Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2016

Χαρτογράφηση όλων των δικαιωμάτων των πολιτών απέναντι στη διοίκηση


ΕΛΛΑΔΑ


ΛΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΡΟΥ  
 
 
Γνωρίζατε ότι η Περιφέρεια οφείλει να διεκπεραιώνει τις υποθέσεις των ενδιαφερομένων και να αποφαίνεται εγγράφως ή ηλεκτρονικά για τα αιτήματά τους μέσα σε διάστημα 50 ημερών; Πιθανολογούμε πως όχι, αφού απέναντι στη διοίκηση οι πολίτες αισθανόμαστε κατά βάση ανίσχυροι, ότι απολαμβάνουμε ελάχιστα ή καθόλου δικαιώματα. Και όμως, η συνδιαλλαγή μας με τις υπηρεσίες είναι απολύτως ισότιμη, όπως προκύπτει από τη Χάρτα Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής.


Το κείμενο που συνέταξε ο δικηγόρος και Περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης Βασίλης Σωτηρόπουλος, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης του Πολίτη, αποσαφηνίζει τι ισχύει σε σχέση με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των πολιτών στην επαφή τους με τη διοίκηση, συγκεντρώνοντας τη σχετική πληροφορία από όλες τις διαθέσιμες πηγές: το Σύνταγμα, τον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ε.Ε., τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες, τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας κ.ά.
 
 ΣΥΝΕΧΕΙΑ
 
 
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
 
 
βλ. και ΔΙΑΥΓΕΙΑ 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"