Σελίδες

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΠ: ΑΝΤΙ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Ταχ. Δ/νση; Λ. Αλεξάνδρας 121
Τ.Κ. 115 10 Αθήνα
Πληροφορίες; Ε. Μπρούπη - Αικ. Τσιώλη
Τηλέφωνο: 210-6411506
Φαξ:          210-6433799

ΑΝΤΙ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ
Αθήνα, 8 Οκτωβρίου   2012
Αρπρωτ.


Προς
Τους κ.κ. Προϊσταμένους
Των Εφετείων και Πρωτοδικείων της Χώρας
(προκειμένου να ενημερωθούν οι δικαστές
που υπηρετούν σ' αυτά).

Πάνω από τους ανθρώπινους νόμους ενυπάρχει η «Θεία Δίκη» ή «Ευρυδίκη», η οποία λειτουργείμε δύο υπέρτατους Νόμους . α) Με το νόμο της αγάπης προς τον συνάνθρωπο και β) Με το Νόμο τηςΣύνθεσης.
Όπως επισημαίνει ο Δάντης στη «Θεία Κωμωδία»: «Η Αγάπη κινεί τον Ήλιο και όλα τα' Άστρα».Αγάπη όμως προς τον συνάνθρωπο σημαίνει Αυτοθυσία.
Γιατί βιώνουμε την Αγάπη στο βαθμό που μπορούμε να Αυτοθυσιαστούμε.
Χωρίς το Νόμο της Σύνθεσης η Απο-σύνθεση είναι βεβαία.
Ποιος μπορεί να θέλει την Απο-σύνθεση της κοινωνικής δομής;
Εμείς οι Δικαστές οφείλουμε να μην είμαστε «επιμηθείς», αλλά να προβλέπουμε από την αρχή τοτέλος οποιασδήποτε πράξεως μας.
Συνεπώς σας ερωτώ: Πού θα οδηγήσει η «στάση» σας;
Επιλέξαμε, φρονώ όλοι το Δικαστικό λειτούργημα όχι με οικονομικά κριτήρια, αλλά με ποιοτικά,ψυχικά και πνευματικά.
Καλού μέθα όλοι:
Να το Αποδείξουμε «έργω»
Η Πρόεδρος του Αρείου Πάγου
Ρένα Ασημακοττούλου
======================
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
και

70 σχόλια:

  1. νομιζω πολυ εξυπνη κινηση..
    διοτι βλεπω να απαντα με εντελως συμβατικο τροπο η ενωση και να χανει το δικιο μας..
    απορω ποια αποφαση μπορει να ληφθει στις 20/10...μπλεγμενοι στην κατασταση, μπλεξαμε σε αδιεξοδες κινητοποιησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι δυνατό να προέρχεται πραγματικά από την Πρόεδρο του Αρέίου Πάγου ή μήπως είναι φάρσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Είναι δυνατό να προέρχεται ...

    8 Οκτωβρίου 2012 9:09 μ.μ.
    ==============
    Όταν μας την απέστειλε ένας αναγνώστης, δεν τη δημοσιεύσαμε, έχοντας αμφιβολίες για τη γνησιότητά της (δε φέρει αρ. πρωτ.).
    Εν συνεχεία δημοσιεύθηκε από την ιστοσελίδα της κ. Θάνου και τώρα από την capital (http://www.capital.gr/News.asp?id=1634897).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν η "Θεία Δίκη" έχει μετα-βληθεί από την εκτελεστική εξ-ουσία σε κωμωδία, έστω και "Θεία" και ο δικαστής παραμένει δεσμώτης (για να θυμηθούμε εκτός από τον Επιμηθέα και τον Προμηθέα...) η "στάση" των δικαστών, επί τω έργω, πρέπει να είναι μία: Δια-κοπή της Συνεδρίασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχώς, με ποιήματα, θεωρίες και επίκληση ανώτερων ενστίκτων δεν πληρώνονται λογαριασμοί, δάνεια και έξοδα που έχει ο καθένας από εμάς. Μόνο η συνέχιση των κινητοποιήσεων δίνει κάποιες ελπίδες. Αφού φυσικά ο ΑΠ διάλεξε τη γνωστή οδό της σιωπής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έίναι απίθανο η Πρόεδρος του ΑΠ ν'απευθύνεται προς τους προϊσταμένους των δικαστηρίων με μη νομικό λόγο. Σε κάθε περίπτωση όμως, η επίκληση της αυτοθυσίας των δικαστών και η ανησυχία για την αποδιοργάνωση των δικαστηρίων, δεν δίδουν απάντηση στις ανάγκες των καιρών για αντίσταση στην κατάργηση της νομιμότητας που επέρχεται ραγδαία, και έκφρασή της-αν και όχι η σημαντικότερη- είναι η μείωση των μισθών των δικαστών. Αυτό οφείλει να το κατανοήσει και η ηγεσία της δικαιοσύνης και να στηρίξει τους δικαστές στον αγώνα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΓΑΠΗ, ΑΓΑΠΩ, ΤΟ "Α" ΚΑΙ "Ω" ΤΗΣ ΖΩΗΣ!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΥ ΤΟ ΝΑ ΛΕΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ "ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ, ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ, ΝΑ ΓΕΛΑΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΕΙ;;;" ΚΑΙ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΖΗΤΩ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΩ, ΟΧΙ!ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΩ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΩ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΤΩ ΜΕ ΘΕΡΜΗ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΟΎ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΦΡΟΝΤΙΔΕΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΩ ΤΟΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΑΦΕΤΕΡΟΥ, ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΑΓΩΝΙΩ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΩ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΣΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ, ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΩ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ, ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΩ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΥΟ ΣΠΙΤΙ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Η ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΩΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ (ΑΝ ΦΤΑΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ). ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΣ, ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΛΑΒΕΙ "ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ", ΟΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ, ΠΟΥ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΜΑΣ, ΑΝ ΦΤΆΣΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ, ΑΝ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙς ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΜΑΣ Η ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΩΡΑ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ, ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ, ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, ΑΛΗΘΙΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΝΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΑΣ, ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΒΑΡΒΑΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙς ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ, ΕΓΧΩΡΙΟΙ ΚΑΙ ΞΕΝΟΙ ΙΘΥΝΟΝΤΕΣ, ΕΜΑΣ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΑΓΑΠΗ, ΠΟΙΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟ;ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΠΕΧΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΜΟΥ, "ΣΚΕΤΟ";ΑΠΕΧΩ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΑΡΤΟΝ ΤΟΝ ΕΠΙΟΥΣΙΟΝ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΙΣΧΥΡΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντί "ευπειθούς συμμορφώσεως:

    Σύμφωνα με τον Πλάτωνα στον Πρωταγόρα (αφηγούμενο το σύγγραμμα "Περί της εν Αρχή καταστάσεως"):

    Ο Επιμηθέας (επί + μανθάνω), όργανο της νομοτέλειας, ενήργησε με τρόπο απερίσκεπτο, αφού, διανείμοντας τις ιδιότητες στα έμβια όντα, άφησε τον άνθρωπο χωρίς εφόδια, μολονότι έλαβε κάθε πρόνοια να μην αλληλοεξοντωθούν τα ζώα.
    Αυτό διαπίστωσε ο Προμηθέας, που ήρθε να επιθεωρήσει τη διανομή.
    Στο "περί ζώων μορίων", ο Αριστοτέλης διατείνεται ότι η δημιουργία του ανθρώπου ήταν τέλεια και όσοι ισχυριζονται το αντίθετο σφάλλουν.
    Ο Δίας, δηλαδή ο λόγος, η νομοτέλεια, η οποία ρυθμίζει τις σχέσεις των όντων, εξισορροπεί τις ελλείψεις και τις ανάγκες τους και εξασφαλίζει τα μέσα για την επιβίωσή τους, υπέρτατος ρυθμιστής των πάντων, αφού στέλνει ένα γυπαετό να κατασπαράζει κάθε μέρα το συκώτι του επιθεωρητή Προμηθέα, στέλνει, μέσω του Ερμή "την αιδώ" (σεβασμός άγραφων νόμων, φιλοτιμία) και την "δίκην" (σύντροφος της αιδούς, με την οποία εξασφαλίζουν την αξιοπρέπεια του ανθρώπου), ώστε να γίνει δυνατή η οργάνωση των κοινωνιών και να αναπτυχθεί παραπέρα ο πολιτισμός.
    Ο Πρωταγόρας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι, αφ΄ ενός μεν η πολιτική αρετή δόθηκε στον άνθρωπο αργότερα, αφού είχε ήδη αρχίσει η πολιτισμική του πορεία, άρα δεν είναι έμφυτη, αφ΄ ετέρου δε ότι, εφόσον κάποιος χρησιμοποιεί την τιμωρία ως στοιχείο σωφρονισμού και παραδειγματισμού, αποδεικνύεται ότι η αρετή είναι διδακτή.
    Επιχειρείται ν΄ ανασκευαστεί το επιχείρημα του Σωκράτη (του φιλοσόφου που αποδέχθηκε τη θανατική ποινή και ταυτίστηκε με το κύρος των νόμων) ότι οι άριστοι πολιτικοί ηγέτες δεν μπορούν να μεταδώσουν στους γιους τους την πολιτική αρετή που διακρινει τους ίδιους.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχει αριθμό πρωτ. 746.
    "Άνθρωποι, άνθρωποι. Προς τί το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός;"
    Χρήστος Τσαγανέας, στην παλιά ταινία "Οι Γερμανοί ξανάρχονται" - φαίνεται ότι τόχει η μοίρα, να ακούγεται παρόμοιο "αγαπολόγιο" κάθε φορά που έρχονται Γερμανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ σωστά τα λέει η πρόεδρος και όσο για τους δικαστικούς που διαφωνούν μάλλον δεν θυμούνται τον όρκο που έχουν δώσει.. νομίζω ο,τι με την στάση τους έχασαν το δίκιο τους...και την εμπιστοσύνη του λαού που στηρίζεται σε αυτούς αυτές τι κρίσιμες στιγμές τις πατρίδας μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απιθανο ξεαπιθανο εφτασε με φαξ σε πρωτοδικεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα παιδιά μας, που είναι μόνιμα εγκαταλειμένα σε παππούδες, γιαγιάδες, θείες, οικιακές βοηθούς και κάθε είδους βοηθούς για να μπορούμε να γράφουμε τα απογεύματα και τα βράδια, να συμμετέχουμε σε αυτόφωρα, σε κακουργήματα κ.λ.π., χωρίς ωράρια και όρια, χωρίς σεβασμό από τους κυβερνώντες, στις προσωπικότητές μας και στο έργο που επιτελούμε, με αγάπη θα τα ταίζουμε και θα τα μεγαλώσουμε; Προσωπικά μετανοιώνω απίστευτα που επέλεξα να προσπαθήσω από αγάπη στο λειτούργημα, να γίνω δικαστής, από αγάπη να παίρνω μεταθέσεις και να αφήνω πίσω την οικογένειά μου, από αγάπη να κλείνομαι στο δωμάτιο που διαμόρφωσα σε γραφείο για να γράφω και να διαβάζω, πρωινά, απογεύματα και βράδια, Σαββατοκύριακα και γιορτές και κάθε άλλου είδους αργίες, αντί να παίζω με τα παιδιά μου που εκλαιγαν πίσω από την κλειδωμένη πόρτα, από αγάπη να ξενυχτάω αντί να βγαίνω μια βόλτα όπως όλοι οι φυσιολογικοί άνθρωποι για να διαβάζω ανακριτικές δικογραφίες με κατηγορούμενους πολιτικούς και συναφείς υπαιξερέτες δημοσίου χρήματος σε κρύα ανακριτικά γραφεία, από αγάπη να παίρνω απολογίες κατηγορουμένων και να γράφω κατεπείγοντα βουλεύματα ενώ είχα το παιδί μου στην εντατική μονάδα νοσοκομείου μεταξύ ζωής και θανάτου, καθώς δεν υπήρχε η δυνατότητα ούτε να αντικατασταθώ από τα καθήκοντά μου ούτε να αναβάλω τις απολογίες ή τη συμμετοχή μου στα δικαστικά συμβούλια. Μα πόση αγάπη πια; Άνθρωποι είμαστε που αγωνιζόμαστε να παράγουμε έργο στο γνωστικό αντικείμενό μας, να αντέξουμε την ψυχική πίεση και το στρες που το επάγγελμα αυτό μας προκαλεί και να συντηρήσουμε τις οικογένειές μας παρέχοντά τους όχι πλεονασμούς μα τα στοιχειώδη. Αυτές δεν αξίζουν αγάπη; Έλεος πια με την επίκληση των συναισθημάτων και του ηρωικού πνεύματος των δικαστών όταν πρόκειται να τους στερήσουν ακόμη κάτι επιπλέον. Φτάνει πια! Το μαχαίρι έφτασε στο κόκαλο!Δεν αντέχουμε άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ίσως να είναι τυχαίο, αλλά η "αντί εγκυκλίου" επιστολή δεν απευθύνθηκε στους Προϊσταμένους των Ειρηνοδικείων, ώστε να ενημερωθούν οι υπηρετούντες και σ΄ αυτά "δικαστές". Ευτυχώς, με τη δημοσιοποίησή της, προλαβαίνουμε να αναθεωρήσουμε τη στάση μας και να αυτοθυσιαστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνούμε απολύτως με την ουσία της επιστολής: Θυσιάζεται η δικαιοσύνη, θυσιάζονται οι δικαστές στο βωμό της ανομίας και στην ανικανότητα της πολιτείας να εφαρμόσει θεμελιώδεις αρχές του κοινωνικού κράτους. Είναι δυνατόν να αποδεχθούμε τέτοια θυσία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνούμε απολύτως με την ουσία της επιστολής: Θυσιάζεται η δικαιοσύνη, θυσιάζονται οι δικαστές στο βωμό της ανομίας και στην ανικανότητα της πολιτείας να εφαρμόσει θεμελιώδεις αρχές του κοινωνικού κράτους. Είναι δυνατόν να αποδεχθούμε τέτοια θυσία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κ. Πρόεδρε δεν γίναμε δικαστές για οικονομικούς λόγους.Έχουμε όμως σύζυγο και παιδιά τα οποία από τον δικό μας μισθό περιμένουν να ζήσουν.Στη ζωή μας ένα μόνο πράγμα θέλουμε.Ισορροπία.Για τις οικογένειες μας αγωνιζόμαστε,και μόνο με ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης μπορούμε να ασκήσουμε σωστά το λειτούργημα μας.Σας παρακαλούμε να μας στηρίξετε.α
    Αν όχι εσείς,ποιός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. με συγχωρειτε που θα οδηγησει η σταση σας?????? αυτο τα λεει ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δυστυχώς, η συγκεκριμένη "επιστολή" είναι ένα προειδοποιητικό καμπανάκι προς τους συναδέλφους και όχι απλά θεωρητικοί προβληματισμοί και συναδελφική παρώτρυνση της κυρίας Προέδρου. Ε΄πιναι σαφές, στο σημείο όπου κάνει λόγο για πρόβλεψη των συνεπειών των πράξεών μας, ότι αφήνει ορθάνοιχτο παράθυρο για πειθαρχικές κυρώσεις. Χειρότερο όμως και από τις πειθαρχικές κυρώσεις είναι να μην έχεις ξεκαθαρίσει ακόμα μέσα σου αν η οδός που έχεις επιλέξει για να διεκδικήσεις το δίκιο σου συνάδει με τη νομιμότητα ή όχι. Σε αυτό το ερώτημα, δυστυχώς εν προκειμένω, δεν χωρούν συμψηφισμοί ούτε εύκολες απαντήσεις. Αν βαθιά μέσα σου πιστεύεις ότι παρανομείς, κακώς ακολουθείς το δρόμο αυτό. Αν πιστεύεις ότι ενεργείς συννόμως, δεν έχεις λόγο να φοβάσαι τα πειθαρχικά. Προσωπικά συμμετέχω χωρίς να είμαι απόλυτα βέβαιος αν τούτο συνιστά συνειδητή επιλογή η έκρηξη θυμικού και κραυγή απόγνωσης. Σε κάποιους από εσάς μπορεί να φαίνεται οικείο, σε άλλους απαράδεκτο. Είναι όμως η δική μου κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι Δικαστές καθ΄ όλη τη διάρκεια της υπηρεσιακής τους πορείας, ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ "ΕΡΓΩ" το πνεύμα ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ προς τους πολίτες, ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΤΟΥΣ, εκδικάζοντας υποθέσεις υπέρμετρα δυσανάλογες με τον αριθμό (των δικαστών) κλπ.

    Η "ΣΤΑΣΗ" μας έχει στόχο να οδηγήσει στην αναγνώριση "ΕΡΓΩ" εκ μέρους της εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας, του θεσμού της δικαιοσύνης ως ισότιμου μ΄ αυτές.

    Με τη μέχρι τώρα στάση τους οι δύο παραπάνω εξουσίες αντιμετωπίζουν τους δικαστές "ΛΟΓΩ" ως "ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ" ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ και "ΕΡΓΩ" ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ και μάλιστα, κακώς, ως ακριβοπληρωμένους.

    Η ως άνω υποτίμηση των δικαστικών λειτουργών, αποδεικνύεται, πέραν πάσης αμφιβολίας, και από μόνη την ενέργεια (της εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας) να μειώσει τις αποδοχές των δικαστών σε ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ, ενώ ΣΥΧΓΡΟΝΩΣ για τον εαυτό τους θεωρούν ότι αρμόζει να εξακολουθήσουν να απολαμβάνουν τις μέχρι τώρα αποδοχές και προνόμοια τους, ελάχιστα μειωμένα "για τα μάτια του κόσμου".
    ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ; Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ και τους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ; ΑΥΤΟΙ δεν πρέπει να δείξουν πνεύμα "ΑΓΑΠΗΣ" και "ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ"; αποτιμούν τις υπηρεσίες τους πιο πολύτιμες απ΄ ότι αυτές των δικαστών; Οι δικαστές είναι κατώτεροι των άλλων λειτουργών της πολιτείας;

    Αν οι δικαστές αποδεχτούν την ως άνω μονόπλευρη και εξευτελιστική μείωση των αποδοχών τους, ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΝΕΥΜΑ "ΑΥΤΟΘΥΣΙΑΣ" αλλά "ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ" και "ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ" των ιδίων ως λειτουργών αυτής.

    Η "ΣΤΑΣΗ" μας, λοιπόν, ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΑΥΤΟΥ.

    Για να ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΤΕΙ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ "ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ",
    και ο Υπουργός της Δικαιοσύνης να επιλέγει ως τίτλο νομοθετήματος την καταπολέμηση "ΤΗΣ ΑΡΝΗΣΙΔΙΚΙΑΣ" των δικαστών.

    Η "ΣΤΑΣΗ" μας, τελικά, οδηγεί ΣΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ και της ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ αυτών ως λειτουργών της Ανεξάρτητης Δικαιοσύνης.








    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Επιτέλους να και ένα κείμενο δικαστή που χρησιμοποιεί σωστά τα σημεία στίξης, δεν κάνει συντακτικά και ορθογραφικά λάθη και δεν χρησιμοποιεί λέξεις, όπως "προδιαληφθέντα", "καθότι", "έτερος τρόπος τέλεσης", "προκειμένου", "κατάστημα (!) πρωτοδικείου" (sic)κλ.π.. Η απάντηση όμως στο ερώτημα "quo vadis domine ?" που θέτει είναι "'Η τάν ή επί τάς", επειδή ο δικαστής δεν είναι ούτε ο Χριστός ούτε η μυθική "Ιφιγένεια εν Αυλίδι", αλλά σύγχρονος άνθρωπος που εργάζεται σκληρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σεβόμενος τον θεσμό που εκπροσωπεί η Πρόεδρος του ΑΠ διατυπώνω και γω τα ερωτήματά μου. Ποιό ακριβώς είναι το νόημα της αγάπης; το Χριστιανικό; Να γίνουμε δηλαδή οσιομάρτυρες και να απαρνηθούμε τα εγκόσμια και τις οικογένειές μας; Όταν έρχονται τα χαράτσια, οι φόροι, οι δόσεις των δανείων και όλες οι άλλες υποχρεώσεις που δημιούργησε ο καθένας, θα απαντάμε σε αυτούς που οφείλουμε με αγάπη; Και άντε εμείς απαντάμε έτσι, αυτοί θα μας ακούσουν; Με το σύστημα αυτό της αγάπης λειτουργεί μήπως και το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα (διακρατικό και ιδιωτικό); Η συντριπτική πλειοψηφία των Δικαστών κ. Πρόεδρε δεν εισήλθε στο Δικαστικό Κλάδο για να "αγιοποιηθεί" και να απολαύσει μεταθανάτια την επιβράβευση από τον Δημιουργό. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ και όχι ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΣΤΟΝ ΜΑΤΑΙΟ ΤΟΥΤΟ ΚΟΣΜΟ. Όσο αφορά το ερώτημα ποιός θέλει την αποσύνθεση της κοινωνικής δομής, νομίζω ότι αυτό είναι ρητορικό και γνωρίζουμε όλοι την απάντηση. Πάντως σίγουρα όχι οι εργαζόμενοι, μεταξύ των οποίων συγκαταλεγόμαστε και εμείς.
    Με τιμή ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαίρομαι που υπάρχουν συνάδελφοι οι οποίοι κατάλαβαν το νόημα του εγγράφου. Εγώ πάλι όχι. Πρέπει να ανησυχώ πολύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι δυνατόν να είναι γνήσιο;

    Ή η απεργία είναι παράνομη ή δεν είναι. Αν είναι, υπάρχουν άλλα μέτρα και όχι απομιμήσεις του Κοέλιο. Αν δεν είναι, ακόμη χειρότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νομίζω ότι το "κλειδί" της αντί εγκυκλίου σοφής επιστολής της αξιότιμης κ. Προέδρου είναι η φράση:
    "Επιλέξαμε, φρονώ όλοι το Δικαστικό λειτούργημα όχι με οικονομικά κριτήρια, αλλά με ποιοτικά,ψυχικά και πνευματικά.".
    Μπορεί κανείς δικαστής να ισχυριστεί το αντίθετο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα πολλά και ....φιλοσοφικά λόγια είναι περιττά. Η ουσία είναι, ότι Δικαστικός Λειτουργός που μέσω της μονομερούς και κατ΄εξακολούθηση μείωσης των ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΩΝ αποδοχών του αντιμετωπίζεται απαξιωτικά από την Νομοθετική και Εκτελεστική Εξουσία δεν δύναται να επιτελέσει το καθήκον του όπως απαιτείται, με αποτέλεσμα να γεννώνται πολλοί, πάμπολλοι κίνδυνοι για την κοινωνική συνοχή και την δημοκρατία μας κατ' επέκταση, από την ανέλεγκτη δράση των πολιτικών και όχι μόνον. Αυτό οφείλει να το γνωρίζει -- αν δεν το γνωρίζει ήδη -- η ηγεσία της Ελληνικής Δικαιοσύνης και να συμπαρίσταται στον αγώνα των Δικαστικών Λειτουργών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. H "θεία δίκη" δεν απονέμεται από τα δικαστήρια. Οι δικαστές εφαρμόζουν τους νόμους, που είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΝΘΡΏΠΙΝΟΙ, είτε ρυθμίζουν σωστά ή λάθος, αποτελεσματικά ή αναποτελεσματικά τις ανθρώπινες βιωτικές κλπ σχέσεις. Γι αυτό θεωρώ ότι η Πρόεδρος του ΑΠ, που η σοβαρότητα και το κύρος της είναι αδιαμφισβήτητα, αποκλείεται ν'απευθύνθηκε μ'αυτό τον τρόπο προς συναδέλφους της δικαστές. Φοβάμαι ότι προσπαθούν κάποιοι να υποχρεώσουν την Πρόεδρο του ΑΠ να πάρει θέση εναντίον των κινητοποιήσεων των δικαστών. Η σιωπή της δεν τους είναι αρκετή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μα, ίσα-ίσα επειδή εκτός από τους ανθρώπινους νόμους -ειδικά όταν αυτοί είναι ετερόνομοι- υπάρχει κι η "Θεία Δίκη" (sic)για αυτό θα μπορούσε επίσης να ευσταθεί ο ισχυρισμός ότι οφείλεται να συνεχιστουν οι κινητοποιήσεις, ενώ υπέρτερες αξίες είναι η Ελευθερία και η Δημοκρατία στον παρόν πολιτειακό πλαίσιο κι όχι η χριστιανική αγάπη και η επιλεκτική διαλεκτική. Επιπλέον, να υπενθυμίσουμε στα ανιδιοτελή αισθήματα της προέδρου ότι εντός της οικονομίας της αγοράς, κάθε εθελοντισμός νοείται μόνο ως δωρεάν εργασία και τίποτα περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οι αγώνες πρωτίστως αφορούν την ανεξαρτησία της δικαιοσύνης, καθόσον επιχειρείται, μέσω της υποβάθμισής μας σε δημοσίους υπαλλήλους (οικονομικά, πειθαρχικά), να πάψουμε να αισθανόμαστε ως λειτουργοί της τρίτης εξουσίας.Θέλουν να είμαστε λειτουργοί, χωρίς εξουσία.Αυτό πρέπει να αντιληφθεί η κ. Πρόεδρος καιμαζί με τον κ. Εισαγγελέα του Α.Π.να ηγηθούν του αγώνα και, ας είναι βέβαιοι, ότι θα τους γράψει η ιστορία ως άξιους να κατέχουν τη θέση τους αυτή.Και ας γνωρίζουν, ότι η υποβάθμιση της δικαιοσύνης θα συμπαρασύρει και αυτούς.Θα πέσει όλο το οικοδόμημα και στα χαλάσματα θα βρεθούμε όλοι μας, μικροί και μεγάλοι.Άλλωστε αποχωρούν το καλοκαίρι και έτσι τους δίνεται μοναδική ευκαιρία να συνδέσουν το όνομά τους με τη διάσωση και ανόρθωση της Δικαιοσύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όταν έχει προηγηθεί θυσία - και μάλιστα θυσία άνευ ορισμένου σκοπού και συγκεκριμένου αποτελέσματος - δεν υπάρχει υποκείμενο αυτοθυσίας.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή είναι η αυτοθυσία όμως αν αυτοθυσιαστούμε όλοι οι δικαστές θα αυτοθυσιαστεί η ίδια η Δικαιοσύνη. Ας επισκεφθεί η σεβαστή κ. Πρόεδρος όμως ινκόγνιτο και αιφνιδιαστικά τα Πρωτοδικεία της Χώρας και να διαπιστώσει από την αποθήκη και την τουαλέτα μέχρι το ακροατήριο και τα γραφεία μας σε ποιες συνθήκες απονέμουμε Δικαιοσύνη, ίσως και Αλβανίας, τότε πιστεύω θα σκεφτόταν καλύτερα να μιλήσει για αυτοθυσία, διότι δεν βλέπουμε κανένα πολιτικό, κανένα βιομήχανο κανένα εφοπλιστή και κανένα φοροφυγά να αυτοθυσιάζεται. Το σημαντικό δε δεν είναι μόνο η οικονομική υποβάθμισή μας αλλά και η υπηρεσιακή υποβάθμισή μας.Δείτε μόνο πόσο μας υπολογίζουν οι κύριοι της εκτελεστικής εξουσίας που ένα ηλεκτρονικό αρχείο το περιέφεραν δίκην βόμβας και το έκρυβαν επιμελώς αντί να το παραδώσουν για έρευνα στον αρμόδιο εισαγγελέα και κυρίως για να μη γίνει αντικείμενο αλλοίωσης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κανείς από τους ανώτατους δικαστές δεν μπορεί να μπει και να κατανοήσει τη δυσχερή θέση του πρωτοδίκη. Οι αποδοχές των Αρεοπαγιτών δεν έχουν καμία σχέση με τις δικές μας και κατά κανόνα από προσωπικής και οικογενειακής πλευράς οι αρεοπαγίτες έχουν αποπληρώσει τα στεγαστικά τους δάνεια, έχουν παιδιά μεγάλα σε ηλικία, που έχουν αποκατασταθεί επαγγελματικά και επομένως ακόμη και 23% να τους περικόψουν ακόμη, δεν θα κινδυνεύσει η επιβίωσή τους. Πως λοιπόν να καταλάβουν τον πρωτοδίκη, που έχει στεγαστικό δάνειο να τρέχει, δάνειο για αυτοκίνητο κλπ, δύο με τρία παιδιά που είναι σε ηλικίες μικρές με φουλ έξοδα και υποχρεώσεις, και που κινδυνεύει να δει το μισθό του να αγγίζει πλέον τα 1.600-1.700 ευρώ, εκ των οποίων τα 300 περίπου ευρώ το μήνα τα δαπανά για τις υπηρεσιακές του ανάγκες και εάν υπηρετεί σε άλλη πόλη από αυτήν που μένει η οικογένειά του, το ποσό που ξοδεύει χάριν της υπηρεσίας αγγίζει τα 800-900 ευρώ? Ας εξηγήσει κάποιος στην Πρόεδρο του Αρείου Πάγου και σε όλους τους Αρεοπαγίτες, ότι, για εμάς τους πρωτοδίκες, με τις νέες περικοπές, απειλείται πλέον η επιβίωσή μας. Ας στηρίξει επιτέλους για μία μοναδική φορά, η ηγεσία της δικαιοσύνης, τον ταλαιπωρημένο πρώτο βαθμό. Έτσι θα δείξει τη μεγαλοψυχία της και το ενδιαφέρον της για το μέλλον της δικαιοσύνης, γιατί το μέλλον της δικαιοσύνης είμαστε εμείς οι πρωτοδίκες και εάν επιτρέψουμε στην εκτελεστική εξουσία να μας κατακρεουργήσει τώρα, τότε στο μέλλον δεν θα υπάρχει δικαιοσύνη. Τώρα περισσότερο παρά ποτέ, ο πρώτος βαθμός έχει ανάγκη από την υποστήριξη της ηγεσίας της δικαιοσύνης. Ας σταθεί λοιπόν στο ύψος της και στο πλευρό μας, γιατί τουλάχιστον εμένα προσωπικά, που τα βράδια -όταν κλείνω τις δικογραφίες- κάνω προσθαφαιρέσεις για να δω πως θα καλύψω τις οικογενειακές μου υποχρεώσεις με το νέο (ξανα)μειωμένομο μισθό μας και έχω χάσει τον ύπνο μου, μου φαίνεται πολύ ειρωνικό η Πρόεδρος του Αρείου Πάγου αντί να μας στηρίζει, να εκδίδει λογοτεχνικού τύπου ανακοινώσεις ζητώντας μας να αυτοθυσιαστούμε. Αρκετά αυτοθυσιαζόμαστε προσφέροντας απλόχερα τις περισσότερες ώρες της ημέρας μας στην υπηρεσία και στερώντας τες από τα παιδιά και τους συζύγους μας. Ας μην φτάσει η αυτοθυσία στο να αδυνατούμε πλέον να τους προσφέρουμε και τη δυνατότητα της αξιοπρεπούς διαβίωσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Άντε οι δικαστές να θυσιαστούμε γιατί είμαστε μισητά και απεχθή όντα..
    Το άρθρο όμως 26 Σ γιατί να το θυσιάσουμε???
    α) Επειδή ενοχλεί τους κυβερνώντες και δεν υπόκειται σε αναθεώρηση?
    β) Επειδή το λέει ο εκάστοτε Προέδρος του Αρείου Πάγου που δεν ορίζεται από τη δικαστική εξουσία?
    γ)Επειδή ισχύει ο Νόμος της Σϋνθεσης (σε ποιο άρθρο προβλέπεται?)?
    Όποιος δώσει τη σωστή απάντηση, θα αμείβεται με μισθό 1.000 ευρώ τον μήνα και θα δουλεύει 20 ώρες το 24 ώρο 7 μέρες την εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ερωτά η Αξιότιμη κα Πρόεδρος του Αρείου Πάγου: Πού θα οδηγήσει η «στάση» μας;
    Απαντώ εγώ ο «επιμηθέας» Πρωτοδίκης: Σε ένα κράτος που όλα διαλύονται, και που οι αξίες εκπίπτουν, όταν μετά από λίγα χρόνια κάποιοι θα γράφουν ιστορία για την κατάντια του σύγχρονου ελληνικού κράτους, θέλω να γραφεί ότι οι Δικαστές αντέδρασαν στο πλιάτσικο των πουλημένων βουλευτών, για να διαφυλάξουν την αξιοπρέπειά τους και να υπερασπιστούν τη Δικαιοσύνη (όχι απλώς το μισθό τους).
    Είμαι περήφανος που συμμετέχω στις κινητοποιήσεις και ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους που επιδεικνύουν ομοψυχία και αλληλεγγύη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Είναι κρίμα που κάποια σχόλια συναδέλφων δε δημοσιεύονται κ δεν περιέχουν καθόλου εξυβριστικα η άσχετα με τα εκάστοτε θέματα περιεχόμενα..νομίζω ότι το σάιτ αφορά τους δικαστικούς λειτουργούς κ εσείς αντιθετως, όχι βέβαια κατα πλειοψηφεια, δημοσιεύεται σχόλια μη δικαστικών με ταπεινωτική προς εμάς περιεχόμενο. Πραγματικά κρίμα..γιατί κάποιοι θέλουν να σχολιάσουν έστω κ τους ανώτατους δικαστικούς, με ίσως λίγο ειρωνικό ύφος και δυστυχώς εσείς δεν το δημοσιεύεται..πείτε μας το λόγο σας παρακαλώ..δε νομίζω ότι κάποιος δικαστικός γράφει αθυροστομα σχόλια..Τέλος, θα ήθελα να κάνω κ γω ένα σχόλιο για την επιστολή της προέδρου αλλά ας το αφήσω καλύτερα γιατί μπορεί να παρεξηγηθειτε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ειλικρινά η δήλωση της Κας Προέδρου του Αρείου Πάγου μου προκάλεσε θλίψη και πικρία. Επιπλέον θεωρώ ότι είναι άκρως προσβλητική. Προβληματίστηκα για τον τρόπο που έπρεπε να απαντήσω σε ένα τέτοιου περιεχομένου κείμενο.Κατ'αρχήν ήμουν σίγουρη ότι πρόκειται για φάρσα και εξακολουθώ να το πιστεύω γιατί δεν μπορώ να δεχτώ ότι προέρχεται από την Πρόεδρο του Αρείου Πάγου. Περίμενα ότι η ηγεσία της δικαιοσύνης δε θα μας στήριζε αν και είμαστε ένα σώμα αλλά ήλπιζα ότι η δήλωση θα είχε άλλο περιεχόμενο. Η δήλωση αυτή μπορεί μόνο να εξοργίσει τον Έλληνα Δικαστή και να βλάψει ανεπανόρθωτα το κύρος του και κατ'επέκταση το κύρος της Δικαιοσύνης. Ειλικρινά λυπάμαι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΟΛΟΙ οι δικαστες θυμομαστε τον ορκο που δωσαμε."Υπακοη στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ και στους ΝΟΜΟΥΣ του Κρατους". Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι το εξης..ΜΟΝΟ οι Δικαστες ορκιζομαστε στο Ιερο Ευαγγελιο? ΜΟΝΟ οι Δικαστες οφειλουμε-και το πραττουμε καθημερινα-να τιμουμε τον Ορκο που δωσαμε? Οι φορεις των αλλων δυο εξουσιων ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΟΡΚΟ? Ο καθε Δικαστης ελεγχει καθε στιγμη την συνειδηση του κυριοι. Εκτος αν εχει αλλη βαρυτητα ο Ορκος ενωπιον του Θεου που δινουν οι Δικαστες και αλλη βαρυτητα για τις δυο αλλες εξουσιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έχει καταντήσει κουραστική αυτή η επίκληση του άρθρου 26 του Συντάγματος.
    Μία ευφάνταστη νομοθετική επιλογή, για να δούμε τι άλλο υπάρχει εκτός από αυτό, θα ήταν:
    -Αποδοχές Προέδρου ΑΠ, ΣτΕ, ΕΣ: Οι αποδοχές του Προέδρου της Δημοκρατίας + 1 ευρώ
    -Αποδοχές Αρεοπαγιτών, Συμβούλων της Επικρατείας και του Ελεγκτικού Συνεδρίου: Οι αποδοχές βουλευτή+ 1 ευρώ.
    -Αποδοχές Πρωτοδίκη: το 1/10 των αποδοχών του Αρεοπαγίτη.
    Με λυμένο το ζήτημα του 26, είμαι βέβαιος ότι θα μπορούσατε να εντοπίσετε 2-3 ακόμη συνταγματικές διατάξεις, για να στηρίξετε τις κινητοποιήσεις.
    ΥΓ: Για να αποφύγω την γνωστή ύβρη (μάλλον έτσι την εννοείτε) "Εσύ δεν είσαι δικαστικός λειτουργός", όχι, δεν είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αν υπάρχει έστω και μια πιθανότητα να μην διαβάζει η αξιότιμη κα. Πρόεδρος τα σχόλια αυτά, μήπως να φροντίζαμε να της τα αποστείλουμε, ακόμα και με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να επικοινωνήσει μαζί μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προφανώς η «Θεία Δίκη» εμφανίζεται στο προσκήνιο από τη στιγμή της δημοσίευσης της επιστολής της κας Προέδρου. Αλλιώς, πως μπορεί να εξηγηθεί ή σημερινή κατάσταση στην οποία βρίσκεται ένα κράτος που η λειτουργία του ανέκαθεν (ή όχι;) διέπεται - υπεράνω των ανθρώπινων νόμων - από τη «Θεία δίκη». Εκτός και εάν η παρουσία της «Θείας Δίκης» στα δικαστικά (ή άλλα) δρώμενα αυτού του τόπου είναι η αιτία που οδήγησε όλα αυτά τα χρόνια τη χώρα μας στη κατάσταση στην οποία σήμερα βρίσκεται.

    Προφανώς η «διοίκηση» είναι πολύ πιο στερεή από «τον Ήλιο και όλα τα' Άστρα» καθώς χρόνια τώρα κανενός είδους «Αγάπη» δεν μπόρεσε να τη συμμορφώσει (πέρα ίσως από αυτή την «Αγάπη» του χρήματος)

    Αγάπη και αυτοθυσία προς τι? Προς το λογιστήριο ενός κράτους που στοιβάζει τους πολίτες του σε ουρές απελπισίας στα δημόσια νοσοκομεία, καταδικάζει τους νέους του σε αιώνια ανεργία, τιμωρεί τους άξιους με εξορία και ανταμείβει τους δολοπλόκους καταχραστές με θέσεις, προνόμια και εξουσία? Αυτοθυσία ναι, για τον άνθρωπο, όχι για τους καταχραστές του κόπου του.

    Προβλέπω σημαίνει εκτιμώ ότι κάτι έχει ισχυρή πιθανότητα να συμβεί στο μέλλον.
    Εξηγήστε μας παρακαλώ, ποιες πράξεις τα προηγούμενα χρόνια εμπεριείχαν το στοιχείο της πρόβλεψης? Εκτός και αν το «οφείλουμε να προβλέπουμε» ως δραστηριότητα έχει σημείο έναρξης και πάλι την συγκεκριμένη επιστολή.

    Δεν διαφωνώ με το περιεχόμενο της επιστολής. Δεν συμφωνώ όμως με το χρόνο που επιλέχθηκε για τη σύνταξη της. Θα έπρεπε να συνταχθεί στο παρελθόν, σε ανύποπτο χρόνο, αλλά όχι σήμερα. Στην εποχή των αναδρομικών αποδοχών τα οποία φαντάζομαι ότι προσφέρατε (οικειοθελώς) στους συνανθρώπους σας.

    Τέλος, πιστεύω ότι το Δικαστικό λειτούργημα όντως δεν ανταποκρίνεται σε οικονομικά κριτήρια και ως πολίτης αυτής της χώρας, προτείνω την αποκλειστικά εθελοντική εργασία των Δικαστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αν η Ηγεσία της Δικαιοσύνης φρονεί ότι, στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι λειτουργοί της παραβαίνουν το καθήκοντους, δρα στο παλίσιο των αρμοδιοτήτων της ή απευθύνεται στα προς τούτο αρμόδια θεσμικά όργανα. Αν όμως φρονεί ότι η στάση των λειτουργών δεν έχει καμία αταξία σιωπά ή, το πολύ πολύ, διαλέγεται με τις Ενώσεις τους. Επιστολές αυτού του τύπου, με υψιπετείς χριστιανικές εκφράσεις συνδυασμένες με συναισθηματικές εντάσεις, δεν προσδίδουν κανένα κύρος στο Δικαστικό Σώμα, ακόμα και αν ευρίσκουν σύμφωνους όσους όλως ακρίτως καταφέρονται κατά των δικαστικών λειτουργώνΚαι το χειρότερο παρέχουν τουλάχιστον την εντύπωση ότι υποκρύπτουν απειλές διώξεων κατά δικαστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Είμαι δικαστής στον πρώτο βαθμό, μητέρα τριών παιδιών και είμαι απίστευτα υπερήφανη που συμμετέχω στις κινητοποιήσεις μας. Σας δηλώνω δε, πως θα είμαι η τελευταία δικαστής στην Ελλάδα που θα σταματήσει να απέχει. ¨οχι επειδή δεν αγαπώ αυτό που κάνω, όχι επειδή δεν αγαπώ τους συμπολίτες μας που στρέφονται στη δικαιοσύνη για την επίλυση των διαφορών τους, όχι γιατί είμαι παραδόπιστη και επιδιώκκω εύκολο πλουτισμό, ΑΛΛΑ γιατί δεν θέλω να ντρέπομαι ν` αντικρύσω τα παιδιά μου όταν μεγαλώσουν και με ρωτήσουν: Εσύ μαμά, που είσαι και δικαστής, τι έκανες τότε που όλοι οι πολιτικοί παρανομούσαν σε βάρος του λαού; Πως αντέδρασες; Γιατί δεν βγήκες στους δρόμους, γιατί δεν φώναξες, γιατί δεν αγωνίστηκες για την ανατροπή των κυβερνώντων που για ίδιο και μόνο όφελος πρόδοσαν τη χώρα με τα μνημόνια και τα αντιλαϊκα μέτρα που πήραν; Επειδή λοιπόν δεν μπορώ να βγω στους δρόμους, επειδή αγωαπώ την πατρίδα μου, επειδή δεν χρωστάω το παραμικρό σε κανένα για τη θέση που κατέχω και μπορώ να λέω τα πράγματα με το όνομά τους, ΓΙ ΑΥΤΟ θα συνεχίσω να αγωνίζομαι, όχι για έναν υψηλό μισθό, αλλά γιατί πιστεύω πως έχουμε πια την ευκαιρία ως δικαστές, από τη θέση μας να δείξουμε πως δεν θα ανεχόμαστε άλλο τις παρανομίες της εκτελεστικής εξουσίας, μιας ανήθικης εκτελεστικής εξουσίας. Εμείς πρέπει να μη λυγίσουμε και να ευχηθούμε ο κόσμος να μας ακολουθήσει με παρόμοιες κινητοποιήσεις. Ευχαριστώ κι εγω όλους τους συναδέλφους μας, που ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΠΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. πραγματικα, για αλλη μια φορα εκπλησσομαι, διαβαζοντας τα σχολια! η ελλειψη σεβασμου απεναντι στην Προεδρο του Αρειου Παγου ξεχυλιζει!!! το "υφακι" και την ειρωνια περισσευουν! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΟΧΗ-ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ; ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ, επιλεγουμε σε αυτη τη δυσκολη πραγματικα συγκυρια για ολους να γινομαστε μισαλλοδοξοι και φανατικοι; η ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ απαιτει γενναιοτητα και εμεις δυστυχως χαντακωμενοι στα θλιβερα γραφεια μας και στο βουνο των εγγραφων, που μας κατακλυζουν την εχουμε απωλεσει (αν πραγματικα την ειχαμε ποτε). Προκαλω τον οποιο γενναιο δικαστη, που βλεπει την οικογενεια του να υποφερει και που πια δε δυναται να αντεπεξελθει οικονομικα, να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ, ωστε και από το λειτουργημα, που με ΑΓΑΠΗ επελεξε να επιτελει και που πια εχει καταληξει γι' αυτον βραχνας να απαλλαγει και να απαλλαξει ολους τους υπολοιπους, που δεν αντεχουμε αλλο, από τη μιζερια του. και να βγει στη ΒΙΟΠΑΛΗ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ, να δει τη γλυκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Είναι κρίμα που κάποια σχόλια συναδέλφων…

    9 Οκτωβρίου 2012 4:27 μ.μ.
    ===============

    Ξεκινώ κατ’ από το γεγονός ότι αναφέρεστε σε σχόλια συναδέλφων που δε δημοσιεύονται: για να γνωρίζετε αν έχουν απορριφθεί σχόλια άλλων συναδέλφων ή τα συντάσσετε όλοι μαζί ή τυχαίνει να γνωρίζετε αυτούς που έχουν στείλει τα συγκεκριμένα σχόλια που δε δημοσιεύθηκαν (σύμπτωση;) ή στείλατε σχόλιο που δε δημοσιεύθηκε.

    Θα πρέπει να ξέρετε ότι άλλο σχολιάζω, άλλο κρίνω και άλλο ειρωνεύομαι. Όταν, λοιπόν αναφερόμαστε στην επιστολή ενός προσώπου το οποίο κατέχει μια θεσμική θέση και δη αυτή της Προέδρου του Αρείου Πάγου (επιστολή μάλιστα η οποία δεν έχει καμία σχέση με την περσινή εγκύκλιο [http://dikastis.blogspot.gr/2011/10/blog-post_7174.html]) και εφόσον διαφωνούμε με το περιεχόμενό της, έχουμε κάθε δικαίωμα να την κρίνουμε και να τη σχολιάσουμε (από ό,τι βλέπετε έχουν δημοσιευθεί σχόλια και θετικά και αρνητικά). Αντιθέτως η ειρωνεία είναι κάτι που δε χωρεί σε αυτές τις περιπτώσεις (και ειδικά αυτές τις κρίσιμες ώρες για τον τόπο και τον κλάδο), πόσο μάλλον όταν προέρχεται από δικαστικό ο οποίος εκμεταλλεύεται την προστασία της ανωνυμίας που του προσφέρεται στο blog.
    Τέλος, για να σας λύσω την απορία: Όχι δεν παρεξηγούμε από τα σχόλιά σας, διότι εν τέλει δεν απευθύνονται σε εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Προς τον σχολιαστη 9:18.Η λεξη "ΑΓΩΝΑΣ" σας λεει κατι?Οταν δικαστες στηριζουν αλλους κλαδους εργαζομενων με τις αποφασεις τους απο αδικες απολυσεις,παρανομες μη καταβολες δεδουλευμενων αποδοχων τους,δικαιωνοντας με αυτο τον τροπο τον προσωπικο αγωνα καθε σκληρα εργαζομενου αδικημενου συμπολιτη μας,οι ιδιοι αυτοι δικαστες δεν εχουν σαν πολιτες πανω απο ολα το δικαωμα να αγωνιστουν?Δηλαδη για ολους τους αλλους υπαρχουν Συνταγματικα κατοχυρωμενα δικαιωματα ΠΛΗΝ των δικαστων?Και η μονη λυση αγαπητε κυριε ή κυρια ειναι η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ? Μαλλον μπερδευετε την παραιτηση απο το δικογραφο οπου καποιος εχει το δικαιωμα να επανελθει εκ νεου με την παραιτηση απο την αξιοπρεπεια που αφορα τον καθε εναν απο εμας ως Ελληνες/-ιδες πολιτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Προς το Ανωνυμο των 10.56 μ.μ. της 9 Οκτ. 2012:Αγαπητέ συνάδελφε, συγχαρητήρια για το μεγαλείο της ψυχής σου και το γενναίο φρόνημα!Αλλά να είσαι σίγουρος ότι και οι "μίζεροι" όπως τους αποκάλεσες και περήφανοι που είναι αυτοδημιούργητοι συνάδελφοί σου, που δεν τους "αντέχετε" άλλο (ποιοι;πολλοί μαζί γράψατε το μήνυμα ή μήπως είναι πληθυντικός μεγαλοπρέπειας;;;), γνωρίζουν καλά τι πάει να πει βιοπάλη και μέσα και έξω από το χώρο της Δικαιοσύνης και δε θα πάνε χαμένοι, αν αναγκαστούν να παραιτηθούν, ούτε φοβισμένα ανθρωπάκια είναι. Εσύ ή μάλλον εσείς άραγε,γνωρίζετε από βιοπάλη ή έτσι νομίζετε;Εκπλήσσεσθε για την έλλειψη σεβασμού απέναντι στην αξιότιμη κυρία Πρόεδρο, που εγώ τουλάχιστον δεν την είδα σε κάποιο από τα μέχρι τούδε σχόλια, όμως εγώ λυπάμαι για τη δίκη σας έλλειψη σεβασμού προς τους συναδέλφους σας και την αφ'υψηλού και με ύφος "γαλαζοαίματου" απαξίωσή τους.Ειλικρινά λυπάμαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Το σχολιο της ανωνυμου συναδελφου της 9:18 σε τι διαφερει απ' τον συνδικαλιστη που εκανε καταληψη στα γραφεια της ΔΕΗ, απ' τον συνδικαλιστη που εκανε καταληψη 1 χρονο στη χαλυβουργια, απ' τον νεαρο που ριχνει μολοτωφ στο κακο κρατος, απ' τον πανεπιστημιακο που κτιζει κυριολεκτικά την εισοδο της πρυτανειας, κ.α...

    " Εσύ μαμά, που είσαι και δικαστής, τι έκανες τότε που όλοι οι πολιτικοί παρανομούσαν σε βάρος του λαού;"
    Εφοσον καποιος θεωρει οτι συμβαινει κατι τετοιο, ο αρμοδιος Εισαγγελεας κινει την διωξη και η δικογραφια διαβιβαζεται στη βουλη για τους βουλευτες και στο ακροατηριο για τους μη πολιτικους.. Επισης, οταν κρινει μια συγκεκριμενη υποθεση εχει την εξουσια να μην εφαρμοσει μια διαταξη νομου ως αντισυνταγματικη..
    Αυτα ειναι τα οπλα του δικαστη, με αυτα πολεμαει σε μια ευνομουμενη πολιτεια..
    Εφοσον πιστευει οτι δεν υπαρχει πλεον ευνομουμενη πολιτεια, πολυ απλα παραιτειται και παει σπιτι του, αφου ειναι προφανως γελοιο να καταδικαζει κοσμο και μεσα του ως δικαστης να θεωρει οτι γενικως δεν υπαρχει νομος στην πολιτεια, το δικαιο της οποιας εφαρμοζει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. συμφωνω με τον ανωνυμο των 10:56... εφοσον υπαρχει ομαδα δικαστων που θεωρουν οτι με τις νεες αποδοχες και ενοψει του κοστους εργασιας καποιου ως δικαστη (επαρχια, υλικοτεχνικη υποδομη, κα) τιθεται αμεσο θεμα επιβιωσης, παραιτειται, και γυριζει σπιτακι του και στη δικηγορια, να δει τη γλυκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ήμουν έτοιμη να εκθέσω κι εγώ την άποψή μου, ωστόσο με καλύπτει απόλυτα η υπογράφουσα το σχόλιο της 8 Οκτωβρίου 2012 11:39 μ.μ. Η καθ' όλα σεβαστή και αξιότιμη κ. Πρόεδρος, έχει ασφαλώς δίκαιο όσον αφορά τη θεσμική μας θέση και τους λόγους εισαγωγής μας στο Σώμα, ωστόσο -με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό της- ας μου επιτρέψει να παρατηρήσω ότι η κατάσταση στον πρώτο βαθμό είναι πολύ δύσκολη και δεν είναι δυνατό να συνεχίσει κανείς να εργάζεται με τις συνθήκες αυτές, από αγάπη και μόνο. Θα ήταν ευχής εργον, αν έκανε μια επιτόπια επίσκεψη σε ένα Πρωτοδικείο για να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι με πόση αγάπη και υπερπροσπάθεια προσπαθούμε να μείνουμε πιστοί στον όρκο μας (ιδίως όσες εξ ημών είμαστε και μητέρες μικρών παιδιών). Πόσο θ΄αντέξουμε να συνεχίσουμε όμως, όταν επίκειται νέα οικονομική αφαίμαξη και επιπλέον θεσμική μας απαξίωση; Και πού θα οδηγήσει και αυτή η στάση μας; Θα θέλαμε τη φυσκή μας ηγεσία στο πλευρό μας αυτές τις δύσκολες ώρες που δοκιμάζονται οι ανθρώπινες αντοχές μας, αντί (έστω και άθελά της) να δίνονται αφορμές σε όσους είναι υπαίτιοι αυτής της κατάστασης να χλευάζουν την έλλειψη ενότητας μεταξύ μας και να ονειρεύονται απειλές διώξεων κατά δικαστών. Επιτέλους ας γίνει η συνεννόηση μεταξύ των δικαστικών ενώσεων και της φυσικής ηγεσίας της Δ/νης και ας υπάρξει από κοινού αντιμετώπιση των προβλημάτων. Πιστεύω ότι η κ. Πρόεδρος έστω και αν διαφωνεί με κάποια μέτρα αντίδρασης που βρίσκονται στα όρια της νομιμότητας, δεν μπορεί να μην συναισθάνεται πως η παντελής έλλειψη αντίδρασης, δεν αποτελεί πράξη αγάπης ούτε για μας και τις οικογένειές μας, ούτε πολύ περισσότερο για το χειμαζόμενο πολίτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ, ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ 20ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012. ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣΕΙ. ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΜΗ ΒΑΡΙΕΣΤΕ ΟΣΟΙ ΒΑΡΙΕΣΤΕ, ΡΥΘΜΙΣΤΕ ΕΓΚΑΙΡΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΤΕ. Η ΠΙΟ ΚΟΜΒΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΣΥΣΤΑΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Προς το διαχειριστή του site.

    Υπάρχει ή δεν υπάρχει ελευθερία λόγου σε αυτή την χώρα; Γιατί ούτε η
    "κακόπιστη" κριτική (σύμφωναs με τη γνώμη σας), ούτε η ειρωνεία είναι ποινικά αδικήματα. Προς τι λοιπόν ο αποκλεισμός μη αρεστών μηνυμάτων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτοθυσία σημαίνει ότι θυσιάζω τον εαυτό μου. Όταν κάποιος θέλει να θυσιάσει κάποιον τρίτο, λέγεται σφαγή! Πιστεύω ότι είναι ακόμη χρόνος για την σεβαστή μας Πρόεδρο, τους Αρεοπαγίτες που συμμερίζονται τις απόψεις της, αλλά και όλους όσοι επιθυμούν να αυτοθυσιαστούν, να κάνουν μία δήλωση παραίτησης από το μισό τουλάχιστον των αποδοχών τους, ώστε με την αυτοθυσία τους και τις ανάγκες του κράτους να καλύψουν και τους λοιπούς δικαστές που δεν επιθυμούν ούτε να αυτοθυσιαστούν, ούτε να σφαγιαστούν να λυτρώσουν. Καλώ την Ένωση να αναζητήσει στα πρόσωπα των δικαστών που δεν απέχουν την οικιοθελή παραίτηση από το 50% τουλάχιστον του μισθού τους, ώστε να καλυφθεί το ποσό που ζητείται από τις εν λόγω μειώσεις. Έτσι θα γίνει έργω αυτοθυσία αυτών που την επαγγέλονται και δεν θα σφαγιασθούν οι λοιποί.
    Με τιμή
    Πρωτοδίκης
    (που σύντομα θα γίνει γνωστός, διότι θα πρέπει να κατασχεθεί το σπίτι του από την τράπεζα, λόγω οφειλών και δεν διάγει πολυτελή βίο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΟΧΙ κ. 10:56

    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ οι δικαστές που έχουν τα "κότσια" να υπερασπίζονται το θεσμό της Ανεξάρτητης Δικαιοσύνης και την αξιοπρέπεια των ιδίων ως δικαστών.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟΙ γιατί αποδεικνύουν με τη στάση τους ότι με το ίδιο ΣΘΕΝΟΣ μπορούν να υπερασπιστούν και τα δικαιώματα των πολιτών.

    Προκαλώ, λοιπόν, και εγώ με τη σειρά μου,(σε απάντηση προς τη δική σου πρόκληση) ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ όσοι σκύβουν το κεφάλι, για να γίνουν αρεστοί "στους κρατούντες", από φόβο μήπως χάσουν "το ψωμάκι τους (όσο λιγοστό και αν γίνει, τουλάχιστον θα είναι σίγουρο;) και αναγκαστούν "... να βγουν στη ΒΙΟΠΑΛΗ και την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ και δουν τη ΓΛΥΚΑ...." και κρύβουν τους φόβους τους, επιτιθέμενοι στους αποκαλούμενους ειρωνικά "γενναίους δικαστές".

    ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ, λοιπόν, ΑΥΤΟΙ, ΓΙΑΤΙ, ούτως ή άλλως ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και τους ΠΟΛΙΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πόσο ακατανόητη φαντάζει η "αντί εγκυκλίου" αυτή
    σε όσους συναδέλφους έχουν την τύχη να έχουν κάνει οικογένεια ...Και,πράγματι,πόσο αντίθετα αποτελέσματα απο τα επιδιωκόμενο ήδη έχει,μόλις δυο μέρες μετά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μια απορία.
    Η ηγεσία και οι επιθεωρητές της Διοικητικής Δικαιοσύνης και του Νομικού Συμβουλίου,
    έχουν στείλει παρόμοια έγγραφα όπως στην ΕΔΕ η Πρόεδρος του Α.Π και ο Προϊστάμενος της επιθεώρησης;

    Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ακριβη Ερμίδου,ειρηνοδίκης Αθηνών10 Οκτωβρίου 2012 στις 3:22 μ.μ.

    Και για να μη ξεχνιόμαστε! Ο βασικός μισθός του ειρηνοδίκη δ' τάξης είναι το 72% του βασικού μισθού του πρωτοδίκη. Αυτό σημαίνει ότι οι νέοι ειρηνοδίκες που διορίσθηκαν στην πλειοψηφία τους στην επαρχία, ( ηπειρωτική Ελλάδα ή νησια )και που πέραν των δικών τους αποκλειστικά αυξημένων αρμοδιοτήτων , θα παρέχουν επίσης υπηρεσίες στα τριμελή, αυτόφωρα, έρευνες και κλπ., διατηρώντας προς τούτο δεύτερη κατοικία , στο τόπο που υπηρετούν,σε περίπτωση που γίνουν οι φημολογούμενες περικοπές ,θα δούν γρήγορα ότι ο μισθός τους όχι μόνο δεν θα φτάνει, αλλά θα πρέπει να συμπληρώνεται με δανεισμό ( Δεν σχολιάζω το γεγονός ότι το εν λόγω έγγραφο "πραλήφθηκε" να απευθυνθεί προς τους Προισταμένους των Ειρηνοδικείων)
    Κατά τα λοιπά , ζητείται αυτοθυσία . Νομίζω ότι όλοι (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) έχουμε αυτοθυσιασθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στο βωμό της δικαιοσύνης. Χάσαμε και χάνουμε στιγμές από την ζωή μας, την οικογένειά μας, τα παιδιά μας, που δεν θα αναπληρωθούν ποτέ .Από ποιόν θα αναγνωρισθεί αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ποιόν δικαστή νομίζετε ότι σέβεται και εμπιστεύεται περισσότερο ο πολίτης, τον δικαστή που φοβάται κάποια πειθαρχική δίωξη και δεν κατεβαίνει από την έδρα, ή εκείνον που δηλώνει από έδρας ότι συμμετέχει στην αποχή και κατεβαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Όταν ΌΛΕΣ οι απεργίες των επαγγελματιών ΜΗ δικαστών κρίνονται ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ , η απεργία των ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ δικαστών ΓΙΑΤΙ να είναι ΝΟΜΙΜΗ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ολομέλεια ΣτΕ: Συνταγματικό το Μνημόνιο για τις περικοπές αποδοχών και συνταξιοδοτικών παροχών
    Δημοσιεύθηκε η απόφαση 1283/2012 της Ολομέλειας του ΣτΕ, σύμφωνα με την οποία κρίθηκαν συνταγματικοί οι όροι του Μνημονίου, που αφορούν περικοπή συνταξιοδοτικών παροχών και τη μείωση επιδομάτων των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα.
    Γιατί λοιπόν
    ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ορθή και ΝΟΜΙΜΗ η απεργία των ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ δικαστών ?
    Για όποιους τυχόν ΔΕΝ καταλαβαίνουν τη σχέση μεταξύ των 2 παραπάνω θεμάτων , τι να πω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κυρία Πρόεδρε, είμαι Αντεισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών και με όλο το σεβασμό που τρέφω στο θεσμό που εκπροσωπείτε, Σας απευθύνω μία και μόνη ερώτηση. Θα δεχθεί να πληρωθεί με αγάπη ο προμηθευτής πετρελαίου της οικίας μου, στην οποία περνώ όλη την ημέρα, περαιώνοντας δικογραφίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Διαβάζω με πραγματικό ενδιαφέρον τις εκατέρωθεν τοποθετήσεις επί του ζητήματος των κινητοποιήσεων του δικαστκού σώματος και πραγματικά απορώ...
    Γιατί έπρεπε το κίνητρο για να τεθούν ζητήματα όπως αυτά των απαράδεκτων συνθηκών που επικρατούν στον τομέα της δικαιοσύνης να είναι οικονομικό? Γιατί οι φωνές των δικαστών - φρουρών της κοινωνικής συνοχής δεν ακούστηκαν ούτε στο ελάχιστο τα τελευταία 3 χρόνια στα οποία έχουν πληγεί ποικιλοτρόπως οι ζωές εκατομμυρίων συμπολιτών μας?
    Γιατί έπρεπε να περιμένουν να χτυπήσει η κρίση τη δική τους πόρτα για να πάρουν θέση?
    Τι τους κάνει να πιστεύουν ότι άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι υποχρεούνται και είναι φυσιολογικό να υφίστανται τραγικές μειώσεις στους μισθούς τους ενώ οι απολαβές των δικαστών πρέπει να μείνουν ανέγγιχτες?
    Πώς μπορούν να πιστεύουν ότι συμπολίτες μας άλλων επαγγελματικών κλάδων όπως οι δικηγόροι, οι εκπαιδευτικοί, οι μηχανικοί, οι γιατροί, οι οικοδόμοι, οι καθαριστές δεν στερούνται λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων τα αγαπημένα τους πρόσωπα, τα παιδιά τους, λόγω φόρτου εργασίας, ότι δεν αναγκάζονται να ενοικιάσουν δεύετρο σπίτι ανάλογα με τις απαιτήσεις της δουλειάς τους, ή ότι δε χρειάζεται να δουλεύουν σε 2 ή και 3 πόστα για να καλύψουν τα προς το ζην?
    Γιατί σε αυτή τη χώρα κανένας δεν μπορεί να δει πέρα από τη μύτη του?
    Μήπως η πολύωρη απομόνωση στα παγωμένα -έστω- γραφεία τους (τη στιγμή, ωστόσο, που ένας σεβαστός αριθμός συνανθρώπων μας κοιμάται κυριολεκτικά στο δρόμο) τους έχει κάνει να μην μπορούν να αφουγκραστούν όυτε στο ελάχιστο τον παλμό της κοινωνίας, μιας κοινωνίας της οποίας τα μέλη καλούνται καθημερινά να κρίνουν? Κύριοι, με δυσαρέσκεια και πόνο ψυχής διαπιστώνω ότι ως κοινωνία πάσχουμε από έλλειψη αλληλεγγύης και κάθε διάθεσης να "νιώσουμε" το διπλανό μας...
    Σε αυτή την κοινωνία που καταρρέει θα πρέπει να γίνει κατανοητό το αυτονόητο... η κατάρρευση δεν μπορεί παρά να είναι συνολική, δεν μπορεί κανένας ιστός της να μείνει αλώβητος.
    Όταν ένας ζωντανός οργανισμός νοσεί, πρέπει να καταβληθούν εγκαίρως οι απαραίτητες προσπάθειες προκειμένου να σωθεί...δεν μπορεί τη στιγμή που τον έχουμε εντελώς παραμελήσει να αξιώνουμε ξαφνικά να σώσουμε το πόδι του ενώ ολο το υπόλοιπο σώμα είναι σάπιο.
    Η κατάσταση με τις περικοπές στους μισθούς των δικαστών είναι αναντίρρητα τραγική, υπάρχουν όμως δεκάδες τραγικά και δυσλειτουργίες στον κλάδο και στην κοινωνία εν γένει που κατά την ταπεινή μου γνώμη θα έπρεπε προ πολλού να έχουν απασχολήσει το δικαστικό σώμα... Πολύ πριν τεθεί το χρήμα ως κίνητρο...
    Με εκτίμηση και την ελπίδα να αποτελέσουν οι σκέψεις μου αφορμή για προβληματισμό, μια πολίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. αφού κάνετε υπέρβαση του νόμου και απέχετε...κάν'τε και άλλες υπερβάσεις πιά..γίνετε ανθρώπινοι...συλλάβετε υπουργούς...ο νόμος περί ευθύνης τους είναι αντισυνταγματικός..ΜΙΚΡΕ ΔΙΚΑΣΤΑΚΟ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΑΚΟ...ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ...ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΣΟΥ...ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΡΙΣΗ..ΣΤΗ ΔΙΩΞΗ ..ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ...και νομίζεις ότι με την αποχή αντιδράς, ότι κερδίζεις κάτι...ΠΟΣΟ ΦΤΩΧΟΣ ΘΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ....ΚΑΝ'΄ΤΕ ΚΑΤΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ!!!! ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ..

    Γ. Α. ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Απορίας άξιο το ότι τα ειρωνικά σχόλια προς τους δικαστές από τρίτους δημοσιεύονται...σιγά μην κλάψω, σιγά μην φοβηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Προς το διαχειριστή του site. Υπάρχει ή δεν υπάρχει ελευθερία λόγου…
    10 Οκτωβρίου 2012 11:45 π.μ.
    ===============
    Γνωρίζετε κάποιο συγκεκριμένο σχόλιο που απορρίφθηκε ή αναφέρεστε γενικά και αόριστα;
    Διότι στη δεύτερη περίπτωση επιτρέψτε μας να έχουμε καλύτερη αντίληψη για τα σχόλια που απορρίφθηκαν και το αν ξεπερνούσαν κάποια ανεκτά όρια.
    Θεωρείτε ότι η κακόπιστη κριτική (πόσο αντιφατικό ένας γνήσιος κριτής να είναι κακόπιστος) και η ειρωνεία που καλύπτονται πίσω από το μανδύα της ανωνυμίας και βάλουν κατά συγκεκριμένου προσώπου (στην προκειμένη περίπτωση κατά της Προέδρου του ΑΠ), ταιριάζουν στο φρόνημα ενός δικαστή όπως εσείς (υποθέτω ότι είστε συνάδελφος. Αν πάλι δεν έχετε σχέση με το χώρο της δικαιοσύνης, μάλλον διαλέξατε λάθος site);
    Βεβαίως και υπάρχει ελευθερία λόγου και είστε ελεύθερος (-η) να ασκήσετε το δικαίωμά σας. Και είναι βέβαιο ότι ο έντυπος τύπος θα δημοσιεύσει το άρθρο σας, αφού όμως θέσετε επ’ αυτού και το όνομά σας, όπως έκαναν και άλλοι συνάδελφοι. Αν πάλι θέλετε να συγγράφετε ανωνύμως, μπορείτε να «ανοίξετε» ένα Blog ή να σχολιάσετε στα ανώνυμα σχόλια των εφημερίδων, που δημοσιεύουν τα πάντα (βλ. «το ΒΗΜΑ», «το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» κ.τ.λ.). Όμως, το ότι ένα σχόλιο δεν είναι ποινικά κολάσιμο (επανάληψη: γνωρίζετε κάποιο συγκεκριμένο σχόλιο που απορρίφθηκε ή αναφέρεστε γενικά και αόριστα; ) δε σημαίνει ότι δεν ξεπερνά κάποια όρια δεοντολογίας.
    Καλό σας βράδυ και περιμένουμε τα σχόλιά σας, τόσο για αυτή όσο και για τις άλλες αναρτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @ Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Απορίας άξιο το ότι τα ειρωνικά σχόλια ...

    10 Οκτωβρίου 2012 10:11 μ.μ.
    ============
    Όπως δημοσιεύονται και τα σχόλια κατά πολιτικών, δικηγόρων κτλ κτλ.

    Πότε δημοσιεύσαμε ανώνυμο ειρωνικό σχόλιο για οποιοδήποτε συγκεκριμένο πρόσωπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. κ. Γ.Α. Δικηγόρε Αθηνών 9:19
    ή κατά τη δική σου έκφραση:
    "ΜΙΚΡΕ ΔΙΚΗΓΟΡΑΚΟ"
    γιατί εσύ νομίζεις ότι με την "ΑΠΟΧΗ" του ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΥ ΣΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
    "αντιδράς, κερδίζεις κάτι;;;"
    ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ, λοιπόν, και ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
    Ένας δικαστής που δεν επιτρέπει σε κανένα που παριστάνει τον δικηγόρο (γιατί προφανώς δεν είσαι δικηγόρος) να τον αποκαλεί "δικαστάκο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμε 1:08,
    τα περί προσωπικού ασφαλείας αρμόζουν σε απεργία, περίπτωση περί της οποίας δεν πρόκειται όσον αφορά στη "στάση" των δικαστών.
    Αφού, όμως, σου "φαίνεται" ότι οι δικαστές κάνουν απεργία, όσοι από αυτούς δικάζουν τα αυτόφορα, τα ασφαλιστικά, τις προσωρινές διαταγές κλπ επείγοντα, γιατί δεν σου "φαίνονται" προσωπικό ασφαλείας;

    Κατά την ερώτηση και η απάντηση, γιατί μας έχει τρελάνει ο κάθε άσχετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Καλησπέρα! Με το σχόλιο μου αυτό θα ήθελα απλώς να επισημάνω το αυτονόητο σε πολίτες-μη δικαστικούς λειτουργούς ή και συναδέλφους, που υποστηρίζουν ότι ζούμε στον μικρόκοσμό μας και αγνοούμε τους όρους διαβίωσης των άλλων, στην πραγματική ζωή, όπως λένε, ότι δεν είμαστε "νησιά",, ούτε φυτρώσαμε σ' αυτόν τον κόσμο, ούτε και από τη γέννησή μας διοριστήκαμε. Ανεξάρτητα και πέρα από την κοινωνική ευαισθησία του καθενός, είμαστε όλοι μας συγγενείς και φίλοι ανθρώπων που ζουν στην Ελλάδα, οπότε, ακόμη κι αν θέλαμε, δεν θα μπορούσαμε να αγνοήσουμε το φορτίο που πολλοί από αυτούς φέρουν, το οποίο ενίοτε μοιραζόμαστε στην πράξη μαζί τους (και όχι μόνο ηθικά). Εάν η αυτοθυσία μου αναφορικά με την εκ νέου μείωση του μισθού μου(που δυστυχώς από άποψη συνεπειών θα συμπαρασύρει και άλλα μέλη της οικογένειάς μου, οπότε δεν είναι ακριβώς "αυτό"θυσία)θα βοηθούσε έστω στο ελάχιστο την κοινωνία γύρω μου και δεν θα αποτελούσε απλώς μέρος του "αφού πέφτω εγώ θα σας πάρω όλους μαζί μου", θα ήμουν πρόθυμη να το υποστώ και αυτό, όπως και τόσα άλλα στο λειτούργημα που επέλεξα να υπηρετώ.
    Ανώνυμη Πρωτοδίκης, αλλά και σύζυγος ιδιωτικού υπαλλήλου, πρώην μακροχρόνια ανέργου, κόρη χαμηλοσυνταξιούχων του Δημοσίου, αδερφή χαμηλόβαθμου αστυνομικού, εγγονή συνταξιούχων του ΟΓΑ, κουνιάδα ιδιωτικής υπαλλήλου,φίλη δικηγόρων, ειδικευόμενων γιατρών, ελεύθερων επαγγελματιών, ιδιωτικών υπαλλήλων και ανέργων, πρώην δικηγόρος, αλλά κυρίως μητέρα ενός παιδιού 2,5 ετών, που επειδή ο πατέρας του ζει και εργάζεται (επιτέλους!!!) μερικές εκατοντάδες ναυτικά μίλια μακριά από το Πρωτοδικείο όπου υπηρετώ, χθες βραδυ φώναζε στο κρεβάτι του: "Εγώ δεν έχω μπαμπά! Δεν έχω μπαμπά για να παίζω!". Και πολύ φοβάμαι πως ο μισθός μου δεν θα αρκεί σε λίγο για αμοιβή παιδοψυχολόγου... (όχι ότι εγώ θα τα καταφέρω καλύτερα χωρίς υποστήριξη, όπως πάνε τα πράγματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Σε όσους μη δικαστές βλέπουν αντίφαση στην απόφαση του ΣτΕ που κήρυξε συνταγματικό το μνημόνιο και στις κινητοποιήσεις μας και απορούν με το στόμα ανοιχτό: Εμάς δεν μας έθιξε το πρώτο μνημόνιο; Οι περικοπές μας (38%) ήταν μεγαλύτερες από όλων όσων γράφετε εδώ. Και κατά δεύτερο ποιός σας είπε ότι οι 2.500 Δικαστές έχουν την ίδια θέση με τους ολιγάριθμους συναδέλφους στο ΣτΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. βικτωρια μαρσιωνη εισαγ.πρωτοδικων12 Οκτωβρίου 2012 στις 3:45 π.μ.

    Οσο αφορα τους ανωνυμους 9,10 10.56 μ.μ και 10.10 6.56 που χαρακτηριζουν μιζερους εμας τους υπολοιπους κ μας ενθαρρυνουν να παραιτηθουμε για να λυσουμε το επερχομενο προβλημα επιβιωσης μας θα εκτιμουσα ιδιαιτερα αν μας εκαναν γνωστο τον τροπο βιοπορισμου τους και τις ενδεχομενες αλλες πηγες εισοδηματων τους-σε περιπτωση που ειναι δικαστες-που τους επιτρεπουν να εκφραζονται με τοση αλλαζονεια κ ελλειψη σεβασμου.αν ειστε δικαστες να παραιτηθειτε εσεις που δεν εχετε το σθενοςνα παλευετε για το κυρος της δικαστικης εξουσιας κ της αξιοπρεπειας ολων εμας που την υπηρετουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Προς ανώνυμη της 11ης Οκτωβρίου και ώρα 12.47

    Το αυτονόητο γράψατε, αλλά χρειάζεται να ακούγεται και το αυτονόητο. Συγχαρητήρια για το κείμενο. Ό, τι πιο ωραίο έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό. Νομίζουν πολλοί ότι οι δικαστές ζουν σε άλλο πλανήτη ή σε μια γυάλα και δεν έχουν σχέσεις με κοινούς θνητούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ