Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΛΟΣ





EDITORIAL

Από ανώνυμο έγινε το εξής σχόλιο στην ανάρτηση "Ο Χ. Αθανασίου επικεφαλής του Επικρατείας της ΝΔ": 


Αγαπητέ συνάδελφε dikastis από ****, αν θεωρείτε ότι το χθεσινό μου σχόλιο ότι "έτσι κι αλλιώς, τα τελευταία χρόνια αυτό κάνει" ήτοι να ασχολείται αποκλειστικά με την πολιτική-ο κ Αθανασίου-είναι προσβλητικό και έπρεπε να κοπεί, τότε ίσως θα έπρεπε να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας για την χρησιμότητα του blog. Αν κριτήριο ευπρέπειας είναι οι προσωπικές σας ευαισθησίες, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κλειστό γκρουπ και να ανταλλάσσετε απόψεις με τους φίλους σας. Άλλο ευπρέπεια και άλλο καθωσπρεπισμός αγαπητέ. Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.

ΥΓ Προς επίρρωση του λογοκριμένου μου μηνύματος, ψάξτε τις τελευταίες 500 αποφάσεις του Αρείου Πάγου και πείτε μου σε πόσες συνθέσεις πήρε μέρος ο κύριος Πρόεδρος. Λοιπόν; Εξακολουθεί το μνμ μοθ να είναι "απρεπές" ή χυδαίο;;; 

====================
Κατ’ αρχήν μια διευκρίνιση: Ο λόγος που αναδημοσιεύω το ανωτέρω σχόλιο και δεν το  δημοσιεύω κατ’ ευθείας στην οικεία ανάρτηση, είναι διότι ο σχολιαστής είχε την έμπνευση να αναφέρει την πόλη όπου κατοικώ και υπηρετώ. Έτσι αναγκάστηκα να καλύψω την πόλη (όπου **** ανωτέρω), μόνον και μόνον για να καταστεί δυνατή η   δημοσίευση του σχολίου, ώστε  να προβώ σε ορισμένες παρατηρήσεις:


1)      Η μη δημοσιοποίηση των προσωπικών μου στοιχείων  στο blog έγινε συνειδητά προκειμένου να διαφυλάξω εμένα και την οικογένειά μου, όπως δε δηλώνω το τηλέφωνό μου στον τηλεφωνικό κατάλογο ή τη διεύθυνσή μου ή τον αριθμό του ΙΧ επιβατικού αυτοκινήτου μου. Βεβαίως πολλοί συνάδελφοι γνωρίζουν ποιος είμαι και βεβαίως όλο το Δ.Σ. της ΕΔΕ. Απορώ λοιπόν με το σχολιαστή που, κρυπτόμενος ο ίδιος πίσω από την ανωνυμία του, επέλεξε να συμπεριλάβει στο σχόλιό του προσωπικά μου στοιχεία, μιας και το δικαστήριο στο οποίο υπηρετώ είναι τέτοιας δυναμικότητας ώστε είναι σα να παίζουμε κρυφτό στην έρημο αν επέτρεπα την ανάρτηση της πόλης. Σκοπός σας λοιπόν αγαπητέ ποιος ήταν; Να δείξετε ότι με γνωρίζετε; Ότι είμαστε φίλοι; Να με στοχοποιήσετε μήπως; Κάτι άλλο;
2)      Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το blog δεν είναι η κύρια απασχόλησή μου. Είμαι δικαστικός λειτουργός και προσπαθώ να ανταποκριθώ πρωτίστως στις υποχρεώσεις του λειτουργήματός μου. Ούτε επάνω από τον υπολογιστή είμαι όλην την ημέρα, ούτε υπαλλήλους απασχολώ ούτε έχω τη δυνατότητα διαρκώς να ελέγχω τα σχόλια του blog, αφού και  έδρες έχω και  γράψιμο στο σπίτι. Το χρόνο που δαπανώ για το blog τον κλέβω (στην κυριολεξία και με όλες τις συνέπειες που αυτό μπορεί να έχει) από την οικογένειά μου (τη σύζυγο και το τέκνο μου). Το να δηλώνει θιγμένος κάποιος επειδή καθυστέρησε (όπως και πολλά άλλα σχόλια σήμερα) να αναρτηθεί το σχόλιο που άφησε  στις 00:20, το θεωρώ αν μη τι άλλο παράλογο. Εκτός και αν θα έπρεπε πρωί – πρωί σήμερα, μόλις ξυπνήσω, να ελέγξω μήπως και ήλθε κανένα σχόλιο το βράδυ που κοιμόμουνα και δεν το πήρα είδηση. Μήπως να μην ανέβω και στην έδρα; Μήπως κατά την επιστροφή μου να μην ξεκουραστώ; Ή μήπως να αφήσω κατά μέρος τη χρέωση για να ικανοποιήσω τον ανωτέρω σχολιαστή; Τελικά κύριε ή κυρία, βλέπετε ότι το σχόλιό σας αναρτήθηκε. Παρότι η ώρα είναι περασμένες 00:00 και παρότι σήμερα δεν έχω ξεκουραστεί ούτε λεπτό και παρά το ότι αύριο έχω από νωρίς έγερση, δε σας ξέχασα. Και εφόσον δηλώνετε συνάδελφος θα έπρεπε να περιμένετε, πριν με καταδικάσετε, να δείτε μήπως η μη έγκαιρη ανάρτηση του σχολίου σας οφειλόταν σε κάτι άλλο.
3)      Ναι κριτήριο για την ανάρτηση των σχολίων είναι οι προσωπικές μου ευαισθησίες και ό,τι κουβαλάω στο κεφαλάκι μου. Αν κάποιος μπορεί να μου πει με ποιον τρόπο μπορώ να χωρίσω από τον εαυτό μου, ας μου το αποκαλύψει διότι τόσα χρόνια μαζί του τον βαρέθηκα. Σε κάθε περίπτωση,  εγώ θα κληθώ αύριο το πρωί  σε απολογία, σε περίπτωση υποβολής μήνυσης για εξύβριση ή δυσφήμιση και όχι ο χ ή ψ ανώνυμος.
4)      Αν κάποιος θεωρεί ότι δεν τον γεμίζει το blog (λόγω έλλειψης αντικειμενικότητας), μπορεί πολύ απλά να μην το ξαναεπισκεφθεί. Μάλιστα μπορεί να δημιουργήσει ένα δικό του blog, το οποίο με χαρά θα το διαβάζουμε οι υπόλοιποι.  Θα πρέπει δε να γνωρίζετε ότι όταν φιλοξενείσθε σε ένα σπίτι, το τελευταίο που δεν πρέπει να κάνετε είναι να ζητήσετε από τον οικοδεσπότη να του αδειάσετε τη γωνιά γιατί δε συμφωνείτε με τον τρόπο που διοικεί τα του οίκου του.
5)      Δεν είμαι ούτε Επιθεωρητής, ούτε Εισαγγελέας, ούτε δημοσιογράφος και συνεπώς δεν οφείλω να ψάξω τίποτα ούτε να διασταυρώσω καταγγελίες. Απλά δημοσιεύω ειδήσεις που αφορούν ή ενδιαφέρουν τους δικαστικούς λειτουργούς (όπως π.χ. η υποβολή υποψηφιότητας από  τον πρόεδρο της ΕΔΕ). Αυτός και μόνον είναι ο σκοπός του blog. Τίποτε άλλο.
6)      Εν τέλει ενάμιση χρόνο τώρα που διατηρώ το blog, πλέον βαρέθηκα κάθε λίγο και λιγάκι να εγκαλούμαι για την υποκειμενικότητά μου. Είναι η τελευταία φορά που απαντώ σε τέτοιου είδους σχόλια, τα οποία στην ουσία μου καταναλώνουν τον πολύτιμο χρόνο μου.

Ζητώ συγνώμη από τους υπολοίπους αναγνώστες για το ύφος και την εκτροπή από την ύλη του Blog, αλλά  δυστυχώς τα όριά μας είναι πεπερασμένα.

dikastis.gr

1 σχόλιο:

  1. Κατ’ αρχήν ευχαριστώ για τα μηνύματά σας, επ’ ευκαιρία της ανωτέρω ανάρτησης. Να είστε βέβαιοι ότι μου δίνουν κουράγιο για να συνεχίσω. Θα μου επιτρέψετε όμως να μην τα δημοσιεύσω, αλλά να τα κρατήσω για τον εαυτό μου, καθώς δε θα ήθελα να θεωρηθεί ότι με αυτά βρήκα ευκαιρία να «βλογήσω τα γένια μου».
    Το μόνο μήνυμα που ήθελα να δημοσιεύσω (για λόγους δεοντολογίας) ήταν η απάντηση του συντάκτη του σχολίου που έγινε η αφορμή για την ανωτέρω ανάρτηση, αλλά που δεν το κάνω ύστερα από παράκλησή του.
    Μετά ταύτα «Ο γέγονε γέγονε» ή «νερό και αλάτι».

    Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ