Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

ΔΗΛΩΣΗ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΚΑΣΑΛΙΑ ΑΝΤΙΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΦΕΤΩΝ ΜΕΛΟΥΣ Δ.Σ. Ε.Δ.Ε.




ΔΗΛΩΣΗ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΚΑΣΑΛΙΑ
         ΑΝΤΙΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΦΕΤΩΝ
         ΜΕΛΟΥΣ Δ.Σ. Ε.Δ.Ε.


Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Μέλη του αυτοαποκαλούμενου  ενωτικού προεδρείου του Δ.Σ. της Ένωσής μας 


Με μεγάλη δυσαρέσκεια, πληροφορήθηκα από συναδέλφους, ότι έχετε αναρτήσει, σε διαδικτυακό τόπο, κείμενό σας, στο οποίο κάνετε ρητή αναφορά στο όνομά μου, προσβάλλοντας την προσωπικότητά μου και αμφισβητώντας την προσφορά μου, κατά τη διάρκεια της 4ετούς θητείας μου στο Προεδρείο της Ε.Δ.Ε..
Είναι γνωστό σ’ όλους τους συναδέλφους, ότι τόσο ως μέλος του Δ.Σ. της Ε.Δ.Ε., όσο και κατά την άσκηση των υπηρεσιακών μου καθηκόντων, μοναδικός μου σκοπός ήταν και εξακολουθεί να είναι η διαφύλαξη και η αναβάθμιση του Κύρους της Δικαιοσύνης, η διαφύλαξη της ανεξαρτησίας των Λειτουργών αυτής, η ισότητα μεταξύ των συναδέλφων και η εκτέλεση των καθηκόντων τους σ’ ένα ασφαλές περιβάλλον, προστατευμένοι από κακόβουλες και άδικες διώξεις.  Θεωρώ, ότι ο αγώνας μου για Δικαιοσύνη, Ισότητα, Διαφάνεια αναγνωρίζεται από τους συναδέλφους, οι οποίοι, πριν από τέσσερα έτη, με περιέβαλαν με την εμπιστοσύνη τους και στις πρόσφατες αρχαιρεσίες της Ένωσής μας ανανέωσαν την εντολή στο πρόσωπό μου.
Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της θητείας μου στο Προεδρείο της Ε.Δ.Ε. μεγάλος αριθμός Εισαγγελικών Λειτουργών, μέλη της αδελφής Ένωσης Εισαγγελέων Ελλάδος, ενεγράφησαν ως πλήρη μέλη και στην Ε.Δ.Ε., στα πλαίσια της προσπάθειάς μου καθώς και των λοιπών μελών του Προεδρείου για αρμονική συνεργασία των δύο Ενώσεων και ισχυροποίησή τους αλλά και προς ένδειξη αναγνώρισης των προσπαθειών μου προς διαφύλαξη  των συμφερόντων των συναδέλφων.              
Οποιεσδήποτε αναληθείς, προσβλητικές και ατεκμηρίωτες, φραστικές ή άλλου βολές κατά του προσώπου μου, είναι βέβαιο ότι θα πέσουν στο κενό.
Το ήθος μου δεν μου επιτρέπει να προβώ σε περαιτέρω ενέργειες.
Διαβεβαιώνω δε τους συναδέλφους Εισαγγελικούς και Δικαστικούς Λειτουργούς ότι με τον ίδιο ζήλο, που με χαρακτήριζε έως σήμερα, θα εξακολουθήσω να  αγωνίζομαι προς προάσπιση των αξιών του Δικαστικού Σώματος.   
Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι, η εμπιστοσύνη που μου δείξατε, για μια ακόμα φορά, με τιμά, αλλά πάνω απ’ όλα μου δημιουργεί μεγάλο αίσθημα ευθύνης. Σας υπόσχομαι, ότι δεν θα διαψεύσω τις προσδοκίες σας και θα συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις και με οποιονδήποτε τρόπο μπορώ για την επίλυση των προβλημάτων της Δικαιοσύνης.

Ευάγγελος Κασαλιάς

ΥΣ. Παρακαλώ να διανεμηθεί στα μέλη των Εφετειακών Επιτροπών και ν’ αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Ε.Δ.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ