Του Παναγιώτη Στάθη
Χωρίς αντίκρισμα ήταν τελικά η προσπάθεια του Συμβουλίου Επικρατείας που κατάφερε με βάση τα νέα μέτρα επιτάχυνσης της δικαιοσύνης να μειώσει κατά 10% το στοκ των εκκρεμών υποθέσεων που αποτελούσε βασικό στόχο για την κατ΄ επέκταση αύξηση των εσόδων.
Κι αυτό γιατί, όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας Κων. Μενουδάκος κατά την επίσκεψη του επικεφαλής της ομάδας της Task Force, Χορστ Ράιχενμπαχ το Ελληνικό Δημόσιο όχι μόνο δεν μείωσε τον αριθμό των αναιρέσεων κατά αποφάσεων των Διοικητικών Εφετείων, αλλά αντίθετα τον αύξησε, με αποτέλεσμα να «εξαφανιστεί» η προσπάθεια των δικαστών να μειωθεί κατά 10% ο αριθμός των εκκρεμών υποθέσεων.
Συνέχεια
Χωρίς αντίκρισμα ήταν τελικά η προσπάθεια του Συμβουλίου Επικρατείας που κατάφερε με βάση τα νέα μέτρα επιτάχυνσης της δικαιοσύνης να μειώσει κατά 10% το στοκ των εκκρεμών υποθέσεων που αποτελούσε βασικό στόχο για την κατ΄ επέκταση αύξηση των εσόδων.
Κι αυτό γιατί, όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συμβουλίου της Επικρατείας Κων. Μενουδάκος κατά την επίσκεψη του επικεφαλής της ομάδας της Task Force, Χορστ Ράιχενμπαχ το Ελληνικό Δημόσιο όχι μόνο δεν μείωσε τον αριθμό των αναιρέσεων κατά αποφάσεων των Διοικητικών Εφετείων, αλλά αντίθετα τον αύξησε, με αποτέλεσμα να «εξαφανιστεί» η προσπάθεια των δικαστών να μειωθεί κατά 10% ο αριθμός των εκκρεμών υποθέσεων.
Συνέχεια
Έτσι ακριβώς ! Διότι το Ελληνικό Δημόσιο ως άλλος απατεώνας στρεψόδικος διάδικος αναιρεσιβάλλει ό,τι κινείται, προκειμένου να μην καταβάλλει στους διαδίκους που έχουν ταλαιπωρηθεί 10 και 15 χρόνια στη διοικητική δικαιοσύνη. Και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ασκεί και εκπρόθεσμες αναιρέσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι δε δικηγόροι του Δημοσίου (βλ ΝΣΚ) βιάζουν αυθαιρετώντας τις διατάξεις, "γνωμοδοτώντας" κατά παραγγελία, προκειμένου να εξυπηρετείται ο παραπάνω σκοπός.
Πόσο δύσκολο είναι άραγε, μέσα στην χιονοστιβάδα νέων νόμων, να θεσπιστεί προδικασία που θα απορρίπτει τις απαραδέκτες αναιρέσεις;
ένας δικηγόρος
ΕΑΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΘΟ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΠΕΡΙ ΚΑΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΡΕΨΟΔΙΚΟΥ ΝΣΚ ΙΣΩΣ ΞΑΝΑΛΑΜΨΕΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΡΗΜΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ - ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΣΚ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ - ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΔΙΚΗΓΟΡΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΑΣ, Λ.Χ. ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗΣ (ΔΙΕΤΙΑ ΑΝΤΙ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ) ΚΑΙ ΕΠΙΤΟΚΙΟΥ (6% ΑΝΤΙ ΚΟΙΝΟΥ, ΙΣΧΥΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ), ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΥΘΗΚΑΝ - ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ - ΚΑΤΟΠΙΝ, ΟΜΩΣ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΩΝ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΩΝ ΣΤΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΩΝ, ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΤΟΣ 2012 (ΑΕΔ 1 ΚΑΙ 2/2012 ΚΑΙ 25/2012, ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΣ)??????
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια προδικασία? Δεν πρόλαβε να μετρήσει μερικούς μήνες η υποχρεωτική γνωμοδότηση επι του παραδεκτού και επί του βασίμου των λόγων αναίρεσης από το ΝΣΚ και καταργήθηκε..! Κάποια στιγμή, όμως, θα πρέπει να κινηθούν και πειθαρχικές διαδικασίες σε βάρος όσων βάζουν το χεράκι τους και υπογράφουν τις εν λόγω "αιτήσεις" αναίρεσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ ΝΑ ΕΛΕΓΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΝ ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΝ ΣΤΑΘΕΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΕΔ, ΝΟΜΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΩΣΑΝ ΝΑ ΕΥΡΙΣΚΟΝΤΟ ΣΤΗ ΓΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΙΑΣ? Η ΜΕΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 1944, Η ΔΕ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ 1968 ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 2362 ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 1995. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΖΗΤΗΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΥΡΙΩΣ ΑΣΚΕΙ ΑΝΑΙΡΕΣΕΙΣ - ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΤΕΙ Η ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΟΛΥΔΙΑΣΠΑΣΜΕΝΗ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ - ΛΥΘΗΚΑΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΔ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΥΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕ, ΜΟΛΙΣ ΤΟ 2012. ΠΑΡΑΤΑΥΤΑ ΤΟ ΣΤΕ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΟ "ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ" ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΛΥΘΗΚΑΝ. ΚΑΙ ΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΤΟ ΟΤΙ ΛΥΘΗΚΑΝ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΚΡΕΜΕΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ - ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΙΔΙΚΑΣΕΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ - Ή ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟ ΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΥΠΕΡΗΜΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΔΙΕΤΙΑΣ ΜΕ 6% ΕΤΗΣΙΩΣ? ΚΑΙ, ΤΕΛΟΣ, Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ Η ΧΩΡΑ, ΜΗΠΩΣ-ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΣΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ - ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΚΟΣΤΟΣ - ΤΟ ΑΡΘΡΟ 34Β (ΑΠΟΔΟΧΗ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΝΑΙΡΕΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ) ΑΝΤΙ ΤΟΥ 34Α ΤΟΥ ΠΔ 18/1989 ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΘΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ, ΧΩΡΙΣ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ Α) ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΝ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΕΣ ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ - ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΚΤΑ ΓΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΕΔ - ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΕΝΤΕΥΘΕΝ ΣΥΝΕΠΑΓΟΜΕΝΕΣ, ΩΣ ΑΝΩ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Β) ΝΑ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΚΟΠΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΒΛΑΒΗ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΚΡΑΤΗ, ΕΔΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ. ΜΗΠΩΣ - ΚΑΙ - ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΤΑΣΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ, ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΡΓΑ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑΝΑΠΑΛΙΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ;