Σελίδες

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΞΕΧΕΙΛΙΣΕ…



            Έχοντας καταλαγιάσει ο θόρυβος από την προχθεσινή Γενική Συνέλευση της ΕΔΕ θέλαμε με νηφαλιότητα να κάνουμε την αποτίμηση του έργου της και της κατάστασης στην οποία βρίσκεται η Ένωση. Έχουμε την εδραία πεποίθηση ότι υπάρχει ένα τεράστιο έλλειμμα δημοκρατίας, μια δυσανεξία και απέχθεια στην διατύπωση της διαφορετικής γνώμης και εν τέλει η ενσυνείδητη αποδοχή ότι ο αυταρχισμός στη διοίκηση των κοινών είναι κάτι θεμιτό. Τις παραπάνω σκέψεις μας τις βασίζουμε στα όσα έλαβαν χώρα τις τελευταίες ημέρες.

            Από την προηγούμενη εβδομάδα (1η Δεκεμβρίου) είχαμε έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρόεδρο και 1 μέλος της Εφετειακής Επιτροπής Θεσσαλονίκης, προκειμένου να διανεμηθεί στους συναδέλφους που ταξίδευαν με το λεωφορείο της Ένωσης από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα, η ανακοίνωσή μας με ημερομηνία 21-11-2014 με την οποία καλούσαμε σε συνειδητή αποχή από το πρώτο μέρος της Συνέλευσης και σε μαζική συμμετοχή στο δεύτερο μέρος. Η  Πρόεδρος του ΔΣ της Ένωσης θεωρώντας ότι το περιεχόμενο της ανακοίνωσής μας κινούνταν σε λάθος κατεύθυνση προέτρεψε τον Πρόεδρο της Εφετειακής Επιτροπής Θεσσαλονίκης να αρνηθεί να διανείμει τις σχετικές ανακοινώσεις, πράγμα το οποίο και τελικά έγινε. Σημειώνουμε ότι είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της Ένωσης που ενημερωτικό υλικό εκλεγμένων μελών του ΔΣ δεν φτάνει στους συναδέλφους- αποδέκτες του. Πιο σημαντικό ωστόσο από την καθαυτή πράξη της μη διανομής του υλικού είναι το γεγονός ότι πλέον η διακίνηση των απόψεων και των ιδεών εντός της Ένωσης θα πρέπει να υπόκειται στον προληπτικό έλεγχο της Προέδρου του ΔΣ. Εκδηλώνοντας την έντονη διαμαρτυρία μου για την συμπεριφορά αυτή ο πρώτος από μας αποχώρησε άμεσα από το ΔΣ της 5ης Δεκεμβρίου.
            Κατά την ΓΣ της 6ης Δεκεμβρίου καταθέσαμε με τις υπογραφές άλλων 30 συναδέλφων μεταξύ των άλλων και πρόταση για διενέργεια καταστατικής συνέλευσης μέχρι τον Ιούνιο του 2015, προτείνοντας ενδεικτικά 3 διατάξεις του καταστατικού που χρήζουν αλλαγής (ασυμβίβαστο μέλους του ΔΣ και οποιασδήποτε συμβουλευτικής θέσης στην εκτελεστική εξουσία, ανώτατο όριο θητειών σε αιρετά όργανα, αναβάθμιση του ρόλου των εφετειακών επιτροπών). Η Πρόεδρος του ΔΣ ζήτησε να μην εισαχθεί η πρότασή μας προς ψηφοφορία διότι κατά το άρθρο 24 παρ. 2 του Καταστατικού απαιτούνταν η πρόταση του 1/10 των μελών και άρα περίπου 300 συναδέλφων. Με το επιχείρημα αυτό τελικά η πρότασή μας δεν εισήχθη προς ψηφοφορία. Η δική μας θέση την οποία υποστηρίξαμε στην ΓΣ ήταν η εξής: Το άρθρο 6 παρ. 3 του Καταστατικού προβλέπει ότι η Γενική Συνέλευση βρίσκεται σε απαρτία όταν παρίσταται το ¼ των μελών, δηλαδή περίπου 750 συνάδελφοι. Είναι μια διάταξη η οποία δεν εφαρμόστηκε ποτέ στην πράξη διότι κανείς δεν έθεσε ποτέ ζήτημα έλλειψης απαρτίας στις ΓΣ. Έγινε ωστόσο δεκτό κατά την προχθεσινή ΓΣ ότι το Ψήφισμα που κατατέθηκε με πρόταση του Προεδρείου ήταν έγκυρο και δεν υπήρχε ζήτημα έλλειψης απαρτίας, έστω κι’ αν απαιτούνταν 750 παριστάμενοι συνάδελφοι, ενώ η πρόταση η δική μας δεν κατατέθηκε προς ψηφοφορία για το λόγο ότι έλλειπε ο αριθμός των 300 συναδέλφων! (Η δεύτερη πρόταση που καταθέσαμε για διεξαγωγή της Γενικής Συνέλευσης του Δεκεμβρίου του 2015 σε 2 ημέρες καταψηφίστηκε από την πλειοψηφία των συναδέλφων).
            Στην ίδια Συνέλευση επιχειρήθηκε να υποβαθμιστεί η πολύ σπουδαία επιτυχία της έκδοσης διαταγής πληρωμής για τους οφειλόμενους μισθούς αναδρομικά από το 2012. Ενώ αναγνωρίστηκε σε ένα θεωρητικό επίπεδο ότι ήταν μια θετική εξέλιξη, ωστόσο η ΓΓ της Ένωσης στην ομιλία της προέτρεψε τους συναδέλφους να ακολουθήσουν την οδό των αγωγών στα Διοικητικά Δικαστήρια, χωρίς να εξηγήσει τον λόγο της επιλογής αυτής. Γνωρίζουν όλοι ότι η τελική επιτυχία στην άσκηση ενδίκων βοηθημάτων συναρτάται άμεσα από την μαζικότητα στην άσκησή τους, ώστε να αποτελέσουν διαπραγματευτικό χαρτί στις μελλοντικές συζητήσεις με την Κυβέρνηση. Εξαιτίας μιας μικρόψυχης θεώρησης των ζητημάτων θυσιάστηκε το συμφέρον του κλάδου στο υπέρτερο «συνδικαλιστικό» συμφέρον. 
            Μέχρι και την λήξη της θητείας του προηγούμενου ΔΣ (τέλος Μαΐου 2014) το Προεδρείο τηρώντας τις τυπικές προϋποθέσεις καλούσε έστω και σπανιότατα και τα λοιπά μέλη του ΔΣ σε Συμβούλιο. Με την ανάληψη των καθηκόντων του νέου ΔΣ και αφού οι θέσεις διανεμήθηκαν αποκλειστικά μεταξύ των μελών της πλειοψηφίας, δεν υπάρχει ούτε καν τηλεφωνική ενημέρωση για τα ουσιώδη θέματα του δικαστικού σώματος. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι για την ημερομηνία σύγκλησης της ΓΣ ενημερωθήκαμε εκ των υστέρων, ενώ δεν είχαμε καμία ενημέρωση για το Διεθνές Συνέδριο Δικαστών,  τις προτάσεις που θα καταθέταμε, τα μέλη που θα μας εκπροσωπούσαν (όλα από την πλειοψηφία του ΔΣ). Η υπερπροβολή των μελών της πλειοψηφίας του ΔΣ γίνεται ολοφάνερη σε κάθε έγγραφο που διακινεί η ΕΔΕ (από το θέμα των κατασκηνώσεων, των αγωγών ενώπιον των Διοικητικών Δικαστηρίων, μέχρι και τις βραβεύσεις των παιδιών των συναδέλφων που πέτυχαν σε εξετάσεις στα ΑΕΙ).
            Για να μην υπάρχει καμία ψευδαίσθηση σε κανέναν συνάδελφο για τον τρόπο λειτουργίας του ΔΣ, για το ότι δεν υπάρχει ούτε διάλογος, ούτε εποικοδομητική συζήτηση, αλλά μια εκ των προτέρων ειλημμένη απόφαση του Προεδρείου που απλά επικυρώνεται με την ψήφο των μελών της πλειοψηφίας, υπενθυμίζουμε ότι από τις δεκάδες προτάσεις που καταθέσαμε όλα αυτά τα χρόνια, δεν υπερψηφίστηκε ούτε μία. Και τούτο παρά το γεγονός ότι εκ των υστέρων η κ. Πρόεδρος του ΔΣ αναγνώριζε την ορθότητα κάποιας από τις προτάσεις μας. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι σε πρόσφατο ΔΣ η κ. Πρόεδρος αναγνώρισε ότι ήταν ορθή μια πρόταση που είχαμε καταθέσει πριν από 2 χρόνια στην ΓΣ περί καταχώρησης στον τύπο δημοσιευμάτων που θα ενημέρωναν την κοινή γνώμη για την αιτία των κινητοποιήσεών μας, αν και κατά τη συγκεκριμένη ΓΣ αντιπάλεψε με ιδιαίτερο πείσμα την πρότασή μας και πέτυχε την μη υπερψήφισή της.
            Από την άλλη μεριά πάλι η αδιαφορία της μεγάλης πλειοψηφίας των συναδέλφων για τις κοινές υποθέσεις ήταν χαρακτηριστική. Κατά τη χρονική στιγμή των τοποθετήσεων και των προτάσεων και κατά την ψηφοφορία για το τελικό Ψήφισμα ήταν παρόντες λιγότεροι από 60 συνάδελφοι, δηλαδή ποσοστό περίπου 2% επί του συνόλου των συναδέλφων, όπως άλλωστε και σε κάθε προηγούμενη Γενική Συνέλευση. Η Ένωση αργοπεθαίνει και εγκαταλείπεται στη μοίρα της από τα ίδια τα μέλη της. Δεν κατατέθηκε προχθές καμία νέα πρόταση, δεν ακούστηκε κανένας προβληματισμός από κανέναν συνάδελφο. Ενδιαφερθήκαμε και ασχοληθήκαμε με τις κοινές μας υποθέσεις βάζοντας πάνω απ’ όλα το συλλογικό συμφέρον και προσπαθήσαμε με κάθε κόστος και προσωπική θυσία να μπούμε μπροστά στους αγώνες. Έχουμε την πεποίθηση ότι δεν μπορεί μια Δικαστική Ένωση να ασχολείται αποκλειστικά με εκδρομές, κοπές πίττας και διεκδίκηση μισθών με κατάρτιση δικογράφων. Ιδιαίτερα σε μια τέτοια ταραγμένη περίοδο όπως αυτή που διανύουμε ο Δικαστής δεν μπορεί να μένει περιχαρακωμένος στις δικογραφίες του και στις προσωπικές του υποθέσεις, αλλά να συμμετέχει ζωηρά στις συνελεύσεις της Ένωσής του, να βάζει προβληματισμούς, να σκέφτεται, να ψηφίζει.
Υπό τις σημερινές συνθήκες η παρουσία μας στo ΔΣ καθίσταται πλέον άνευ σκοπού, αφού αυτό δεν λειτουργεί ούτε κατά τα φαινόμενα. Οι διαρκείς προσπάθειες φίμωσης και αποκλεισμού μας δεν στρέφονται μόνο εναντίον μας, αλλά θα αποτελέσουν ιδανικό προηγούμενο, ώστε να σκεπαστεί στο μέλλον η φωνή κάθε συναδέλφου που τολμάει να αμφισβητεί το αλάθητο του Προέδρου. Διατηρώντας την ελπίδα ότι η στάση μας αυτή θα κάνει ορισμένους συναδέλφους να ενδιαφερθούν για το τι πραγματικά συμβαίνει στην Ένωσή τους, θυμίζουμε τα λόγια του B. Brecht «Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν διαμαρτυρήθηκα γιατί δεν ήμουν Εβραίος. Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν καταδίωξαν τους τσιγγάνους ούτε τότε φώναξα γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν ρωμαιοκαθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα, αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου».

8 Δεκεμβρίου 2014.

Χριστόφορος Σεβαστίδης, ΔΝ- Πρόεδρος Πρωτοδικών
Χαράλαμπος Σεβαστίδης, Πρόεδρος Πρωτοδικών

Μέλη του ΔΣ της ΕΔΕ




51 σχόλια:

  1. Θλιβερες διαπιστώσεις αλλά και αληθινές για όσους παρακολουθουν εδώ και χρόνια πως λειτουργεί η ένωση. Όλα ξεκινούν δυστυχώς από την έλλειψη ενδιαφεροντος που είναι κοινό γνώρισμα σε όλη την κοινωνία. Σας καταλαβαίνω ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πείτε τα χρυσόστομοι. Σ' αυτόν τον κλάδο όλοι καταπίνουν τα πάντα εδώ και χρόνια. Ας τ' ακούσουν τουλάχιστον τα νέα παιδιά για να ξέρουν που βρίσκονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ήμουν μία από αυτούς που κάθισαν στη συνέλευση μέχρι το τέλος. Πραγματικά η ένταση που υπήρχε ήταν άνευ προηγουμένου. Η κ Θάνου μου έκανε ιδιαίτερα αρνητκή εντύπωση θέλοντας να απαντάει σε όλους που της έκαναν κριτική (τους κους Σεβαστίδη, Λυμπερόπουλο, Πάπαρη και άλλους) σε πολύ έντονο ύφος. Η νομική ανάλυση του κ. Σεβαστίδη για την διαταγή πληρωμής ήταν άψογη, τεκμηριωμένη -μιλούσε ο άνθρωπος μισή ώρα για όλα τα νομικά ζητήματα- και είναι πραγματικά κρίμα που η κ Θάνου δεν θέλει να εκμεταλλευτεί τέτοια ευκαιρία. Τί να πώ... εμείς τους ψηφίσαμε.
    PS Το άρθρο σας αυτό συνάδελφοι είναι εξαιρετικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πράγματι το ποτήρι ξεχείλισε!! Αρκετά πια με τους Σεβαστήδιδες. Αρκετά πια με το δικαστικό ακτιβισμό τους. Αρκετά πια με τις σοφιστείες τους. Αρκετά πια με το διχαστικό τους λόγο. Αρκετά πια με την προβολή του υπερφίαλου εγώ τους. Αρκετά πια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά περιστατικά είναι αυτά που εκτίθενται στο κείμενο των συναδέλφων. Και μάλιστα πολλά. Δεν είναι ούτε σοφιστείες, ούτε διχαστικός λόγος. Ένδεια επιχειρημάτων βλέπω από την δική σας πλευρά, κ. εκπρόσωπε της προέδρου. Μήπως στο βάθος του μίσους που βγάζετε υπάρχει ένας φόβος για την απήχηση που έχουν κυρίως στον πρώτο βαθμό οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι;

      Διαγραφή
  5. οι πιο καθαρές και μαχητικές φωνές στο χώρο, δυστυχώς όμως με περιορισμένο ακροατήριο. και πολύ αντέξατε νομίζω. συμπεραίνω ότι πλέον δεν θα συμμετέχετε στο διοικητικό συμβούλιο ή κατάλαβα λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να κατάλαβες λάθος. Είναι ικανοί οι συνάδελφοι και αναγκαία η παρουσία τους. Και είμαι σίγουρη ότι θα "ουρλιάζουν" ακόμη κι όταν μείνουν οι δυό τους. Συνάδελφοι συνεχίστε τον αγώνα, ακολουθούν πολλοί....

      Διαγραφή
  6. Ωραία η θεωρία αλλά μας υποσχεθήκατε να μας στείλετε την αίτηση για διαταγή πληρωμής και να μας πείτε το κόστος αυτής, εάν το Δημόσιο άσκησε αναστολή, ανακοπή, εάν ζήτησε προσωρινή διαταγή κπλ. και ακόμη περιμένουμε μετά από οκτώ ημέρες, οπότε γιατί να σας εμπιστευθούμε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ενδιαφερθείς από μόνος σου, συνάδελφε της 12ης Δεκεμβρίου 2014 8.13 μ.μ. και να προμηθευτείς το σχέδιο της αίτησης για έκδοση διαταγής πληρωμής από αλλού. Μην τα περιμένεις όλα στο πιάτο. Δηλαδή για σένα άξιοι εκπρόσωποι της ΕΔΕ είναι μόνο όσοι προσφέρουν στα μέλη της έτοιμο και άκοπο "φαγητό"; Συγγνώμη, αλλά αυτό είναι ένα επικίνδυνο κριτήριο για έχοντα το δικαίωμα του εκλέγειν. Μοιάζει με το σκυλάκι που ακολουθεί όποιον του προσφέρει το μεγαλύτερο κόκκαλο, ανεξάρτητα από οποιοδήποτε άλλο κριτήριο.
      Τέλος, φυσικά και το Δημόσιο θα έχει αντιδράσει στη διαταγή πληρωμής λυσσαλέα με ό,τι μέσα του παρέχει ο νόμος. Έχεις μήπως διαφορετική γνώμη;

      Διαγραφή
  7. Αν δεν παρευρισκόμουν από την αρχή ως το τέλος στη Γενική Συνέλευση και διάβαζα το κείμενο των αδελφών Σεβαστίδη, θα ανησυχούσα πραγματικά για τη λειτουργία της Ένωσης. Επειδή, όμως, παρακολούθησα από την αρχή ως το τέλος τις εργασίες της Γενικής Συνέλευσης, ειλικρινά δεν μπορώ να παρακολουθήσω το πνεύμα των συναδέλφων αυτών, καθόσον όσα γράφουν, έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τα όσα έλαβαν χώρα. Κατ΄ αρχήν, όσον αφορά το πρώτο μέρος της Συνέλευσης, στο οποίο δεν παρέστησαν οι αδελφοί Σεβαστίδη, τηρώντας την αποχή που οι ίδιοι εξήγγειλαν από αυτό (ίσως, μάλιστα, να ήταν και οι μόνοι που το έπραξαν), η Πρόεδρος αντέκρουσε τα λεγόμενα από τον Υπουργό Δικαιοσύνης, ζητώντας του να τηρήσει τα υπεσχημένα, σχετικά με τα αναδρομικά, τους κανονισμούς των Δικαστηρίων και τις αυταρχικές σε βάρος των Δικαστών διατάξεις του ν.4055, αποσπώντας το εξαιρετικά θερμό και παρατεταμένο χειροκρότημα των παριστάμενων συναδέλφων, αρκετών τον αριθμό, οι οποίοι αψήφισαν οικεία βουλήσει τις παραινέσεις των αδελφών Σεβαστίδη γιά αποχή και όχι υπό την ασφυκτική πίεση του Προεδρείου και προκαλώντας την έκδηλη αμηχανία του Υπουργού. Πέραν αυτού, η παρουσία της Προέδρου ήταν καθ΄ όλη τη διάρκεια της Συνέλευσης άψογη, αντιμετώπισε δε με την ευγένεια και το ήθος που τη χαρακτηρίζουν τόσο την εκρηκτική συμπεριφορά των αδελφών Σεβαστίδη, όσο και την ανοίκεια ομιλία άλλου συναδέλφου. Εντέλει, δεν μπορώ, ειλικρινά, να καταλάβω το "παράπονο" των αδελφών Σεβαστίδη, εξαιτίας του οποίου έφθασαν να παρομοιάζουν το Προεδρείο της Ένωσης με το επάρατο καθεστώς των ναζί. Όσον αφορά τα επικαλούμενα περί μη διανομής του φυλλαδίου τους περί αποχής των συναδέλφων από το πρώτο μέρος της Συνέλευσης από τον Πρόεδρο της Εφετειακής Επιτροπής της Θεσσαλονίκης, είναι ανάξια λόγου και ανακριβέστατα, με βάση τα όσα εξήγησε η Πρόεδρος επί του θέματος αυτού στη Γ.Σ, δεδομένου ότι, όπως και οι ίδιοι γράφουν, το ανωτέρω κείμενο συνετάγη στις 21-11-2014 και αναρτήθηκε στον "Δικαστή". Χρειαζόταν, λοιπόν, οπωσδήποτε να διανεμηθεί και στους συναδέλφους του λεωφορείου της Θεσσαλονίκης ενώ είναι πλέον ή βέβαιον ότι όλοι είχαν λάβει γνώση αυτού; Εδώ, βέβαια, γεννάται η απορία γιατί δεν ζήτησαν και από τον Πρόεδρο της Εφετειακής Επιτροπής των Πατρών να διανείμει το ανωτέρω φυλλάδιο και στο πούλμαν από την Πάτρα. Όσον αφορά την διαταγή πληρωμής, η οποία χαρακτηρίζεται από τους αδελφούς Σεβαστίδη ως πολύ σπουδαία επιτυχία, έγινε σήμερα γνωστό ότι ο Χαράλαμπος Σεβαστίδης παραιτήθηκε από την εκτελεστότητά της, για άγνωστους λόγους. Φρονώ, κατόπιν όλων των ανωτέρω, ότι οι συνάδελφοι αυτοί επιδιώκουν μόνο τη δημιουργία θορύβου και εντυπώσεων, αποφεύγοντας, συστηματικά, να ενσκύψουν στα σοβαρότατα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Δικαιοσύνη και οι Δικαστές, προκαλώντας μόνο φόβο και αβεβαιότητα στους συναδέλφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί παραπληροφορείς τον κόσμο συνάδελφε? Είναι δυνατόν να παραιτηθεί κανείς από εκτελεστότητα εκτελεστού τίτλου? Που τα έμαθες τα νομικά? Άσε λοιπόν τις δήθεν εκ των έσω πληροφορίες. Και για να σου πω και εγώ μια σοβαρή εκ των έσω πληροφορία, τα τηλέφωνα της Ένωσής μας χτυπούν καθημερινά από συναδέλφους που ζητάνε σχέδια και πληροφορίες για τις διαταγές πληρωμής.
      Εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι αντί να ενωθούμε όλοι οι Δικαστές για την άσκηση κάθε ενδίκου μέσου για να εκτελεστεί η απόφαση του Μισθοδικείου, κριτικάρουμε την επιλογή της διαταγής πληρωμής, λες και αντίδικός μας είναι ο κ. Σεβαστίδης.

      Διαγραφή
    2. Στο θερμό χειροκρότημα έβαλες θερμόμετρο; Μήπως ήταν χλιαρό; Και από ποιούς; Πες ότι είχαν μαζευτεί και όσοι θα λάμβαναν το χρηματικό ποσό για τα παιδιά τους που πέρασαν στο πανεπιστήμιο. Να τα λέμε αυτά.
      Εσύ την έκδηλη αμηχανία του Υπουργού που την είδες, αφού ήσουν πίσω και έβλεπες τις πλάτες του; Εκτός και αν καθόσουν στις θέσεις του Προεδρείου ή του ΔΣ, οπότε μάλλον εξηγούνται πολλά από τα γραφόμενα σου.
      Για να μην σχολιάσω το αστείο επιχείρημα ότι επειδή το περιεχόμενο των φυλλαδίων έχει αναρτηθεί σε μια ιστοσελίδα, απαγορεύεται σε εκλεγμένα μέλη του ΔΣ, παραμονές της Γενικής Συνέλευσης, να το διανείμουν στα λεωφορεία. Από πότε η ιστοσελίδα "ΔΙΚΑΣΤΗΣ" έχει αναγορευτεί σε επίσημο όργανο της Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων (χωρίς παρεξήγηση και διαχειριστή). Ή μήπως όλοι οι συνάδελφοι είναι υποχρεωμένοι να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις στο ιντερνετ. Γιατί ήταν τόσο κακό να διανεμηθεί το φυλλάδιο σε ένα λεωφορείο που πληρώνεται από τις εισφορές ΟΛΩΝ μας. Άσε φίλε σε καταλάβαμε.

      Διαγραφή
    3. Απάντηση στον ανώνυμο συνάδελφο των 09:51 μ.μ.:
      Και όμως συνάδελφε. Και πολύ καλά νομικά γνωρίζω και γενικότερα δεν λέω ανακρίβειες. Η εξέλιξη της διαταγής πληρωμής έχει ως εξής: Το Δημόσιο άσκησε ανακοπή και κατά της διαταγής πληρωμής και κατά της εκτέλεσης αυτής. Και, επίσης, άσκησε αίτηση αναστολής και αίτηση για χορήγηση προσωρινής διάταξης. Στις 11-12-2014 συζητήθηκε στο Ειρηνοδικείο Αθηνών η αίτηση γιά τη χορήγηση προσωρινής διάταξης και το Δημόσιο, πέραν των άλλων λόγων σχετικά με την αναστολή, προέβαλε και ότι δεν είναι παραδεκτή η εκτέλεση, διότι δεν έχουν περάσει 60 ημέρες από την επίδοση, όπως απαιτείται με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ. Κατόπιν αυτού και προφανώς προ του κινδύνου να γίνει δεκτή η αίτηση γιά τη χορήγηση προσωρινής διάταξης, ο καθ΄ ου Χαράλαμπος Σεβαστίδης παραιτήθηκε "από την εκτέλεση με βάση την κρινόμενη επίδοση της διαταγής πληρωμής". Γιατί ο ίδιος αποφεύγει να μας ενημερώσει γιά όλη αυτή την εξέλιξη και, αντίθετα, καλεί και άλλους συναδέλφους να τον ακολουθήσουν, αφήνοντάς τους κατ΄ αυτόν τον τρόπο εκτεθειμένους;
      Απάντηση στον ανώνυμο συνάδελφο των 10:06 μ.μ. (15 λεπτά μετά τον πρώτο)
      Το αν ήταν το χειροκρότημα προς την Πρόεδρο ήταν θερμό ή χλιαρό μπορείς να το διαπιστώσεις παρακολουθώντας το βίντεο της Συνέλευσης, το οποίο έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Ένωσης, μια και, όπως φαίνεται, δεν ήσουν παρών τον συγκεκριμένο χρόνο. Η δε αμηχανία του Υπουργού έγινε αντιληπτή και αντικείμενο σχολίων σε όλη την αίθουσα, δεδομένου ότι δεν απάντησε σε κανένα θέμα από αυτά που του έθεσε η Πρόεδρος. Άσε, λοιπόν, τα συμπεράσματα τύπου Σέρλοκ Χολμς, γιατί δεν σε βγάζουν πουθενά και αρκέσου, όπως αρμόζει σε Δικαστή, σε δημοκρατικό διάλογο.

      Διαγραφή
  8. προς ανωνυμο 12-12-2014 ώρα 9:51
    και ομως παραιτηθηκε (απ' την επιταγη προς πληρωμη ως εχει δικαιωμα) και κατοπιν ματαιωθηκε η συζητηση της προσωρινης διαταγης επι της αιτησης αναστολης του ελληνικου δημοσιου
    τωρα τι εχεις να πεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού ξέρεις τόσες λεπτομέρειες, πες μας και τη συνέχεια.... Γιατί έγινε και τι συνέπειες έχει αυτό που λες. Μήπως έγινε ακριβώς για να ματαιωθεί η προσωρινή διαταγή που ζήτησε το Δημόσιο, στην οποία αναφέρεσαι? Αν είναι έτσι, πολύ έξυπνη κίνηση

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω από που αντλείς αυτές τις πληροφορίες και άρα δεν μπορώ να πάρω θέση γι' αυτά που γράφετε. Μία μόνο ερώτηση: γιατί υπερασπίζεσαι με τόση θέρμη τα συμφέροντα του δημοσίου? Θα σε ικανοποιούσε να απορριφθεί η διαταγή πληρωμής. Δεν καταλαβαίνεις ότι πέρα από τις προσωπικές αντιπαραθέσεις υπάρχει και ένα ολόκληρο δικαστικό σώμα που αγωνίζεται χρόνια τώρα για την αξιοπρέπειά του? Ανεξάρτητα από την έκβαση της προσπάθειας του Σεβαστίδη και αν ο καθένας μας θέλει να ακολουθήσει το δρόμο αυτό, οφείλουμε τουλάχιστον να μην σαμποτάρουμε την προσπάθεια αυτή. Ψυχραιμία συνάδελφοι!!!

      Διαγραφή
    3. Μάλλον παραιτήθηκε γιατί θα γινόταν δεκτή η αίτηση αναστολής αφού η επιταγή προς πληρωμή αποτελεί εκτέλεση η οποία κατα του δημοσίου δεν επιτρέπεται να γίνει προτού περάσουν 60 ημέρες (άρθρο 4 παρ.2 Ν.3068/02).Πως του ξέφυγε αυτό του κ.Σεβασίδη?Είναι βέβαιον οτι θα επανέλεθει,αλλά γενικώς βλέπω δύσκολα να ευδοκιμεί η όλη ιστορία...αναμένω με πολύ ενδιαφέρον τη συνέχεια.
      Δικηγόρος ΟΤΑ

      Διαγραφή
    4. Πρόκειται τελικά για ένα τεράστιο ψέμα που κατευθύνεται από συγκεκριμένα άτομα στο χώρο. Ένα εντελώς τυπικό ζήτημα που αφορά την υποχρέωση να γίνεται επίδοση της επιταγής προς εκτέλεση όχι αμέσως με την διαταγή πληρωμής, αλλά μετά από 60 ημέρες, όταν πρόκειται για το δημόσιο, έγινε είδηση και μεταφράστηκε σε παραίτηση του σεβαστίδη από τη διαταγή πληρωμής. Το τρελό της ιστορίας είναι ότι αυτοί που ασχολούνται με το συγκεκριμενο ζήτημα είναι αυτοί που δήθεν δεν τους ενδιαφέρει. Δε νομίζω ότι ανάγκασε ο σεβαστίδης κανέναν να καταθέσει διαταγή πληρωμής, ούτε ότι είναι υποχρεωμένος να δώσει υποδείγματα και μάλιστα σ' αυτούς που τον βρίζουν. Ο καθένας πράττει όπως νομίζει. Νοσταλγώ την εποχή που ήμουν δικηγόρος. Τέτοια ανθρωποφαγία και αντισυναδελφικότητα δεν υπάρχει πουθενά νομίζω.

      Διαγραφή
  9. Όσο εσείς διαφωνείτε για τα φυλλάδια,
    δείτε τι ψηφίστηκε αθόρυβα από τη Βουλή


    Ρύθµιση δεσµευµένων ή κατασχεµένων χρηµατικών απαιτήσεων και µετρητών και άλλες διατάξεις
    Άρθρο 12


    1) Στο τέλος της περίπτωσης Β΄ του άρθρου 17 του
    ν. 1756/1988, όπως ισχύει, προστίθεται περίπτωση Βα ως
    εξής:
    «Βα. Καθορισµός υπηρεσίας και κλήρωση προεδρευό-
    ντων σε τριµελή πληµµελειοδικεία και σε ποινικά εφε-
    τεία.
    1. Όταν για οποιονδήποτε λόγο αναβάλλεται ή µαται-
    ώνεται η ουσιαστική εκδίκαση ποινικής υπόθεσης από το
    τριµελές πληµµελειοδικείο ή από το ποινικό εφετείο, αυ-
    τή προσδιορίζεται σε δικάσιµο, κατά την οποία προε-
    δρεύει ο ίδιος δικαστής. Για το σκοπό αυτό και ύστερα α-
    πό σύµφωνη πρόταση του Εισαγγελέα, η υπηρεσία των
    προεδρευόντων προκαθορίζεται για όσο χρόνο κρίνεται
    αναγκαίο, από το τριµελές συµβούλιο ή το δικαστή που
    διευθύνει το δικαστήριο, µε βάση τον αριθµό των υποθέ-
    σεων, που είναι κάθε φορά εκκρεµείς, σε κάθε δε περί-
    πτωση τουλάχιστον για τις δικασίµους στις οποίες είναι
    ήδη προσδιορισµένες για εκδίκαση υποθέσεις σε αριθµό
    ίσο ή ανώτερο του προβλεποµένου, ως ανωτάτου ορίου
    από τον οικείο εσωτερικό κανονισµό.
    2. Η κλήρωση των προεδρευόντων γίνεται κατά τους
    µήνες Ιανουάριο και Ιούνιο κάθε έτους ή συµπληρωµατι-
    κά κατά την παράγραφο 5 και για όσο χρονικό διάστηµα
    κρίνεται αναγκαίο κατά την παράγραφο 1. Συγχρόνως,
    για την περίπτωση, που θα χρειαστεί να αντικαταστα-
    θούν οι προεδρεύοντες λόγω µεταθέσεως, προαγωγής ή
    για άλλη νόµιµη αιτία, κληρώνεται εύλογος, κατά την
    κρίση του τριµελούς συµβουλίου ή του δικαστή που διευ-
    θύνει το Δικαστήριο, αριθµός αναπληρωτών προεδρευό-
    ντων.
    3. Ο εισαγγελέας οφείλει, δέκα (10) τουλάχιστον ηµέ-
    ρες πριν από την κλήρωση, να αποστέλει στον πρόεδρο
    του τριµελούς συµβουλίου ή τον διευθύνοντα το δικα-
    στήριο δικαστή, αναλυτικό πίνακα, στον οποίο να εµφαί-
    νεται ο αριθµός των υποθέσεων, που έχουν ήδη προσ-
    διοριστεί για εκδίκαση ανά ακροατήριο και ανά δικάσιµο.
    4. Το πρακτικό της κλήρωσης αποστέλλεται αυθηµε-
    ρόν στον εισαγγελέα και δεν επιτρέπεται έκτοτε ο προσ-
    διορισµός από αυτόν άλλων υποθέσεων στις δικασίµους
    για τις οποίες έχει γίνει κλήρωση προεδρευόντων, µε
    την επιφύλαξη των περιπτώσεων α΄ και β΄ της παρ. 9
    στοιχείο Β΄.
    5. Με πράξη του τριµελούς συµβουλίου ή του δικαστή
    που διευθύνει το Δικαστήριο και µετά από σύµφωνη πρό-
    ταση του εισαγγελέα, µπορεί: α) να εφαρµοσθεί η ανω-
    τέρω ρύθµιση αναλόγως και σε άλλα ποινικά δικαστήρια,
    β) να αποφασίζεται η διεξαγωγή συµπληρωµατικής κλή-
    ρωσης προεδρευόντων και αναπληρωτών προεδρευό-
    ντων, όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο.
    6. Η ισχύς των διατάξεων των παραπάνω παραγρά-
    φων αρχίζει την 1.1.2015

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τί κριτήριο ο άπαξ κληρωθείς Πρόεδρος είναι ο καταλληλότερος πρός εκδίκαση τής υποθέσεως ?Διά τής ανωτέρω ρυθμίσεως, εκείνος που θά επιλέγει τό Δικαστή που θά δικάσει τήν υπόθεση θά είναι ο Εισαγγελεύς προσδιορισμού. Εχοντας μπροστά του τόν πίνακα των προεδρευόντων ολοκλήρου του έτους, θα μπορεί νά προσδιορίσει την δικάσιμο στόν πρόεδρο της αρεσκείας του. Και αυτόν τόν Πρόεδρο θά τόν κληροδοτεί στον κατηγορούμενο εσαεί, όσες αναβολές καί αν αυτός επιτύχει.Η εκ τών πραγμάτων επιτυγχανομένη δυνατότης της Εισαγγελίας να επιλέγει τόν Πρόεδρο που θά δικάσει τήν υπόθεση είναι φαινόμενο τουλάχιστον απαράδεκτο.Πρέπει οι Δικασταί να καταργήσουν τήν ανωτέρω διάταξιν εις την πράξιν.

      Διαγραφή
    2. Πάλι θα "μπουκώσουν" τα πινάκια του ποινικού.. Και φυσικά ούτε λόγος να μην είναι στην ίδια δικάσιμο 4 ψευδείς καταμηνύσεις,2 απάτες,3 ανθρωποκτονίες από αμέλεια και 5 ψευδορκίες με πέντε τουλάχιστον μάρτυρες σε κάθε υπόθεση. Προβλέπω σκηνές απείρου κάλλους..

      Διαγραφή
  10. Αργύρης Κατσαμάνης (μέλος Εφετειακής Επιτροπής Ανταλικής Κρήτης)13 Δεκεμβρίου 2014 στις 8:33 π.μ.

    Ηλεκτρονική Ψηφοφορία τώρα....και όχι γενικές συνελεύσεις που ανάγονται σε φιλοσοφία προηγούμενων αιώνων όταν δεν υπήρχαν τα ηλεκτρονικά μέσα πληροφόρησης και ενημέρωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη συνάδελφε, τι είναι η Ανταλική Κρήτη;

      Διαγραφή
    2. Ανατολική Κρήτη εξυπνάκια...

      Διαγραφή
  11. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ "ΠΑΡΕΟΥΛΑΣ" ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ (ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ), ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ Ή ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΔΥΝΑΜΟΙ ΝΑ ΟΡΘΩΣΟΥΝ ΑΝΑΣΤΗΜΑ Ή ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ. Η ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΜΠΡΕΧΤ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
    Θ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επιτέλους κ.κ. Σεβαστίδη πάψτε να παραπληροφορείτε, και να μεταδίδετε ανησυχία και φόβο στους συναδέλφους! Πάψτε να ασχολείστε με ανούσια θέματα και να εκφέρετε διχαστικό λόγο, τη στιγμή μάλιστα που είστε μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης και υποτίθεται ότι εκλεγήκατε γιά να υπηρετείτε το καλό των συναδέλφων. Να είστε σίγουροι ότι δεν κινείται όλος ο κόσμος γύρω από εσάς. Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν επικροτείτε - αντίθετα αποδοκιμάζετε - ακόμη και τις πιο επιτυχημένες εκδηλώσεις της Ένωσης. Τέλος είναι απαράδεκτο να παραλληλίζετε, έστω και εμμέσως, το Προεδρείο με το χιτλερικό καθεστώς κάτι που δεν συμβαίνει. Απαράδεκτο και το ύφος σας και οι χαρακτηρισμοί σας, η Ένωση δεν είναι ένα οποιοδήποτε σωματείο. Σύμφωνα δε με τα αναφερόμενα των συναδέλφων των ωρών 09:28 και 10:22 της 12ης Δεκεμβρίου, ακυρώσατε τη μόνη ως τώρα απόπειρα θετικής συνεισφοράς σας με την παραίτησή σας από την επιταγή προς πληρωμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Διάβασα παραπάνω ότι αρκετοί Δικαστές επιθυμούν να καταθέσουν αίτηση για έκδοση διαταγής πληρωμής για τα αναδρομικά τους. Είμαι βέβαιος ότι οι ίδιοι Δικαστές δεν εξέδιδαν διαταγές πληρωμής για διαφορές από σύμβαση έργου με καθ' ου το Δημόσιο ή Δήμο, με την αιτιολογία ότι δεν υφίσταται δικαιοδοσία των πολιτικών Δικαστηρίων. Οι Δικαστές αυτοί δεν ενστερνίζονται τώρα την ίδια αιτιολογία ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις λάθος. Έχουν ήδη εκδοθεί πολλές διαταγές πληρωμής απο σύμβαση έργου ή πώλησης με καθ' ου Δήμο (κεντρικής Ελλάδος) και έχουν ήδη εκδοθεί αντίστοιχες ανακοπές. Απόδειξη τα βιβλία δημοσιεύσεων. Σε περίπτωση που δεν εκδίδεται διαταγή πληρωμής ή γίνεται δεκτή η ανακοπή του Δήμου, οι λόγοι είναι άλλοι και ποτέ η δικαιοδοσία.

      Διαγραφή
    2. Ε όχι και ποτέ η δικαιοδοσία ! Μία μόνο ανακοπή με αυτόν τον λόγο έχω κάνει δεκτή προσωπικά

      Διαγραφή
  14. οι αφοι Σεβαστίδη μας παρακινούν επί 10 ημέρες τώρα για να καταθέσουμε διαταγές πληρωμής , όμως ούτε αντίγραφο της αίτησης διαταγής πληρωμής μας έδωσαν, όπως μας υποσχέθηκαν, ούτε μας ενημέρωσαν για την εξέλιξη της δικής τους διαταγής πληρωμής. Έγινε γνωστό ότι το Δημόσιο άσκησε ανακοπή και αίτηση αναστολής και ότι κατά τη συζήτηση για τη χορήγηση προσωρινής διάταξης ο Σεβαστίδης παραιτήθηκε από την εκτέλεση, διότι δεν είχε τηρήσει την προθεσμία!! που απαιτείται για την εκτέλεση κατά του Δημοσίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συνάδελφοι αδελφοί Σεβαστίδη.
    Οταν σας άκουσα γιά πρώτη φορά ενθουσιάστηκα απο τη φρεσκάδα και την αμεσότητα του λόγου σας και ειλικρινά ,στήριξα πολλες ελπίδες επάνω σας όντας ένθερμος υποστηρικτής σας.Πλέον όμως τοσο στην περσινη συνελευση πολλώ δε μάλλον στη φετινή με έχετε απογοητεύσει πλήρως με τις απόψεις καί τις ενέργειές σας, δεδομένου ότι έχω διαπιστώσει ότι το μόνο που επιδιώκετε είναι η προσωπική σας προβολή και τιποτε άλλο Λυπάμαι ειλικρινα που σας πίστεψα και στήριξα επάνω σας πολλές ελπίδες για το μέλλον.Νομίζω πώς πλέον δεν έχετε λόγο ύπαρξης στα κοινα της Ενωσής μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγχωρείτε κ. συνάδελφε, αλλά το ύφος σας μοιάζει με επιστολή απατημένης συζύγου. Περάσατε φαίνεται πολλές συναισθηματικές μεταπτώσεις. Από τον έρωτα στο μίσος. Βρείτε τα με τον εαυτό σας

      Διαγραφή
  16. Εγώ πάλι το βλέπω μισοάδειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για την ταμπακιέρα τίποτα από τους φανατικούς προεδρικούς. Μούγκα στη στρούγκα. Άλλα γράφει το άρθρο (για έλλειψη δημοκρατίας και αυταρχισμό) και το θέμα συζήτησης ξαφνικά μετατράπηκε στο γιατί οι κακοί σεβαστίδηδες δεν μας δίνουν τα σχέδια για να ζητήσουμε και μεις διαταγή πληρωμής και να τα κονομήσουμε. Σα δε ντρέπεστε. Λιγούρηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δηλαδή θα πρέπει όλοι να συμφωνούν μαζί σας; στη δημοκρατία ισχύει η αρχή της πλειοψηφίας. Και να σας ρωτήσω και κάτι ακόμη: εσείς που έχετε δύο έδρες στο δ.σ. διαφωνήσατε ποτέ μεταξύ σας; υπήρξε κάποια φορά που ο ένας σύμβουλος ψήφισε θετικά σε πρόταση του Προεδρείου και ο άλλος σύμβουλος όχι διαφωνώντας σε εσωτερικό επίπεδο; υπήρξε; για πείτε μας παρακαλώ! Όταν, επίσης, ετοιμάζονταν πειρετωδώς τα πρώτα δικόγραφα στο Μισθοδικείο το 2012, τότε μάλλον ήσασταν αντίθετοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "Στου κουφού τη πόρτα,όσο θέλεις βρόντα"!!!Μαθαίνω ότι το προεδρείο προσφέρεται να συνεισφέρει οικονομικά στην διοργάνωση της χριστουγεννιάτικης γιορτής του Ειρηνοδικείου Αθηνών!Δηλαδή πληρώνουμε συνδρομή γιά να κάνει το προεδρείο δημόσιες σχέσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχως που η αξιοπρεπεστατη προισταμενη του ειρηνοδικειου, αρνηθηκε μια τετοια κινηση. Αλλα αυτο που λετε κυριε/α συναδελφε ειναι το ελαχιστο. Το οτι η ενωση ειχε εσοδα 322.000 , και εξοδα 320.000 ευρω , σου λεει κατι; ολες αυτες οι δαπανες ειχαν την εγκριση του δ.σ.; μπορει καποιος να απαντησει; εκει να δεις δημοσιες σχεσεις!!!

      Διαγραφή
  20. Περίεργο! οι αφοί Σεβαστίδη και η κα Πάπαρη δεν ανέφεραν τίποτα για τις ενέργειες της εκτελεστικής εξουσίας σε βάρος των δικαστών.Τίποτα για την περικοπή του ημίσεως των αναδρομικών μας, τίποτα για τις 36 δόσεις του υπόλοιπου 50% , τίποτα για την προκλητική εξαίρεση υπέρ μιας μικρής ομάδας συνταξιούχων, που θα εισπράξουν ολόκληρο το ποσό των αναδρομικών τον 1ο του 2015.Μόνο εναντίον του Προεδρείου και προσωπικώς εναντίον της Προέδρου συνεχίζουν να καταφέρονται. Έχουμε καταλάβει όλοι πλέον και τα κίνητρά τους και τις πραγματικές προθέσεις τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το σύνθημα της κ.Προέδρου «ελάτε όλοι μαζί» και της ομάδας της «μην προκαλείτε διχασμό» κι άλλα τέτοια.,τα αντιλαμβάνομαι σαν μια εξέλιξη της ιδέας του «ήπιου κλίματος».Σύμφωνα μ’ αυτή την προτροπή, μόνο η ήρεμη σκέψη, μπορούν να μας οδηγήσουν στην ένωση που θέλουμε. Μπορούμε να διατυπώνουμε τις διαφορετικές μας απόψεις, αλλά πρέπει να σεβόμαστε την άποψη του άλλου – αδιακρίτως του παρελθόντος ή και του παρόντος του «άλλου». Εξάλλου,όλοι έχουμε κοινά προβλήματα.Και αν επιμένεις να έχεις άλλη άποψη, πες το ψιθυριστά, μη φωνάζεις, μην χρησιμοποιείς βαρείς χαρακτηρισμούς, μη είσαι ακραίος τελικά. Από την άλλη, όσοι δεν μιλάνε, όσοι επιλέγουν να κρύβουν τις απόψεις τους ή απλώς γυρνάνε την πλάτη στην ένωση, είναι η «σιωπηλή πλειοψηφία». Η οποία, μπορεί να μη μιλά, αλλά οι υπερασπιστές του προεδρείου δεν έχουν κανένα πρόβλημα να την υιοθετήσουν και να της δανείσουν την φωνή τους: «εκφράζουμε την σιωπηλή πλειοψηφία» μας είπαν στη γενική συνέλευση.Ε, λοιπόν,σας έχω νέα:Καταρχήν, δεν θέλουμε όλοι την ίδια ένωση και η άποψη ότι – εκ προοιμίου – είμαστε όλοι το ίδιο, δεν ισχύει.Επομένως, αφήστε εμάς που συμπορευόμαστε με την «αντιπολίτευση» της ένωσης, να συνεχίσουμε, και με ένταση, και με πάθος, την προσπάθειά μας «να διχάσουμε». Να συνεχίσουμε να δείχνουμε σε κάθε συνάδελφο τι συμβαίνει και να εξηγούμε γιατί συμβαίνει, με όλη την ένταση που φέρνει η απαξίωση της ένωσης που βιώνουμε. Ας ενημερωθούν όλοι κι ας πάρουν θέση. Ας πάρουν θέση, το ξαναλέω και, ναι, αυτό είναι διχασμός. Δεν μας τρομάζει ο διχασμός. Τη σιωπή του νεκροταφείου είναι που φοβόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τόσες πληροφορίες για τη διαταγή πληρωμής πώς τις γνωριζετε μερικοί; ή λέτε ότι σας κατέβει ή υπάρχουν διαρροές από την ειρηνοδικη που δικασε οπότε πρόκειται για σοβαρό παράπτωμα που πρέπει να διερευνηθεί. Εδώ οι δημοσιογράφοί ζητούν στοιχεία για υποθέσεις δημόσιου ενδιαφεροντος και δεν γίνονται δεκτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάρτε το χαμπάρι:κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν ασχολείται πιά με την ένωση,η οποία υπάρχει μόνο γιά εκδρομές(με χρήματα που μας παρακρατούν αναγκαστικά) και γιά αγωγές(τις οποίες επιμελούνται οι διοικητικοί και του στε).Γι'αυτό σταματήστε τις αντιδικίες.Είναι χωρίς νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού κανείς σοβαρός δεν ασχολείται πια με την ένωση και αφού είναι χωρίς νόημα οι αντιδικίες, εσύ συνάδελφε γιατί κάνεις τον κόπο να διαβάζεις κείμενα και άρθρα μελών του συμβουλίου και επιπλέον χάνεις το χρόνο σου με το να κάνεις σχόλια; Εκτός αν θέλεις να μας μεταδώσεις σε 3 γραμμές την απέραντη σοφία που έχεις αποκομίσει στη ζωή σου (ένα είδος γκουρού δηλαδή).

      Διαγραφή
  24. Λίγο ντροπή ο παραλληλισμός με τους υπό διωγμό Εβραίους και τσιγγάνους από τη γνωστή ρήση του Μπρεχτ, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οσο και να μην ακούγεστε από το προεδρείο, όσο και αν η πλειοψηφία σας αγνοεί πιστεύω ότι η αποχή σας θα διευκολύνει τα σχέδιά τους αφού δεν θα υπάρχει οποιαδήποτε αντίρρηση ή αντίδραση έστω και για να την ..αγνοήσουν..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. KΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ σε όλους και τους Σεβαστιδολάτρες και τους Σεβαστιδομάχους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προς τους χρησιμοποιούντες αιχμηρές και οξείες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς στο σχόλιό τους: Όσοι από εσάς δεν είστε δικαστικοί λειτουργοί και δεν το διευκρινίσατε, παρακαλώ να το δηλώνετε εφεξής (έστω και ανώνυμα), άλλως να μη συμμετέχετε στις συζητήσεις της ιστοσελίδας μας. Όσοι είστε δικαστικοί λειτουργοί, σκεφθείτε και αναλογιστείτε την αλγεινή εντύπωση που δημιουργείται για το δικαστικό σώμα σε οποιονδήποτε τρίτο, απλό "επισκέπτη" της ιστοσελίδας, που τυγχάνει να αναγιγνώσκει τα γραφόμενα...
    Ένας δικαστικός λειτουργός, μέλος της Ε.Δ.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αφοί Σεβαστίδη, ελάχιστα (σχεδόν καθόλου δεν) σας γνωρίζω, ούτε σας ψήφισα ποτέ. Διαβάζοντας το παραπάνω άρθρο σας, μου κίνησε την προσοχή και το ενδιαφέρον. Βλέποντας επίσης στη συνέχεια το ιδιαίτερο μένος με το οποίο αρθρογραφούν κάποιοι τρίτοι (δικαστές ή μη) σε βάρος σας, σχηματίζω μία καταρχήν θετική γνώμη για τις ενέργειές σας. Συνδυάζοντας τα παραπάνω με την υπερβολική, κατ' εμέ, προβολή της προέδρου της Ε.Δ.Ε. σε κάθε φύλλο της εφημερίδας μας, όπως επίσης και των θέσεών της (προέδρου), συμπεραίνω ότι είναι μάλλον καλό που είστε μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης. Διότι ανεξάρτητα από την ορθότητα ή μη των θέσεών σας (για την οποία δεν μπορώ να εκφέρω ακόμη γνώμη, διότι δεν γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα), φρονώ ότι ο πλουραλισμός προσήκει σε κάθε συντεχνιακή συσσωμάτωση με δημοκρατικά ιδεώδη, προεχόντως δε στην Ε.Δ.Ε.. Παρακαλώ να συνεχίζετε να εκφράζετε με θάρρος τη γνώμη σας, έστω κι αν δεν είναι αρεστή σε κανέναν. Έτσι μόνο αρμόζει σε κάθε δικαστή, ο οποίος (σε αντίθεση με τους πολιτικούς / πολιτικάντηδες) οφείλει να μην επιδιώκει να είναι αρεστός ή πάντως να μην είναι αυτό το πρώτο μέλημά του. Πάντως, έχετε κερδίσει το σεβασμό μου. Σας ευχαριστώ γι' αυτό, ανεξάρτητα από το αν θα συμφωνήσω με τις παραπάνω θέσεις σας, αφού προηγουμένως προβώ στην προσήκουσα έρευνα.
    Ένας Πρωτοδίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τα κείμενα και τα σχόλια που προέρχονται από δικαστικούς λειτουργούς καλό θα είναι να χαρακτηρίζονται από απάθεια, από έλλειψη δηλαδή πάθους και έντασης, διότι δημιουργούν αρνητικές εντυπώσεις τόσο σε συναδέλφους όσο και σε πολίτες που παρακολουθούν.
    Φυσικά το μισθολογικό είναι και πρέπει να είναι το πρωτεύον, η ΕΔΕ είναι μια επαγγελματική ένωση εν τέλει, η οποία πρέπει να αποσκοπεί στην προάσπιση των δικαιωμάτων των μελών της και δεν πρέπει να το ξεχνάμε αυτό. Ωστόσο, προσωπικά, ως νέος πρωτοδίκης και με την ελάχιστη εμπειρία που έχω, θεωρώ ότι η Ένωση πρέπει τάχιστα να διευρύνει το πεδίο των ενδιαφερόντων της. Ειδικότερα, πρέπει να πιέσουμε- να θέσουμε μάλιστα ως πρώτη μας προτεραιότητα- την τροποποίηση του άρθρ. 86 του Συντάγματος, το οποίο αφενός αποτελεί ευθεία προσβολή για τους τακτικούς Δικαστές και παραβιάζει κάθε έννοια κράτους δικαίου, και αφετέρου δημιουργεί προβλήματα στην εργασία μας, δυσχεραίνοντας υπερβολικά την απονομή της δικαιοσύνης. Είναι νομίζω θεσμικό μας καθήκον ως επαγγελματιών του Δικαίου να απαιτήσουμε την άμεση ανάληψη πρωτοβουλιών από Διοίκηση και Νομοθετική εξουσία για την κατάργηση/ τροποποίηση της διάταξης αυτής, η οποία επηρεάζει δυσμενέστατα την απονομή της Δικαιοσύνης, δηλαδή την δουλειά μας, και κατά τούτο μας αφορά άμεσα!
    Επιπλέον, πρέπει να πιέσουμε για την αλλαγή του τρόπου ορισμού της ηγεσίας της δικαιοσύνης. Με όλο το σεβασμό προς τα ήδη υπηρετούντα πρόσωπα , τα οποία νομίζω συμφωνούμε όλοι ότι περιποιούν τιμή για τους θεσμούς (σημ: αυτά είναι τα ευεργετικά αποτελέσματα της τήρησης της επετηρίδας ίσως?), νομίζω ότι τόσο ο ΠτΑΠ όσο και οι αντιπρόεδροι, ο ΕισΑΠ και οι ΑντεισΑΠ πρέπει να ορίζονται από ένα διευρυμένο ΑΔΣ. Οτιδήποτε διαφορετικό, με εμπλοκή υπουργών και υπουργικών συμβουλίων και επιτροπών Βουλής κλπ, μας κατατάσσουν δυστυχως ως χώρα στην υποσαχάρια Αφρική και όχι στην ευρωπαϊκή ένωση, όσο βαρύ και αν ακούγεται αυτό! Πρέπει η Ένωση να επιδιώξει τον σχηματισμό μιας ευρύτερης συμμαχίας για αυτά τα δυο ζητήματα (με δικηγορικούς συλλόγους, λοιπές ενώσεις δικαστικών, λοιπές συνδικαλιστικές οργανώσεις και πολιτικούς παράγοντες- υπουργείο, γενική γραμματεία και κοινοβουευτικές ομάδες ίσως, κλπ), να διοργανώσει ένα συνέδριο ή έστω μια ημερίδα και να δημοσιοποιήσει τα πορίσματα. Εν γένει, πρέπει να επιδιώξει την διαρκή ανάδειξη των δυο αυτών ζητημάτων (86 Σ και ΑΔΣ για ηγεσία) με κάθε ευκαιρία, "ceterum censeo.." που έλεγε και ο Κάτων ο Πρεσβύτερος.
    Τέλος, επιβάλλεται η εισαγωγή νέων τεχνολογιών τόσο για την διεξαγωγή όσο και για την συμμετοχή στις ΓΣ της ΕΔΕ. Εν έτει 2015 το webcast είναι τόσο απλό όσο το πάτημα ενός κουμπιού, πόσο μάλλον για μια Ένωση με τους πόρους που διαθέτει η ΕΔΕ.
    Αυτά, ευχαριστώ.
    Ένας πολύ νέος Πρωτοδίκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για να προβείτε στην προσήκουσα έρευνα,θα πρέπει να μάθετε τι λένε και οι άλλοι σύμβουλοι του ΔΣ,που δεν δημοσιοποιούν τις θέσεις και τις απόψεις τους σ'αυτό εδώ το μπλογκ.Πάντως είναι ενθαρρυντικό που προσπαθείτε να ενημερωθείτε και δεν δέχεστε σαν δεδομένο ό,τι σας "σερβίρουν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ