Τρίτη 7 Απριλίου 2020

ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ








Είμαι Ελληνίδα Δικαστής. Εργάζομαι νυχθημερόν 360 ημέρες τον χρόνο, όπως και όλοι οι συνάδελφοί μου άλλωστε, με αγάπη και ζήλο για την απονομή δικαιοσύνης. Δεν χρειάζομαι ούτε χειροκροτήματα από τα μπαλκόνια ούτε μπράβο ούτε ζήτω. Μου αρκεί η ικανοποίηση ότι ανακουφίζω τους αδικημένους. Δεν οραματίζομαι να μοιάσω στον Κολοκοτρώνη, τον Καραϊσκάκη ή τον Μέγα Ναπολέοντα. Απλά σηκώνω τα μάτια ταπεινά και παρακαλάω τον Θεό να με βοηθήσει να πράξω κατά την εκτέλεση των καθηκόντων μου ότι αυτός θα έκανε. Αν με το να εργαστώ 365 ημέρες τον χρόνο θα σώσω έστω μία ζωή θα το κάνω με αυταπάρνηση. Αν με διατάξουν αυτές τις 5 ημέρες που ξεκουράζομαι να μαζεύω τα σεντόνια των αρρώστων σε ένα νοσοκομείο πάλι θα το κάνω με χαρά. Αν η εργασία μου και αυτές τις λίγες ημέρες που μου απομένουν είναι αποτέλεσμα αιτήματος και διαβουλεύσεων των συλλειτουργών της δικαιοσύνης, Δικηγορικών Συλλόγων με τις Δικαστικές Ενώσεις, την δικαστική και την πολιτική ηγεσία, θα το πράξω με σεβασμό γιατί θα επιβληθεί με τον όρο της προσωρινότητας για λόγους κοινωνικούς αλληλεγγύης σε επιστήμονες με το ίδιο πτυχίο με εμένα, με τους οποίους συνευρίσκομαι καθημερινά στον ίδιο χώρο και των οποίων τα προβλήματα δεν δικαιούμαι να αγνοώ. Αν με διατάξουν αυτές τις 5 ημέρες να εργαστώ μόνο και μόνο γιατί αρχίζοντας από τον κλάδο μου θα ανοίξουν την κερκόπορτα της καταπάτησης των δικαιωμάτων των εργαζομένων της χώρας μου με αφορμή την κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, πάλι θα το κάνω από ανάγκη όμως. Θα αναγκαστώ γιατί δεν έχω άλλη επιλογή. Γιατί η πανάρχαιη στην χώρα μου τακτική του «διαίρει και βασίλευε» είχε πάντα σίγουρα αποτελέσματα. Γιατί σε καταστάσεις κρίσης οι δυνατοί γιγαντώνονται και οι αδύναμοι σέρνονται. Περιμένοντας στωϊκά μέχρι η ψυχή και η φωνή μου να ενωθούν με άλλες.






ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ


ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ