Σελίδες

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ για την ΠΟΛΥΗΜΕΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ

Λάβαμε και δημοσιεύουμε το ακόλουθο mail




                                                                                       4 Οκτωβρίου 2012


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
για την
ΠΟΛΥΗΜΕΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
ΤΟΥ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ




Η παράταση των κινητοποιήσεων των Δικαστών και Εισαγγελέων υπό τη μορφή της αποχής από τα καθήκοντα τους, δημιουργεί, πέραν της συνταγματικότητάς της, και πολλά ερωτήματα στον δοκιμαζόμενο σκληρά την περίοδο αυτή Έλληνα πολίτη:
Η Κίνηση Πολιτών για μια Ανοικτή Κοινωνία θέτει το ερώτημα :
Για ποιον λόγο η συνεχιζόμενη εικοσαήμερη απεργία με επιπλέον μάλιστα διεκδικήσεις;
Μια γενικευμένη 24-ωρη αποχή των κ.κ. Δικαστών από τα καθήκοντά τους δεν θα ήταν  επαρκής και ο συμβολισμός της εξίσου ισχυρός;
Μήπως λησμόνησαν τον ηγετικό και παραδειγματικό ρόλο που οφείλουν να παίζουν σε μια ευνομούμενη κοινωνία;
Μήπως ξεχάστηκαν οi αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου με τις οποίες η Ελλάδα κατατάσσεται ομόφωνα στις χώρες με συστημική βραδύτητα απονομής της Δικαιοσύνης;
Οι ίδιοι δεν βλέπουν καθημερινά ότι λόγω των συνεχιζόμενων και επιδεινούμενων προβλημάτων της η απονομή της Δικαιοσύνης έχει καταλήξει σε αρνησιδικία με τραγικές συνέπειες για τον Έλληνα πολίτη και τη χώρα μας γενικότερα;
Μήπως δεν αντιλαμβάνονται ότι η χώρα μας, ιδιαίτερα αυτήν την εποχή, χρειάζεται να ανακτήσει την εκτίμηση και εμπιστοσύνη του Ευρωπαίου φορολογούμενου Πολίτη;
Και μήπως τελικά, θα έπρεπε οι κύριοι Δικαστές και Εισαγγελείς να αναθεωρήσουν τη στάση τους πριν να ολοκληρωθεί η ήδη προκαλούμενη εθνική ζημιά, πόσο μάλλον μετά την παρέμβαση του Προϊσταμένου της Επιθεώρησης, Αντιπροέδρου του Αρείου Πάγου;

Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Kαθηγητής Στέφανος Γερουλάνος   
Πρόεδρος

Θεόδωρος Παπαλεξόπουλος                          Σπύρος Φραγκούλης                              Νίκος Φραγκάκης     
           Αντιπρόεδρος                                              Γεν. Γραμματέας                                    Αντιπρόεδρος


KINΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ για μια Ανοικτή Κοινωνία, Ευφρονίου 5-7,  11634 Αθήνα,

49 σχόλια:

  1. Επιφανειακή και λαϊκίστικη αντιμετώπιση των κινητοποίησεών μας.

    Προφανώς, κύριοι, μια γενικευμένη/συμβολική 24ωρη αποχή δε θα ήταν επαρκής. Εχει άλλωστε επιχειρηθεί στο παρελθόν, αλλά, όπως διαπιστώνω από την απορία σας, πέρασε απαρατήρητη.

    Επίσης, καλό θα ήταν να διαλαμβάνεται και το γεγονός ότι όχι μόνο για αρνησιδικία δεν πρόκειται, αλλά και το ότι οι επείγουσες υποθέσεις εκδικάζονται ούτως ή άλλως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ειδα οι εν λογω κυριοι να εχουν την ιδια ευαισθησια οταν οι δικηγοροι απειχαν -και πολυ καλα εκαναν- για να υποστηριξουν τις θεσεις τους!! Και με πολυμηνες καποιες φορες αποχες.Τωρα μιλουν? Για ποιο λογο αραγε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπράβο πολύ σωστά σε όλα....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μπλα μπλα μπλα.... για την ταμπακέρα ουδέν...
    ποιά είναι αυτή η ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ για μια ανοικτή κοινωνία; τι κάνουν δηλαδή; από που χρηματοδοτούνται; μήπως είναι άλλη μία ΜΚΟ με αδιαφανή χρηματοδότηση;
    Οι δικαστές είναι οι τελευταίοι που ευθύνονται για το χάλι της δικαιοσύνης κι αν δεν το κατάλαβαν ας το καταλάβουν τώρα.
    Και παρά τις αποχές τους εξακολουθούν να δουλεύουν και να δικάζουν τις επείγουσες και υπό παραγραφή υποθέσεις. Αυτές έτσι κι αλλιώς θα προλάβαιναν και πάλι να δικάσουν εντός του διημέρου των συνεδριάσεων και του ωραρίου του γραμματέα, ακόμη κι αν δεν απείχαν!
    Η δικαιοσύνη έχει "στομώσει" εδώ και πολλά χρόνια και οι μόνες υποθέσεις πια που διεκπεραιώνονται είναι οι υπό παραγραφή και άκρως επείγουσες. Τις άλλες δεν τις προλαβαίνει κανείς ακόμη και SUPERMAN να ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.kinisipoliton.gr/default.asp?siteID=1&pageID=2&langID=1

    Καλά το κατάλαβα ... Σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα... που ιδρύθηκε το 1989 με υποστηρικτές το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Εθνική Τράπεζα...
    ...άσε μας πείσατε μη κοπιάζετε άλλο, αρκεί ότι εσείς όλα αυτά τα χρόνια πετύχατε το σκοπό σας για την προαγωγή των αξιών της κοινωνίας πολιτών, την ανάδειξη του ρόλου του πολίτη ως υποκειμένου της πολιτικής ζωής και ως ενεργού συμμετόχου στη λειτουργία ενός σύγχρονου πολιτικού συστήματος και στη δημιουργία ενός βήματος ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ του ενεργού πολίτη και της πολιτικής ηγεσίας.
    Μπορούμε να κοιμόμαστε ήσυχοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΊΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΣΤΕΊΛΟΥΝ ΣΤΗΝ κΥΒΈΡΝΗΣΗ.ΕΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΧΑΡΗ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΗΣΥΧΟΥΣ.ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ,ΘΑ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΥΤΤΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ. ΤΟΝ ΕΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΤΙ ΤΟΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΟΒΙΣΟΥΝ ;ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οταν πολίτες ανησυχούν για την κατάσταση της Δικαιοσύνης είναι "λαϊκισμός" ;
    Πότε απείχαν οι Δικαστές των καθηκόντων τους για την κατάσταση της Δικαιοσύνης και όχι για τα οικονομικά τους αιτήματα; Αν δεν είναι αυτός λαϊκισμός, τότε ποιός είναι;
    Οσν αφορά την εκδίκαση των "επειγουσών υποθέσεων", αφήνεται ασχολίαστος. Η πράξη τα λέει όλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να ασχολείται με τη δική μου εικοσάωρο ημερησίως εργασιακή απασχόληση .Ειναι πράγματι λαϊκισμοί τέτοιες επιστολές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι υπογράφοντες, μάλλον δεν ζουν στην Ελλάδα, ή κάνουν πως δε ζουν στην Ελλάδα, ή δεν τους άγγιξε η οικονομική κρίση. Τελεία και Παύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η υποκρισία στο μεγαλείο της!Για την καθυστέρηση στην απονομή της δικαιοσύνης οι δικαστες έχουν το μικρότερο μερίδιο ευθύνης.Αλήθεια,όταν οι δικηγόροι απεργούσαν για τρία χρονια(με διακοπες)που ήταν αυτή η κίνηση πολιτών?Αλλά ακόμα κιαν σταματήσουν οι διακοπές συνεδριάσεων,μήπως η αυστηρή εφαρμογή των κανονισμών,η η λευκή απεργία δεν θα δημιουργήσει τα ίδια προβλήματα?Έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δηλ τι αποχή θέλετε ολο τον χρόνο ρε ποιόν δουλεύεται ας ήσασταν σε καμία άλλη χώρα 2 μήνες όποιος κάνει εδε και σπίτι του για να στρώσετε ο κάθε πολίτης δεν είναι αναγκασμένος η υπόθεση του να αναβάλετε 3 μήνες γιατί εσας σας συμφέρει εδώ υπάρχει ανεργία... και αντι να βοηθήσετε κάνετε τα χειρότερα έλεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, Ως ΠΡΟς ΤΑ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΥΠΟΚΙΝΟΥΜΕΝΑ,ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ!!!Δεν είδα την Κίνηση Πολιτών να επιδεικνύει ανάλογη "ευαισθησία" και "εγρήγορση" ως προς την επιδεικτική αδιαφορία των βουλευτών, των Γενικών Γραμματέων και άλλων παραγόντων της νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας, καθώς και των "προστατευομένων" τους, διευθυντών, διοικητών και λοιπών, πολλοί από τους οποίους εμπλέκονται, όχι μόνο από πολιτικής, αλλά και από ποινικής άποψης, σε σοβαρότητα εγκλήματα σε βάρος του Ελληνικού Λαού και του φορολογούμενου Έλληνα Πολίτη, του οποίου το ψωμάκι, κάποιοι κατασπάραξαν (και τώρα, αντιλαμβανόμενοι ότι θα βρεθούν στα χέρια της Δικαιοσύνης, αργά ή γρήγορα, άλλως η οργή του λαού είναι βέβαιο ότι θα αναζητήσει άλλους τρόπους, δυστυχώς, για να κοπάσει, προσπαθούν, υποβαθμίζοντας από κάθε άποψη τους Δικαστές και τη Δικαιοσύνη, να μετατρέψουν αυτούς σε φοβισμένα και υποταγμένα σε αυτούς ανθρωπάκια), όταν οι παραπάνω, μολονότι φέρουν το μέγιστο μερίδιο ευθύνης, για την κατάντια και το διασυρμό πρωτίστως της χώρας μας διεθνώς (υπενθυμίζω ότι για ανάξιους και κακούς πολιτικούς έχει γίνει λόγος από ξένους αρχηγούς κρατών και υπουργούς τους, μολονότι οι ίδιοι οι πολιτικοί μας μιλούσαν προς τους έξω, ελαφρά τη καρδία, για μια χώρα διεφθαρμένη, την οποία οι ίδιοι έχουν την "ατυχία" να πρέπει να βάλουν σε τάξη), ουδέν έπραξαν, ώστε να δείξουν με τον παραδειγματισμό τους, ως ηγέτες μιας χώρας που καταρρέει οικονομικά, αλλά και από άποψη αξιών και ηθικής, περί την περικοπή των δικών τους προνομίων (υψηλότατες και παχυλότατες απολαβές αυτών και των προστατευομένων τους, καθώς και ατέλεις και έξτρα αμοιβές για τη συμμετοχή τους σε επιτροπές). Μήπως λησμονεί η Κίνηση Πολιτών ότι οι άλλες δύο εξουσίες έχουν ξεχάσει τον παραδειγματικό ρόλο που οφείλουν να παίζουν σε μια ευνομούμενη πολιτεία;;;μήπως η πολιτεία έχει πάψει προ πολλού να είναι ευνομούμενη;;;οι Πολίτες, στο όνομα των οποίων δήθεν υπογράφεται από τον κο Γερουλάνο αυτή η επιστολή, με έμμεσο πλην σαφή εκφοβισμό των Δικαστών (σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ!!!), με επίκληση του ονόματος του κου Επιθεωρητή των Δικαστηρίων, έχουν άραγε την ίδια άποψη, αν πράγματι ερωτηθούν ποτέ;;;μήπως πρέπει επιτέλους, αντί για την εύκολη καραμέλα της δήθεν "αρνησιδικίας" (οι δικαστές δεν αρνούνται να δικάζουν, αντιθέτως δικάζει ένας δικαστής υποθέσεις που αναλογούν σε δέκα τουλάχιστον δικαστές, άραγε το ξέρουν αυτό οι υπογράφοντες;;;έχουν δουλέψει ποτέ όσο ένας μόνο δικαστής όλοι αυτοί που μιλούν για αρνησιδικία;), να στραφεί λίγο η αναζήτηση ευθυνών για την επιβράδυνση της Δικαιοσύνης στα αλλεπάλληλα νομοθετήματα, που καταστρώνονται από τις επιτροπές της εκάστοτε εκτελεστικής εξουσίας και του εκάστοτε υπουργού, χωρίς καμία ουσιαστική έρευνα και συνομιλία με τους ίδιους τους εφραμοστές του δικαίου, ώστε να ανευρεθούν λύσεις προς έναν δικαιϊκό σύστημα που θα βοηθάει τους λίγους, σε σχέση με τον απίστευτο όγκο των συσσωρευμένων δικογραφιών που εκκρεμούν στα ελληνικά δικαστήρια (και είναι απίστευτα πολύ περισσότερες από τις αντίστοιχες στα ευρωπαϊκά δικαστήρια)δικαστές, στο να παράγουν πιο γρήγορα, το ήδη ποιοτικό έργο τους;;;μήπως πρέπει επιτέλους να πάψουμε να υποκρινόμαστε;;;μήπως η Κίνηση Πολιτών να δείξει ανάλογη ευαισθησία και για την αίτηση που υπογράφεται στο διαδίκτυο από απλούς πολίτες -και όχι από άλλους στο όνομα και για λογαριασμό τους, χωρίς ειδική προς τούτο εξουσιοδότηση- με την οποία ζητείται, επώνυμα από κάθε πολίτη, η άρση της βουλευτικής ασυλίας και εν γένει, η, παρά την (απαράδεκτη) παραγραφή, έρευνα των ποινικών ευθυνών όλων των ανωτέρω;;;μήπως;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μήπως η "Κίνηση Πολιτών" θορυβήθηκε όταν διέρευσε ότι οι δικαστές θα ζητήσουν την εξίσωση των αμοιβών των βουλευτών κλπ. προς τα κάτω, ώστε να τηρηθεί το Σύνταγμα ως προς τις 3 λειτουργίες του Κράτους και αν είναι ο μισθός του Αρεοπαγίτη να φθάσει στα 1.500 ευρώ, αντίστοιχος, από όλες τις απόψεις, να είναι και ο μισθός του βουλευτή, ο οποίος, ενόψει και του ηγετικού του ρόλου, καιρός είναι να αποτελέσει παράδειγμα προς τον απλό δοκιμαζόμενο έλληνα πολίτη;;;μήπως ο πολίτης, στο όνομα του οποίου υπογράφεται το κείμενο της Κίνησης Πολιτών, θα είχε αντίθετη άποψη από την τελευταία;;;ωστόσο, παρατηρώ ότι τα ΜΜΕ και κυρίως η τηλεόραση, που παρακολουθεί ο καθένας, καθόλου δεν προέβαλαν το εν λόγω θέμα...Γιατί άραγε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δικαστικός λειτουργός δεν είμαι αλλά είναι αφελές να πιστεύουμε πώς οι κινητοποιήσεις ευθύνονται για την αρνησιδικία από τη στιγμή που ο όγκος δουλειάς σε αναλογία με την κάλυψη κενών σε γραμματείς,επιμελητές και Δικαστικούς λειτουργούς είναι απίστευτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οταν πολίτες ανησυχούν και εκφράζουν ορισμένα ερωτήματα για την κατάσταση της Δικαιοσύνης λόγω της συνεχιζόμενης αποχής, και κυρίως για τον παραδειγματικό ρόλο που έχουν - ή πρέπει να έχουν - οι Δικαστές, αυτό είναι λαϊκισμός;
    Απείχαν οι Δικαστές των καθηκόντων τους για την τραγική κατάσταση της απονομής της Δικαιοσύνης και όχι για τα μισθολογικά τους αιτήματα;
    Αυτό δεν είναι "λαϊκισμός";
    Οσο για τον ισχυρισμό ότι εκδικάζονται οι "επείγουσες" υποθέσεις, και δεν υπάρχει - τελικά- αρνησιδικία αυτός αφήνεται ασχολίαστος. Η πράξη τα λέει όλα... Είναι θλιβερό ορισμένοι δικαστές να είναι αποκομμένοι απο την πραγματικότητα.... Η συνεχιζόμενη αποχή απλώς - και δυστυχώς- επιδεινώνει το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αντί η Κίνηση Πολιτών να ασχολείται με τις διακοπές των συνεδριάσεων των δικαστών, που δίνουν αγώνα ανεξαρτησίας αυτή τη στιγμή, καλό θα ήταν ως Κίνηση Πολιτών, που ενδιαφέρεται, αναμφίβολα, για τα συμφέροντα των πολιτών της χώρας να μας γνωστοποιήσει εάν μέχρι σήμερα απευθύνθηκε ποτέ σε φορείς της εκτελεστικής εξουσίας ζητώντας από αυτούς να μάθει:
    1) πόσα δάνεια και τι συνολικού ύψους (δις ευρώ) ανέλαβε να αποπληρώσει ως εγγυητής το Ελληνικό Δημόσιο την τελευταία λ.χ. 8ετία, υπέρ ποίων φυσικών ή νομικών προσώπων ή άλλων οργανισμών και για ποιο λόγο και σε καταφατική περίπτωση εάν ζητήσατε να δοθούν τα σχετικά στοιχεία στη δημοσιότητα
    2) Πόσα χρέη και τι συνολικού ύψους μέσα στο αχανές καπιταλιστικό σύστημα έχει χαρίσει το ίδιο ως άνω χρονικό διάστημα το Ελληνικό Δημόσιο και υπέρ ποίων φυσικών ή νομικών προσώπων και αν ζητήσατε ποτέ τη δημοσιοποίηση των σχετικών στοιχείων
    3) εάν το ελληνικό δημόσιο δια του εκπροσωπούντος αυτό οργάνου έχει ασκήσει αστικές αγωγές για επιστροφή παράνομου πλουτισμού των υπαιτίων
    4) Ρωτήσατε να σας ενημερώσουν με στοιχεία για τη φοροδιαφυγή;
    5) Απευθύνατε προσφάτως ερώτημα, όπως απευθύνετε σε εμάς, για τους λόγους, που μία λίστα ονομάτων κυκλοφορούσε επί δύο έτη από συρτάρι σε συρτάρι;
    Υποβάλατε ποτέ τα ανωτέρω ερωτήματα ενώπιον των αρμοδίων κύριοι της Κίνησης Πολιτών; Φαντάζομαι πως ναι . Περιμένουμε, όμως, σε κάθε περίπτωση, και τη συγκεκριμένη απάντηση σας. Απλά, για να δούμε ποια ζητήματα των πολιτών σας απασχολούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άσχετοι...
    Τι σημαίνει "αρνησιδικία";
    Γιατί υπάρχει "βραδύτητα απονομής της Δικαιοσύνης";
    Πού ήταν αυτή η "Κίνηση Πολιτών" (sic), όταν γίνονταν απεργίες διαρκείας από κατηγορίες υπαλλήλων - εξίσου επιβλαβείς για το κοινωνικό σύνολο - για να βγάλουν παρόμοιες ανακοινώσεις;
    Πού ήταν αυτή η "Κίνηση" πολιτών όταν η εκτελεστική και η νομοθετική εξουσία κατακρεουργούσαν τις αποδοχές των δικαστικών λειτουργών;
    Ποια κοινωνική ευαισθησία επέδειξε η "κίνηση" αυτή όταν η εκτελεστική και η νομοθετική εξουσία διόγκωναν σε δυσανάλογο βαθμό τις αποδοχές και τα προνόμοιά τους;
    Τι είναι αυτή η "κίνηση"; Ποιος τη συντηρει; Τι πόρους και τι εξαρτήσεις έχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σε πορηγουμενο σχολιο που ελεγε οτι η 24ωρη θα ηταν ανεπαρκης, μπρει καποιος να απαντησει οτι και η τωρινη πολυημερη ειναι ακομα περισσότερο αναποτελεσματικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ .
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΟΓΙΚΟΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά θα κάνει η εν λόγω Κίνηση Πολιτών να μην λαϊκίζει και να μην εθελοτυφλεί. Διότι θέτοντας θέμα περί του ηγετικού και παραδειγματικού ρόλου, που οφείλουν να παίζουν σε μια ευνομούμενη κοινωνία οι Δικαστές και Εισαγγελείς, οφείλει εκ των προτέρων να γνωρίζει, ότι οι κινητοποιήσεις μας πραγματοποιούνται ακριβώς για να διατηρήσουμε το θεσμικό μας κύρος, ώστε να μπορέσουμε να παίξουμε τον ανωτέρω ρόλο. Εκτός κι εάν οι υπογράφοντες αυτό το κείμενο γνωρίζουν όλα τα παραπάνω, είναι όμως μεταξύ αυτών που θέλουν με τον τρόπο τους να πυροβολούν την Δικαστική Εξουσία, νομίζοντας ότι θα καταφέρουν να κάμψουν το φρόνημα των Λειτουργών της. Οι Έλληνες Δικαστές και Εισαγγελείς είναι από τους ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΑ εργαζόμενους συναδέλφους τους στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ουδόλως χρειάζονται συμβουλάτορες, προκειμένου να βοηθήσουν την Ελλάδα να ανακτήσει την εκτίμηση και εμπιστοσύνη του Ευρωπαίου φορολογούμενου Πολίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  21. Kαθηγητής Στέφανος Γερουλάνος,
    ΘεόδωροςΠαπαλεξόπουλος, Σπύρος Φραγκούλης Νίκος Φραγκάκης

    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ, ΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΤΕΧΟΥΝ, ΠΟΙΑ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ, ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ "ΕΛΙΤ" ΠΟΥ ΛΕΗΛΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΒΟΥΛΙΑΞΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ολοι οσοι φωναζετε για την καθυστερηση στην απονομη της Δικαιοσυνης εχετε δικιο...Πινακια τριμελων με το πολυ 15 δικογραφιες για να γινονται ΟΛΕΣ οι υποθεσεις(διοτι ως γνωστον δυο συκοφαντικες δυσφημισεις να υπαρχουν στο πινακιο γινονται κακουργηματα),αυξηση δικαστων και δικαστικων γραμματεων,αμεση εφαρμογη εξωδικαστικου συμβιβασμου σε ποινικες υποθεσεις(για ποιο λογο να ερχεται σε ακροατηριο υποθεση που η κατσικα εφαγε το αμπελι του γειτονα?).Και την επομενη φορα που θα υπαρχει αιτημα αναβολης επειδη υπαρχουν κινητοποιησεις αλλου κλαδου ας μην μπουν καν στον κοπο να ζητησουν αναβολη.Εφοσον υπαρχουν δυο μετρα και δυο σταθμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΜΑΡΣΙΩΝΗ8 Οκτωβρίου 2012 στις 11:19 μ.μ.

    ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΤΗΣ 8Ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 6.36 μ.μ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!ΘΡΑΣΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τι λέτε ρε παιδιά έχω δίκη που εκκρεμεί αυτήν την στιγμή έχει πάρει μια αναβολή για το οτι δεν έστειλαν τον διοικητικό φάκελο τώρα άλλους 3 μήνες είμαι άνεργος και η δίκη ειναι κερδισμένη εμένα ποιος θα μου συμπαρασταθεί πες τε μου ποιος ότα περιμένω από την δικαιοσύνη να μου συμπαρασταθεί εμένα ποιος θα μου πληρώσει τον χρόνο που χάνω απο την ζωή μου χωρίς λόγο μια ελπίδα έχουμε την δικαιοσύνη έλεος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο ανορθόγραφος christos papadopoulos ας μας πει τι δουλειά κάνει, όπως και όλοι οι άλλοι προβοκάτορες ανώνυμοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Επηρεασμένος από το σχόλιο του ανώνυμου σχολιαστή της 08/10/2012, ώρα 2.18 μ.μ., πραγματοποίησα μια σύντομη έρευνα δέκα λεπτών στο διαδίκτυο για την Κίνηση Πολιτών και διαπίστωα ότι είναι όντως ΜΗ ΚΥΒΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, όπως προβληματίστηκε ο ανώνυμος σχολιαστής στο ως άνω σχόλιό του και όπως προκύπτει από το άρθρο 3 του καταστατικού της που είναι αναρτημένο στην επίσημη ιστοσελίδα της, η οποία είναι η ακόλουθη:www.kinisipoliton.gr. Μήπως πρέπει να ψάξουμε λίγο περισσότερο για την οργάνωση αυτή, τα μέλη της, τον πρόεδρο του ΔΣ της που φέρει το επώνυμο και πρόσφατου Υπουργού καθώς και για την ενδεχόμενη συγγένειά του με εκείνον και να αναζητήσουμε λίγο βαθύτερα τα αίτια για τη σύνταξη της επιστολής αυτής; Λέω μήπως; και μήπως πρέπει την έρευνα αυτή να την πραγματοποιήσουν αυτεπάγγελτα οι συνάδελφοί μας εισαγγελικοί λειτουργοί; μήπως προκύψει κάπoιο λαβράκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο Θ. Παππαλεξόπουλος είναι ο γνωστός συνδικαλιστής του ΣΕΒ (αυτό έλειψε να είναι υπέρ της αποχής). Οι Σπ. Φραγκούλης και Ν. Φραγκάκης είναι γνωστόι δικηγόροι. αραγε τι άποψη έχουν για τις συχνές αποχές των δικηγόρων απο τα καθήκοντά τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΤΙ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΏΠΙΣΩ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΈΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ?
    1. ΕΙΣΑΓΩ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΔΙΚΑΣΤΩΝ ΛΙΓΌΤΕΡΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΉΜΑΤΑ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΑ ΔΙΈΘΕΤΑ ΣΕ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΝΕΡΓΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ.ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ?ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΑ ΡΟΜΠΟΤ.ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΜΥΑΛΟ,ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΠΟΤΕ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΕΣ...
    2.ΨΗΦΙΖΩ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΕΣ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ.ΤΕΚΜΑΙΡΩ ΟΤΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑΖΟΥΝ ΚΙ ΑΝ ΘΕΣΩ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΗ ΑΝΤΙΠΟΙΝΩΝ ΘΑ ΕΡΓΑΣΘΟΥΝ!ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.ΕΘΕΣΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΕΣ.ΑΥΤΟΙ ΑΡΝΗΣΙΔΙΚΟΥΝ!ΝΑ ΜΗΝ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ,ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥΣ!ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΝΕ,ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΠΑΥΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3ΩΡΕΣ!ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ.ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΝΑΠΑΥΘΗΚΕ ΤΗΝ 7Η ΜΕΡΑ.ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ.
    3.ΣΤΑ ΗΔΗ ΒΕΒΑΡΗΜΈΝΑ ΠΙΝΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΨΟΥΝ ΣΕ60 ΗΜΕΡΕΣ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.ΠΟΣΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ?ΕΝΑΣ ΓΙΑ 360?ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΠΌΦΑΣΗ ΤΗ ΜΕΡΑ?ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΕΔΡΑ,ΟΤΑΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΕΥ ΑΜΟΙΒΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣ?ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΦΩΡΑ,ΟΤΑΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΓΙ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ?ΕΓΩ ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΜΟΥ.
    4.ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ,ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ,ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ.ΑΝ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ!
    5.Η ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΙΕΣΗ ΓΙΑ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΑΠΟΝΟΜΗ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΕΙΩΣΗ ΑΜΟΙΒΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗ!ΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗ Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΟ,ΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ.Α!ΤΟ ΞΑΧΑΣΑ.ΘΕΛΩ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ...Α! ΤΟ ΞΑΧΑΣΑ!Ο ΟΓΚΟΣ ΚΙ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΤΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΓΕΘΗ...
    6.ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΑΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΩΝ!ΔΕ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΦΟΡΟΥΣ,ΧΑΡΑΤΣΙΑ,ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ?ΑΣ ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΘΗΚΕ ΒΑΝΑΥΣΑ Η ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ ΤΟΥΣ..ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ?ΔΕΝ ΞΕΡΩ.ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ,ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ.Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΙΓΕΙ!!!ΕΓΩ ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ ΜΟΥ.ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΦΤΑΙΝΕ...ΠΟΥ ΣΙΩΠΟΥΣΑΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το να τα ρίχνουμε στην Κίνηση Πολιτών είναι εύκολο και κυρίως για το τι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ.
    Ο καθένας κρίνεται.
    Αυτό όμως δεν λύνει το πρόβλημα.
    Πότε απείχατε κ. Δικαστές για την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ σας που θεωρείτε τώρα ότι προσβάλλεται απο την επιστολή;
    Σύμφωνοι, είστε απο τους κλάδους που μοχθούν...και μπράβο.
    Πότε όμως απείχατε για τις απαράδεκτες (εκτός αν υπάρχουν διαφωνίες ...συζητήσιμο) συνθήκες απονομής της Δικαιοσύνης, τόσο για σας όσο και για τον απλό πολίτη;
    Οταν η υπόθεση εκδικάζεται μετά απο παρέλευση δεκαετιών, αυτό είναι αρνησιδικία, είτε το θέλουμε είτε όχι. Φταίνε αρκετοί, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ.
    Λίγη αυτοκριτική δεν βλάπτει.
    Ιδίως μέ πόσο 'υπεροπτικό' τρόπο αντιμετωπίζετε μια επιστολή που ξεκάθαρα σας λέει οτι ΕΙΣΤΕ (ή πρέπει να είστε) ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ και ότι η αποχή σας με καθαρά μισθολογικά αιτήματα την σήμερον εποχή επιδεινώνει το πρόβλημα.

    Και τέλος, προς τι η επισήμανση ότι αγωνίζεστε για το μισθολογικό προκειμένου να παραμείνετε ανεξάρτητοι; Σε διαφορετική περίπτωση τι;



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για αυτόν που ρώτησε τι δουλειά κάνω πρόβατα έχω και του στέλνω απο το μαντρί τώρα και μόνο η αναφορά του δείχνει το κοινωνικό του επίπεδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μπράβο στον ανώνυμο της 9 Οκτωβρίου 2012 3:21 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο christos papadopoulos λοιπόν, που βόσκει πρόβατα στη στάνη του και θεωρεί ότι φταίει το κοινωνικό επίπεδο άλλων επειδή ο ίδιος είναι ανορθόγραφος, ας μας πει την άποψή του για τους συναδέλφους του που έριχναν τόνους γάλακτος στις εισόδους δημοσίων κτηρίων, για να επιτύχουν καλύτερες τιμές (αν δεν ήταν ο ίδιος ένας από αυτούς...)
    Και ας μην τον ενοχλεί ο χαρακτηρισμός "προβοκάτορας", αφού δεν κάνει κάτι άλλο πέρα από μονολεκτικά σχόλια σε διάφορες αναρτήσεις του blog, χωρίς ωστόσο να έχει προτάξει έστω ένα επιχείρημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ολίγα προς γνώση των σχολιαστών με περισσή εμπαθεια και λιγότερη πληροφόρηση (κρίμα).

    Κίνηση Πολιτών για μια Ανοιχτή Κοινωνία

    Ιδρυτής και πρώτος Πρόεδρος της:
    Καθηγητής Φαίδων Βεγλερής

    Μετέπειτα Πρόεδρος: Λεωνίδας Κύρκος και Αντιπρόεδρος: Θεόδωρος Παπαλεξόπουλος.

    Αντιπρόεδρος της μέχρι την ημέρα θανάτου του:
    Στέφανος Ματθίας

    Σημερινός Πρόεδρος της: καθηγητής Στέφανος Γερουλάνος

    Φυσικά, όλοι κρίνονται απο το έργο τους. Παραπέμπω στην ιστοσελίδα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σε διαφορετικη περιπτωση πολυ απλα:δεν θα υπαρχει δικαιοσυνη,εκτος κιαν περιμενετε απο τον δικαστη των 1000 ευρω να δικασει τον πολιτικο με τις μιζες των 1.000.000 ευρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συνάδελφε σου έστειλα δύο φορές σχόλια σχετικά με την δραστηριότητα των μελών της "κίνησης" αυτής και δεν τα δημοσίευσες. Ξέρω ότι δεν υπάρχει καμία σκοπιμότητα, αλλά με στεναχώρεί το ότι 2 ημέρες μετά την ανάρτηση αυτή δεν κατάφερες να το δημοσιεύσεις. Αν βρεις το κείμενο αυτό σε παρακαλώ να το αναρτήσεις. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θερμά συγχαρητήρια στον ανώνυμο της 9 Οκτωβρίου 2012 3:21 μ.μ. Έχει αποδώσει με ακρίβεια τα πάθη της Δικαιοσύνης και την αιτία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΗΣ 9_10_2012 ΤΩΝ 3.21 ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΕ ΤΗΝ "ΥΠΕΡΟΨΙΑ" ΣΤΑ ΣΧΌΛΙΑ?ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΕΡΕΌΤΥΠΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΗΨΕΙΣ!ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΉ ΥΠΟΤΙΜΑ ΚΑΤΆΦΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΎΝΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΥΡΙΟΙ!ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ, ΑΛΛΩΣΤΕ, ΝΑ ΔΙΑΚΡΊΝΟΥΜΕ ΤΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΨΕΜΜΑ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ!ΑΛΛΑ, ΝΑΙ, ΜΕΓΑΛΗ Η ΕΥΘΥΝΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΟΜΩΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΠΛΕΟΝ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΔΙΩΞΑΜΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΕΞΟΥΣΙΕΣ, ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΧΩΡΗΔΕΙΣ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ (ΟΧΙ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΣΤΟ "ΠΟΔΙ" ΚΑΜΩΜΕΝΕΣ), ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ.ΒΕΒΑΙΑ, ΒΛΕΠΕΤΕ, ΕΜΕΙΣ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΕΛΠΙΖΑΜΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Ο ΑΞΙΟΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ...ΒΕΒΑΙΩΣ, ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΑΥΞΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ, ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ...ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΛΙΓΟΙ,ΔΕ ΔΟΥΛΕΟΥΝ,ΟΜΩΣ ΧΡΕΩΝΟΜΑΣΤΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ, ΚΙ ΑΣ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ..ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΘΕΊ ΜΕ ΓΕΝΝΑΙΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ.Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΗ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΗ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν σας γνωρίζω αλλά από το περιεχόμενο του εγγρλαφου σας έχω συμπεράνει ότι δεν αντιλαμβάνεστε την κρισιμότητα των περιστάσεων. Δεν γνωρίζω τα κίνητρα με τα οποία ο κάθε δικαστής επέλεξε την άσκηση του συγκεκριμένου λειτουργήματος,αντιλαμβάνομαι όμως ότι δεν έχετε οικογενειακές υποχρεώσεις, γεγονός το οποίο κατά την ταπεινή μου γνώμη συμβάλλει στο να διατυπώνετε παράλογες απόψεις περί αυτοθυσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Θέλω να πω ότι το πιο ωραίο σχόλιο που έχω διαβάσει είναι αυτό του ανώνυμου από 9 Οκτωβρίου 2012 9:03 π.μ. Βέβαια απο τον τρόπο γραφής του διαπιστώνω ότι είναι ο ίδιος συντάκτης πολλών άλλων επιτυχημένων σχολίων. Μπράβο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
    www.kinisipoliton.gr/UserFiles/File/153631_katastatiko.pdf ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ: "ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ". Στις διεθνείς σχέσεις η επωνυμία του Σωματείου αποδίδεται ως CITIZENS' MOVEMENT FOR AN OPEN SOCIETY (GREECE, ΕΝ ΟΨΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΈΧΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΙΟΒΕ, ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΩΝ, ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ-ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ, ΌΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ: www.archive.eliamep.gr/old/eliamep/content/home/about_eliamep/funding/el/index.html, ΕΙΧΕ ΩΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ, ΠΛΗΝ ΆΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ( ΜΚΟ )Soros Open Society Foundation,ΟΠΟΤΕ, ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΚΟ-
    -ΧΟΡΗΓΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
    www.kinisipoliton.gr/UserFiles/File/153631_katastatiko.pdf ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ: "ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ". Στις διεθνείς σχέσεις η επωνυμία του Σωματείου αποδίδεται ως CITIZENS' MOVEMENT FOR AN OPEN SOCIETY (GREECE, ΕΝ ΟΨΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΈΧΟΥΝ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΠΙ ΠΑΝΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΙΟΒΕ, ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΆΛΛΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΩΝ, ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΙΑΜΕΠ-ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ, ΌΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ: www.archive.eliamep.gr/old/eliamep/content/home/about_eliamep/funding/el/index.html, ΕΙΧΕ ΩΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ, ΠΛΗΝ ΆΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ( ΜΚΟ )Soros Open Society Foundation,ΟΠΟΤΕ, ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΚΟ-
    -ΧΟΡΗΓΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. κ. διαχειριστή της σελίδας...
    Έχω στείλει 2 φορές σχόλια με το "ho is ho" των συντακτών της επιστολής (Κίνησης Πολιτών), για να πληροφορηθούν οι συνάδελφοι για το ποιόν του καθενός και τί ακριβώς εκπροσωπούν. Δεν δημοσιεύσατε κανένα από αυτά τα σχόλια, ενώ αντίθετα δημοσιεύσατε σχόλια που εκθειάζουν την επαγγελματική και κοινωνική τους θέση. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα σχόλια που έστειλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συνάδελφοι το blog είναι γεμάτο με σχόλια προβοκατόρικα από ανθρώπους εξαρτημένους από διάφορα οικονομικά κέντρα που δεν τους συμφέρουν οι ανεξάρτητοι δικαστές που έχουν λόγο και τόλμη. Το λέω με πλήρη επίγνωση! Οι κινητοποιήσεις μας τους έχουν ανησυχήσει και πιο πολύ όσα μπορεί να ακολουθήσουν μετά τις 20 Οκτωβρίου. ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Συμφωνώ και εγώ ότι το σχόλιο του 9:03 (9 Οκτωβρίου) είναι πολύ καλό. Πάρα πολύ καλό.
    Αλλά, είναι πολύ κουραστικό, για μένα τουλάχιστον, να διαβάζω πυκνογραμμένο κείμενο σε συνεχή κεφαλαία.
    Καλό θα ήταν να το λάβει αυτό υπόψη του ο 9:03.

    Κατά τα λοιπά, συνεχίζουμε απτόητοι τον αγώνα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    κ. διαχειριστή της σελίδας...
    Έχω στείλει 2 φορές..

    10 Οκτωβρίου 2012 8:31 π.μ.
    ================

    Ποιες είναι οι πηγές σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γενικά δεν επικροτώ την στάση των δικαστών, όχι γιατί έχουν άδικο, αλλά για το χρόνο και τους λόγους της κινητοποίησης. Αλλά οι "κινήσεις πολιτών" που θέλουν να προβάλλονται καθυβρίζοντας και προκαλώντας οποιαδήποτε κατηγορία εργαζομένων και αγωνιζομένων πολιτών, και μάλιστα να ανάγονται σε θεσμικούς συνομιλητές τους, με εξοργίζει. Το καλύτερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι να αδιαφορήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    κ. διαχειριστή του blog, γιατί εγώ που παρέπεμπα σε συγκεκριμένες πηγές..
    (ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟ)
    8 Οκτωβρίου 2012 3:18 μ.μ.
    ============
    Όταν αναφερόμαστε σε συγκεκριμένα άτομα, αναφέρουμε συγκεκριμένα και τις πηγές μας. Το «. Όλα όσα αναφέρω σε προηγούμενο μήνυμά μου είναι ήδη δημοσιευμένα στο διαδίκτυο» και το «αρκεί να ανατρέψει κανείς στο internet για σχετικές πληροφορίες» δεν είναι πηγή, διότι το διαδίκτυο μεταξύ άλλων βρίθει και από επαναλαμβανόμενες ανακρίβειες. Συνεπώς η αξία της πηγής αναδεικνύει και την αξία της είδησης. Εν τέλει ΠΟΥ το διαβάσατε. Αναφέρεστε σε ένα έντυπο της κίνησης από το οποίο προκύπτει η πρόθεση ενός εκ των «χειραγώγησης της Δικαιοσύνης». Αφού δεν μας αναφέρετε την πηγή σας, κάναμε τον κόπο και βρήκαμε το έντυπο
    http://www.kinisipoliton.gr/UserFiles/File/deltia/124947_teyxos_75.pdf#page=1
    στο οποίο αναφέρετε:
    «A. Αποτελεσματικότητα της Δικαιοσύνης
    Στοιχεία αναποτελεσματικότητας που πρέπει και
    μπορούν να αναταχθούν:
    • Εκσυγχρονισμός των διατάξεων περί αγωγής κακοδικίας ώστε να καταστεί αποτελεσματικό μέτρο ελέγχου των λειτουργών της δικαιοσύνης.
    • Όχι σε ευκαιριακά, αποσπασματικά και χωρίς μακροπρόθεσμη προοπτική νομοθετικά μέτρα. Διάσπαση μεγάλων βεβαρυμμένων δικαστηρίων πρώτου και δεύτερου βαθμού και σύμπτυξη μικρών υποαπασχολούμενων ειρηνοδικείων [και πρωτοδικείων ;].
    • Αυστηρότερα λόγω ποσού όρια του εκκλήτου και του παραδεκτού της αναίρεσης.
    • Μείωση δικαστικών διακοπών.
    * Αξιοποίηση εναλλακτικών μεθόδων επίλυσης διαφορών (διαιτησία).
    * Το τετράπτυχο της ουσιαστικής αρνησιδικίας: (α) Η καθυστέρηση προσδιορισμού εκδίκασης των υποθέσεων. (β) Οι αναβολές. (γ) Η καθυστέρηση έκδοσης και δημοσίευσης των αποφάσεων. (δ) Η καθυστέρηση καθαρογραφής και θεώρησης των αποφάσεων.
    * Ειδικά για την αναβολή στις αστικές δίκες, κατάργηση του άρθρου 241 ΚΠολΔ εφόσον η δυνατότητα αναβολής της συζήτησης παρέχεται ούτως ή άλλως στον δικαστή. Απαγόρευση αναβολής της συζήτησης της αγωγής λόγω μεταγενέστερου προσδιορισμού προσεπίκλησης ή αντίθετης αγωγής, σε περίπτωση που η αγωγή έχει επιδοθεί τουλάχιστον τέσσερεις μήνες πριν από την δικάσιμο.
    * Δραστικός περιορισμός του αριθμού των αναβολών στις διοικητικές δίκες. Αν η διοίκηση κωλυσιεργεί, οι ισχυρισμοί του διοικούμενου να θεωρούνται συνομολογημένοι.
    • Περιορισμός της δυνατότητας άσκησης ενδίκων μέσων στα βουλεύματα.
    * Εξορθολογισμός των στερητικών της ελευθερίας ποινών. Οι ποινές που επιβάλλονται σήμερα είναι από τις αυστηρότερες της Ευρώπης.
    * Μείωση της ανώτατης αναλογίας του ευεργετικού υπολογισμού εργασίας στους κρατούμενους των κλειστών φυλακών (δηλαδή να μην ισχύει ΚΑΙ στις κλειστές φυλακές η ανώτατη αναλογία μια ημέρα εργασίας προς δυο ημέρες ποινής).
    * Η μετατροπή της ποινής να μην αποτελεί μόνο εισπρακτικό μέτρο αλλά ουσιαστική ποινή, με το να επιβάλλεται σε αναλογία με τα εισοδήματα του καταδικασθέντος.
    • Δυνατότητα έκτισης υπό προϋποθέσεις (τμήματος ή ολόκληρης) της ποινής στερητικής της ελευθερίας των αλλοδαπών κρατουμένων στην χώρα καταγωγής τους.
    * Παροχή αποζημίωσης σε άδικα καταδικασθέντες, ιδίως σε περιπτώσεις που αυτοί (αδίκως) εξέτισαν ποινή στερητική της ελευθερίας.

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΥΝΕΧΕΙΑ

    Β. Δίκαιη Δίκη
    * Tα ελληνικά δικαστήρια να κατανοήσουν τη σημασία της ΕΣΔΑ, έτσι ώστε να εκδίδουν συμβατές προς αυτήν αποφάσεις, χωρίς να αναγκάζεται ο πολίτης να προσφεύγει στο ΕΔΔΑ.
    * Με τον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων να είναι, μετά τη θέση σε ισχύ της Συνθήκης της Λισαβόνας, ισόκυρος με το πρωτογενές δίκαιο της ΄Ενωσης, να γίνει δεκτό ότι οι (ταυτόσημες με της ΕΣΔΑ) διατάξεις του υπερέχουν του Συντάγματος.
    * Tα ελληνικά δικαστήρια (ιδίως ο ΑΠ) να εγκαταλείψουν υπερβολικούς τυπολατρικούς διαδικαστικούς φορμαλισμούς που έχουν συχνά επισημανθεί από το ΕΔΔΑ. Ο νομοθέτης να συμβάλει στην απλοποίηση δικονομικών ρυθμίσεων και να προχωρήσει στην κατάργηση όλων των δικονομικών προνομίων του Δημοσίου.
    • Θέσπιση νέου ενδίκου βοηθήματος που να επιλαμβάνεται υποθέσεων που εγκυμονούν παραβιάσεις της ΕΣΔΑ για τις οποίες σήμερα δεν υπάρχει πραγματική δικαστική προστασία (13 ΕΣΔΑ).
    • Ad hoc θεσμοθέτηση διάταξης περί ειδικής ευθύνης του Δημοσίου λόγω αποφάσεων των Δικαστηρίων που συστηματικά παραβιάζουν διατάξεις της ΕΣΔΑ ή του κοινοτικού δικαίου, για τις οποίες το ΕΔΔΑ ή το ΔΕΚ έχουν νομολογήσει.
    • Θέσπιση δικαιώματος αναψηλάφησης / επανάληψης της δίκης στις πολιτικές και τις διοικητικές υποθέσεις για τις οποίες με απόφαση του ΕΔΔΑ διαπιστώνεται παραβίαση δικαιώματος που αφορά τον δίκαιο χαρακτήρα της διαδικασίας που τηρήθηκε ή την ουσιαστική διάταξη που εφαρμόσθηκε, όπως ισχύει ήδη για τις ποινικές υποθέσεις (ΚΠΔ 525 παρ. 1 περιπτ. 5, όπως προστέθηκε με το άρθρο 11 ν. 2865/2000).
    * Αναγνώριση της υποχρέωσης τήρησης του ερμηνευτικού δεδικασμένου από τις αποφάσεις του ΕΔΔΑ.
    * Tην προστασία του νόμου δικαιούνται εξίσου με τους πολίτες όλοι όσοι βρίσκονται στη χώρα και υπόκεινται στη δικαιοδοσία της Ελληνικής Δημοκρατίας και των δικαστηρίων της, χωρίς διακρίσεις. Αλλοδαποί, μετανάστες, πρόσφυγες, αιτούντες άσυλο έχουν τα ίδια ανθρώπινα / ατομικά / θεμελιώδη δικαιώματα.
    Παραθέτουμε τα εξώφυλλα των ειδικών τευχών που
    η Κίνηση Πολιτών έχει εκδόσει περί Δικαιοσύνης:».

    Παρακαλούμε και πάλι να αναφέρετε με σαφήνεια την πηγή σας (σκεφθείτε απόφαση να αναφέρει γενικά και αόριστα «το λέει η νομολογία». Ναι το λέει αλλά ποιο δικαστήριο και ποιος αριθμός απόφασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ