Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019

Ομιλία Χαράλαμπου Μαυρίδη, Εφέτη, στη ΓΣ της ΕνΔΕ της 14-12-2019


ΑΓΑΠΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ

     Είμαι πολύ χαρούμενος που παρευρίσκομαι φέτος στη Γενική Συνέλευσή μας, μετά την περσινή, λόγω ανωτέρας βίας, ακούσια απουσία μου.
     Θα μπορούσα να σας πω κάποια εισαγωγικά που είχα κατά νου, όμως επειδή ο διαθέσιμος χρόνος είναι περιορισμένος, περνώ στην ουσία.

     Είμαι ο Μπάμπης Μαυρίδης, Εφέτης και έχω την τύχη και την τιμή να υπηρετώ στο δικαστικό Σώμα επί 24 χρόνια. Οι περισσότεροι από εσάς με γνωρίζετε, κάποιοι άλλοι ίσως όχι. Σε κάθε περίπτωση, όμως, θέλω να ενημερώσω αυτούς που δεν με γνωρίζουν αλλά και να υπενθυμίσω σ΄ αυτούς που με γνωρίζουν, ότι βλέπω το Σώμα που υπηρετώ σαν την μεγάλη μου οικογένεια, όσο και αν αυτό ακούγεται κοινότυπο. Η μικρή μου οικογένεια που αποτελείται από την σύζυγό μου και τα δύο μου αγόρια είναι στην Θεσσαλονίκη. Η μεγάλη, σ΄ όλη την Ελλάδα.
     Αυτό για μένα σημαίνει, πως όταν επέρχεται μία αλλαγή, μία τροποποίηση ή δημιουργείται μία νέα κατάσταση για την μεγάλη μου οικογένεια, αυτή δεν πρέπει να προσεγγίζεται, να εκτιμάται και να ερμηνεύεται με βάση τυχόν προσωπικά οφέλη που προκύπτουν από την αλλαγή αυτή. Αλλά, αντίθετα, η έγνοια και το ενδιαφέρον πρέπει να αποσκοπεί στο γενικότερο καλό όλου του Σώματος, όλης της οικογένειας. Γιατί αυτό που θα πρέπει να μην λησμονούμε είναι ότι το Σώμα δεν αποτελείται μόνον από Αρεοπαγίτες, Αντεισαγγελείς Αρείου Πάγου, Προέδρους Εφετών και Εισαγγελείς Εφετών, αλλά και από Εφέτες, Αντεισαγγελείς Εφετών Προέδρους Πρωτοδικών, Εισαγγελείς Πρωτοδικών, Πρωτοδίκες, Αντεισαγγελείς Πρωτοδικών και Ειρηνοδίκες.
     Με αυτές τις σκέψεις, οι οποίες έχουν αναφορά σε όλες τις αλλαγές και τροποποιήσεις που λαμβάνουν χώρα το τελευταίο διάστημα και πλήττουν την έξωθεν καλή μαρτυρία της μεγάλης μου οικογένειας, με αποκορύφωμα την τελευταία αύξηση των οργανικών θέσεων των Προέδρων Εφετών, με αντίστοιχη μείωση των οργανικών θέσεων των Εφετών, έχω την τιμή να σας ανακοινώσω, από αυτό εδώ το βήμα, ότι στις επερχόμενες εκλογές της Ένωσής μας, που θα διεξαχθούν τον Μάϊο του 2020, προτίθεμαι να μετάσχω, ως επικεφαλής ομάδας.
     Πρόθεσή μου, εφόσον τιμήσετε εμένα και την ομάδα μου με την ψήφο σας, είναι να υλοποιηθούν τα ακόλουθα, εν τάχει, διότι ο χρόνος με περιορίζει να επεκταθώ:
1) Να λειτουργήσω προς όφελος όλων των συναδέλφων, Δικαστών και Εισαγγελέων, κάθε βαθμού, για όποιο ζήτημα τους απασχολεί, στα πλαίσια της άσκησης των καθηκόντων τους και για κάθε εύλογο αίτημά τους.
2) Να κλείσουν αισίως όλα τα ανοιχτά μέτωπα, που μας ταλανίζουν τα τελευταία χρόνια, πλην όμως παραμένουν σε εκκρεμότητα.
3) Η αποκατάσταση του κύρους μας και στα μάτια της κάθε μίας και του καθενός από εμάς αλλά και στα μάτια της κοινωνίας.
4) Η επαναφορά της ηρεμίας, της νηφαλιότητας και της ψύχραιμης φωνής, που τόσο πολύ έχουν λείψει τα τελευταία χρόνια. Κυρίως στις μεταξύ μας σχέσεις αλλά και και στις σχέσεις μας με τους αρμόδιους φορείς.
     Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι, το κύριο που πρέπει να επιδιώξουμε είναι να έχουμε σύμπνοια, αγάπη και ομόνοια μεταξύ μας. Δεν μας χωρίζει τίποτε απολύτως, αντίθετα πάρα πολλά μας ενώνουν. Και αν είμαστε ενωμένοι δεν μπορεί κανείς να αντιταχθεί με δόλια μέσα στην μεγάλη μας οικογένεια!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ