Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2017

The Art of Crime

Ποιος πραγματικά απειλεί ποιoν, θα μπορούσε να είναι το ερώτημα που αυθόρμητα γεννιέται μπροστά στον πίνακα του Magritte «ο απειλούμενος δολοφόνος».

Βρισκόμαστε μπροστά σε μια σκηνή θεάτρου ή μάλλον μαριονετών, έξοχα συντεθειμένη, ώστε να καθιστά τον θεατή αυτόπτη μάρτυρα των πάντων. Η σύνθεση και η προοπτική, το σημείο φυγής της οποίας χάνεται στο βάθος του παραθύρου, επιτυγχάνουν το πράγματι ανησυχητικό συναίσθημα  που εκπέμπεται από την εικόνα.
Ο θεατής βλέπει, βλέπει τα πάντα χωρίς να το γνωρίζει κανείς. Η εικόνα υπαγορεύει να δεχθούμε ότι η πραγματική απειλή για τον αμέριμνο δολοφόνο είμαστε εμείς, οι θεατές, στους οποίους όλα είναι γνωστά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"