ΕΝΩΣΗ
ΔΙΚΑΣΤΩΝ & ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ
ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ
ΑΘΗΝΩΝ
ΚΤΙΡΙΟ 6 –ΓΡΑΦΕΙΟ 210
Τηλ. 210 88
27 380- FAX 210 88 41 529
Τ.Κ. 101. 71
e- mail: endikeis@otenet.gr
Αθήνα, 18-11-2015
Αρ. Πρωτ. 129/2015
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
ΠΡΟΣ
ΤOΝ YΠΟΥΡΓΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ κ. Νίκο Παρασκευόπουλο
κ. Υπουργέ,
Θα θέλαμε, εκ μέρους όλων των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου
να σας εκφράσουμε θερμά συγχαρητήρια για την εκ νέου ανάληψη των καθηκόντων σας
και να σας ευχηθούμε καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο έργο σας.
Θεωρείστε δεδομένη τη στήριξη της Ένωσής μας, στις
πρωτοβουλίες και στις ενέργειες σας, που σκοπό θα έχουν την ενίσχυση του κύρους
της Δικαιοσύνης και την επίλυση των
χρόνιων λειτουργικών προβλημάτων αυτής.
Θα θέλαμε, επίσης, να σας θέσουμε τα σημαντικότερα εκ των
θεσμικών ζητημάτων, τα οποία, παρά τα επίμονα μέχρι σήμερα αιτήματά μας,
παραμένουν σε εκκρεμότητα και στην επίλυση των οποίων ευελπιστούμε, βασιζόμενοι
στο ενδιαφέρον σας για την καλή λειτουργία της Δικαιοσύνης και για τον θεσμικό
ρόλο των Δικαστικών Λειτουργών.
Ειδικότερα:
1) Τροποποίηση των διατάξεων του Ν. 4055/2012, οι οποίες
περιορίζουν την ανεξαρτησία των Δικαστών και υποβαθμίζουν τον θεσμικό τους
ρόλο. Παρά τα επίμονα αιτήματα της Ένωσής μας, επί τρία έτη, ουδεμία
τροποποίηση έγινε στις διατάξεις του Ν. 4055/2012, Κεφάλαιο Οργανισμού
Δικαστηρίων & Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών. Οι επίμαχες αυτές
διατάξεις, των οποίων ζητείται η τροποποίηση, έχουν αντικαταστήσει τις
αντίστοιχες διατάξεις του Οργανισμού Δικαστηρίων, που ίσχυσαν επί 25 χρόνια (Ν.
1758/1988), ο οποίος θεωρήθηκε μεγάλη κατάκτηση για την προστασία της
προσωπικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας των Δικαστών και θεσμοθετήθηκε μετά
από έντονους αγώνες της Ένωσής μας.
Συγκεκριμένα δε αιτούμεθα την τροποποίηση των ακόλουθων
διατάξεων του Ν. 4055/2012:
α) του άρθρ. 86 παρ. 2,
με το οποίο αντικαταστάθηκε η παρ. 7 του άρθρου 17 του Ν. 1756/1988 και
προβλέπει ότι: «Οι κανονισμοί και οι τροποποιήσεις τους υποβάλλονται αμέσως
στις οικείες ολομέλειες των ανώτατων δικαστηρίων, οι οποίες έχουν δικαίωμα
συμπλήρωσης, τροποποίησης ή ακύρωσης αυτών, ως προς όλα τα σημεία και
ειδικότερα ως προς τον αριθμό των δικασίμων και των υποθέσεων που
προσδιορίζονται σε κάθε δικάσιμο. Οι κανονισμοί ισχύουν μόνο μετά την τελική
έγκριση τους από τις ολομέλειες των ανώτατων δικαστηρίων και αφού διαβιβαστούν
στον Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων δημοσιεύονται
στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως».
Με την εν λόγω
τροποποίηση αναμφίβολα περιορίζεται ο θεσμός του αυτοδιοίκητου των Δικαστηρίων
και καταργείται, στην πραγματικότητα, η αρμοδιότητα της Ολομέλειας κάθε
Δικαστηρίου, η οποία απαρτίζεται από τους υπηρετούντες στο κάθε Δικαστήριο
Δικαστές και οι οποίοι γνωρίζουν, καλύτερα από οιονδήποτε, τις ανάγκες, τις
δυνατότητες και τις ιδιαιτερότητες κάθε Δικαστηρίου. Στη διατύπωση της παραπάνω
διάταξης δε, είναι εμφανής η δυσπιστία του νομοθέτη προς τους Δικαστικούς
Λειτουργούς και την ικανότητά τους να διαχειρίζονται οι ίδιοι την εσωτερική
λειτουργία του Δικαστηρίου που υπηρετούν.
Πρότασή μας αποτελεί η
επαναφορά της προϊσχύουσας ρύθμισης, κατά την οποία οι κανονισμοί και οι
τροποποιήσεις τους υποβάλλονται στον Υπουργό Δικαιοσύνης και δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, ο οποίος έχει δικαίωμα,
μέσα σε ένα
μήνα από την
ημέρα, που ο κανονισμός έχει περιέλθει σε αυτόν, να τον παραπέμψει για
συμπλήρωση, τροποποίηση ή ακύρωση στο αντίστοιχο όργανο του αμέσως ανώτερου
δικαστηρίου ή της εισαγγελίας.
β) του άρθρου 90 παρ. 1 του Ν. 4055/2012 με το οποίο
τροποποιήθηκαν τα άρθρα 43 και 44 του Ν. 1756/1988, οι οποίες προβλέπουν την
περικοπή μισθού σε περίπτωση καθυστέρησης στην έκδοση των αποφάσεων με
συνοπτική διαδικασία από τον Προϊστάμενο του Δικαστηρίου ή της Εισαγγελίας, ή
την περικοπή της αδείας των δικαστικών διακοπών του Δικαστικού Λειτουργού,
είναι αντισυνταγματικές διότι η μεν πρώτη επιβάλλει πειθαρχική ποινή, χωρίς την
τήρηση και τα εχέγγυα της πειθαρχικής διαδικασίας, από τα αρμόδια προς τούτο
όργανα, η δε δεύτερη περιορίζει το συνταγματικά κατοχυρωμένο εργασιακό δικαίωμα
της χορήγησης αδείας, επί πλέον δε προσβάλλουν την προσωπικότητα και την
αξιοπρέπεια των Δικαστών. Οι τελευταίοι
έχουν πλήρη συναίσθηση της σοβαρότητας και της βαρύτητας του έργου τους και δεν
έχουν ανάγκη από «φόβητρα» για να επιτελέσουν τα καθήκοντά τους.
Να σημειωθεί ότι η δήθεν «τροποποίηση» της διάταξης του
άρθρου 90 με το άρθρο 12 παρ. 5, 6 και 7 του ν. 4310/2014, ουδόλως ικανοποιεί
και είναι προσχηματική, διότι στην πραγματικότητα γίνεται πλήρης αντιγραφή των
αντιστοίχων διατάξεων του ν. 4055/2012 και απλώς, στη μεν διάταξη του άρθρου 43
παρ. 3 (περικοπή μισθού) προστίθεται μόνο η λέξη «αδικαιολόγητα» (μη συμμετοχή
σε συνεδριάσεις ή μη εκτέλεση υπηρεσίας), στη δε διάταξη του άρθρου 44
(περικοπή δικαστικών διακοπών) προστίθεται μόνο η φράση «εκτός εάν συντρέχουν
λίαν σοβαροί λόγοι υγείας», προϋποθέσεις οι οποίες δεν αναφέρονταν στον
προηγούμενο νόμο, αφού είναι καταφανώς λογικά αυτονόητο ότι θα πρέπει να
συντρέχουν. Το αίτημα της Ένωσης αφορά την ουσιαστική και όχι την προσχηματική
τροποποίηση των εν λόγω διατάξεων και δη τη δια νόμου κατάργηση των απαξιωτικών
για τους Δικαστικούς Λειτουργούς διατάξεων.
2) Κατάργηση της διάταξης του Ν. 4312/2014 (άρθρ. 12 περιπτ.
1) με την οποία προβλέπεται ότι «Όταν για οποιονδήποτε λόγο αναβάλλεται ή
ματαιώνεται η ουσιαστική εκδίκαση ποινικής υπόθεσης από το τριμελές
πλημμελειοδικείο ή από το ποινικό εφετείο, αυτή προσδιορίζεται σε δικάσιμο,
κατά την οποία προεδρεύει ο ίδιος δικαστής. Για το σκοπό αυτό και ύστερα από
σύμφωνη πρόταση του Εισαγγελέα, η υπηρεσία των προεδρευόντων προκαθορίζεται για
όσο χρόνο κρίνεται αναγκαίο, από το τριμελές συμβούλιο ή το δικαστή που
διευθύνει το δικαστήριο, με βάση τον αριθμό των υποθέσεων, που είναι κάθε φορά
εκκρεμείς, σε κάθε δε περίπτωση τουλάχιστον για τις δικασίμους στις οποίες
είναι ήδη προσδιορισμένες για εκδίκαση υποθέσεις σε αριθμό ίσο ή ανώτερο του
προβλεπομένου, ως ανωτάτου ορίου από τον οικείο εσωτερικό κανονισμό». Η εν λόγω
διάταξη προσβάλλει τη Συνταγματική αρχή του φυσικού Δικαστή και επίσης
προσβάλλει το αδιάβλητο, διότι είναι γνωστές εκ των προτέρων οι ημερομηνίες των
δικασίμων κάθε Προεδρεύοντα. Επιπλέον, δημιουργεί μεγάλα προβλήματα, δεδομένου
ότι πρακτικά είναι αδύνατη η εφαρμογή της, κυρίως στα μεγάλα Δικαστήρια, των
οποίων τα πινάκια είναι βεβαρημένα και για το λόγο αυτό ήδη δεν εφαρμόζεται από
πολλούς Προεδρεύοντες. Η διάταξη θα
περιέλθει σε αχρησία. Εξάλλου είναι γνωστό ότι ίσχυσε και παλαιότερα και για
τους ίδιους ως άνω λόγους καταργήθηκε. Η Ένωση δεν ενημερώθηκε, ούτε ερωτήθηκε
για τη διάταξη αυτή, ώστε να εκθέσει τις απόψεις της περί αντισυνταγματικότητας
αλλά και περί αδυναμίας εφαρμογής της.
3) Α) Αύξηση των οργανικών θέσεων και αύξηση των εισαγόμενων
στην Εθνική Σχολή Δικαστών, ώστε να συμπληρωθούν τα ήδη υπάρχοντα κενά και να
πληρωθούν οι νέες οργανικές θέσεις.
Ειδικότερα, η αύξηση των οργανικών θέσεων του πρώτου βαθμού καθίσταται
επιτακτική, δεδομένου ότι κατά τη μεταβατική διάταξη του άρθρου 9 παρ. 1 του ν.
4335/2015, με τον οποίο επήλθαν ριζικές τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής
Δικονομίας και μεταξύ των άλλων και στην ενώπιον των Πρωτοβαθμίων Δικαστηρίων
δίκη, κατά την τακτική διαδικασία, οι εν λόγω τροποποιήσεις εφαρμόζονται επί
των κατατιθεμένων από 1-1-2016 αγωγών, η συζήτηση των οποίων αναμένεται να
γίνει με βάση τις νέες διατάξεις το μήνα Μάιο του ίδιου έτους. Ωστόσο, παράλληλα
θα πρέπει να εκδικασθούν και οι
κατατιθέμενες μέχρι την 31-12-2015 αγωγές τακτικής διαδικασίας ενώπιον του
Πολυμελούς και του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών. Οι τελευταίες αυτές αγωγές
θα εκδικασθούν με το καταργούμενο σύστημα και, επειδή στο μεγαλύτερο
Πρωτοδικείο της χώρας προσδιορίζονται σε δικασίμους του έτους 2019, αναμένεται
τουλάχιστον για μία πενταετία, εάν ληφθούν υπόψη τυχόν αναβολές σε τέτοιες
υποθέσεις, να ισχύσει διπλό δικονομικό
σύστημα. Συνεπώς, οι υποθέσεις που πρόκειται να εκδικάζονται από το Μάϊο του
έτους 2016 θα διπλασιασθούν και κατ’ επέκταση και η χρέωση των Δικαστικών
Λειτουργών, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα των αποφάσεων και την
ταχύτητα έκδοσής τους, δεδομένου ότι στα μεγάλα Δικαστήρια ήδη οι Δικαστές
έχουν υπερβεί τα όρια αντοχής τους. Να σημειωθεί ότι στο Πρωτοδικείο Αθηνών το έτος 2014
δημοσιεύθηκαν 97.208 πολιτικές αποφάσεις και βουλεύματα και 165.373 ποινικές
αποφάσεις και ότι από τις συνολικά 435 θέσεις των Δικαστικών Λειτουργών του
Πρωτοδικείου Αθηνών οι 48 είναι κενές λόγω μη κάλυψής τους ή λόγω νόμιμης απουσίας των Δικαστικών Λειτουργών (άδεια
ανατροφής τέκνου, άδεια κυήσεως – τοκετού, αναρρωτικές άδειες κλπ.). Επομένως, αιτούμεθα την αύξηση των οργανικών
θέσεων του πρώτου βαθμού και την προκήρυξη άμεσα διαγωνισμού για πλήρωση αυτών,
όπως ορθά έγινε και με τους Ειρηνοδίκες, δεδομένου ότι βρίσκεται σε εξέλιξη
διαγωνισμός για πρόσληψη 196 Ειρηνοδικών. Ως προς το δεύτερο βαθμό την αύξηση
των οργανικών θέσεων επιβάλλει η
εκδίκαση παράλληλα μεγάλου αριθμού ποινικών
δικών με πολυπλοκότητα αντικειμένου, με πολλούς κατηγορούμενους και με
αναμενόμενη μεγάλη διάρκεια.
Β) Κάλυψη του μεγάλου αριθμού των κενών οργανικών θέσεων των
Δικαστικών Υπαλλήλων.
Είναι γνωστό ότι ο
μεγάλος αριθμός κενών οργανικών θέσεων των δικαστικών υπαλλήλων δημιουργεί
δυσλειτουργίες στα περισσότερα Δικαστήρια της χώρας. Ενδεικτικά στο Πρωτοδικείο Αθηνών οι
προβλεπόμενες οργανικές θέσεις
ανέρχονται σε 596, ενώ οι υπηρετούντες το έτος 2015 είναι 428,
συνεπώς υπάρχουν 168 κενές οργανικές
θέσεις, στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών οι προβλεπόμενες οργανικές
θέσεις ανέρχονται σε 323, ενώ οι
υπηρετούντες το έτος 2015 είναι 250, συνεπώς
υπάρχουν 73 κενές οργανικές θέσεις,, στο Ειρηνοδικείο Αθηνών οι
προβλεπόμενες οργανικές θέσεις ανέρχονται
σε 175, ενώ οι υπηρετούντες το έτος 2015 είναι 106, συνεπώς υπάρχουν 69 κενές οργανικές θέσεις και στο
Εφετείο Αθηνών οι προβλεπόμενες
οργανικές θέσεις ανέρχονται σε 213, ενώ
οι υπηρετούντες το έτος 2015 είναι 149, συνεπώς
υπάρχουν 64 κενές οργανικές θέσεις.
Να σημειωθεί ότι με τις τροποποιήσεις του ΚΠολΔ
ανατίθενται στους δικαστικούς γραμματείς αυξημένα καθήκοντα και είναι
βέβαιο ότι ο επιδιωκόμενος σκοπός της επιτάχυνσης της πολιτικής δίκης χωρίς την
πλήρη στελέχωση των γραμματειών των
Δικαστηρίων δεν θα επιτευχθεί, λαμβανομένης υπόψη και της υπεραπασχόλησης των δικαστικών
υπαλλήλων στις ποινικές έδρες και του τρόπου άσκησης του έργου της, δηλαδή της
χειρόγραφης τήρησης των πρακτικών και της μη πρόβλεψης ηλεκτρονικής τήρησης
αυτών.
Είναι λοιπόν αναγκαία
η άμεση πλήρωση των κενών οργανικών θέσεων Δικαστικών Υπαλλήλων, ώστε να
εξασφαλισθεί η απρόσκοπτη λειτουργία των Δικαστηρίων.
4) Τροποποίηση των άρθρων 15 και 16 του Κώδικα οργανισμού
δικαστηρίων και κατάστασης δικαστικών λειτουργών, αναφορικά με τη διεύθυνση των
δικαστηρίων και των εισαγγελιών.
Κατά τρόπο τελείως αιφνιδιαστικό, την 11-9-2014, ψηφίσθηκε από τη Βουλή, με
τροπολογία, του τότε Υπουργού Δικαιοσύνης, σε άσχετο, με το ζήτημα που
αφορούσε, νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας με τίτλο «Γενικές διατάξεις για τη
δημιουργία Συστήματος Αμοιβών Νοσοκομείων - Σύσταση και καταστατικό της
εταιρείας με την επωνυμία «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΜΟΙΒΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ», διάταξη νόμου, με την οποία τροποποιήθηκε ο Κώδικας Οργανισμού Δικαστηρίων
και Κατάστασης Δικαστικών Λειτουργών, ως προς τον τρόπο των εκλογών για την
ανάδειξη των Διοικήσεων των μεγάλων Δικαστηρίων και Εισαγγελιών, χωρίς
προηγουμένως να έχει γίνει οποιαδήποτε σχετική ενημέρωση των Δικαστικών Ενώσεων
και χωρίς να έχει ζητηθεί η άποψή μας, γεγονός για το οποίο, τότε, εκφράσαμε
την έντονη δυσαρέσκειά μας. Η αιφνιδιαστική τροποποίηση μίας τόσο σημαντικής,
για το θεσμό της αυτοδιοίκησης, διάταξης νόμου και μάλιστα ελάχιστες μόλις
ημέρες πριν από τη διεξαγωγή των εκλογών, οι οποίες διεξήχθησαν την 20-9-2014,
δημιούργησε πλείστα ερωτηματικά. Η καθιέρωση δύο σταυρών προτίμησης, για την
εκλογή του Προέδρου ή του Εισαγγελέα (αντί του ενός, όπως ίσχυε), η οποία
συνιστά αλλαγή σημαντική, που προφανώς μπορεί να επηρεάσει το αποτέλεσμα, καθώς
και η πρόβλεψη να παραμένει στη θέση του, μέχρι τη λήξη της θητείας του, έστω
και εάν εν τω μεταξύ προαχθεί, ο αναπληρωτής Πρόεδρος ή Εισαγγελέας, δημιούργησε σε όλους τους
Δικαστικούς Λειτουργούς την υπόνοια ότι η τροποποιηθείσα διάταξη θα μπορούσε να
διευκολύνει τη δημιουργία «άτυπων» συμμαχιών, μεταξύ ορισμένων υποψηφίων, εις
βάρος άλλου υποψηφίου (με την πρόβλεψη δύο σταυρών), όπως, επίσης, θα μπορούσε
να διευκολύνει την εκλογή ορισμένου υποψηφίου, έστω και ως αναπληρωτή (ενώ,
διαφορετικά δεν θα ηδύνατο να εκλεγεί) και την παραμονή αυτού στη θέση του,
μέχρι τη λήξη της θητείας του. Επισημαίνουμε, ότι δεν είναι νομικά επιτρεπτό ο
αριθμός των σταυρών προτίμησης να είναι μεγαλύτερος από τον αριθμό των
εκλεγομένων προσώπων.
[Ειδικότερα με το εικοστό άρθρο του ν. 4286/2014 (ΦΕΚ Α
164/19.9.2014) τροποποιήθηκαν τα ως άνω
άρθρα 15 και 16 του Οργανισμού ως ακολούθως: 15 παρ. 4 «Κάθε μέλος της
Ολομέλειας εκφράζει την προτίμησή του σε έως δύο (2) από τους προέδρους και σε
έως τέσσερα (4) από τα μέλη με σταυρό προτίμησης που τίθεται στο ψηφοδέλτιο
δίπλα από το όνομα του υποψηφίου.» ……….παρ. 5 «Ο πρόεδρος και ο αναπληρωτής του
δεν επιτρέπεται να μετατεθούν για οποιονδήποτε λόγο. Σε περίπτωση προαγωγής,
παραμένουν στη θέση τους και ασκούν τα καθήκοντά τους έως τη λήξη της θητείας
τους»……
16 παρ. 2 «Τα ονόματα των εκλόγιμων αναγράφονται κατά
αλφαβητική σειρά σε ένα ψηφοδέλτιο και κάθε μέλος της Ολομέλειας εκφράζει την
προτίμησή του σε δύο από τους υποψηφίους με σταυρό προτίμησης που τίθεται στο
ψηφοδέλτιο δίπλα από το όνομα του υποψηφίου»…… παρ. 3. «Οι εισαγγελείς που
διευθύνουν τις παραπάνω εισαγγελίες και οι αναπληρωτές τους δεν επιτρέπεται να
μετατεθούν για οποιονδήποτε λόγο.» "Σε περίπτωση προαγωγής, παραμένουν στη
θέση τους και ασκούν τα καθήκοντά τους έως τη λήξη της θητείας τους."…….]
Αιτούμεθα την επαναφορά της προϊσχύουσας ρύθμισης και δη
άρθρο 15. 4. «Κάθε μέλος της Ολομέλειας εκφράζει την προτίμηση του σε έναν μόνο
υποψήφιο πρόεδρο με σταυρό δίπλα στο όνομα του και προκειμένου για μέλη μπορεί
να τεθούν έως δύο σταυροί προτίμησης» …. 5… Ο πρόεδρος δεν επιτρέπεται να
μετατεθεί για οποιονδήποτε λόγο. Σε περίπτωση προαγωγής, παραμένει στη θέση του
και ασκεί τα καθήκοντά του έως τη λήξη της θητείας του. Τα τακτικά μέλη του
συμβουλίου δεν επιτρέπεται να μετατεθούν, εκτός εάν προαχθούν, οπότε τη θέση
τους καταλαμβάνουν οι αναπληρωματικοί κατά τη σειρά των ψήφων που έλαβαν…
Άρθρο 16 παρ. 2….. Τα ονόματα των εκλόγιμων αναγράφονται
κατ' αλφαβητική σειρά σε ένα ψηφοδέλτιο και κάθε μέλος της Ολομέλειας εκφράζει
την προτίμησή του σε έναν μόνο υποψήφιο με σταυρό δίπλα στο όνομά του…..3. Οι
εισαγγελείς που διευθύνουν τις παραπάνω εισαγγελίες δεν επιτρέπεται να
μετατεθούν για οποιονδήποτε λόγο. Σε περίπτωση προαγωγής, παραμένουν στη θέση
τους και ασκούν τα καθήκοντά τους έως τη λήξη της θητείας τους….
5) Συνθήκες εργασίας.
Αιτούμεθα:
Α) άμεση χορήγηση ατομικών ηλεκτρονικών υπολογιστών σε όλους
τους Δικαστικούς Λειτουργούς, αρχής γενομένης από εκείνους, στους οποίους δεν
έχουν μέχρι σήμερα χορηγηθεί
Β) την βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής προς εξασφάλιση
αξιοπρεπών συνθηκών εργασίας
Γ) τη λήψη μέτρων για την ασφάλεια των Δικαστηρίων και όλων
των παραγόντων της δίκης
6) Επαναφέρουμε το αίτημά μας για δυνατότητα πρόσβασης στη
Δικαιοσύνη και των οικονομικά ασθενέστερων πολιτών, με λελογισμένο καθορισμό
του ύψους των παραβόλων, των δικαστικών ενσήμων κλπ. - κατάργηση δικαστικού ενσήμου στην
αναγνωριστική δίκη.
7) Εφαρμογή στο σύνολό της, της απόφασης 88/2013 του Ειδικού
Δικαστηρίου του άρθρου 88 § 2 του Συντάγματος, ως προς την καταβολή των
αναδρομικώς οφειλομένων ποσών, για την κριθείσα ως αντισυνταγματική περικοπή
των αποδοχών μας, για το χρονικό διάστημα από 1-8-2012 έως 30-6-2014.
ΓΙΑ ΤΟ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish
5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ