Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ κ. ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΔΔ


ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΛΟΓΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2018
Αγαπητές και αγαπητοί μου συνάδελφοι και συνεργάτες.
Για όλα όσα μοιραστήκατε μαζί μου, κατά την μακρά πορεία μου στη Διοικητική Δικαιοσύνη, σας ευχαριστώ ανυπόκριτα, ευχόμενη καλή συνέχεια στο έργο σας και κάθε καλό σε προσωπικό επίπεδο.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες οφείλω στην Πολιτεία και στην ηγεσία του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για την τιμή που μου απένειμαν και για την εποικοδομητική συνεργασία, στον τέως Πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας κύριο Νικόλαο Σακελλαρίου καθώς και σε όλο το Επιτελείο του Ανωτάτου Δικαστηρίου για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπο μου, στην τέως Γενική Επίτροπο κυρία Ελένη Διακομανώλη και στον πρώην Γενικό Επίτροπο κύριο Κωνσταντίνο Πετρόπουλο που με μύησαν στον θεσμό, στους συνοδοιπόρους μου κ. Ειρ. Γανωσέλη, κ. Ισιδ. Παπαφράγκου, κ. Δημ. Κωστάκη και κ Ιωάν Συμεωνίδη, καθώς και στους στενούς μου συνεργάτες στη Γενική Επιτροπεία κ. Ιωάν. Τσουκαλά και στους υφισταμένους του δικαστικούς υπαλλήλους, για την ανεκτίμητη προσφορά τους στο έργο της Γενικής Επιτροπείας, στους Προέδρους των Τριμελών Συμβουλίων Διεύθυνσης των Διοικητικών Δικαστηρίων Αθηνών κ.κ. Θεόδ. Ασημακόπουλο, Σταύρο Αναστασόπουλο και Δημ. Νικολόπουλο για την καθημερινή ουσιαστική επικοινωνία, στους δικαστικούς λειτουργούς και στους δικαστικούς υπαλλήλους που πλαισίωσαν οικειοθελώς τις Επιτροπές και τις Ομάδες εργασίας της Γενικής Επιτροπείας, στην Ένωση Διοικητικών Δικαστών για τους αγώνες της, τη γόνιμη συνεργασία και το φιλόξενο βήμα εκφράσεως των σκέψεων και των συναισθημάτων μας, στην οικογένεια μου για την προστασία της ψυχικής μου ισορροπίας, στους αστυνομικούς της προσωπικής μου ασφάλειας και τέλος σε όλους όσους με βοήθησαν να διαφυλάξω τα πολύτιμα και να πετάξω τα ασήμαντα, να μιλήσω ή να σωπάσω       
Η παρουσία σας στη Γενική Επιτροπεία την Παρασκευή, 29.6.2018 (14.00' έως 17.00 ), θα λαμπρύνει την ημέρα της αφυπηρέτησής μου.
Ευτυχία Εμμ. Φουντουλάκη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ