Προσπάθεια να καταλαγιάσει τις αντιδράσεις των δικαστών επιχείρησε ο Υπουργός Δικαιοσύνης από την Κέρκυρα, υποστηρίζοντας ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να ξαναδεί το θέμα των οριζόντιων περικοπών.
Την ώρα που το ρήγμα μεταξύ κυβέρνησης και δικαστών «βαθαίνει» με τους δικαστές να αποφασίζουν στην έκτακτη γενική συνέλευσή τους να παρατείνουν την αποχή από τα καθήκοντά τους μέχρι τις 20 Οκτωβρίου, ο Αντώνης Ρουπακιώτης, στο περιθώριο των εγκαινίων του νέου δικαστικού μεγάρου της Κέρκυρας, τους κάλεσε «να μειώσουν την ένταση του παραπόνου τους και την οργή τους» δηλώνοντας ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να επανεξετάσει το όποιο θέμα οριζόντιας περικοπής των αποδοχών τους.
Ο Υπουργός Δικαιοσύνης, υποστήριξε ότι σε μία εποχή κρίσης, όλοι θα πρέπει να συμβάλλουν, ωστόσο, πρόσθεσε ότι το επάγγελμα των δικαστών είναι ειδικό λειτούργημα και έχει ειδικές απαιτήσεις.
Όλη η δήλωση του κ. Ρουπακιώτη, όπως την κατέγραψε το CorfuPress.com, έχει ως εξής: ««Δεν επιλέγω προσωπικά να διατυπώνω συνεχείς εκκλήσεις ούτε προσκλήσεις. Κατανοώ το δίκαιο των Δικαστών και έχω το χρέος να το τονίζω. Ωστόσο, σε μία εποχή που όλοι συμβάλλουν, οφείλουν να συμβάλλουν και οι δικαστές, και χαίρομαι που το αναγνωρίζουν. Και το δηλώνουν και το πράττουν αυτό, γιατί έτσι αποδεικνύεται ότι δεν είναι μόνο σε υψηλή συνταγματική τάξη αλλά θέλουν να είναι και ψηλά στη συνείδηση των πολιτών. Όλοι πονάμε, απ΄ όλους κάτι παίρνει η ανάγκη και όλοι οφείλουμε να συμβάλλουμε. Είναι άνθρωποι, έχουν ανάγκες, έχουν ένα ειδικό λειτούργημα, έχει ειδικές απαιτήσεις. Κατά συνέπεια, αυτό που λέγεται για μια οριζόντια περικοπή των αποδοχών τους σε τεράστια ποσοστά πιστεύω ότι θα αποτελέσει ένα ερέθισμα να το ξανασκεφτούν, ή γιατί να μην μιλήσω στον πρώτο πληθυντικό, όλοι να το ξανασκεφτούμε. Οι δικαστές οφείλουν να μειώσουν την ένταση του παραπόνου τους και την οργή τους και να αναδείξουν την ψυχή τους και την πίστη τους στη Δημοκρατία και τους θεσμούς, σε συνεργασία και με τους δικαστικούς υπαλλήλους και τους δικηγόρους. Γιατί και εκεί νεόπτωχους δικηγόρους».
VIDEO
ΠΗΓΗ: http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=225033
Την ώρα που το ρήγμα μεταξύ κυβέρνησης και δικαστών «βαθαίνει» με τους δικαστές να αποφασίζουν στην έκτακτη γενική συνέλευσή τους να παρατείνουν την αποχή από τα καθήκοντά τους μέχρι τις 20 Οκτωβρίου, ο Αντώνης Ρουπακιώτης, στο περιθώριο των εγκαινίων του νέου δικαστικού μεγάρου της Κέρκυρας, τους κάλεσε «να μειώσουν την ένταση του παραπόνου τους και την οργή τους» δηλώνοντας ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να επανεξετάσει το όποιο θέμα οριζόντιας περικοπής των αποδοχών τους.
Ο Υπουργός Δικαιοσύνης, υποστήριξε ότι σε μία εποχή κρίσης, όλοι θα πρέπει να συμβάλλουν, ωστόσο, πρόσθεσε ότι το επάγγελμα των δικαστών είναι ειδικό λειτούργημα και έχει ειδικές απαιτήσεις.
Όλη η δήλωση του κ. Ρουπακιώτη, όπως την κατέγραψε το CorfuPress.com, έχει ως εξής: ««Δεν επιλέγω προσωπικά να διατυπώνω συνεχείς εκκλήσεις ούτε προσκλήσεις. Κατανοώ το δίκαιο των Δικαστών και έχω το χρέος να το τονίζω. Ωστόσο, σε μία εποχή που όλοι συμβάλλουν, οφείλουν να συμβάλλουν και οι δικαστές, και χαίρομαι που το αναγνωρίζουν. Και το δηλώνουν και το πράττουν αυτό, γιατί έτσι αποδεικνύεται ότι δεν είναι μόνο σε υψηλή συνταγματική τάξη αλλά θέλουν να είναι και ψηλά στη συνείδηση των πολιτών. Όλοι πονάμε, απ΄ όλους κάτι παίρνει η ανάγκη και όλοι οφείλουμε να συμβάλλουμε. Είναι άνθρωποι, έχουν ανάγκες, έχουν ένα ειδικό λειτούργημα, έχει ειδικές απαιτήσεις. Κατά συνέπεια, αυτό που λέγεται για μια οριζόντια περικοπή των αποδοχών τους σε τεράστια ποσοστά πιστεύω ότι θα αποτελέσει ένα ερέθισμα να το ξανασκεφτούν, ή γιατί να μην μιλήσω στον πρώτο πληθυντικό, όλοι να το ξανασκεφτούμε. Οι δικαστές οφείλουν να μειώσουν την ένταση του παραπόνου τους και την οργή τους και να αναδείξουν την ψυχή τους και την πίστη τους στη Δημοκρατία και τους θεσμούς, σε συνεργασία και με τους δικαστικούς υπαλλήλους και τους δικηγόρους. Γιατί και εκεί νεόπτωχους δικηγόρους».
VIDEO
ΠΗΓΗ: http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=225033
Επιτέλους εμφανίστηκε και αυτός. Τώρα ησυχάσαμε μετά την θέση που πήρε υπέρ των δικαστών
ΑπάντησηΔιαγραφήΉλθε η ώρα των δικαστών. Για όλους. Το έχετε αντιληφθεί, κύριε Υπουργέ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΚ, Όταν φθάσει να λαμβάνει και ο πρόεδρος του ΑΠ 8.500 ευρώ το μήνα ΚΑΘΑΡΑ, όπως παίρνει καθένας εκ των 300 βουλευτών οι οποίοι πληρώνουν Φόρο Μισθωτών Υπηρεσθών το μήνα μόνο 300 ευρώ και έχουν ένα αφορολόγητο της τάξεως των 65.000 ευρώ κατ' έτος [αυτά ακούστηκαν στη ΓΣ], τότε να συζητήσουμε πάλι. Ή θα λάβουν και οι βουλευτές τους μισθούς πείνας που περιποιούν στους δικαστές ή θα πάρουμε και εμείς τα παραπάνω. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ με την υποκρισία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει βέβαια να επισημανθεί στον κο Υπουργό Δικαιοσύνης ότι εκτός από τους νεόπτωχους Δικηγόρους, υπάρχουν και οι ευκατάστατοι Δικηγόροι καθώς και οι πολύ ευκατάστατοι Δικηγόροι, ιδιαίτερα των επαρχιακών συλλόγων οι δύο τελευταίοι, των οποίων τα έσοδα είναι υπερπολλαπλάσια των αποδοχών των Δικαστικών Λειτουργών, με την προφανή δικαιολογία ότι πρόκειται περί ελεύθερου επαγγέλματος, που προσφάτως αναγορεύτηκε σε "λειτουργία". Η διαφορά όμως έγκειται στο ότι με τις νέες περικοπές άπαντες οι Δικαστικοί Λειτουργοί θα καταστούν αίφνης και άνευ δικής τους υπαιτιότητας, νεόπτωχοι, δίχως περιθώριο για εξεύρεση βιοτικών πόρων από άλλη εργασία, ενώ οι "νεόπτωχοι" Δικηγόροι έχουν τη δυνατότητα πολλαπλής εργασίας , δικαστηριακής και εξωδικαστηριακής. Προβληματίζομαι εάν η (συλ)λειτουργία θα πρέπει με το άλλοθι της ελευθερίας της αγοράς να είναι τόσο καλύτερα αμειβόμενη από την ίδια τη λειτουργία. Ίδωμεν.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜία παρατήρηση.Αφού οι πολιτικοί έχουν ειδικό φορολογικό καθεστώς, γιατί δεν αξιώνουμε με αγωγές την ισότητα, όπως ίσχυε με τοΖ Ψήφισμα;Ποίος μπορεί να μας διαφωτίσει σχετικά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάδελφε αγωγές και προσφυγές ετοιμάζονται. Αυτή τη φορά θα ζητήσουμε ΠΛΗΡΗ εξομοίωση με βουλευτές. Όποιος θέλει ας μην καταθέσει. Αλλά αν τυχόν δικαιωθούμε, τότε αυτός ή αυτοί πρέπει να αρνηθούν να λάβουν οποιαδήποτε αύξηση καθώς βέβαια και τυχόν αναδρομικά. Υπόψην ότι εκκρεμούν ήδη από το καλοκαίρι του 2010, 3 αγωγές στο μισθοδικείο με το ίδιο αίτημα και το μισθοδικείο ανέστειλε και περιμένει(?)από τη Βουλή να στείλει τα πλήρη στοιχεία των κονδυλιών των συνολικών αποδοχών των βουλευτών(δηλαδή συμπεριλαμβανομένων των προνομίων τους, όπως 4 συνεργάτες, ατέλειες κ.λ.π.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΧ.Δ.Τ.
Αρχισε να θορυβείται η Πολιτεία από τις κινητοποιήσεις μας; Να συνεχίσουμε λοιπόν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ. Υπουργέ της Δικαιοσύνης,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού «κατανοείτε το δίκαιο των δικαστών και, όπως, έχετε χρέος το τονίζετε», μπορείτε να μας διευκρινίσετε αν οφείλουν να συμβάλλουν και οι βουλευτές και υπουργοί, όσο καλούνται να συμβάλλουν και οι δικαστές;
Αφού «όλοι πονάμε, και απ΄ όλους κάτι παίρνει η ανάγκη», και συγκεκριμένα από τους δικαστές παίρνει 70-80% του μισθού τους, μπορείτε να μας ενημερώσετε πόσα παίρνει «η ανάγκη, βεβαίως» από τους υπουργούς και βουλευτές, για να «μειώσουμε την ένταση του παραπόνου μας και την οργή μας και να αναδείξουμε την ψυχή μας…».
Για να μας αποδείξετε ότι «όλοι συμβάλλουν» και να μην έχουν «παράπονο» οι δικαστές, φαντάζομαι δεν έχετε καμία αντίρρηση να δώσετε στο Δ.Σ. της ΕΔΕ μία πρόσφατη μισθολογική σας κατάσταση, για να αποδειχτεί ότι και οι σεις συμβάλλετε ανάλογα με τους δικαστές; Ή ότι καλείστε να συμβάλλετε ανάλογα;
Τέλος, δεν νομίζω να έχετε αντίρρηση να δώσετε, επίσης, πληροφορίες για το πόσο κοστίζουν στο λαό οι πρόσθετες παροχές και ατέλειες κλπ των βουλευτών και υπουργών (γραμματείς, αυτοκίνητα, καύσιμα, τηλεφωνικές συνδέσεις, έξοδα παράστασης, μετακίνησης, αμοιβές από επιτροπές κ.α.), έτσι ώστε να γίνει η απαραίτητη σύγκριση με τις αποδοχές των δικαστών και να πάψουμε να παραπονούμαστε;
Εφόσον, η αρμόδια υπηρεσία της Βουλής, δεν χορηγεί πληροφορίες για τις αποδοχές των βουλευτών και υπουργών, όπως ζήτησαν οι ενάγοντες, ήδη, δικαστές, γιατί δεν ζητούν εισαγγελική παραγγελία για τη χορήγηση τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί, επίσης, δεν απαιτούν να απαντήσει η ίδια ως άνω υπηρεσία, εκτός του ευλόγου χρόνου που ισχύει σ΄ αυτές τις περιπτώσεις;
Αλλά έχω μια καλύτερη ιδέα, για να μην καθυστερούν και ταλαιπωρούνται οι ενάγοντες.
Να ζητήσουν από τον υφυπουργό κ. Χ. Αθανασίου, να τους δώσει, οικειοθελώς, ένα αντίγραφο της πρόσφατης μισθολογικής του κατάστασης, προκειμένου να το χρησιμοποιήσουν ως συγκριτικό στοιχείο.
Δεν φαντάζομαι ότι ο πρώην Πρόεδρος της ΕΔΕ, που γνωρίζει πολύ καλά τα αιτήματα των μελών αυτής και τα υπηρέτησε μέχρι πρόσφατα, να φέρει αντίρρηση προς τούτο. Ας δώσει το αντίγραφο αυτό σε κάποιο από τα μέλη του Δ.Σ. της ΕΔΕ, που τον στήριζαν στην εκλογή του ως Προέδρου.
Αντίθετα, πιστεύω ότι θα εξακολουθήσει να αγωνίζεται για τα «κεκτημένα» των δικαστών, στην κατάκτηση των οποίων και ο ίδιος συνέβαλε επί σειρά ετών υπό την ανωτέρω ιδιότητα του, με αγώνες στους οποίους, επίσης, είχε αποφασιστεί και τηρηθεί από την πλειονότητα των δικαστών η «αποχή-στάση» για μερικές ώρες από τις έδρες τους.
Ελπίζω ότι δεν κάνω λάθος.
Μία ψηφοφόρος, τότε, του κ. Αθανασίου.
Δυστυχως ζουμε σε πονηρους και χαλεπους καιρους. Αυτο δεν αποτελει μομφη και κριτικη προς ουδενα. Ομως εδω που φτασαμε πρεπει να διανυσουμε το δρομο ως το τελος. Αν κανουμε πισω δυστυχως θα ειναι αλλη μια περικοπη ενοψει νεων μετρων σε λιγο καιρο και νεων περικοπων. Για το τελευταιο να ειστε ολοι σιγουροι. ειρην 85
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αν η βουλή δε στείλει ποτέ τα όσα της ζητήθηκαν, το Μισθοδικείο θα αδρανεί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή έχω παρακολουθήσει όλες σχεδόν τις δηλώσεις του κ. Υπουργού διαπιστώνω ότι μιλάει πολύ λογικά για τις μειώσεις των μισθών μας και υποστηρίζει ότι οι Δικαστές του 1ου βαθμού πρέπει να υποστούν τη μικρότερη δυνατή μείωση σε σχέση με την δεύτερη και τρίτη βαθμίδα καθώς ειδικά αυτοί που είναι νεοδιοριζόμενοι Δικαστές ούτε αναδρομικά έλαβαν, ούτε δώρα πήραν και έχουν τις περισσότερες υποχρεώσεις δεδομένου ότι οι περισσότεροι τώρα κάνουν οικογένεια και γενικά είναι στο ξεκίνημά τους και χρειάζονται τα χρήματα αυτά που παίρνουν, τα οποία είναι μόλις 2.400€ καθαρά.Θα περίμενα μία τέτοια πρόταση και από την Ενωση και όχι να δηλώνει η πρόεδρος της ότι οι συνταξιούχοι Δικαστές θα υποστούν μεγάλη μείωση και ότι πρότεινε σαν ισοδύναμο να κοπεί ολόκληρο το ένα επίδομα, το οποίο ο νέος Δικαστής το χρειάζεται πραγματικά για την αγορά βιβλίων, τη NOMOS, τη μίσθωση κατοικίας στον τόπο εργασίας του και άλλα πολλά
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ συμβολή μας ξεπέρασε κάθε όριο. Ως εδώ.Το σημαντικότερο όμως είναι το θεσμικό πρόβλημα της Δικαιοσύνης. Καταρρακώθηκε το κύρος της.Έχουμε πια Συνταγματικό ρόλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΠΑΣΧΟΥΝ ΑΝΑΙΡΕΤΙΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά το άρθρο 339 παρ. 2 του ΚΠΔ, όταν αρχίσει η εκδίκαση κάθε υπόθεσης, η συζήτηση εξακολουθεί χωρίς διακοπή ωσότου απαγγελθεί η απόφαση. Εκείνος που διευθύνει δεν μπορεί να διακόψει τη συζήτηση παρά μόνο κατά τα αναγκαία διαλείμματα για αναψυχή των δικαστών, των ενόρκων, των συνηγόρων, των μαρτύρων, των κατηγορουμένων και σε όσες άλλες περιπτώσεις ορίζει αυτός ο κώδικας. Τέτοιες περιπτώσεις που υπάρχει αρμοδιότητα του διευθύνοντος για τη διακοπή της δίκης προβλέπονται στα άρθρα 348 περ.α`, 353 παρ.4, 375 παρ.2 και 402 του ΚΠΔ ( ΑΠ 1895/2010 ).
Kατά το άρθρο 339 παρ. 2γ του ΚΠΔ "εκείνος που διευθύνει δεν μπορεί να διακόψει τη συζήτηση παρά μόνο κατά τα αναγκαία διαλείμματα για αναψυχή των δικαστών ... και σε όσες άλλες περιπτώσεις ορίζει αυτός ο κώδικας". Τέτοια περίπτωση, που ορίζεται στον ΚΠΔ, είναι και η προβλεπόμενη από το άρθρο 375 παρ. 3 του αυτού Κώδικα, (όπως η αρχική παρ.2 αντικαταστάθηκε ως άνω με το άρθρο 1 του Ν.1952/1991 και αναριθμήθηκε σε παρ. 3 με την παρ.3 του άρθρου 3 Ν.2145/1991, η οποία εφαρμόζεται κατά τη ρητή διάταξη του άρθρου 402 και στα Μικτά Δικαστήρια (Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο και Μικτό Ορκωτό Εφετείο), κατά το οποίο σε δίκες που διαρκούν περισσότερο από ένα μήνα ή αφορούν κακούργημα, το κάθε δικαστήριο μπορεί να διατάξει τη διακοπή της δίκης μέχρι 30 ημέρες κάθε φορά. Η ρύθμιση δε αυτή υπερισχύει, ως μεταγενέστερη, εκείνης του άρθρου 402 του ΚΠΔ, που προέβλεπε διακοπή της δίκης μέχρι τρεις ημέρες ( ΑΠ 1365/2009 ).
Το αδιάλειπτο της διαδικασίας εξασφαλίζει την ενότητα της δίκης και σε συνδυασμό με την αρχή της προφορικότητας συμβάλλει στη διαφύλαξη των δικαιωμάτων του κατηγορουμένου και τη διεξαγωγή νομότυπης διαδικασίας που εξασφαλίζει τη διαμόρφωση ορθής κρίσης του δικαστηρίου η παραβίαση δε αυτής της αρχής ιδρύει τον αναιρετικό λόγο από το άρθρο 510 παρ.1 στοιχ.Η` ΚΠοινΔ για υπέρβαση εξουσίας ( ΑΠ 1619/2011 ). Η διακοπή της συνεδρίασης μπορεί να γίνει για επιτρεπόμενο λόγο ήτοι λόγω παρόδου της ώρας που αποτελεί σημαντικό αίτιο για τη διακοπή αυτήν ( ΑΠ 1619/2011 ), καθώς και στις περιπτώσεις που ορίζονται στον Κ.Ποιν.Δ, ήτοι στις προβλεπόμενες από το άρθρο 375 παρ. 2, κατά το οποίο, το Εφετείο όταν δικάζει πλημμελήματα μπορεί να διατάξει μία ή περισσότερες φορές τη διακοπή της συνεδρίασης έως δέκα πέντε ημέρες μέσα σε χρονικό διάστημα τριάντα το πολύ ημερών για ανυπέρβλητο κώλυμα που παρουσιάσθηκε κατά τη διαδικασία είτε από την πλευρά των διαδίκων ή για να προσαχθούν με τη βία οι μάρτυρες, και το άρθρο 375 παρ. 3 κατά το οποίο « Σε δίκες που διαρκούν περισσότερο από ένα μήνα ή αφορούν κακούργημα, το κάθε δικαστήριο μπορεί να διατάξει την διακοπή της δίκης μέχρι 30 ημέρες κάθε φορά», διατάξεις που σύμφωνα με την ΚΠΔ 402 εφαρμόζονται και στο ΜΟΔ. Η διακοπή της δίκης λόγω της αποχης των Δικαστικών Λειτουργών δεν μπορεί να αποτελεί ανυπέρβλητο κώλυμα, καθόσον μάλιστα συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα.
.
κ DEM L (δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν γίνεται λόγος για διακοπή δίκης που άρχισε, λόγω στάσης των δικαστικών λειτουργών.
Δεν χρειάζεται να υποδεικνύετε στους δικαστες, πως θα εκδικάσουν τις υποθέσεις τους, και πότε αυτές είναι αναιρετέες.
Ούτε, βέβαια, να αποπειράσθε να τους τρομακρατίσετε με την αναφορά σε πειθαρχικά παραπτώματα.
Επί τέλους, και ο ίδιος ο Υπουργός παραδέχεται πως έχουν δίκιο οι δικαστές. Παρ΄ όλα αυτά πέφτουν όλοι επάνω τους να τους διαλύσουν. Τι πρέπει να γίνει, δηλαδή, για να γίνει κατανοητό ότι με τις επιχειρούμενες και νέες μειώσεις στο μισθολόγιο, οι δικαστές αντικειμενικά δεν μπορούν, ούτε στοιχειωδώς, να ανταπεξέλθουν στις ελάχιστες των ελαχίστων, ανάγκες τους.
Αν είστε, πράγματι, δημοσιογράφος, γιατί δεν κάνετε έρευνα για το πόσο συμβάλουν και οι βουλευτές στην παρούσα δύσκολη κατάσταση της χώρας. Θα είχε ενδιαφέρον, να το μάθουμε και εμείς.
ολοι μαζι να συνεχισουμε τον δικαιο αγωνα μας! η εξαθλιωση μας δεν θα περασει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ποιος σας είπε κε DEM L, αφενός ότι εκδίδουμε αποφάσεις με το φόβο της αναίρεσης, της επιθεώρησης ή των ευφάνταστων πειθαρχικών παραπτωμάτων, αφετέρου ότι νομιμοποιείστε να δικάζετε εκτός της προσφιλούς σας οθόνης?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠέραν των στάσεων εργασίας που είναι σημαντικές το μόνο αποτελεσματικό μέσο που θα αναγκάσει την Κυβέρνηση να πειθαρχήσει στην μη περικοπή και αύξηση του μισθού μας, είναι η Δικαστική απόφαση του Μισθοδικείου στις μέλλουσες προσσφυγές μας στην οποία είναι υποχρεωμένοι να πειθαρχήσουν [ΟλΕλΣυν ΝοΒ 58 σελ. 1558, Ν. 3068/2002]. Εν προκειμένω και προς υποβοήθηση των συναδέλφων που θα συντάξουν τις αγωγές το Ζ΄ ψήφισμα του 1975 αναφέρει πως η μηνιαία βουλευτική αποζημίωση ισούται με το σύνολο των πάσης φύσεως αποδοχών του Προέδρου του Ανωτάτου Δικαστηρίου. Προσέξτε την διατύπωση πως η βουλευτική αποζημίωση ισούται με τις αποδοχές του Ανωτάτου Δικαστού, πράγμα που υποδηλώνει την ανωτερώτητα των αποδοχών των Ανωτάτων Δικαστών έναντι πάντων. Άρα αφενός μεν πρέπει να ζητηθεί η πλήρης και αναδρομική εξομοίωση του μισθού του Δικαστού με του Βουλευτού και με τα επιδόματα και τις παροχές που εκείνος λαμβάνει ( επίδομα για συμμετοχή σε επιτροπές, πάγια αποζημίωση γραφείου αν και διαθέτουν γραφείο, οδοιπορικά κ.λ.π. )και αφετέρου άμα τη κατάθεση της προσφυγής να κατατεθεί και αίτηαη ΑΝΑΣΤΟΛΉΣ της διοικητικής πράξεως του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους που θα μας περικόψει τον μισθό του Δικαστή κατ' εφαρμογή του Νόμου της Βουλής, δηλαδή να απαγορευθεί η μείωση των μισθών μέχρι την οριστική συζήτηση των προσφυγών και την έκδοση των αποφάσεων του Μισθοδικείου. Τέλος υπάρχει και νομολογία ήτοι απόφαση του Ευρωπαικού Δικαστηρίου περί απαγορεύσεως μειώσεως των μισθών των Ουκρανών Δικαστών, οι οποίοι προσέφυγαν όταν επεχέιρισε το ΔΝΤ να μειώσει τους μισθούς τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ DEM L
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά αυτά που λέτε αλλά είναι από άλλο ανεκδοτο! Αφορούν δίκες που άρχισαν κι όχι αυτές που δεν άρχισαν καθόλου αλλά αναβλήθηκαν αμέσως μετά την εκφώνησή τους. Όσο για το ότι η αποχή των δικαστών από τα καθήκοντά τους συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα, σας είμαστε ευγνώμονες για την πληροφορία.
Όμως εμείς δεν απέχουμε γιατί όταν κατεβαίνουμε από τις έδρες μας έχουμε πάρα πολλή δουλειά να διεκπεραιώσουμε στα γραφεία μας, που παρεπιμπτόντως αν δεν το ξέρετε διατηρούμε σπίτι μας και χρηματοδοτούμε από δικά μας έξοδα και στα οποία συνεχίζουμε την εργασία μας απόγευματα, νύχτες και αργίες.
Και οι αποφάσεις αν θέλετε να μάθετε δεν γράφονται τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα μαζί με τις λοιπές οικογενειακές μας υποχρεώσεις, αλλά σε ώρες εργάσιμες πρωινές με καθαρό μυαλό και ξάστερη σκέψη για να μην παραπονιέστε ότι δεν είναι σωστές και δίκαιες.
Και καλά σας είπε ο προηγούμενος σχολιαστής μια και κάνετε τέτοιου είδους νομικές έρευνες και αξιολογήσεις για ερευνήστε και για τις αποζημιώσεις των βουλευτών μας και τις περικοπές που αυτοί υπέστησαν για να βοηθήσουν την πατρίδα που τόσο κόπτονται γι' αυτήν!
"Ξύπνα καημένε μου ραγιά και σήκου το κεφάλι..."
ΑπάντησηΔιαγραφήκ DEM L
ΑπάντησηΔιαγραφήσας πήρε πολύ ώρα να γράψετε ένα ανούσιο πόνημα σχετικα με το αναιρετέο των αποφάσεων που μνημονεύσατε όταν θα μπορούσατε, με πολύ λιγότερο κόπο, απλά να διαβάσετε τις ανακοινώσεις της ένωσης όπου γίνεται λόγος για αναβολή των υποθέσεων και όχι βέβαια για διακοπή δικών που έχουν ήδη ξεκινήσει. Κατανοώ βεβαια ότι, μέσα στην αγωνία σας να μας "προειδοποιήσετε" ίσως δεν είχατε την απαραίτητη ψυχραιμία.
Άλλο διακοπή δικης και άλλο διακοπή συνεδριασεως,οπότε ο νομικός συλλογισμός της/του deml στηρίζεται σε εσφαλμένη προϋπόθεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι προφανές από τα σχόλια ότι δεν έχετε καμία συναίσθηση της κατάστασης. Μιλάτε για μόλις 2400 καθαρά για τον πρωτοδιοριζόμενο (!!), τα βάζετε με τους βουλευτές και ζητάτε από το μισθοδικείο να βγάλει αποφάσεις. Έχετε σκεφτεί ποτέ τι θα γίνει, αν τώρα βγει το μισθοδικείο κ επιδικάσει αναδρομικά? Νομίζετε ότι ο λαός που πλέον πεινάει, θα μείνει μόνο σε αποδοκιμασίες? Νομίζετε ότι οι δημοσιογράφοι θα αντιμετωπίσουν αντικειμενικά το ζήτημα? Εγώ πιστεύω ότι μια τέτοια απόφαση σήμερα θα ήταν απαράδεκτη και θα πυροδοτούσε ανεξέλεγκτες αντιδράσεις εις βάρος των δικαστών. Βγείτε επιτέλους από τον μικρόκοσμο και δείτε γύρω σας. Η Ελλάδα δε θα είναι ποτέ ξανά όπως την έχετε ζήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι στιγμής δεν έχει προβληθεί δημοσίως (ΜΜΕ) και έντονα, από την Πρόεδρο και από κανένα μέλος του ΔΣ της ΕΔΕ, ότι ο αγώνας που πραγματοποιούν αυτή την περίοδο οι δικαστικοί λειτουργοί δεν γίνεται για να να μην περιορισθούν "οι παχυλές (υποτίθεται) αποδοχές τους" αλλά διότι η περαιτέρω μείωση των ήδη περιορισθεισών κατά 40% κατά μέσο όρο αποδοχών, θα καταστήσει τον άνθρωπο δικαστή ευάλωτο σε κάθε μορφής εξωτερικούς παράγοντες (απειλές {άμεσες και έμμεσες} μεταθέσεων, απειλές παρακράτησης μισθών, πειθαρχικά κ.λ.π.). Αυτή είναι η αλήθεια και δεν πρέπει να εθελοτυφλούμε, ούτε από ντροπή μήπως μας κατηγορήσουν για αδυναμία και έλλειψη σθένους, να μην την αναφέρουμε, γιατί πρέπει να πολεμήσουμε και να αντιμετωπίσουμε τον επερχόμενο κίνδυνο. Η ψυχική μας υποδούλωση και η ηθική μας εξαθλίωση είναι άλλωστε και το επιδιωκόμενο διακύβευμα για την μνημονιακή κυβέρνηση σύμφωνα με τις εντολές της τρόικας, όσον αφορά την ελληνική δικαιοσύνη. Διότι αν αδρανήσουμε και επιτευχθούν οι στόχοι τους δεν θα υπάρχει ελπίδα δικαίωσης, όχι μόνο για κανένα πλέον εργαζόμενο που θα προσφεύγει ενώπιόν μας για να διεκδικήσει την ακύρωση της άδικης απόλυσής του, την δίκαιη αποζημίωσή του, την προσωρινή του παραμονή στην εργασία του κ.λ.π. αλλά ούτε για εμάς τους ίδιους που από την ντροπή της ήττας μας και την αναξιοπρέπεια στην οποία θα έχουμε περιέλθει, δεν θα έχουμε πουθενά να σταθούμε. Και τότε θα έχουμε οδηγηθεί στην "πλήρη υλοποίησή" των Μνημονείων, αφού οι οικονομικοί προγραμματισμοί κυβερνώντων και τρόικας θα εκτελούνται κατά γράμμα και χωρίς την πιθανότητα απόκλισης που μπορούν να προκαλέσουν οι δικαστικές αποφάσεις με οικονομικό περιεχόμενο που επηρεάζει τα δημόσια οικονομικά και τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα. Ας βροντοφωνάξουμε την αλήθεια λοιπόν και ας αγωνιστούμε γι' αυτή και τη δικαιοσύνη στην τελευταία ίσως μάχη που η γενιά μας έχει τη δυνατότητα να δώσει. Με εκτίμηση, ένας Ηλιαστής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ – ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012, Τεύχος 69, το σημείωμα της σύνταξης
κάνει λόγο για το Πανεπιστήμιο του Σικάγο να υπολογίζει τη φοροδιαφυγή μόνο από τους ελεύθερους επαγγελματίες στην Ελλάδα σε 28 δις ευρώ (Nikolaos Artavanis / Adair Morse / Margarita Tsoutsoura: Tax Evasion Across Industries: Soft Credit Evidence From Greece, June 2012). Επομένως μοιάζει το λιγότερο υποκριτικός ο δημόσιος διάλογος (επομένως και όσα εκστόμισε ο Υπουργός) που επικαλείται τις αντοχές της κοινωνίας με αφορμή τις νέες περικοπές σε μισθούς, συντάξεις και κοινωνικές παροχές που αναμένεται να προσδιοριστούν σύντομα.
Εξάλλου η πλήρης απροθυμία (τόσο ύποπτη άλλωστε) της Ελλάδας (νομοθετικής και εκτελεστικής εξουσίας) να συμμορφωθεί σε 27 σαφείς και συγκεκριμένες προτάσεις της Επιτροπής κρατών κατά της διαφθοράς του Συμβουλίου της Ευρώπης (Greco), οι οποίες αγνοήθηκαν σε μεγάλο βαθμό, οδήγησαν τη χώρα μας σε καθεστώς επιτήρησης μέχρι το τέλος του 2012. Μαζέψτε,λοιπόν, κύριε Ρουπακιώτη μαζί με τους συναδέλφους σας τα 28 δις από ένα μικρό μέρος της φοροδιαφυγής, διεκδικείστε τις Γερμανικές αποζημιώσεις και το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο(τουλάχιστον 160 δις άνευ τόκων), πατάξτε το λαθρεμπόριο καυσίμων, το παρεμπόριο από παράνομους μικροπωλητές (άλλα 6 δις) κλπ. και ΑΦΗΣΤΕ ΗΣΥΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΙΣΘΟΣ 11.200 ΕΥΡΩ,ΔΕΧΘΗΚΕ ΜΕΙΩΣΗ 50%,ΔΗΜΑΡΧΟΙ 9.200 ΕΥΡΩ,ΓΕΝΙΚΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ 5.000 ΕΥΡΩ,ΟΣΟΙ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΗΝ ΝΕΤ ΘΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 3.000-4.000 ΕΥΡΩ.ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΗς ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Πρωτοδίκη θεσσαλονίκης της 24ης Σεπτεμβρίου 2012 ώρα 10:56 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ προβληματισμός σας τίθεται σε εσφαλμένη βάση. Συγκεκριμένα υποπίπτετε στο σφάλμα της σύγκρισης ανόμοιων (ορθότερα : τελείως διαφορετικών) προσώπων, θέσεων και καταστάσεων. Ο Δικαστής ασκεί λειτουργία δικαιοσύνης και έχει την εξουσία να κρίνει τους συμπολίτες του, υποκείμενος στους νόμους και τη συνείδηση του. Για να ασκεί απερίσπαστος τα καθήκοντα του και να διαβιώνει αξιοπρεπώς μισθοδοτείται απο το κράτος, ο δε μισθός του προνοείται να είναι (και είναι) απο τους υψηλότερους που καταβάλει το κράτος. Ο Δικηγόρος δεν ασκεί λειτούργημα, ασκεί τέχνη. Ασκώντας τη τέχνη του λαμβάνει αμοιβή απο τους πελάτες του, την οποία ελεύθερα συμφωνεί με αυτούς. Τα περί δικηγόρων "συλλειτουργών" λέγονται συνήθως είτε απο ατυχείς που είχαν καϋμό να γίνουν δικαστές και δεν μπόρεσαν είτε από αδαείς που αγνοούν τις ιστορικές καταβολές και τη θεσμική σημασία του δικηγόρου, ως ανεξάρτητου παραστάτη και υπερασπιστή απέναντι στην εξουσία και τις υπερβάσεις της (αλλά αυτό είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση, που μάλλον δεν μπορεί να γίνει σε blog δικαστών). Το σημείο σύμπτωσης δικαστών και δικηγόρων είναι η ιδιότητα αμφοτέρων ως νομικών επιστημόνων. Ο δικηγόρος νομικά επιχειρηματολογεί και νομικά αιτείται και ο δικαστής νομικά αιτιολογεί και νομικά κρίνει. Ο μεταξύ τους (και επιστημονικός) διάλογος σαφώς εντάσσεται στα πλαίσια της δικαιοδοτικής λειτουργίας, αλλά στη συζήτηση η θέση καθενός είναι διακριτή και, κατά τη γνώμη μου, απέχουν παρασάγγας. Συνεπώς η σύγκριση των δύο σε ο,τι αφορά τις οικονομικές απολαβές τους, πράγματι πρβληματίζει...
Κ.Δικαστά μου 3.59, η περιγραφή σας είναι λίγο πολύ σωστή. Το ατόπημά σας όμως είναι στο τέλος, εκεί που μέμφεστε την ποιότητα των δικηγόρων. Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν διαβαθμίσεις στην ποιότητα. Γι'αυτό υπάρχουν και διαβαθμίσεις στις αμοιβές τους. Δεν παίρνουν όλοι οι δικηγόροι τα ίδια χρήματα για την ίδια δουλειά. Αυτός είναι ο νόμος της αγοράς και είναι αμείλικτος. Όταν όμως το ίδιο συμβαίνει με τους δικαστές, δηλαδή υπάρχει αυτή η διαβάθμιση στην ποιότητα των αποφάσεων, τι πρέπει να γίνει? Και για να πάω πιο πέρα: όταν ορισμένες αποφάσεις είναι λανθασμένες σε βαθμό πρόκλησης, τι πρέπει να γίνει?
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ: δεν μπαίνω στον πειρασμό να σχολιάσω τα όσα είπατε σχετικά με το δήθεν κόμπλεξ που αισθάνονται κάποιοι δικηγόροι γιατί δεν κατάφεραν να μπουν στη στο δικαστικό σώμα, γιατί είναι γηπεδικού επιπέδου.
Σας μιλά εντίμως ένας άνθρωπος (πάνω απ'όλα) που δεν ένιωσε ποτέ την ανάγκη να μπει στο δικαστικό σώμα.
Προς Άνώνυμο 25.09 12:45π.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσφαλώς και η Ελλάδα δε θα είναι ποτέ ξανά όπως την έχουμε ζήσει. Συμφωνώ.Τί σημαίνει όμως αυτό; Ότι δε πρέπει να διεκδικήσουμε τις στοιχειώδεις προϋποθέσεις για την ορθή άσκηση του λειτουργήματός μας; Ναι, τα 2.400 ευρώ είναι πάρα πολλά όχι για τον πρωτοδιοριζόμενο πάρεδρο, γιατί αυτός παίρνει 1900 ευρώ (μετά λόγου γνώσεως), αλλά για τον πρωτοδίκη που έχει 5 χρόνια υπηρεσίας (επίσης μετά λόγου γνώσεως) αν όμως δε λάβει κανείς υπόψη του: 1.Ότι το κράτος δεν παρέχει την απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή και ο πρωτοδίκης/αντεισαγγελέας πρωτοδικών θα πρέπει να διατηρεί γραφείο σπίτι του με ό,τι αυτό συνεπάγεται (βιβλία, συνδρομή στις τράπεζες νομικών πληροφοριών, ένα χώρο που θα μπορεί να τις εναποθέτει έστω 5 τ.μ) 2. Ότι η συντριπτική πλειοψηφία δε θα υπηρετήσουμε ποτέ στον τόπο καταγωγής μας, συνεπώς υποχρεώμεθα να νοικιάζουμε οικία που δυστυχώς πρέπει να είναι λίγο μεγαλύτερη από γκαρσονιερα 3. Ότι τα ωράρια εργασίας μας είναι τέτοια (π.χ μεταμεσονύκτιες ώρες για αυτόφωρα επίσης μετά λόγου γνώσεως (γιατί είμαι εισαγγελέας)που αν τυχόν δεν έχουμε βοήθεια από την οικογένειά μας χρειαζόμαστε οπωσδήποτε οικιακή βοηθό- baby sitter 4. Υπάρχουν και τα μεταβατικά για τους υπηρετούντες στην επαρχία που σε πρώτη φάση θα πρέπει να καλυφθούν ιδίοις εξόδοις 5. Ασκούμε συντεταγμένη λειτουργία του κράτους συνεπώς, το κράτος αυτές τις δαπάνες διατήρησης γραφείου έπρεπε να τις καλύπτει, γιατί, αν ας πούμε εγώ αναγκαστώ να κόψω τη σύνδεση με το ίντερνετ και αρχίσω να γράφω πλέον με το χέρι δεν πλήττεται η δική μου επαγγελματική δεξιότητα (μικρό το κακό έως ανυπαρκτο), αλλά ο πολίτης του οποίου τις υποθέσεις καλούμαι να διεκπεραιώσω.
Εν ολίγοις: Δεν έχω αντίρρηση να λαμβάνω 700 ευρώ, όπως πολλοί εργαζόμενοι αν: 1 Έχω το γραφειάκι μου (ένα μικρό κάτω από μια σκάλα στην Εισαγγελία που υπηρετώ) για να μπορώ να δουλεύω εκεί. 2. Ο αριθμός των δικογραφιών μου είναι τέτοιος που να μην παίρνω δουλειά στο σπίτι και το ωράριό μου συγκεκριμένον 3. Μου καλύπτονται άμεσα τα έξοδα των μεταβατικών ώστε να μη χρειαστεί να βάλω το χέρι στην τσέπη μου στερώντας κάτι από την οικογένειά μου 4. Εφόσον υπηρετώ εκτός του τόπου καταγωγής μου, να μου δίνεται επιδότηση ενοικίου (ας είναι το 1/5 αυτής που δίνεται στο βουλευτή) ή έστω να καταργηθούν τα κωλύματα εντοπιότητας (που είναι και το πιο απλό) και 5. Εφόσον εγώ πάρω 700 ευρώ από τα 2.400 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΥΟ ΕΞΟΥΣΙΩΝ διότι όπως προβλέπει το άρθρο 5 παρ 4 του Συντάματος .Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους - δε μπορεί μονίμως τα φέρουν το βάρος ΤΑ ΙΔΙΑ ΥΠΟΖΥΓΙΑ (και με αυτή την έννοια η μειώσεις αυτές αφορούν και λοιπούς μισθωτούς και συνταξιούχους)
Ζητώ συγγνώμη εκ προοιμίου για τα ορθογραφικά λάθη λόγω του ότι χρησιμοποιώ το πληκτρολόγιο ταίζοντας παραλλήλως και το μωρό μου: ΟΙ μειώσεις (και όχι βέβαια η μειώσεις)
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το σχόλιό μου 26.09 10:46 π.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαναζητώ συγγνώμη για την ανακριβή παράθεση του άρθρου 4 παρ 5 του Συντάγματος περί ίσης κατανομής των βαρών (πολύ σοβαρό λάθος). Τα υπόλοιπα λάθη ορθογραφικά και συντακτικά δεν τα διορθώνω στο μέτρο που δεν αλλοιώνουν την ουσία του παραπάνω σχολίου μου, ελπίζοντας στην κατανόηση των αναγνωστών....
Θα πρέπει να καταλάβει ο κ. Υπουργός οτι οι αντιδράσεις των δικαστών αφορούν στην εξοργιστικά εξόφθαλμη παραβίαση του Συντάγματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕρώτηση προς τον κ. Υπουργό: όταν παραβιάζεται το Σύνταγμα πρέπει να καταλαγιάζει η αντίδραση;
Προς ανώνυμο της 26-09-2012 ώρα 5:37 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτέλους, πρέπει να υπάρχει και η αίσθηση του μέτρου. Δεν καταλύθηκε το πολίτευμα της χώρας ούτε παραβιάζεται το Σύνταγμα επειδή αποφασίστηκε αναπροσαρμογή μισθών...
Παρακαλώ να διαβάσετε το πολύ ωραίο άρθρο του κ. Κτιστάκι.
http://www.tanea.gr/gnomes/?aid=4752518
Συγνώμη αλλά που την είδατε την ωραιότητα του άρθρου του κ . Κτιστάκη; απορώ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος Ανώνυμο της 26 Σεπτεμβρίου 2012 10:46 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Κι εγώ θα δεχόμουν τις περικοπές στις αποδοχές μου ακόμη και στο ποσό των 700 ευρώ, αρκεί να είχα όλα όσα εσύ απαρρίθμησες και επί πλέον το κράτος να μην έκλεινε τα σχολεία, τα νοσοκομεία και τις λοιπές κοινωνικές υπηρεσίες του που είναι προϋπόθεση για μια κοινωνία ανθρώπων κι όχι για μία ζούγκλα όπου το δίκαιο του ισχυρού είναι νόμος!
Σαφώς και τα 700 ευρώ θα μου ήταν αρκετά αφού ούτε στη χλιδή είμαστε μαθημένοι ούτε τις πισίνες μας έχουμε να συντηρήσουμε, αρκεί να ζούσε σε κράτος ευνομούμενο και όχι σε μαφιόζικη παροικία.
Κ.Εισαγγελέα 26 σεπτ. 10.46, είμαι ο ανώνυμος 12.45. Σας απαντώ πως ό,τι και να πείτε έχετε δίκιο. Είναι πολύ σκληρή η μεταχείριση που επιφυλάσσουν κ σε σας κ στον ελληνικό λαό εν γένει. Πιστεύω όμως ότι σε ορισμένα από τα θέματα που θίγετε, υπάρχουν λύσεις. Το κράτος μπορεί πχ άνετα να σας βρει χώρο εργασίας. Ίσως όχι μέσα στα δικαστήρια, αλλά οπωσδήποτε κάπου κοντά σε αυτά. Τόσα δημόσια κτίρια ρημάζουν. Ακόμη, εύκολα μπορεί να γίνει μια βιβλιοθήκη για όλους, με μια σύνδεση ιντερνετ για όλους, αντί να υπάρχουν χιλιάδες ιδιωτικές βιβλιοθήκες κ συνδέσεις στη Νόμος. Επίσης, συμφωνώ απερίφραστα ότι πρέπει να μειωθούν κ οι βουλευτικές αποζημιώσεις, αλλά κ κάθε άλλος μισθός που βαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό ώστε να μην ξεπερνά τις αποδοχές των δικαστικών. Είναι πράγματι προκλητικό να παίρνουν σύμβουλοι και παρασύμβουλοι 3 χιλιάρικα για να κάνουν τους επιτυχημένους. Η διαφορά μας είναι ότι εγώ εμμένω στο να μειωθούν τα πάντα. Και πιστεύω ότι για να μην προκαλείται ο χειμαζόμενος λαός πρέπει τα αιτήματά σας να είναι προς αυτή την κατεύθυνση. Οι πολιτικοί και οι δημοσιογράφοι θα σας ξεσκίσουν κυριολεκτικά αν βγει απόφαση μισθοδικείου αυτή τη στιγμή. Θα σας πρότεινα μάλιστα, αν βγει τέτοια απόφαση, να βγείτε και να πείτε ότι δεν θα πάρετε τα χρήματα, εφόσον οι βουλευτές μειώσουν τις αποζημιώσεις τις δικές τους, αλλά κ κάθε άλλου αμοιβόμενου από το δημόσιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τον γράφοντα το σχόλιο της 25.09, 12:45
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα εάν οι εκπρόσωποι της νομοθετικής και της εκτελεστικής μας εξουσίας, προέβαιναν σε μειώσεις των αποδοχών τους ανάλογες με τις σχεδιαζόμενες -και τις ήδη υφιστάμενες- σε βάρος των δικαστικών λειτουργών, όχι μόνο δε θα υπηρχε λόγος εκτέλεσης της όποιας απόφασης του μισθοδικείου, όπως λέτε, αλλά δε θα υπήρχε καν λόγος άσκησης ενδίκων βοηθημάτων, αφού θα ήταν πράξη ο σεβασμός των διατάξεων του Συντάγματος (και ιδίως των διατάξεων των άρθρων, 26, 87, 88 παρ.2 και 4 παρ.5 Σ), συνεπώς η νομική βάση της σχετικής επιχειρηματολογίας θα είχε πλήρως αποδυναμωθεί και θα είχε πληγεί ανεπανόρθωτα ως προς την ηθική της διάσταση.Γιαυτό, θεωρώ, ότι δεν ύπάρχει πλέον άλλη επιλογή στα πλαίσια της νομιμότητας, για τη διαφύλαξη από μέρους μας του κύρους της Δ/νης ως ισότιμης και ισόκυρης εξουσίας που καλείται να ελέγχει τις άλλες δύο, ως προς την ορθή εφαμογή των νόμων, όχι βέβαια για να αποφύγουν οι δικαστικοί την περαιτέρω συμβολή τους στην επίλυση της κρίσης, αλλά για να ειναι η συμβολή αυτή ανάλογη με τις δυνάμεις του κάθε πολίτη, να μη φέρουν κάθε φορά οι ίδιες κατηγορίες πολιτών το βάρος της κάλυψης των ελειμμάτων του προϋπολογισμού. Και βέβαια, όπως σωστά παρατηρείτε, δε μπορεί η έλλειψη παροχής των μεσων προς την άσκηση της δικαστικής λειτουργίας από πλευράς της Πολιτείας να βρίσκει ως αντιστάθμισμα οικονομκά ωφελήματα, με τη μορφή μισθολογικών παροχών, αλλά θα πρέπει να εφαρμοστούν μέτρα σαν αυτά που προτείνετε και άλλα ακόμα που να αφορούν την καλύτερη, πλέον ορθολογική και ταχεία απονομή της Δ/νης, η οποία είναι η μόνη στην οποία μπορεί να ζητήσει καταφύγιο ο πολίτης, όταν πλήττεται από την κρατική -και όχι μόνο- αυθαιρεσία.
Η γράφουσα το σχόλιο της 26.09, 10:46 (εισαγγελέας)