαψομαρία" κλπ. Δείχνουν έτσι και το πόσο "δημοκρατικοί" και "ανεκτικοί" θα είναι και στη συνέλευση. Κατά τα άλλα ο χαρακτηρισμός "ασχημονούντες Κλαζομένιοι" τους πειράζει. Αφού λοιπόν το ύφος και το ήθος αυτό είναι συνάδον με τη δικαστική ιδιότητα, ας αρχίσουν να γράφουν έτσι και τις αποφάσεις τους. Η αλήθεια είναι ότι κάποιοι θέλουν να παίξουν το παιχνίδι τους (είδαμε ήδη πρώην πρόεδρο της ΕΔΕ να πολιτεύεται με τη ΝΔ, αργότερα μπορεί να δούμε άλλους ως πολιτευτές άλλων κομμάτων με πιο "επαναστατικό" χαρακτήρα ή σε ρόλο "λαϊκού επιτρόπου", αν τελικά καταλυθεί ο κοινοβουλευτισμός γιατί εκεί οδηγούν τα πράγματα ορισμένοι συνειδητά ή ασυνείδητα). Οπότε, αφού μόνο η ανόθευτη και καθαρή έκφραση της βούλησης των συναδέλφων δεν ενδιαφέρει, τα πράγματα είναι απλά: 1. Από την άλλη Δευτέρα οι "αγωνιστές" θα συνεχίσουν την αποχή τους εκδικούμενοι την Ελληνική κοινωνία για τις περικοπές που ψηφίστηκαν με το Ν 4093/12 και βγάζοντας κατ' εξαίρεση αποφάσεις για να δείξουν κοινωνικά ευαίσθητοι σε άλλους "αγωνιστές", 2. Οι σεβόμενοι το Σύνταγμα και τη νομιμότητα (ή "κλαψομαρίες" ή "παπαγαλάκια") θα συνεχίσουν να ασκούν τα καθήκοντά τους έστω και με προσκόμματα από τους "αγωνιστές" και 3. Η Δικαιοσύνη θα έχει βυθιστεί σε βαθιά κρίση και ανυποληψία. Αλλά τότε είναι δουλειά των κατά το Σύνταγμα επιφορτισμένων για την εποπτεία της Δικαιοσύνης (Υπουργού κατ' άρθρο 91 του Σ και πειθαρχικών οργάνων των Ανωτάτων Δικαστηρίων) να ασκήσουν τα καθήκοντά τους. Άλλωστε ο καλός ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Απάντηση στον ανωνυμο 2/12/2012,3:42 π.μ.:Το καταστατικό της Ενωσης Εισαγγελέων προβλέπει την ψηφοφορία μέσω εξουσιοδοτήσεως,ενώ το δικό μας οχι,αλλά νομίζω ότι άτυπα μπορεί να γίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μην προσβάλλετε όλους τους εκπροπώπους μας στο δ.σ.. Επειδή βρέθηκε κάποιος δικαστής και μεταπήδησε εν μία νυκτί από τη δικαστική στην εκτελεστική εξουσία, δεν σημαίνει ότι όλοι είναι ίδιοι. Αυτή αποτελεί μία μελανή ιστορία του δικαστικού σώματος. Την οποία πρέπει να την καταδικάζουμε εμπράκτως. Αλλά σας είδα και όταν είχε έρθει στο Ειρηνοδικείο, όντας υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ, τρέχατε να τον χαιρετίσε, το ίδιο θα κάνετε και στην γενική συνέλευση μεθαύριο, αν έρθει...... μετά τη δήλωση περί της "αναγκαιότητας των περικοπών των αποδοχών μας" στο Έθνος, τις δηλώσεις κατά του κοινοβουλευτισμού κλπ. Είναι βέβαιο, ότι τα πράγματα θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά εάν ήταν άλλος Πρόεδρος στην Ένωση πριν δύο χρόνια και δεν θα μαζεύαμε τώρα τα αποκαϊδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ 1 Δεκεμβρίου 2012 4:55 μ.μ. και 5:17 μ.μ. (ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ).

    Ο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΝΟΣ ΣΑΣ, ΜΕ ΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ, Η ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΙΞΑΤΕ (ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΩ!) ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΜΟΥ. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ (ΗΔΗ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ...). ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΚΑΛΠΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΑΝΕΙ ΠΟΣΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΛΕΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΔΙΕΞΟΔΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΦΘΟΡΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ (ΧΩΡΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΟΣΤΟΣ, ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ...

    ΙΑΒΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανωνυμε 1 Δεκεμβρίου 2012 12:59 μ.μ., εισαι ο ιδιος που ελεγε πριν μια εβδομαδα οτι τα περισσοτερα Πρωτοδικεια της περιφερειας εχουν διακοψει την αποχη;
    Καλως τον, δεν σε εχω ξεχασει.
    Σημερα εγραψες οτι η "σιωπηλη πλειοψηφια ασκει κανονικα τα καθηκοντα της".
    Περιμενω οκτώ ημερες να μου πεις, σε ποια Πρωτοδικεια εχει διακοπεί η αποχή. Συγκεκριμενα. Αλλιως εχω καθε δικαιωμα να σου πω ευθεως οτι λες ψεμματα.
    Μην ακούτε τα παπαγαλακια συναδελφοι, η αποχη συνεχιζεται απο την συντριπτικη πλειοψηφια και πρεπει να συνεχισθεί.
    Αν κανουμε πίσω ΤΩΡΑ, χασαμε τα παντα.
    Ειναι αδιανοητο να υποχωρησουμε χωρις να κερδισουμε ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μήπως πρέπει να γίνονται πιο συχνά τακτικές γενικές συνελεύσεις; Π.χ. ανά δίμηνο;

    Με τόσα συσσωρευμένα προβλήματα που έχει το Σώμα τι να σου κάνει μία ΓΣ το χρόνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μαλιστα... σεβομαστε την αντιθετη αποψη..
    μολις ομως τολμησουμε να ψελλισουμε κατι διαφορετικο, ξεκιναει η επιθεση.. υπαλληλισκοι, εξαρτημενοι, αβουλοι, αντιδημοκρατικοι, κ.α..
    αμα οιι δικηγοροι διαβαζουν εδω μεσα, δεν μπορουν παρα να δωσουν δικιο σε τεως προεδρος του ΔΣΑ που μιλουσε οτι οι νεοι δικαστες που βγαινουν απ' την ΕΣΔΙ εχουν καβαλημενο το καλαμι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. κ. Ιαβέρη,
    δεν διαφωνώ μαζί σου για ηλεκτρονική ψηφοφορία ή μυστική ψηφοφορία με κάλπη.
    Αντίθετα, έτσι, θα πάψεις να έχεις το ανεδαφικό επιχείρημα των 200 οχλαγωγούντων ψηφισάντων.
    Αν και σε σύνολο 200 ψηφισάντων, 5 ψηφίσαντες κατά της "στάσης", δείχνει το χάος μεταξύ των δύο απόψεων. Το ίδιο ποσοστό, θα υπάρξει και με τους άλλους δύο τρόπους ψηφοφορίας που προτείνεις (είναι βέβαιο, όπως προκύπτει από το ποσοστό των "στασιαζόντων").

    Και τότε να δείς κλάμα η "κλαψομαρία".

    Θυμήθηκα, όμως, και ένα σχετικό παιδικό τραγουδάκι, για τους θρηνούντες για τα αποτελέσματα των Γ.Σ. και ότι για το ότι δεν μιλιούνται μεταξύ τους οι συνάδελφοι, και γι΄ αυτό φταίει ποιος; (φυσικά η "αποχή"). Και ο αναχρονιστικός συνδικαλισμός του 1980!!!

    "Η μικρή Ελένη κάθεται και κλαίει γιατι δεν την παίζουνε οι φιλενάδες της...".

    Και για τα "παπαγαλάκια":
    Τραγουδούσαμε, παίζοντας:
    Παπαγάλε θες καφέ;
    και ο Ιαβέρης είπε: ΝΑΙ.

    Ας ευθυμήσουμε και λιγάκι. Καλό κάνει.

    Και στην ουσία: Όλοι στη Γ.Σ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Με λυπεί που στις ΓΣ το πρωί έρχονται πολλοί και το απόγευμα στην ψηφοφορία μένουν λίγοι (εξαίρεση αποτελούν οι έκτακτες). Πού πάνε όλοι; γιατί φεύγουν; γιατί φεύγει και η ηγεσία; γιατί δεν μένει και η κα Πρόεδρος του ΑΠ για να ψηφίσει;
    Αν στο τέλος μένουν 50 ή 100 φταίνε αυτοί που μένουν ή αυτοί που φεύγουν;
    Δεν είναι σωστό να κάθεσαι στον καναπέ του σπιτιού σου και μετά να κρίνεις αν σου αρέσει η απόφαση ή όχι και πόσοι ψήφισαν.
    Εν τέλει η μη υπακοή στην όποια απόφαση της ΓΣ δεν συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα.
    Ο καθένας ξέρει τι πρέπει να κάνει και αποφασίζει για τον εαυτό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  34. κ. 12:59 (1-12)
    Είμαι από αυτούς που «επέστρεψαν στην άσκηση του λειτουργήματος τους» μετά την 21-11-2012.
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ, όμως, ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΣΑΙ αυτή μου την απόφαση, όπως και αρκετών άλλων συναδέλφων, για να εξυπηρετήσεις τις δικές σου απόψεις.
    Η «μεγάλη έως σήμερα πλειοψηφία των συναδέλφων» μόνο «σιωπηλή» δεν ήταν. Συμμετείχε ο καθένας με το ονοματεπώνυμο του στη «στάση», κανένας δεν ήταν, ούτε είναι, «σιωπηλός».
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΕ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ Θ΄ ΑΦΗΣΕΙ. (πολύ θα το ήθελες, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι).
    Εγώ και όσους από τους ανωτέρω συναδέλφους γνωρίζω, ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΜΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ της ΕΔΕ ,
    ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ, ΠΛΕΟΝ, ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ, ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ Ο ΔΙΑΔΙΚΟΣ.
    Σε καμία περίπτωση δεν επιλέξαμε να αφήσουμε την ένωση και να έρθουμε με τους «φτωχούς δικαστές» και τους «Αθηναίους». Οι θέσεις αυτές μας βρίσκουν ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ (Συνταγματικά) αντίθετους.
    ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ περίπου ΜΗΝΕΣ, του ΑΓΩΝΑ καθενός από μας, εν μέσω των ειρωνειών και της δημόσιας χλεύης των ελάχιστων μη «απεχόντων», με προεξάρχοντες την κ. Χασιρτζόγλου και τον κ. Κτιστάκη. Αυτό μας έλειπε.
    Να προσμετρηθούμε υπέρ των απαράδεκτων και εντελώς απαξιωτικών απόψεων για τη δικαιοσύνη των προαναφερθέντων.
    ΠΟΛΥ ΒΙΑΣΤΗΚΕΣ ΝΑ «ΚΑΥΧΗΘΕΙΣ» ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ, χωρίς την άδεια μας.
    Αλλά τι να κάνεις και συ; Αφού δεν έχεις «οπαδούς» κοιτάζεις με τα «κιάλια» μήπως ξεφύγει κανένας από το αντίπαλο «στρατόπεδο» και τον «στρατολογήσεις» προς όφελος σου.
    ΑΠΕΤΥΧΕΣ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ και ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ πάντα στο πλευρό της ΕΔΕ. Προς το παρόν παύουμε να «στασιάζουμε» προς όφελος των πολιτών.
    Μην ξεγελιέσαι, όμως, όταν χρειαστεί και πάλι ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ, όλοι οι «ΚΑΘΟΛΟΥ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Διαφωνώ απόλυτα με τον ανώνυμο "2 Δεκεμβρίου 2012 12:59 μ.μ." ως προς τον υπαινιγμό για τον Αθανασίου.

    Είναι αναφέρετο δικαίωμα κάθε Έλληνα πολίτη να ασχοληθεί με την πολιτική, αφού παραιτηθεί από ενδεχόμενο ασυμβίβαστο. Και μακάρι η Πατρίδα μας να κυβερνούνταν από Δικαστές αφού δεν υπάρχει κανένα μέτρο σύγκρισης Δικαιοσύνης και Εντιμότητας και Οξυδέρκειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η παρανομία δεν έχει κανόνες, όπως απαρτία, πλειοψηφία. Εχει μόνο την επίτευξη του στόχου. Μακιαβελισμός. Ο κάθε πολίτης που θεωρεί οτι θίγεται κατά τρόπο που αντίκειται στο Σύνταγμα ( θα επικαλέιται το 120 Σ ), θα έχει κάθε δικαίωμα να παραβιάζει το νόμο. Σε τι διαφέρει η Δικαιοσύνη από τα Εξάρχεια? Μήπως στο ότι μισθοδοτείται από τον Ελληνικό λαό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Προς ανώνυμο 2 Δεκεμβρίου 2012 5:32 μ.μ

    ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ ΟΣΩΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ ΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΔΟΥΛΕΥΩ ΟΣΟ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ (ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΜΥΩΠΙΚΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΞ ΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΣΟΥ...)

    ΙΑΒΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τις τελευταίες ημέρες κυκλοφόρησε μεταξύ των συναδέλφων ενημερωτικό σημείωμα σοβαρού πανεπιστημιακού και Δικηγόρου Θεσσαλονίκης, ο οποίος, αν κατάλαβα καλά και δεν τον αδικώ, μας συστήνει να ασκήσουμε αμέσως το ένδικο βοήθημα του άρθρου 5 παρ. 5 Ν. 3038/2002 ενώπιον του "Μισθοδικείου" και αίτηση ακύρωσης της απόφασης Υ.Α. ΥΠΟΙΚ οικ. 2/83408/0022/14-11-2012 ενώπιον του ΣτΕ, επειδή τα κλασικά ένδικα μέσα και βοηθήματα του ΚΔΔ είναι χρονοβόρα και όχι εξίσου αποτελεσματικά. Πληροφορούμαι μάλιστα - και το λέω αυτό με κάθε επιφύλαξη - ότι μεγάλος αριθμός συναδέλφων από Θεσσαλονίκη και γενικά βόρεια Ελλάδα κινείται συλλογικά προς αυτή την κατεύθυνση. Η ΕΔΕ το έχει αυτό υπόψη της; Μπορεί να μας ενημερώσει για το θέμα; Μήπως πρέπει να το συζητήσουμε και να ενεργήσουμε όλοι με τον ίδιο τρόπο για να προλάβουμε τη λαίλαπα του Ιανουαρίου που είναι προ των πυλών ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μακιαβελισμος...Χμ...Μάλλον εξ ιδίων κρίνουν τ'αλλότρια μερικοί...Αυτό για την έλλειψη κανόνων, ορίων, πίστης στο Σύνταγμα προσθέτω, αρκεί να επιτευχθεί ο στόχος, γιατί μόνο αυτό θέλουμε, κατι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει!Να επιτευχθεί ο στόχος...Ποιοι το αναμασούν κάθε λίγο, ποιοι νοιάζονται για την επίτευξη των "στόχων"...?, να ψηφιστούν τα μνημόνια, να επιτευχθουν οι ( ανέφικτοι) "στόχοι", να μας βγουν κάπως τα νούμερα, να ευημερησουν οι αριθμοί και ας πεθαίνουν οι άνθρωποι (κυριολεκτικά και μεταφορικά...).Μακιαβελισμος...Και Σοπενχάουερ..."Η τέχνη του να έχεις πάντα δίκαιο!".Ευαγγέλιο το έχουν κάποιοι.Οι ίδιοι...Οι ίδιοι που προσπαθούν να πείσουν ότι δεν αντικατοπτρίζει το είδωλό τους ο καθρέπτης, αλλά εμάς.Τους...καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Να δω τι νόημα θα έχουν όλα αυτά τα σχόλια μετά τη ΓΣ, όπου αναμένεται να ακουστεί απο ανώτατους οτι όποιος συνεχίσει την αποχή μετά τις 8.9.2012 θα βρεθεί αντιμέτωπος με το αίτημα της οριστικής απόλυσης.
    Καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Νάτη και η τελευταία απειλή,
    ενόψει της Γ.Σ.

    ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΛΥΣΗ.
    ΓΙΑΤΙ;
    Επειδή η "στάση" είναι αντισυνταγματική για ορισμένους.
    Ας δεχτούμε ότι η "στάση" πράγματι είναι αντισυνταγματική και επιφέρει την ποινή της οριστικής απόλυσης.

    Γιατί αυτό ισχύει ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 8-12;

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ "ΣΤΑΣΙΑΖΟΝΤΕΣ" ΠΡΙΝ ΤΙΣ 8-12, ΘΑ ΔΩΘΕΙ "ΧΑΡΗ";

    Εάν είναι κάτι παράνομο είναι από την αρχή και για όλους, δεν γίνεται μετά.
    Επομένως, όλοι οι Δικαστές, όλων των κλάδων και όλων των βαθμίδων, εκτός από τους γνωστούς Μ. Χασιρτζόγλου, Γ. Κτιστάκη και 5-6 ακόμη, πανελλαδικά, πρέπει να απολυθούν.

    Εντάξει, τότε.
    Ας μείνουν να δικάζουν η Εφέτης που αναρωτιέται πως "θα δικάσει τον ευατό της και τι θα απαντήσει στον εργοδότη της",
    και ο Αντεισαγγελέας που καταγγέλει ότι "το έτος 2009 εισπράξαμε χρήματα που δεν έπρεπε" (μαζί με όλους και τον ευατό του).

    ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΟΜΩΣ, ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ;
    ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, ΟΧΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ,
    ΑΛΛΑ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΜΑΣ (λόγω της συγκυρίας).

    ΜΕ ΓΕΙΑ, λοιπόν, Η ΝΕΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ/ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ/ΔΙΚΑΣΤΩΝ.

    Υ.Γ. 1. Υπάρχουν και ένδικα μέσα.
    Υ.Γ. 2. Τα "παπαγαλάκια" πρόσφατα, μεταλάχθηκαν σε "κοράκια";

    Πάντως, ακόμη και αν τα "κοράκια" εξολοθρεύσουν όλα τα "αηδόνια", πάλι "κοράκια" μένουν, "αηδόνια" δεν θα γίνουν ποτέ.

    Ένας "καθόλου" και "κλαζομένιος" Δικαστής.








    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Θελετε να μου πειτε, οτι θα τολμησει καποιος απο την ηγεσια του ΑΠ να μιλησει για οριστικη απολυση ενωπιον της συνελευσης, σε περιπτωση συνεχισης;
    Καλυτερα να μην το κανει...

    Υ.Γ. Επιμενω, η Γενικη Επιτροπος των ΔΔ κυρια Διακομανωλη, εχει απευθυνει αναλογα εγγραφα για διωξεις και περικοπες μισθων των διοικητικων δικαστων; Το ελεγκτικο συνεδριο;
    ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΛΑΔΗ;
    ΓΙΑΤΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ;
    Ν Ι Σ Α Φ Ι ΠΙΑ!
    Διώξτε μας ολους λοιπον.
    ΑΙΣΧΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανωνυμε 3 Δεκεμβρίου 2012 6:41 μ.μ., πραγματι υπαρχει αυτη η κινητικοτητα.
    Ομως σε πληροφορω οτι το παμμεγιστο Ελληνικο Κρατος, που ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΙ (και κατα προτιμηση οταν προκειται να στραφει εναντιον της Δικαιοσυνης) εχει ανοικτά και τα ματια και τα αυτια του, ετοιμαζεται να...καταργησει τη δυνατοτητα προσωρινης διαταγής ωστε να μην ανασταλει προσωρινα η ισχυς...
    Τοσο μισος πλεον η πολιτεία σε βαρος μας.
    Και εχεις εδω τα καθε λογης παπαγαλακια να διαγκωνιζονται σε χλευασμό κατα των συναδελφων και προσκύνηση της εξουσιας.
    Μηπως τελικα πρεπει οντως να παραιτηθουμε, να γλυτωσουμε απο ολον αυτον τον καρκινο;
    Και να μεινουν οι "ΑΘΗΝΑΙΟΙ" και "ΦΤΩΧΟΙ" δικαστες να εργαζονται με 600 ευρω το μηνα (μην γελατε, ειδατε το 45% στη φορολογια για εισοδηματα ανω των 26.000 ευρω;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γιατί δεν δημοσιεύτηκε το τρίτο μου σχόλιο; (δεν νομίζω ότι εξύβρισε ή προσέβαλε κάποιον)

    ΙΑΒΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Γιατί δεν δημοσιεύτηκε το τρίτο μου σχόλιο;

    4 Δεκεμβρίου 2012 3:49 μ.μ.

    ============΄
    Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή σε εκκρεμότητα σχόλιο με το ψευδώνυμό σας. Αν εννοείτε ότι τη στιγμή που το γράψατε δε δημοσιεύθηκε αμέσως, ξεχνάτε ότι έχουμε και άλλες υποχρεώσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΗΝΥΜΑ ΕΣΤΑΛΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.

    ΙΑΒΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΟΧΙ, κ. 12:12 (3-12).
    Δεν πρέπει να παραιτηθούμε, για να "τους γλυτώσουμε από μας".
    Πρέπει να παραμείνουμε στο λειτούργημα μας και να μην παραδώσουμε τη Δικαιοσύνη στους "Αθηναίους" και τους "φτωχούς" Δικαστές.
    Δεν θα τους χαρίσουμε τις σπουδές μας, τον κόπο μας, τα ξένυχτια μας, την γεναιότητα και την περηφάνια μας.
    Εδώ θα μείνουμε και θα αγωνιζόμαστε για την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης και την ορθή απονομή αυτής στους πολίτες.
    Σιγά, μην τους βοηθήσουμε, κιόλας, να μας ξεφορτωθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλε μου συναδελφε 5 Δεκεμβρίου 2012 1:15 π.μ., να εισαι σιγουρος οτι δεν θα τους κανω τη χαρη, θα ειμαι πραγματι ο τελευταιος που θα τους απαλλαξει απο την παρουσια του.
    Αλλά ερχεται και η ωρα που σε παιρνει το παραπονο πια.
    Ο καθε ασχετος και εγκαθετος σε εξυβριζει και σε χλευαζει, καποιοι παπαγαλοι συναδελφοι (ευτυχως ελαχιστοι) αρθρογραφουν για να πουλησουν εκδουλευση στην εξουσια στρεφομενοι εναντιον μας, η ηγεσια μας στρεφεται εναντιον μας με...περικοπες αποδοχων, η κυβερνηση μας εξοντωνει οικονομικα, μας βαζουν βομβες, μας ταλαιπωρουν καθε λογης δικομανεις, υπουργοί λένε οτι δεν...κανουμε το πατριωτικο μας καθηκον, τα πειθαρχικα αυξανονται, οι δικαστικες διακοπες βαινουν σε αναστολη.
    Αλλά, καλέ μου συναδελφε, να εισαι σιγουρος, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΚΥΨΟΥΜΕ.
    Ευχαριστω για την απαντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Παρά το γεγονός ότι ήθελα να συμμετάσχω στη ΓΣ του Σαββάτου, δυστυχώς οικογενειακοί λόγοι (χειρουργείο συγγενικού μου προσώπου) με αναγκάζουν να λείψω.
    Ζητώ συγνώμη από τα υπόλοιπα μέλη για την απουσία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αγαπητέ συνάδελφε περαστικά στο συγγενικό σου πρόσωπο.Να πάνε όλα καλά και καλή δύναμη.Πάνω από όλα η υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Συγχωρημένος κ. dikastis,

    περαστικά στο συγγενικό σου πρόσωπο.

    Ευχαριστούμε πολύ για τον κόπο και τον χρόνο που αφιερώνεις για την πολύπλευρη ενημέρωση μας κυρίως, αλλά και για την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αγαπητέ συναδελφε dikastis.gr, προσωπικα δεν γνωριζω ποιος εισαι, αλλά θελω ειλικρινως να σου μεταφερω τα περαστικα για το συγγενικο σου προσωπο και να σου απευθυνω κι εγω με τη σειρα μου τις ευχαριστιες μου που μας εδωσες αυτο το βημα, που μετα απο δεκαετιες καταδικης στη σιωπη οι δικαστες απεκτησαν φωνη και επαψαν να ειναι οι σιωπηλοι υβριζομενοι, που αγνοησες πιθανον επιφυλαξεις απο τις μονολιθικες νοοτροπιες του στυλ "ο δικαστης μιλαει με τις αποφασεις του".
    Σε ευχαριστούμε φιλε.
    Χίλια μπραβο για το σθενος σου και την ορθη διαχειριση.
    Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΟΛΟΙ ΣΤΗ Γ.Σ. ΛΕΜΕΕΕΕ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ