Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ



                         
                         Χαράλαμπου Μαυρίδη, Εφέτη, μέλους του Δ.Σ. της ΕΝ.Δ.Ε.

                                                                                  Θεσσαλονίκη 16-12-2018

     Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι
     Με την επιστολή αυτή θέλω να σας ενημερώσω ότι δεν μπόρεσα να παραβρεθώ στη Γενική Συνέλευση της Ένωσής μας, για το λόγο ότι υπέστην κάταγμα άρθρωσης κάτω κερκίδας του αριστερού μου χεριού, μετά από πτώση, στις 17:00, περίπου, έξω από το
κτίριο 6 της Ευελπίδων, πηγαίνοντας στο έκτακτο Δ.Σ. Δυστυχώς, πρέπει να υποβληθώ άμεσα σε χειρουργική επέμβαση ενώ αμέσως μετά την πτώση μου, πήγα στον ‘ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ’, όπου μου έγινε ανάταξη και μου τοποθετήθηκε γύψος.
     Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μου, στις δύσκολες και πολλές ώρες του Νοσοκομείου αλλά και όλες και όλους που με μηνύματα και τηλεφωνήματα μου έδειξαν την αγάπη και τη συμπαράστασή τους!
                                                      Εύχομαι σε όλες και όλους καλές γιορτές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ