Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Αποζημίωση για επιβάτες, όταν χάνουν τις πτήσεις λόγω απεργίας ή καθυστέρησης


Βρυξέλλες, Βέλγιο
Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάνθηκε την Πέμπτη ότι οι επιβάτες πτήσεων, οι οποίες αποτελούνται από διαδοχικές διαδρομές πρέπει να αποζημιώνονται, όταν λόγω καθυστέρησης σε μία πτήση, για την οποία ευθύνεται η αεροπορική εταιρία, χάνουν την επόμενη πτήση.

Στην περίπτωση αυτή οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να υφίστανται όσα προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των επιβατών, όταν ένας αερομεταφορέας αρνείται την επιβίβασή τους σε πτήση, για την οποία έχουν αγοράσει εισιτήριο.

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αποφάσισε επίσης ότι ένας αερομεταφορέας υποχρεούται να αποζημιώσει τους επιβάτες, όταν σε αυτούς προβλήθηκε άρνηση επιβιβάσεως εξαιτίας απεργίας στο αεροδρόμιο του προορισμού τους.

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επισημαίνει ότι «η αποζημίωση λόγω αρνήσεως επιβιβάσεως καλύπτει όχι μόνον τις καταστάσεις υπεράριθμων κρατήσεων, αλλά και εκείνες που οφείλονται σε άλλους λόγους, ιδίως συνδεόμενους με τη λειτουργία της επιχειρήσεως του αερομεταφορέα».
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

==========
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ