Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις δράσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διοικητικών Δικαστών (AEAJ), κατά το έτος 2014.

ΕΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ
Λ.Ριανκούρ 85, γρ. 217–218, 2ος όροφος
Αμπελόκηποι–Αθήνα, ΤΚ 115-24
Τηλ 210-6996688 και 210-6980777
FAX: 210-6998848



Αθήνα, 13-3-2014
Αρ. πρωτ. 30


Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις δράσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διοικητικών Δικαστών (AEAJ), κατά το έτος 2014.

 Αγαπητοί συνάδελφοι

Η Ένωση Ευρωπαίων Διοικητικών Δικαστών (AEAJ), της οποίας μέλος είναι και η Ένωσή μας, διαθέτει τέσσερις (4) ομάδες εργασίας (working groups): α) Ομάδα για την Ανεξαρτησία και Αποτελεσματικότητα της Διοικητικής Δικαιοσύνης, β) Ομάδα δικαίου αλλοδαπών (Ασύλου και Mετανάστευσης), γ) Ομάδα δικαίου Περιβάλλοντος, δ) Ομάδα Φορολογικού Δικαίου. Αντικείμενο εργασίας των ομάδων αυτών είναι η συλλογή νομολογιακού υλικού από κάθε χώρα μέλος της Ένωσης Ευρωπαίων Διοικητικών Δικαστών και η σύνταξη εισηγήσεων που παρουσιάζονται σε συναντήσεις που διοργανώνονται μεταξύ μελών των αντιστοίχων ομάδων εργασίας, σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τοποθεσίες που θα ανακοινώνονται τακτικά. 
Προσκαλούνται  οι συνάδελφοι που έχουν επιστημονικό ενδιαφέρον για τους παραπάνω τομείς του δικαίου και κατέχουν πολύ καλά/άριστα την Αγγλική Γλώσσα, να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής σ’ αυτές, ώστε να έχει τη δυνατότητα το Δ.Σ. της Ένωσής μας να αποστέλλει σε τακτική βάση μέλη των ομάδων αυτών στις σχετικές συναντήσεις-συνέδρια. 

Συναφώς, σας ενημερώνουμε ότι το πρόγραμμα των εκδηλώσεων εργασίας της Ένωσης Ευρωπαίων Διοικητικών Δικαστών (AEAJ), για το έτος 2014, έχει ως εξής: 

1) Από τις 5 μέχρι και τις 7 Ιουνίου θα διεξαχθεί στο Ελσίνκι, με τη συνεργασία του Ανώτατου Διοικητικού Δικαστηρίου της Φινλανδίας,  η Γενική Συνέλευση της Ένωσης Ευρωπαίων Διοικητικών Δικαστών. Οι κύριες εισηγήσεις θα έχουν ως θέμα  «The function of the Advocate General at the ECJ. How to draw up a good preliminary reference»  και «The General Court of the European Union as an administrative court». Προτεινόμενο ξενοδοχείο www.rivoli.fi
2) Από τις 19 έως και 21 Ιουνίου η ομάδα εργασίας Aνεξαρτησίας και Aποτελεσματικότητας της  Δικαιοσύνης, σε συνεργασία με την Ένωση Γυναικών Δικηγόρων του Ενωμένου Βασιλείου, θα πραγματοποιήσει  συνάντηση  στο Μάντσεστερ με θέμα “Judgment Writing”.  Κατά πάσα πιθανότητα η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο «Conference Room of the Manchester Civil Courts Centre». Υπάρχει προτεινόμενο ξενοδοχείο, αλλά ο καθένας μπορεί να αναζητήσει προσωπικές λύσεις στο booking.com. Θα υπάρξει ειδικότερη ενημέρωση.
Υπεύθυνα πρόσωπα, που πρέπει να ενημερωθούν έως 15/4 για τη συμμετοχή :   Mrs Annika Sandström Annika.Sandstrom@dom.se ή Mr. Bernard Even  bernard.even@juradm.fr
3) 24 – 26  Σεπτεμβρίου 2014, θα συνέλθει στη Νίκαια (Nice) της Γαλλίας, η ομάδα εργασίας για το Δίκαιο του Ασύλου. Θα υπάρξει ειδικότερη ενημέρωση. Υπεύθυνα πρόσωπα που πρέπει να ενημερωθούν για  τη συμμετοχή έως 15/4 : Mrs. Bettina Maurer-KoberBettina.MaurerKober@vwgh.gv.at ή Mr Holger Böhmann   hboehmann@hotmail.com
4) 23 - 24 Οκτωβρίου 2014 , θα λάβουν χώρα, ταυτοχρόνως, στη Σεβίλλη της Ισπανίας οι εξής συναντήσεις εργασίας : 
α./ Ομάδα Εργασίας Δικαίου του Περιβάλλοντος, με θέμα «Industrial emissions and the IED-directive, the Institute for Prospective Technological Studies”.
β./  Ομάδα Εργασίας Φορολογικού Δικαίου , με θέμα «Fundamental rights of  EU citizens in the Tax jurisprudence\Case law of CJEU; tax avoidance, tax evasion, tax mitigation: the distinction between those concepts; state aid as the EU relating topic».  Οι συναντήσεις θα ξεκινήσουν το πρωί της 23ης/10.  
Yπάρχουν δύο προτεινόμενα ξενοδοχεία από τους ισπανούς συναδέλφους (nhviapol@nh-hotels.com και nhcentralconvenciones@nh-hotels.com) (ημερήσια τιμή με ΦΠΑ για δίκλινο περί τα 100 ευρώ με πρωινό). Οι ενδιαφερόμενοι θα ενημερωθούν ειδικώς. Υπεύθυνα πρόσωπα που πρέπει να ενημερωθούν έως 15/4 : Για το Δίκαιο Περιβάλλοντος Mr Werner Heermann  werner.heermann@googlemail.com  και για το Φορολογικό Δίκαιο Mrs Aiste Medeliene    aiste.md@gmail.com or Mrs Kaire Pikamae  kaire.pikamae@just.ee 
5) Στο πλαίσιο της συνεργασίας με την Εθνική Σχολή Δικαστών της Ρουμανίας (NIM), οργανώνονται στο Βουκουρέστι,  οι εξής δύο συναντήσεις :
α)  15 και 16 Μαϊου 2014, σεμινάριο  με θέμα «Access to administrative justice in order to seek fundamental rights».
β)   26 και  27  Mαϊου  2014,  σεμινάριο της ομάδας εργασίας περιβαλλοντικού δικαίου με θέμα “Remedies against failure to act of an administrative authority, reopening of administrative procedures, alternative dispute resolutions in the administrative lawsuit with focus on environmental matters”.
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Για τη χρηματοδότηση των εξόδων  μετάβασης/παραμονής ισχύουν, με βάση τις αποφάσεις του Δ.Σ. της Ένωσης Ευρωπαίων Διοικητικών Δικαστών, τα ακόλουθα: 
Για τις εκδηλώσεις  υπό τους αρ. 1) έως και 4) : 
-Δεν προβλέπεται χρηματοδότηση (από την AEAJ)  για τους συμμετέχοντες στην γενική συνέλευση (εκδήλωση 1).  
-Για τις υπόλοιπες εκδηλώσεις (υπό τους αρ. 2 έως 4), κατά πάσα πιθανότητα, δεν υπάρχουν περιθώρια κάλυψης  από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Ενόψει αυτού, η AEAJ αποφάσισε να χορηγήσει χαμηλού ύψους χρηματοδοτήσεις (100-200 ευρώ) προς τους επικεφαλής των ομάδων εργασίας, οι οποίοι με τη σειρά τους θα τις διανείμουν, εκ των υστέρων, στους συμμετέχοντες. 
Ειδικώς ως προς τη χρηματοδότηση των υπό τον αρ. 5) α και β σεμιναρίων, που διοργανώνονται σε συνεργασία με την NIM, η τελευταία θα αναλάβει τη διατροφή και την διαμονή έως 10 (συνολικώς από όλες τις χώρες) διοικητικών δικαστών.  Επίσης ο ίδιος φορέας αναλαμβάνει και την κράτηση στα ξενοδοχεία. 
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να γνωρίζετε ότι καταρχήν φροντίζετε και βαρύνεσθε οι ίδιοι για την μετακίνηση (αεροπορικά εισιτήρια) και την παραμονή σας (κράτηση ξενοδοχείου) στον τόπο των συνεδρίων. 
Για κάθε μία από τις παραπάνω εκδηλώσεις, παρακαλείσθε να δηλώσετε το ενδιαφέρον συμμετοχής σας (μαζί με το e-mail σας) στα Γραφεία της Ένωσής μας [με τηλεομοιοτυπία ή  email (enosidioikitikondikaston@yahoo.gr)] μέχρι και τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2012.

Προϋπόθεση συμμετοχής είναι η πολύ καλή/άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας. Απαραίτητη δε η σύνταξη σχετικής αναφοράς προς την Ένωση, μετά την επιστροφή. 
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στη Λ. Φακίτσα (6973-710401, e-mail: lfakitsa@yahoo.gr).).

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

                                                   Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                       Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
                                                ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΔΑΚΗ                                    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΦΦΕΣ
                                                 ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΦΕΤΩΝ                                            ΕΦΕΤΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ